جمعه ۱۱ خردادساعت ۰۰:۵۷May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای ناطقان 7 اردیبهشت 1395 - nateghan.ir

ناطقان 28 اسفند 1394 ناطقان 31 فروردین 1395 ناطقان 31 خرداد 1395 ناطقان 31 تیر 1395 ناطقان 31 مرداد 1395 ناطقان 31 شهریور 1395 ناطقان 30 مهر 1395 ناطقان 30 آبان 1395 ناطقان 30 آذر 1395 ناطقان 30 دی 1395 ناطقان 30 بهمن 1395 ناطقان 1 اسفند 1395 ناطقان 1 اردیبهشت 1395 ناطقان 2 اردیبهشت 1395 ناطقان 3 اردیبهشت 1395 ناطقان 4 اردیبهشت 1395 ناطقان 5 اردیبهشت 1395 ناطقان 6 اردیبهشت 1395 ناطقان 7 اردیبهشت 1395 ناطقان 8 اردیبهشت 1395 ناطقان 9 اردیبهشت 1395 ناطقان 10 اردیبهشت 1395 ناطقان 11 اردیبهشت 1395 ناطقان 12 اردیبهشت 1395 ناطقان 13 اردیبهشت 1395 ناطقان 14 اردیبهشت 1395 ناطقان 15 اردیبهشت 1395 ناطقان 16 اردیبهشت 1395 ناطقان 17 اردیبهشت 1395 ناطقان 18 اردیبهشت 1395 ناطقان 19 اردیبهشت 1395 ناطقان 20 اردیبهشت 1395 ناطقان 21 اردیبهشت 1395 ناطقان 22 اردیبهشت 1395 ناطقان 23 اردیبهشت 1395 ناطقان 24 اردیبهشت 1395 ناطقان 25 اردیبهشت 1395 ناطقان 26 اردیبهشت 1395 ناطقان 27 اردیبهشت 1395 ناطقان 28 اردیبهشت 1395 ناطقان 29 اردیبهشت 1395 ناطقان 30 اردیبهشت 1395 ناطقان 31 اردیبهشت 1395 
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۸:۰۷    
فیلم بادیگارد به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا 5 میلیارد تومان فروخت.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۷:۵۸    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان در غرب تهران در فروردین ماه 95 می باشد. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه مشاورین املاک کشور می باشد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۷:۵۲    
یک متخصص تغذیه و رژیم غذایی با بیان اینکه توت فرنگی هر چه قرمزتر باشد خاصیت آنتی اکسیدانی بیشتری دارد، گفت: به همین دلیل به افراد توصیه می شود توت فرنگی های قرمزتر را مصرف کنند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۷:۴۶    
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تعدادی از تیم های لیگ برتر از جمله پرسپولیس و استقلال را به خاطر تخلف تماشاگرانش جریمه کرد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۷:۴۶    
عباس کیارستمی سرانجام پس از 50 روز که در بیمارستان به سر می برد، مرخص شد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۷:۳۷    
بعد از 5 هفته حضور در تیم فوتبال خونه به خونه، حمیددرخشان در تصمیمی ناگهانی از این تیم جدا شد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۷:۲۸    
قیمت انواع خودرو دست دوم خارجی در بازار منتشر شد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۷:۲۵    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت پرفروش ترین انواع تلویزیون در بازار تهران است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۷:۱۹    
از این پس، شماره 718 برای پورشه عددی افسانهای خواهد بود. عددی که اشاره به مدل 4 سیلندر موتور اسپورت این خودرو در دهه 50 و 60 میلادی دارد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۷:۱۳    
محمد ششم پادشاه مراکش در سفر به منامه مورد استقبال مردمی و حمد بن عیسی آل خلیفه پادشاه بحرین قرار گرفت. پادشاه بحرین از یک دستگاه بنز 220 برای استقبال از همتای مراکشی اش استفاده کرد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۷:۰۸    
بافت شاخی کف پا، خارجی ترین لایه پوست است و قطر زیادی دارد و از سوی دیگر، حجم بالایی از وزن بدن روی آن قرار می گیرد بنابراین ممکن است ترک بخورد ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۷:۰۵    
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ضمن اعلام این خبر که امسال میزان افزایش مستمری ها بیش از نرخ تورم خواهد بود گفت: از روز جمعه همین هفته سفرهای زیارتی 25 هزار مستمری بگیر به مشهد مقدس آغاز خواهد شد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۶:۵۶    
آنچه به همراه پوره سیب زمینی میل می کنید می تواند روی چگونگی هضم آن تاثیر داشته باشد. پوره سیب زمینی را به همراه پروتئین و چربی های سالم میل کنید تا بین درشت مغذی ها تعادل برقرار کنید و همچنین شاخص ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۶:۵۰    
نزدیک به 600 نفر به صورت تمام وقت برای ارایه سرویس در عروسی استخدام شده اند. این عروسی به مدت 4 شب ادامه دارد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۶:۴۴    
تسلیت فردوسی پور به علی پروین در مراسم یادبود مرحوم مهرداد اولادی بازیکن تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران و ملوان بندرانزلی که امروز (سه شنبه) با حضور جمع کثیری از ورزشکاران و ورزش دوستان در ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۶:۴۱    
مطالعات اخیر دانشمندان نشان می دهد که مصرف فست فودها اگر با رژیم غذایی مدیترانه ای همراه باشد می تواند ضرر کمتری داشته باشد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۶:۳۲    
تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی در مازندران در حال برگزاری است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۶:۲۶    
احمدرضا عابدزاده که هفته گذشته با حضور در برنامه خندوانه لحظات شادی برای هواداران فوتبالی ساخته بود، با خبر تصادفش همه را شوکه کرده بود.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۶:۲۳    
مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا در مصاحبه ای گفت: مشکل سوریه امروز سرنوشت یک شخص مثل بشار اسد نیست بلکه مشکل چگونگی به جریان انداختن فرآیند انتقال سیاسی در این کشور است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۶:۱۴    
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اجازه بدهید بزرگترها صحبت کنند و کری بخوانند چون ما اگر از این کارها بکنیم در اینستاگرام با مشکل مواجه می شویم.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۶:۰۳    
در عکس زیر تزئین جالب یک ماشین عروس را درکابل می بینید.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۵:۵۴    
نیکبخت واحدی با ظاهری جدید در مراسم ترحیم مهرداد اولادی شرکت کرد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۵:۵۱    
بیمارستان خصوصی رامتین پلمپ شد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۵:۴۸    
در شرایطی که این روزها صحبت از احتمال تعویق انتخابات به دلیل کسب نکردن دو سوم آرا توسط نامزد ریاست فدراسیون فوتبال مطرح شده ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۵:۳۹    
لاغر شدن و کاهش وزن برای افراد چاق به یکی از آرزوهای دست نیافتنی شان تبدیل شده است. در این مقاله قصد داریم روش های لاغری با طب سنتی را برای شما یادآوری کنیم.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۵:۳۴    
مراسم یادبود مرحوم مهرداد اولادی بازیکن پیشین تیم های پرسپولیس و استقلال و ملوان و تیم ملی فوتبال ایران با حضور چهره های ورزشی و غیرورزشی برگزار شد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۵:۲۵    
مراسم ترحیم مهرداد اولادی فوتبالیست فقید کشورمان صبح سه شنبه هفتم اردیبهشت با حضور گسترده اهالی فوتبال در مسجد جامع شهرک غرب تهران برگزار شد ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۵:۱۶    
مهدی سلوکی تصویری از خود در کنار همسرش منتشر کرد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۵:۱۳    
مدتی پیش چندین گزارش منتشر شدند که ادعا می کردند آیفون 7 ضد آب خواهد بود، اتفاقی که برای گوشی های اپل کاملا جدید است و پیش از این سابقه نداشته است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۵:۰۵    
باقریان می گوید برای هدایت سپاهان شاید حتی سراغ رودگولیت هم بروند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۴:۵۹    
سفیر سوئیس در تهران به عنوان حافظ منافع دولت آمریکا در ایران امروز سه شنبه برای ابلاغ اعتراض رسمی جمهوری اسلامی ایران به رأی دادگاه های آمریکا علیه کشورمان به وزارت امور خارجه کشورمان فراخوانده شد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۴:۵۳    
شهاب حسینی ‫ بازیگر‬ محبوب و دوست داشتنی کشورمان که برای اکران فیلم چهارشنبه به همراه عوامل فیلم در رشت حضور پیدا کرده بود برای خروج سریع از سالن سینما از پوششی خاص استفاده کرد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۴:۵۰    
- از مجموع 64 هزار سهمیه حج ایران تنها 17 هزار نفر ثبت نام کرده اند و 47 هزار سهمیه معادل 73 درصد از کل سهمیه ها خالی مانده است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۴:۴۵    
رئیس اتحادیه بارفروشان از کاهش حدود 600 تومانی قیمت گوجه فرنگی در میدان مرکزی میوه و تره بار خبر داد و گفت: قیمت موز تا یک ماه آینده ارزان خواهد شد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۴:۴۲    
پلیس تصاویر جیب بر های خطوط BRT آزادی - تهرانپارس و راه آهن - تجریش را منتشر کرد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۴:۳۶    
برانکو ایوانکوویچ در دیدار با نفت تهران دو بازیکن خط دفاعی اش را در اختیار نخواهد داشت.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۴:۲۸    
جدول برآوردی قیمت 22 مدل خودرو با مصوبه دیشب شورای رقابت منتشر شد که براساس آن، قیمت خودروها از حدود 69 هزار تومان تا حدود 857 هزار تومان افزایش می یابد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۴:۲۲    
قیمت سکه طرح قدیم به نرخ یک میلیون و 20 هزار تومان به فروش می رسد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۴:۱۹    
بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا پس از افزایش 0.3 درصدی در اوایل جلسه امروز، 0.3 درصد کاهش داشت و به 1234 دلار و 16 سنت رسید.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۴:۱۶    
شرکت رنو نسل جدید شاسی بلند محبوب خود یعنی کولیوس 2017 را وارد بازار کرد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۲:۴۴    
وی ادامه داد: این مسیر برای او هموار شد و وزیر صنعت خود شخصاً مجوز صادر کرد که کاری غیرمعمول و غیرمنطقی بود که وزیر صنعت از طرف مدیرکل امضا زد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۲:۱۰    
روز گذشته کاروانی از خودروهای نظامی، محموله ای را به سوی تهران حمل می کردند که به قطعات تفکیک شدۀ سامانه پدافند هوایی اس 300 شباهت بسیار داشت.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۲:۰۱    
در ویدئویی جدید، یک گروه موسیقی داعشی در قالب یک سرود افرادی را که حاضر به پیوستن به تروریست ها نیستند تهدید می کند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۱:۴۹    
رئیس بیمارستان عرفان با تائید مرگ مغزی زوج جوان از جزئیات حادثه شب گذشته خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۱:۴۳    
ویژگی های افراد واجد شرایط رای دادن در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی را تشریح کرد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۱:۲۸    
بنیامین شب جمعه گذشته تاریخ (2/2/95) در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قزوین کنسرت موسیقی برگزار کرد که با اعتراضات و حاشیه هایی همراه بود.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۱:۲۶    
تیپ عجیب بچه پولدار تهرانی در حال ماشین سواری را در زیر مشاهده می کنید.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۱:۲۳    
شیر یکی از نوشیدنی هایی است که فواید بسیاری برای بدن و سلامتی دارد. برخی ها معتقدند که شیر را باید آخر شب خورد و برخی ها هم می گویند شیر را باید صبح ها نوشید ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۱:۱۴    
هر چند هنوز بخشی از جزییات مربوط به قرار داد خرید 118 فروند هواپیما از سوی ایران با شرکت ایرباس باقی مانده و مشخص نیست در چند روز آینده این قرار داد چگونه نهایی خواهد شد اما یک موضوع قطعی به نظر می ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۱:۱۱    
بانک مرکزی نرخ دلار را تا مرز 3031 تومان افزایش داد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۰:۵۶    
مرتضی کهزادی گریمور سینما وتلویزیون در اینستاگرام خود عکسهای جالبی از گریم هنرمندان منتشر کرده که یکی از آنها متعلق به مجید صالحی در سریال ابله است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۰:۵۳    
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی به احتمال فراوان سال آینده هم در این تیم می ماند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۰:۵۰    
قادی پاشا گفت: علت فوت مهرداد اولادی فردا تعیین و به مراجع قضایی اعلام می شود.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۰:۴۴    
عبدالله رضیان در پاسخ به این سوال که رویکرد مجلس دهم را در قبال تغییرات کابینه چگونه می بینید، گفت: وقتی منتخبان مردم ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۰:۴۱    
رئیس شورای هماهنگی بانک ها گفت: افزایش سه برابری تسهیلات ازدواج در بودجه 1395 با توجه به منابع محدود قرض الحسنه بانک ها نمی تواند عملیاتی شود برای اینکه بانک ها جهت پرداخت تسهیلات مذکور ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۰:۴۱    
جانشین اداره سرمایه های انسانی ستادکل نیروهای مسلح از ماموریت صدور کارت پایان خدمت برای مشمولان و سربازان بی سواد خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۰:۳۸    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان حوالی میدان ونک در فروردین 95 است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۰:۲۳    
معاون نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: هر گونه افزایش نرخ کرایه ها منوط به داشتن برچسب نرخ جدید است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۰:۱۷    
برنج ، این محصول پرطرفدار و خوش عطر بوی سفره های ایرانی این روزها بیش از سالهای قبل در سایه نبود نظارت ها قیمتش قد کشیده است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۰:۰۷    
مراسم اختتامیه جشنواره جهانی فیلم فجر با حضور حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی کشور و مهمانان داخلی و خارجی عصر ششم فروردین در تالار وحدت برگزار شد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۰۹:۵۹    
روزنامه ابرار ورزشی از پیشنهاد پرسپولیس به آزمون پرده برداشته و از آن به عنوان بمب پرسپولیس برای سال بعد یاد کرده است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۰۹:۵۰    
این دختر و پسر جوان قصد داشتند روز ولادت حضرت علی (ع) در زندان و در مراسمی با هم عقد کنند اما امیر مخالف این کار شد و می خواهد پس از آزادی این مراسم را برگزار کند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۰۹:۳۸    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا می گوید که وزیر ظریف می تواند از سوی خود و دولت متبوعه اش هر سخنی بگوید ولی موضع دولت آمریکا در حمایت از تصمیم دادگاه برای مصادره 2 میلیارد دلار ایرانی تغییری نخواهد کرد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۰۸:۳۷    
بر خلاف باور رایج میان افراد، شستن مرغ خام اشتباه است و نه تنها باکتری های آن را از بین نمی برد، بلکه سبب پراکنده شدن باکتری ها و سمی شدن مرغ می شود.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۰۸:۳۷    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان در شهر پرند در فروردین ماه 95 است. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اطلاعات سامانه مشاورین املاک کشور می باشد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۰۹:۳۶    
مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: از اواخر وقت روز چهارشنبه موج بارشی بتدریج از شمال غرب وارد کشور می شود.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۰۹:۳۰    
بهار همیشه همراه با غذاهای سالم بوده و تا فرصت هست باید آنها را مورد استفاده قرار داد. می توانید با غذاهای بهاری برنامه غذایی خود را یک خانه تکانی بکنید ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۰۹:۱۰    
قیمت نفت دریای برنت با 1.1 درصد کاهش معادل 50سنت به رقم 44دلار و 61سنت در هر بشکه رسید.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۰۹:۰۴    
وزیر خارجه ایران در مصاحبه با یک مجله آمریکایی پاپس کشیدن آمریکا را مهم ترین مشکل اجرای برجام دانسته است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۰۸:۵۸    
علی دایی و همسرش به همراه خودروی چند میلیاردی خود در محاصره هواداران قرار گرفتند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۰۸:۴۹    
باشگاه استقلال از همین حالا به دنبال تقویت تیم خود برای لیگ آینده است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۰۸:۴۳    
زوج جوان برای آغاز زندگی مشترک خود به مشهد آمده بودند. آنها در یک هتل اقامت داشتند. مرد جوان در حال استراحت بود و چشم هایش گرم خواب شده بود که ناگهان تیزی چاقو پهلویش را شکافت.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۰۸:۳۳    
زمان این زمین لرزه ساعت 06:55:46.5 با قدرت 2.6 ریشتر در فیروزکوه، تهران ثبت شده است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۰۷:۴۵    
رئیس سازمان بهزیستی با بیان اینکه 30 درصد ازدواج ها در کشور فامیلی است، گفت: با انجام آزمایشات به موقع می توان از تولد کودک معلول ناشی از اختلالات ژنتیکی جلوگیری کرد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۰۷:۳۹    
مطالعات نشان داده است زردچوبه در افزایش حافظه و تمرکز موثر است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۰۷:۳۶    
هفته جاری قیمت چند مدل خودروی داخلی در بازار کاهش یافته است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۰۷:۲۴    
یک مرد بی خانمان در فرانسه به جرم بدرفتاری با حیوانات و سر بریدن چندین گربه محاکمه می شود؛ رویدادی که فقر و جنایت برخاسته از آن در جامعه فرانسه را هویدا می کند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۰۷:۱۹    
محمدرضا عارف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و نامزد اصلاح طلب راهیافته به مجلس دهم، دیروز(دوشنبه 6 اردیبهشت ماه) در جمع هواداران خود در تبریز حضور یافت و سخنرانی کرد ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۰۷:۱۰    
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۰۷:۰۷    
دیواندری گفت: بانک ها به تدریج باید یاد بگیرند که با مدیریت حرفه ای و اقتصادی و با حاشیه سود پایین بتوانند خود را حفظ کنند ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۰۷:۰۴    
جاکوب زوما رئیس جمهوری آفریقای جنوبی که شامگاه یکشنبه به اصفهان سفر کرد، امروز(دوشنبه 6 اردیبهشت ماه) از مکان های گردشگری، تاریخی و صنایع دستی اصفهان بازدید کرد ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۰۶:۵۲    
وزیر کشور گفت: هیئت نظارت اصفهان و برخی اعضای هیئت اجرایی این استان اعتبارنامه ی منتخب سوم مردم اصفهان را امضا نمی کنند و بنابراین اعتبارنامه ای وجود ندارد که وزارت کشور آن را به مجلس بفرستد.