سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۷:۳۷May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای ناطقان 1 تیر 1396 - nateghan.ir

ناطقان 28 اسفند 1394 ناطقان 30 اسفند 1395 ناطقان 31 فروردین 1396 ناطقان 31 اردیبهشت 1396 ناطقان 31 خرداد 1396 ناطقان 31 مرداد 1396 ناطقان 1 شهریور 1396 ناطقان 1 مهر 1396 ناطقان 30 آبان 1396 ناطقان 30 آذر 1396 ناطقان 30 دی 1396 ناطقان 30 بهمن 1396 ناطقان 29 اسفند 1396 ناطقان 1 تیر 1396 ناطقان 2 تیر 1396 ناطقان 3 تیر 1396 ناطقان 4 تیر 1396 ناطقان 5 تیر 1396 ناطقان 6 تیر 1396 ناطقان 7 تیر 1396 ناطقان 8 تیر 1396 ناطقان 9 تیر 1396 ناطقان 10 تیر 1396 ناطقان 11 تیر 1396 ناطقان 12 تیر 1396 ناطقان 13 تیر 1396 ناطقان 14 تیر 1396 ناطقان 15 تیر 1396 ناطقان 16 تیر 1396 ناطقان 17 تیر 1396 ناطقان 18 تیر 1396 ناطقان 19 تیر 1396 ناطقان 20 تیر 1396 ناطقان 21 تیر 1396 ناطقان 22 تیر 1396 ناطقان 23 تیر 1396 ناطقان 24 تیر 1396 ناطقان 25 تیر 1396 ناطقان 26 تیر 1396 ناطقان 27 تیر 1396 ناطقان 28 تیر 1396 ناطقان 29 تیر 1396 ناطقان 30 تیر 1396 ناطقان 31 تیر 1396 
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۳:۰۹    
رئیس پلیس راهور ناجا گفت: توصیه می شود در سفرهای تعطیلات عیدسعید فطر، در معابری مثل اماکن زیارتی و همچنین معابر استانهای شمالی که جاده های کوهستانی را در بر می گیرد ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۰۷:۰۱    
کاربری در فضای مجازی در مورد افزایش ناگهانی تعطیلات عید فطر در عربستان نکته جالبی را اشاره کرده است که در این خبر می توانید آن را مشاهده کنید.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۰۶:۰۱    
چیپس سبزیجات طرفداران بسیاری دارد و عده ای تصور می کنند سبزیجات موجود در آن ارزش غذایی این خوراکی خوشمزه را دوچندان کرده است، آیا این تصور صحیح است؟
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۰۵:۳۱    
دویست هزار سال قبل، گونه انسان در خاک آفریقا ظاهر شد، اما 190 هزار سال طول کشید تا جمعیت انسان ها به چهار میلیون نفر برسد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۵:۳۰    
عید سعید فطر از مهم ترین روزها، جشن ها و اعیاد مسلمانان است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۲:۵۱    
وزیر حمل و نقل اسرائیل از پادشاه عربستان خواست تا بنیامین نتانیاهو را به ریاض دعوت کند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۰:۳۶    
شب بهترین موقع برای زیبایی است. این زمانی است که تمام بدن شما در حال بازسازی است و تلاش های شما بیشترین بازده را خواهد داشت.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۰:۲۷    
عضو ارشد حماس اعلام کرد که روز قدس در حقیقت تذکری برای تمام مسلمانان در خصوص فلسطین است و باید ارتش قدس برای آزادسازی این مکان شریف از چنگ اشغالگران اسرائیل تشکیل شود.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۰۹:۵۴    
مردم آمریکا در اعتراض به بررسی طرح بیمه و خدمات درمانی جدید دولت این کشور، داخل ساختمان سنا تجمع کردند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۰۹:۵۴    
خورش گردو یک غذای خوشمزه و گرم است که می تواند در فهرست غذاهای شما جای گیرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۰۹:۰۶    
راهپیمایی روز قدس در تهران در مسیرهای ده گانه از ساعت 10:30 صبح امروز (جمعه) آغاز می شود.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۰۸:۵۷    
تصاویر درگیری های نیروهای پلیس فدرال با نیروهای داعش در محله باب البیض را نشان می دهد. محله باب البیض در منطقه موصل قدیم در بخش غربی این شهر ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۰۸:۵۱    
رئیس جمهوری آمریکا در واکنش به این انتقاد که او همه میلیاردرهای آمریکایی را در کابینه خود جمع کرده است گفت که او همه آدم ها را دوست دارد، اما دلش نمی خواهد افراد فقیر در کابینه اش نقشی داشته باشند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۰۸:۴۸    
سرتیپ اسماعیلی با بیان اینکه امروز مگسی مثل داعش برای ما عددی نیست ولی چون دارند با نام اسلام به اسلام ضربه می زنند با آنها مقابله می کنیم ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۰۸:۴۵    
امام علی (ع) در نامه 78 نهج البلاغه به ابوموسی اشعری پیرامون موضوع حکمیت پاسخ می دهد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۰۸:۳۳    
وی ادامه داد: گذشته از جایگاه و قداست رهبری، جایگاه علمی و اندیشه ایشان مورد غفلت واقع شده و برای بسیاری ناشناخته باقی مانده است، روشنفکران و اندیشمندان انقلابی در این عرصه نیز باید وارد میدان شوند
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۰۷:۰۳    
فوق تخصص خون و سرطان گفت: تغذیه نامناسب، عوامل شغلی و مصرف سیگار از عوامل اکتسابی است که ریسک سرطان معده را افزایش می دهد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۰۶:۳۳    
فردی خدمت حضرت رسول(ص) آمد و عرضه داشت: یا رسول الله اوضاع مالی زندگی ام خراب است، حضرت فرمود: صدقه بده آن فرد گفت: می می گویم وضعم خراب است و شما می گویید صدقه بده ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۰۶:۰۳    
صرف دمنوش های معرفی شده در این بخش شما را از خطرات کبد چرب در امان نگه می دارد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۰۵:۳۳    
اطلاعات مرکز آمار نشان از آن دارد که تورم ماهانه و نقطه به نقطه خرداد ماه نسبت به اردیبهشت ماه کاهش داشته است و تورم کل نیز با 0.4 درصد افزایش نسبت به ماه قبل به 8.5 درصد رسیده است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۰۵:۰۳    
تخم شربتی دارای مقدار فراوانی پروتئین، آهن، پتاسیم و کلسیم است و یک ماده معدنی به نام بورون در تخم شربتی باعث انتقال کلسیم به استخوان ها می شود.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۰۴:۳۳    
رییس فدراسیون فوتبال روسیه از برگزاری دیدار دوستانه با ایران خبر داد و به تمجید از تیم کی روش پرداخت.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۰۴:۰۳    
در این گزارش استفتاء مقام معظم رهبری در خصوص زمان پرداخت فطریه را بخوانید.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۰۳:۳۳    
روشی که ما برای صحبت کردن با فرزندانمان انتخاب می کنیم تاثیر بسیار زیادی روی” گوش دادن” او به صحبت ها ی ما می گذارد. همچنین درست صحبت کردن تاثیر زیادی روی” یادگیری” فرزندمان دارد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۰۳:۰۳    
مثانه عضوی عضلانی است که وظیفه نگهداری ادرار و انتقال آن به مجرای ادرار را برعهده دارد. به طور معمول ورود حجمی حدود 250 تا 300 سی سی ادرار به مثانه کافی است تا این عضو فرمان تخلیه را برای مغز صادر ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۰۲:۳۳    
با توجه به تقارن عید سعید فطر با شروع تعطیلات تابستانی، در 10 روز ابتدایی طرح تابستانه پلیس، حجم زیادی از ترافیک در جاده ها پیش بینی می شود.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۰۱:۳۳    
داعش همانند یک دولت حقیقی برای خودروهای خود نیز پلاک صادر می کند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۰۰:۳۰    
دانشمندان اظهار کردند: بیماری اگزما علت ژنتیکی دارد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۰۰:۰۶    
بیشترین هزینه ای که تابه حال کرده اید چقدر و به چه منظور بوده است؟ برای اکثر افراد این سؤال جواب هایی چون خرید خانه و خودرو را در پی دارد ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۲۳:۰۳    
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران گفت: با توجه به گزارش دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل (UNODC) و اتحادیه اروپا هر ساله به تعداد مواد مخدر صنعتی جدید افزوده می شود.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۲۲:۰۳    
آیا تا به حال به دنبال یک کرم صورت که واقعا مرطوب کننده باشد و جوانی و زیبایی را به پوست شما بازگرداند بوده اید؟ تقریبا همه موافق هستیم که هیچ چیزی بهتر از پیدا کردن یک برنامه طبیعی کارا برای مراقبت ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۲۰:۳۹    
پلیس راهور نیروی انتظامی به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت ها و ممنوعیت های عبور ومرور مربوط به تعطیلات مرتبط با عید سعید فطر را اعلام کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۲۰:۳۳    
فرمانده سپاه شهرستان بانه گفت: یکی از عناصر مسلح گروهک تروریستی پژاک، شب گذشته توسط مأموران پاسگاه انتظامی و حوزه مقاومت بسیج "شوی" شهرستان بانه شناسایی و دستگیر شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۲۰:۲۱    
بهرام قاسمی سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه در واکنش به عملیات تروریستی استان هلمند افغانستان ضمن محکوم کردن این اقدام سبعانه با ملت دوست ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۲۰:۲۱    
دلیل لکنت زبان همچنان برای دانشمندان نامشخص است، با این وجود یک مطالعه نوین در این خصوص که چرا برخی افراد برای بیان کلمات با مشکل مواجه می شوند توضیحات جالبی پیدا کرده است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۲۰:۱۲    
دختر 4 ساله هندی که در هنگام تولد با سری به اندازه دو برابر حد طبیعی جمجمه به دنیا آمده بود ، درگذشت.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۹:۰۹    
بخش جاودانه های برنامه "ماه تمام" امشب (جمعه) به مناسبت سالروز تولد مرحوم هادی نوروزی، میزبان همسر و فرزندان کاپیتان سابق تیم پرسپولیس خواهد بود.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۹:۰۳    
نیروهای عراقی طی عملیاتی موفق در محله الشفاء در غرب موصل موفق به هلاکت مسئول مواد منفجره داعش شدند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۹:۰۰    
با پایان ایام رمضان، پرونده دو سریال مناسبتیِ نفس و زیر پای مادر هم بسته می شود.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۸:۵۱    
فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در پیامی از مردم خواست با حضور در راهپیمایی روز قدس پیام آزادی خواهی و وحدت اسلامی را به سراسر جهان مخابره کنند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۸:۴۵    
رئیس سابق بخش سیاسی و امنیتی وزارت جنگ رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه از فروپاشی گروه تروریستی داعش ابراز نگرانی کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۸:۳۶    
روابط عمومی حوزه ریاست ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد: سرلشکر محمد باقری صفحه ای در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی از جمله توئیتر، اینستاگرام و تلگرام ندارد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۸:۳۰    
صدر اعظم آلمان روز پنجشنبه گفت که آینده اتحادیه اروپا از گفت وگوهای مربوط به خروج انگلیس از این اتحادیه (برگزیت) مهم تر هستند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۸:۲۷    
سرپرست باشگاه پرسپولیس از مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی درخواست کرد که شرایط حضور نوراللهی در تمرینات پرسپولیس را فراهم کند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۸:۱۵    
عضو انجمن ارتوپدی اطفال با اشاره به درمان صافی کف پا با جایگزینی استخوانی گفت:منشا این جایگزینی های استخوانی می تواند از خود بیمار یا از جسد باشد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۸:۰۶    
سربازان گمنام امام زمان (عج) فردی را که با جعل عناوین مختلف در استان سیستان و بلوچستان اقدام به کلاهبرداری می کرد، دستگیر کردند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۷:۵۴    
نیروی هوایی ارتش سوریه 20 خودروی تروریست های داعش را در مسیر الرقه به السخنه بمباران کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۷:۳۶    
یک خودروی بمب گذاری شده در نزدیکی پاسگاه پلیس در پایتخت سومالی منفجر شده؛ انفجاری که به گفته شاهدان عینی تلفات بر جا گذاشته است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۷:۲۷    
وزارت خارجه روسیه از کشته شدن ابوبکر البغدادی خبر داده است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۷:۲۴    
جانشین انتظامی استان از کشف 509 کیلوگرم تریاک درعملیات پلیس شهرستان کهنوج خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۷:۲۱    
بولتن روزانه هواشناسی خوزستان برای امروز یکم تیرماه وزش بادهای شدید و نسبتا خیلی شدید در بخش هایی از استان و برخاستن گرد و غبار و خاک در این مناطق را پیش بینی کرده است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۷:۱۸    
مدافع استقلال قراردادش را با این تیم تمدید کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۷:۰۹    
باشگاه آلکمار هلند از غیبت علیرضا جهانبخش و 2 بازیکن دیگر در آغاز دور جدید تمرینات این تیم خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۷:۰۶    
واژگون شدن خودرو سواری در بزرگراه شهید آبشناسان، مصدومیت راننده میانسال این وسیله نقلیه را در پی داشت.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۷:۰۳    
اطلاعات مرکز آمار ایران حاکی از آن است که تورم ماهانه شهری در خرداد ماه 0.3 درصد افزایش و تورم نقطه به نقطه این ماه 0.2 درصد کاهش و تورم کل 0.3 درصد افزایش یافته است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۶:۵۷    
سازمان حج و زیارت: پیام منتشر شده به نقل از شبکه خبری سی ان ان مبنی بر احتمال لغو سفر زائران ایرانی به بیت الله الحرام، صحت ندارد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۶:۵۴    
ترامپ که در جمع گروهی از طرفداران خود در آیووا سخنرانی می کرد گفت: من به تازگی از سفر به عربستان بازگشته ام ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۶:۴۵    
جشن تولد 63 سالگی محمد مایلی کهن برگزار شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۶:۴۲    
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: دو نفر از عوامل اصلی عرضه کننده قرص ها و شربت های روانگردان که در پوشش یک مغازه عطاری فعالیت می کردند، شناسایی و دستگیر شدند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۶:۳۶    
مدیرعامل شرکت توسعه منابع آب و نیرو ایران از آبگیری سد سردشت خبر داد و گفت: این سد می تواند سالانه به میزان 421 گیگابایت ساعت برق تولید کند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۶:۳۳    
قائم مقام اورژانس استان زنجان گفت: صبح امروز واژگونی خودروی سمند 5 مصدوم بر جای گذاشت.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۶:۳۰    
وزیر نیرو گفت: در حال حاضر در شهرهای کشور مشکل جدی ای برای تامین آب نداریم اما اگر مردم همکاری نکنند احتمال قطع آب وجود دارد اما انتظار می رود که مشترکان همکاری لازم را در این امر داشته باشند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۶:۳۰    
رئیس جمهور آمریکا از ثروت وزیر بازرگانی و مشاور ارشد اقتصادی این کشور تمجید کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۶:۲۷    
شصت و دو مورد تیراندازی گزارش شده در بیست و چهار ساعت گذشته در ایالت های مختلف آمریکا دست کم بیست و دو نفر کشته و سی و سه نفر زخمی برجا گذاشت.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۶:۱۵    
خبرگزاری اسپوتنیک از شلیک سامانه موشکی اس-300 روسیه به سمت یک هدف در دریای مدیترانه گزارش داد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۶:۰۹    
داماد رئیس جمهور آمریکا در سفر به رام الله دیدار خوبی با رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین نداشت و خبرها حاکی از آن است که واشنگتن لیستی متشکل از 600 اسیر فلسطینی را به عباس داده و خواستار قطع حقوق آنها ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۶:۰۹    
رئیس پلیس راه استان قزوین با اشاره به ایام تعطیلات گفت: پیش بینی می شود که ترافیک در محورهای قزوین کرج، قزوین رشت و قزوین زنجان سنگین شود.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۶:۰۶    
یک بازیکن جوان دیگر به تیم فوتبال استقلال پیوست.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۵:۵۷    
ملی پوش وزنه برداری ایران در پایان رقابت دسته 105 کیلوگرم قهرمانی جوانان جهان موفق به کسب 2 مدل طلا و یک نقره و عنوان قهرمانی شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۵:۵۱    
مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد جزئیات مربوط به زمان و چگونگی انتخاب رشته مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه و ثبت نام دوره های بدون آزمون این مقطع را اعلام کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۵:۵۱    
ثبت نام محصول 2008 که از ساعت 10 امروز آغاز شده، همچنان ادامه دارد و تا کنون - ساعت 15 روز پنجشنبه- یک سوم از ظرفیت پیش بینی شده، تکمیل شده است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۵:۴۸    
شاعران اشعاری درباره عید فطر سروده اند و در این گزارش به برخی از آنان اشاره می کنیم.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۵:۴۵    
کره شمالی، رئیس جمهور آمریکا را یک روان پریش و بیمار روانی دانست.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۵:۳۶    
دادستان عمومی و انقلاب قزوین از شناسایی شبکه حرفه ای زمین خواری در راه و شهرسازی استان خبر داد و گفت ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۵:۳۳    
رئیس قوه قضاییه، اقدام اخیر موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان دیرالزور با هدف انهدام یکی از مقرهای فرماندهی و مرکز تجمع تروریستهای تکفیری داعش در مرز سوریه و عراق را ابلاغ کننده پیامی روشن ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۵:۳۰    
شرکت هواپیمایی ماهان اعلام کرده که در راستای راهبرد گسترش شبکه پروازی بین المللی خود به منظور خدمت رسانی بیشتر به ایرانیان و مسافران داخلی و خارجی، اسپانیا را به مقاصد جدید خود در اروپا افزوده است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۵:۲۱    
با افزایش احتمال ترک دنی آلوس، باشگاه بیانکونری مدافع ایتالیایی منچستریونایتد را زیرنظر گرفته است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۵:۰۳    
نفربر تولید شده توسط شرکت سامسونگ!
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۴:۵۴    
حجت الاسلام والمسلمین موحدی راد از دستگیری عاملان ترور 8 نفر از نیروهای مرزبانی خبر داد و گفت: در این رابطه دو متهم که جز گروهک جیش الظلم هستند دستگیر شدند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۴:۵۴    
رئیس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت گفت: آخرین آمار بیماری تب کریمه کنگو از ابتدای سال جاری تا این هفته 56 مورد مبتلا در کشور گزارش شده است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۴:۵۱    
نیروهای ایرانی به منظور پاسخگویی به شرارت های عراق در خلیج فارس، بمباران مناطق کردنشین سردشت، تصرف و تأمین بخشی از ارتفاع مسلط بر قلعه دیزه عراق در سال 1366 عملیات نصر5 طراحی و اجرا کردند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۴:۴۸    
یک فروند جنگنده متعلق به گارد ملی ایالت تگزاس آمریکا که حامل مهمات نیز بود دقایقی بعد از برخاستن، سقوط کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۴:۴۵    
رئیس جمهوری آمریکا در تکمیل رویای احداث دیوار در مرز با مکزیک گفت که می خواهد برای کاهش هزینه ها و تامین انرژی پاک، دیوار مکزیک را به پنل های خورشیدی مجهز کند.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۴:۳۳    
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای با دعوت از اقشار و آحاد مختلف ملت ایران برای حضور گسترده و حماسی در راه پیمایی روز جهانی قدس تاکید کرد ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۴:۲۷    
معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: گذرگاه های فرهنگی مترو تهران تماشاگه عکس و پوسترهای روز جهانی قدس شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۴:۲۷    
امیر قطر در پیام های جداگانه ای انتخاب ولیعهد جدید عربستان را به پادشاه این کشور و محمد بن سلمان تبریک گفت.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۴:۲۴    
در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان هستیم و در گزارشی کوتاه چگونگی خواندن نماز عید فطر را آماده کرده ایم.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۴:۱۵    
حزب حاکم انگلیس که در حال حاضر دولت حداقلی تشکیل داده و امیدوار بود تا با یک حزب کوچک ایرلندی ائتلاف و دولت حداکثری تشکیل دهد، با درخواست 2 میلیارد پوند حزب ایرلندی مواجه شده است.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۴:۱۲    
شرکت هواپیما ساز ایرباس فرانسه که پیش از این فروش 100 فروند هواپیمای خود به ایران ایر را نهایی کرده بود ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۴:۰۹    
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا جزییات تصادفات 24 ساعت گذشته در جاده های کشور را تشریح کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۴:۰۶    
یکی از رسانه های قطر مدعی شد که مدافع ملی پوش کشورمان از تیم الاهلی جدا شد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۳:۵۷    
روز قدس یک روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد. روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است، روز مقابله ملت ها با ابرقدرت هاست ...
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۳:۵۴    
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در آستانه روز جهانی قدس و برگزاری راهپیمایی مردمی و شکوهمند در این روز طی اطلاعیه ای شعارهای روز جهانی قدس را اعلام کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۳:۵۱    
پلیس رژیم صهیونیستی دیروز چهارشنبه به بهانه تلاش برخی جوانان برای "اخلال در نظم عمومی"، اعلام کرده بود که محدودیت های شدیدی بر ورود نمازگزاران به مسجد مبارک الاقصی اعمال خواهد کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۳:۴۸    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور ضمن اشاره به کاهش نسبی دما در نوار شمالی کشور طی دو روز آینده، از افزایش مجدد دما در اکثر نقاط کشور از روز شنبه خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۳:۴۸    
نخست وزیر عراق در جریان سفر به کویت و دیدار با امیر این کشور در خصوص تحولات منطقه بحث و رایزنی کرد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۳:۴۵    
عملیات انتحاری در خارج از یک بانک در لشگرگاه مرکز استان هلمند افغانستان 20 کشته و 50 زخمی برجای گذاشت.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۳:۳۳    
ستاره پرتغالی رئال مادرید تصمیم دارد حدود 15 میلیون یورو بدهی مالیاتی خود به دولت اسپانیا را بپردازد.
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۳:۲۱    
علی کریمی در واکنش به شایعاتی مبنی بر ورشکستگی بانکها تاکید کرد: فاش کرد که طیف بدهکاران بزرگ بانکی از درپی آن هستند با هجوم مردم به سمت بانکها دولت را به چالش بکشند .
ناطقان   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۳:۰۶    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران عنوان کرد که هنوز تصمیمی برای بعد از جام جهانی نگرفته است. او بر لزوم آمادگی مناسب قبل از جام جهانی روسیه نیز تاکید کرد.
  • ۱