دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۰۶:۵۸May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای ناطقان 10 مهر 1398 - nateghan.ir

ناطقان 28 اسفند 1394 ناطقان 30 اسفند 1395 ناطقان 29 اسفند 1396 ناطقان 29 اسفند 1397 ناطقان 31 فروردین 1398 ناطقان 31 اردیبهشت 1398 ناطقان 1 خرداد 1398 ناطقان 1 تیر 1398 ناطقان 31 مرداد 1398 ناطقان 1 شهریور 1398 ناطقان 1 آبان 1398 ناطقان 30 آذر 1398 ناطقان 30 دی 1398 ناطقان 29 اسفند 1398 ناطقان 1 مهر 1398 ناطقان 2 مهر 1398 ناطقان 3 مهر 1398 ناطقان 4 مهر 1398 ناطقان 5 مهر 1398 ناطقان 6 مهر 1398 ناطقان 7 مهر 1398 ناطقان 8 مهر 1398 ناطقان 9 مهر 1398 ناطقان 10 مهر 1398 ناطقان 11 مهر 1398 ناطقان 12 مهر 1398 ناطقان 13 مهر 1398 ناطقان 14 مهر 1398 ناطقان 15 مهر 1398 ناطقان 16 مهر 1398 ناطقان 17 مهر 1398 ناطقان 18 مهر 1398 ناطقان 19 مهر 1398 ناطقان 20 مهر 1398 ناطقان 21 مهر 1398 ناطقان 22 مهر 1398 ناطقان 23 مهر 1398 ناطقان 24 مهر 1398 ناطقان 25 مهر 1398 ناطقان 26 مهر 1398 ناطقان 27 مهر 1398 ناطقان 28 مهر 1398 ناطقان 29 مهر 1398 ناطقان 30 مهر 1398 
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۰۱:۵۳    
کارشناسان بر این باورند که بین برپایی همایش جهانی اربعین حسینی و نزدیک شدن به تمدن نوین اسلامی ارتباط چشمگیر و نزدیکی وجود دارد که زمینه را برای برپایی حکومت مهدوی نزدیک می کند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۲۳:۲۶    
هر روز اتفاقات زیادی در بدن رخ می دهد که شبیه به معجزه هستند و دانستن آن ها می تواند برای ما غافلگیر کننده باشد
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۲:۰۰    
مدیرکل تعزیرات حکومتی تهران از برخورد شدید با متخلفان فروش بلیط در ایام اربعین خبر داد و گفت: از مردم خواهشمندم که اگر تخلفی را مشاهده کردند با سامانه 135 تماس برقرار کرده و آن را اعلام کنند و ما هم ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۰۷:۰۲    
مدرس و روانشناس بالینی در دانشگاه شهرکرد گفت: بروز بیماری در سالخوردگی منجر به کاهش توانایی و اعتماد به نفس فرد و افزایش وابستگی آن ها به دیگران می شود و شدیدترین هراس یعنی پایان زندگی را در او ایجاد ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۰۶:۰۲    
بخش بانکداری چین تحت نظارت گسترده دولتی قرار دارد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۲ - ۰۷:۰۲    
مغز برای ارائه عملکرد درست و حفظ سلامت خود به اسیدهای چرب امگا و به طور خاص اسیدهای چرب امگا-3 نیاز دارد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۲ - ۰۴:۴۶    
آیا به دنبال از دست دادن وزن تان هستید؟ اگر پاسخ مثبت است، پس باید مطمئن شوید که صبحانه شما که مهم ترین وعده غذایی روزانه تان است، سالم باشد. خوردن دونات و کیک راهی برای خوردن یک صبحانه سالم نیست.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۲ - ۰۴:۱۳    
هر یک از ما اگر در طول شبانه روز خواب کافی و مناسبی را تجربه کنیم، بی شک روز بهتری را هم تجربه خواهیم کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۲ - ۰۳:۳۲    
یک محقق و پژوهشگر طب سنتی گفت: عواملی مانند مو و پشم حیوانات یا مواد آرایشی هم میتوانند موجب بروز آلرژی در بدن شوند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۲ - ۰۳:۰۰    
یک متخصص پوست و مو گفت: نشانه اصلی این نوع عارضه خارش است، اما ایجاد ترک و قرمزی در پوست از علائم دیگر آن است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۲ - ۰۰:۳۶    
در این اینفوگرافی به گوشه ای از خواص لوبیا سبز اشاره کرده و چند دلیل خوب می آوریم تا بیشتر به مصرف این ماده ی غذایی خوشمزه تشویق شوید.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۲۲:۱۱    
تازه ترین گزارش سازمان جهانی بهداشت نشان می دهد که ایران از نظر سرانه مصرف الکل در میان مصرف کنندگان مداوم نوشیدنی های الکلی، رتبه نهم را در میان 189 کشور جهان به خود اختصاص داده است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۲۱:۴۸    
برنج قهوه ای مانند انواع نان های سبوس دار، فواید بیشتری نسبت به برنج سفید برای سلامت مصرف کنندگان دارد. اولین ویژگی بارز برنج قهوه ای، وجود فیبر فراوان در آن است ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۲:۲۳    
مدیرعامل شرکت بهینه سازی مصرف سوخت گفت: در همین کشورهای همسایه مثل ترکیه با همین تعداد خودرو و جمعیتی مشابه ما تقریباً روزی 15 میلیون لیتر بنزین مصرف می شود ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۳:۰۳    
رئیس کمیسیون طلا گفت: از ابتدای سال تاکنون قیمت طلا و سکه به طور میانگین 17 درصد ارزان شده و همین کاهش قیمت موجب شده تا سطح تقاضا و داد وستد به شدت افت پیدا کند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۱:۳۶    
یک پژوهشگاه غدد علوم پزشکی تهران گفت: ریزش مو، چاقی، کبودی پوست و خطوط ارغوانی رنگی روی شکم از علائم ابتلا به یک بیماری مرتبط با اختلالات هورمونی است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۱:۵۱    
قیمت مصوب عمده فروشی 58 قلم میوه و تره بار برای فروش در میدان مرکزی میوه و تره بار تهران اعلام شد که این نرخ ها ملاک قیمت گذاری میوه در خرده فروشی ها هستند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۰:۲۹    
عارف با بیان اینکه مردم نقش برجسته ای در قانون اساسی دارند، اظهار کرد: در بخش هایی از اصول قانون اساسی نتوانسته ایم به گونه ای که شایسته و بایسته بوده حرکت کنیم ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۰۹:۵۰    
رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران ضمن اعلام ویژه برنامه های روز تهران از برگزاری تورهای گردشگری خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۰۹:۲۸    
سه روز است زمزمه شیوع ایدز در بین مردم یک روستا در چهارمحال و بختیاری خبر ساز شده تا جایی که امروز مردم این روستا با تجمع مقابل فرمانداری لردگان خواستار رسیدگی مسؤولان به این موضوع شدند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۰۹:۱۱    
فیلم های قاضی ، زهر و پادزهر ، هیام ، سالی ، سلام مامان ، قایق ساز ، شکار روباه ، نمک و آتش ، راس هرم ، آمیلی (سرگذشت شگفت آنگیز املی پولن) ، کلارا ، امی و غازهای وحشی ، رالف خرابکار ، تا آخر دنیا ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۰۹:۰۸    
رئیس پلیس راه کشور از سامان دهی 200 تیم پلیس راه در طرح اربعین امسال به منظور افزایش ایمنی و عبور و مرور در محورهای منتهی به مرزهای چهارگانه کشور خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۰۸:۵۹    
محسن امین زارع گفت: در عراق سه شعبه در نجف، بغداد و بصره داریم که اکنون چند وقتی است بانک مرکزی عراق با فشار آمریکایی ها فعالیت های شعب ما را محدود کردند ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۰۸:۵۳    
سعید نمکی در ادامه این نامه آورده است:جهت حفظ شئونات مردم منطقه به نحوی کاملا" محرمانه موضوع پیگیری و با آزمایشات گسترده موارد جدید ردیابی گشت که متاسفانه کانون آلودگی در معتادان تزریقی و افرادی با ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۰۸:۴۱    
مراسم رونمایی از 1783 لوح تاریخی هخامنشی صبح چهارشنبه 10 مهر 1398 با حضور علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در موزه ملی ایران برگزار شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۰۷:۱۹    
سرطان خون موسوم به لوسمی یا لوکمیا، سرطان مغز استخوان و سیستم لنفاوی است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۰۶:۰۹    
چه فرآیندهایی در روند افزایش سن، طبیعی هستند؟ و در سنین سالمندی و سالخوردگی چه تغییراتی در انتظار افراد است و چگونه می توان با آن ها مواجه شد؟
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۰۶:۴۴    
گروهی از کارشناسان مطالعات جوی مجموع ذخیره کربن زمین را برآورد کردند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۰۵:۳۱    
خشونت میان زوجین؛ پدیده ای غیرطبیعی است که عوامل روانی و محیطی متعددی در بروز آن نقش دارند. پدیده ای که حتی یک کلام خشونت آمیز ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۰۵:۰۱    
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با تاکید بر اینکه هرگز نباید وجود علائم غیر طبیعی را به سن سالمندان نسبت داد، گفت: تنها زندگی کردن، ریسک فاکتور مهمی برای سلامت سالمندان است ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۰۴:۲۱    
خوراکی های سرشار از ویتامین A به مقابله با سرطان پوست کمک می کنند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۰۳:۴۵    
کارشناس مرکز بهداشت شهرستان زنجان گفت: برنامه ریزی صحیح برای عبور از بحران سالمندی نقش مهمی دارد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۰۳:۱۳    
سال هاست که دیگر گیاه خواری تنها به علت عدم علاقه به مصرف گوشت و مرغ نیست و از سوی برخی افراد یک انتخاب خودخواسته است ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۰۱:۵۸    
فصل پاییز در برخی افراد از جمله مبتلایان به مشکلات پوستی مانند اگزما، باعث وخیم شدن علائمی مثل خشکی پوست می شود.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۰۲:۳۳    
"سرطان سینه" دومین سرطان رایج بین زنان است و برخی از عوامل خطر ابتلا به این بیماری را افزایش می دهند؛ مصرف بالای گوشت قرمز و فرآورده های گوشتی از دلایل مهم ابتلا به این نوع سرطان است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۰۱:۱۷    
سفر پیاده روی اربعین نزدیک است و مادران زیادی هستند که امسال تصمیم دارند با فرزندانشان راهی این سفر پرماجرا شوند. اگر شما هم قصد دارید با کودکانتان راهی شوید این گزارش را بخوانید.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۰۰:۰۶    
تراکم استخوان برای سلامت کلی فرد از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر استخوان ها چگالی از دست بدهند، ممکن است به راحتی بشکنند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۲۳:۲۵    
برای بهره بردن بهتر از حال و هوای سفر اربعین حسینی باید در طول مسیر نکات ویژه ای را رعایت کرد. مواردی که با توجه کردن به آن ها لذت سفر ماندگارتر خواهد شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۲۲:۵۵    
یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: سالمندان برای برطرف کردن احساس خستگی و ضعف می توانند مواد غذایی ویژه ای را در رژیم روزانه خود بگنجانند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۲۲:۱۰    
یک روانشناس گفت: دوران نامزدی بر خلاف تصور، دوران خوش گذرانی نیست، بلکه دوره دشوار آشنایی برای کسب اطلاعات در یک زندگی چند ساله است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۲۱:۳۸    
یک وکیل پایه یک دادگستری درباره چگونگی شکایت از همسایه مزاحم و متخلف توضیحاتی داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۲۱:۱۴    
امروز رییس جمهور در سخنانی از رشد 40 درصدی ارزش پول ملی نسبت به همین روز در سال گذشته خبر داد. در این گزارش سعی شده مفهوم این موضوع به صورت ساده شرح داده شود.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۴:۳۰    
شکایت وینفرد شفر از استقلال در فیفا نهایی شده و مدیران آبی های پایتخت باید در آینده ای نزدیک راه حلی برایش پیدا کنند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۶:۰۸    
مهاجم تیم فوتبال استقلال که به تازگی دچار آسیب دیدگی از ناحیه زانو شده، قصد خداحافظی از دنیای فوتبال را ندارد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۶:۰۸    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: شاخص بهای تولیدکننده کاهش داشته و حتما با حفظ این روند در سال آینده شاهد کاهش قیمت مصرف کننده انواع اقلام کالایی در کشور خواهیم بود.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۴:۵۳    
از سوی کانون سلامت، ایمنی و محیط زیست(HSE) جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی، به مناسبت هفته آتش نشانی، مانور اطفا حریق در دانشکده بهداشت و ایمنی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۵:۵۴    
نرخ تورم کره جنوبی به منفی 0.4 درصد رسید.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۵:۵۴    
نتایج آزمون عمومی قضاوت سال 1398 اعلام شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۵:۵۴    
سردار سلیمانی با بیان اینکه پهپاد ها در یکی از استان های کشور در حال تمرین هستند، گفت: می خواهیم در مواقع خاص جاده های پر تردد را با پهپاد کنترل و رصد کنیم.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۴:۵۳    
سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس درگذشت پیشکسوت این تیم را تسلیت گفت.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۵:۴۰    
گزارشگر سازمان ملل تأکید کرد که مسئولیت پذیری باید به صورت پذیرش رسمی قتل، تقدیم عذرخواهی و ایجاد اطمینان جهت عدم تکراری این حادثه باشد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۵:۴۰    
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۵:۳۷    
تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس تحت تاثیر درگذشت رئیس هیات مدیره این باشگاه برگزار شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۵:۳۴    
با پایان پیش تولید فیلم سینمایی روز صفر ، فیلمبرداری اولین فیلم سعید ملکان در تهران آغاز شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۵:۲۸    
سیدمرتضی خاتمی ابتلای چندین نفر از اهالی روستای چنارمحمود شهرستان لردگان(چهارمحال و بختیاری) به ویروس ایدزHIV را تائید کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۵:۲۲    
منابع عراقی از ادامه ناآرامی های در پایتخت عراق و استفاده نیروهای ضد شورش این کشور از گاز اشک آور علیه تظاهرات کنندگان خبر دادند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۵:۲۲    
فیلم سینمایی آماده باشی یا نه اثری ترسناک و کمدی سیاه هالیوودی به کارگردانی مشترک مت بتینلی اولپین و تایلر گیلت با فیلمنامه ای نوشته گای باسیک و آر. کریستوفر مورفی ساخته شده است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۵:۱۱    
شاید جالب باشد که بدانید در حال حاضر تمامی اسکناس های رایج در ایران، در داخل کشور و از طریق کارخانجات داخلی تولید و چاپ می شود.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۵:۰۲    
سخنگوی شورای نگهبان از تایید لایحه اصلاح قانون تعیین تکلیف تابعیت فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان خارجی خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۴:۵۹    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در واکنش به ماجرای قطع انگشت دست نوزادی در یکی از بیمارستان های غیردولتی شهریار اظهار کرد: برای پیگیری این ماجرا تیمی تعیین شده است و به محض ارائه گزارش ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۳:۵۵    
وزارت خارجه آمریکا در واکنش به تازه ترین آزمایش موشکی کره شمالی مدعی شد این کشور باید از اقدامات تحریک آمیز اجتناب کند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۴:۴۵    
در حالی 90درصد بازار چادر مشکی کشور دست واردکنندگان است که قیمت چادر مشکی وارداتی به ارقام میلیونی رسیده و مردم قدرت خرید آن را ندارند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۴:۴۲    
سریال جدید سروش صحت پس از پایان فصل سوم مجموعه ستایش روی آنتن می رود.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۴:۳۶    
مدیرکل دفتر ارتباط با صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از اختصاص سهمیه 250 نفری امریه به این وزارتخانه خبر داد و گفت ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۴:۳۶    
قائم مقام وزیر در امور بین الملل و رئیس مرکز همکاری های علمی و بین المللی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در حال حاضر دو درصد علم در جهان را تولید می کند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۴:۳۰    
وکیل مدافع علیرضا صلحی - پزشک تبریزی که حکم قصاصش به اتهام قتل دو عضو خانواده اش در دیوان عالی کشور نقض و در دادگاه بدوی مجددا به قصاص محکوم شده است - از ارسال پرونده موکلش به دیوان عالی خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۴:۳۰    
خواننده معروف پاپ به اتهام افساد فی الارض بازداشت شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۴:۰۸    
زمان تشییع پیکر زنده یاد جعفر کاشانی به شنبه موکول شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۳:۰۰    
رحمانی فضلی گفت: در حوزه امنیتی مسائل کاملا رفع شده و مناسب هست به خصوص در مرز خسروی که جزو نگرانی های ما بوده، امنیت به طور کامل برقرار است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۳:۵۵    
امروز قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با قیمت 3 میلیون و980 هزار تومان در بازار فروخته شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۲:۴۳    
مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران گفت: سقف زیرگذر کوی نصر، ظرف یک هفته آینده تکمیل خواهد شد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۲:۴۰    
کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: در ست دوم مقابل مصر فرصت برد را از دست دادیم و آن ها پیروز شدند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۳:۳۷    
مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها گفت: محدودیت های ترافیکی طرح اربعین حسینی از تاریخ 17 مهرماه 98 تا 4 آبان ماه 98 اعمال می شود.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۳:۳۴    
عضو شورای شهر تهران گفت: در صورت تحقق بودجه ، مترو شهرری تا اردیبهشت 99 تکمیل می شود.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۳:۲۹    
حضرت آیت الله خامنه ای فرمودند:بنابراین اولین توصیه این حقیر هم این است که نگذارید سپاه پیر بشود، محافظه کار بشود، به وضع موجود قانع بشود؛ روزبه روز باید جلو بروید و بهتر بشوید در جهت انقلابی شدن ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۲:۲۶    
مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به جزئیات آماری رشته های بدون کنکور پذیرش مهرماه 98 گفت: علوم انسانی دارای بیشترین انتخاب از سوی متقاضیان رشته های بدون کنکور است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۳:۲۶    
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به اینکه اجرای طرح کاهش آلودگی هوا به اهداف خود نرسیده است، گفت: تصمیم در مورد ادامه اجرای طرح بر عهده شورای عالی ترافیک تهران است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۳:۰۰    
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: متاسفانه زمانی وارد مسابقات جام جهانی شده ایم که آماده نیستیم، خسته ایم و به انرژی نیاز داریم.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۲:۳۷    
علی ربیعی در واکنش به ادعای برخی از رسانه ها مبنی بر این که فشار دولت و قوه قضاییه باعث کاهش حکم حسین فریدون از 7 سال به 5 سال شده است تصریح کرد: این موضوع از بنیان دروغ است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۲:۳۷    
امروز در بازار آزاد قیمت برخی از خودرو های پر مخاطب ایرانی نسبت به دیروز با افزایش متوسط 900 هزار تومانی همراه است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۲:۲۶    
قرار است امروز افسران پلیس فرانسه برای نخستین بار در حدود 20 سال گذشته دست به اعتصاب بزنند و یکی از دلایل آن تغییر قوانین مستمری در این کشور است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۲:۱۸    
وزیر خارجه امارات در واشنگتن با همتای آمریکایی خود و چند تن دیگر از مسئولان عالی رتبه این کشور دیدار و درباره روابط و همکاری های موجود میان ابوظبی و واشنگتن گفتگو کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۰۹:۱۳    
مسئول روابط عمومی اورژانس 115 گلستان از تولد یک نوزاد در آمبولانس خبرداد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۰:۳۱    
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، افزایش سرعت باد سبب گسیل گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا در برخی مناطق پایخت طی امروز (10 مهر) می شود.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۰۹:۵۲    
افزایش معنادار استفاده از تلفن همراه و اپلیکیشن ها برای انتقال وجه کارتی، سازوکار نظارت بر این شیوه از کارت به کارت و نهاد متولی این نظارت را به موضوع داغی تبدیل کرده است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۰۹:۳۸    
رییس فدراسیون بدنسازی در واکنش به انتقادات نفر سوم مسترالمپیا مبنی بر عدم حمایت از او، گفت: ما بر اساس قانون نمی توانیم هیچگونه حمایتی از ورزشکاران حرفه ای داشته باشیم و یک ریال هم نمی توانیم برای آن ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۰:۳۱    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش باران و وزش باد شدید در بیشتر مناطق کشور طی دو روز آینده خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۰:۲۱    
پیشکسوت و رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس صبح امروز درگذشت.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۰:۱۲    
یک وکیل دادگستری از صدور کیفرخواست برای محسن لرستانی -خواننده- به اتهام افساد فی الارض و ارجاع پرونده او به دادگاه انقلاب اسلامی تهران خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۰۹:۰۷    
دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی از جزئیات جدید برای پروازهای اربعین خبرداد و گفت: از همه مرم می خواهیم که بلیت پروازهای اربعین را گران تر از نرخ های ثابت اعلام شده نخرند و دستگاه های نطارتی را از تخلف ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۰:۰۶    
رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی از کاهش تقاضا برای مرغ و ماهی خبر داد و گفت: قدرت خرید مردم کفاف خرید ماهی را نمی دهد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۰:۰۶    
رئیس قوه قضاییه به همراه یک هیئت عالی قضایی جهت بررسی آخرین مسائل قضایی و حقوقی استان هرمزگان روز پنجشنبه به بندرعباس سفر می کند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۰:۰۰    
بیمه ایران با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: زائران اربعین حسینی با ثبت نام در سامانه سماح یا خرید بیمه نامه اربعین بطور شخصی می توانند از خدمات ویژه این شرکت بهره مند شوند.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۰۹:۵۲    
وزیر نفت جمهوری اسلامی ایران در بدو ورود به مسکو اعلام کرد: در تبیین مواضع خود در روسیه تاکید خواهم کرد که بازار انرژی باید غیرسیاسی باشد تا از دخالت های یکجانبه و غیرقانونی در آن جلوگیری شود.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۰۹:۲۱    
نماینده سازمان حج و زیارت گفت: مدت پوشش بیمه ای هر یک از بیمه شدگان به توجه به مهلت قانونی اقامت در کشور عراق 30 روز می باشد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۰۹:۱۰    
برای خرید آپارتمان در شهرک غرب باید از متری 23 میلیون تا 34 میلیون تومان هزینه کرد.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۰۹:۰۷    
ارتش کره جنوبی اعلام کرد، کره شمالی امروز (چهارشنبه) پرتابه یا پرتابه هایی را به سمت دریای شرقی خود پرتاب کرد که به نظر می رسد نمایشی از توسعه توانمندی های نظامی آن در آستانه مذاکرات هسته ای پیش رو ...
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۰۹:۰۴    
عبدالناصر همتی با اشاره به توفیقات بانک مرکزی در مهار طغیان نرخ ارز تاکید کرد: نسبت به یک سال پیش پول ملی 40 درصد تقویت شده ، رشد تورم مهار و طلیعه رشد اقتصادی اشکار شده است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۰۸:۴۹    
بانک ملی ایران در راستای حمایت از سیاست های دولت و تسهیل امر ازدواج جوانان، بیش از 127 هزار فقره وام قرض الحسنه ازدواج در شش ماه ابتدای امسال به متقاضیان پرداخت کرده است.
ناطقان   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۰۸:۳۸    
ترافیک نقدینگی در بانک ها؛ اسرار جنگ 33 روزه از زبان فرمانده؛ محکومیت حسین فریدون به 5سال حبس و بازار خودرو در انتظار شرکای ترک و روس؛ از جمله عناوین صفحه اول روزنامه های امروز کشورند.
  • ۱