چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۰۱:۱۵May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای وزارت نیرو 1 دی 1398 - news.moe.gov.ir

وزارت نیرو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۱۲:۲۷    
معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: از آغاز سال جاری تاکنون، طرح احداث و بهینه سازی 337 ایستگاه هوایی و زمینی توزیع برق به انجام رسیده است.
وزارت نیرو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۱۱:۵۷    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان، از تامین آب شرب روستاهای استان از منابع مطمئن و پایدار خبر داد.
وزارت نیرو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۳:۲۹    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی از کاهش پنج درصدی حجم مخازن سدهای استان خبر داد.
وزارت نیرو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۲:۲۹    
معاون راهبری و نظارت بر بهره برداری شرکت آب و فاضلاب کشور از تصویب و ابلاغ سهم مناسبی از اعتبارات تنش آبی برای استان هرمزگان خبر داد.
وزارت نیرو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۲۱:۵۹    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور گفت: یک هزار و 200 میلیارد ریال برای اجرای طرح فاضلاب خوزستان اختصاص یافته که یک سوم آن برای آبادان است.
وزارت نیرو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۵:۴۴    
معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی از استانداردسازی و نوسازی هفت هزار و 890 رشته انشعاب فرسوده آب در این استان خبر داد.
وزارت نیرو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۵:۲۹    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین، اجرای طرح احیا و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی را نشان از عزم جدی دولت برای نجات آبخوان ها دانست و گفت ...
وزارت نیرو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۴:۲۹    
معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی و زیربنایی معاون اول رئیس جمهور گفت: پروژه استراتژیک خط انتقال آب شرب از سد طالقان به استان قزوین و سد مخزنی نهب جزو پروژه های اولویت دار بوده و امیدواریم با تخصیص ...
وزارت نیرو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۳:۱۴    
مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران به افزایش دو برابری تعیین حریم و بستر رودخانه ها در سال 98، گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از یک هزار و 400 کیلومتر از رودخانه های کشور لایروبی شده است.
وزارت نیرو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۱:۴۴    
مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران، مجموع ورودی به سدهای کشور طی سه ماه ابتدایی سال آبی جاری را حدود هفت میلیارد مترمکعب اعلام کرد و گفت ...
وزارت نیرو   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۰۸:۵۹    
مدیرعامل شرکت آب جنوب شرق خوزستان، از تخلیه آب های سطحی در منطقه معین زاده اهواز با اجرای پروژه حفر کانال و لوله گذاری در این منطقه خبر داد.