چهارشنبه ۱۹ اردیبهشتساعت ۱۸:۱۵May 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 13 مرداد 1398 - news.mrud.ir

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1394 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 فروردین 1398 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 خرداد 1398 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 تیر 1398 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 شهریور 1398 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 مهر 1398 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آبان 1398 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آذر 1398 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 دی 1398 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 بهمن 1398 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 اسفند 1398 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 مرداد 1398 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 2 مرداد 1398 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 3 مرداد 1398 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 4 مرداد 1398 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 5 مرداد 1398 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 6 مرداد 1398 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 7 مرداد 1398 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 8 مرداد 1398 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 9 مرداد 1398 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 10 مرداد 1398 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 11 مرداد 1398 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 12 مرداد 1398 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 13 مرداد 1398 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 14 مرداد 1398 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 15 مرداد 1398 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 16 مرداد 1398 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 17 مرداد 1398 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 18 مرداد 1398 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 19 مرداد 1398 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 20 مرداد 1398 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 21 مرداد 1398 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 22 مرداد 1398 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 23 مرداد 1398 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 24 مرداد 1398 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 25 مرداد 1398 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 26 مرداد 1398 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 27 مرداد 1398 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 28 مرداد 1398 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 مرداد 1398 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 مرداد 1398 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 مرداد 1398 
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۸/۰۵/۱۶ - ۱۳:۲۲    
مدیر کل روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در جلسه شورای معاونان راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: روابط عمومی می تواند با شناسایی مشکلات ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۸/۰۵/۱۵ - ۲۳:۲۷    
علی نبیان بر لزوم تسریع در تکمیل بانک اطلاعات املاک، در ادارات کل راه و شهرسازی کشور تاکید کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۸/۰۵/۱۵ - ۱۳:۴۷    
محمود دیانتی گفت: تیرماه امسال زهک در شمال سیستان و بلوچستان با وقوع سه توفان گردوخاک، توفانی ترین ایستگاه هواشناسی کشور نام گرفت.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۲۰:۳۹    
حسن دانایی فر، گفت: سوریه اکنون نیاز به بازسازی دارد که این موضوع، فرصت مناسبی برای شرکت ها به ویژه بخش خصوصی ایران در بازار سوریه است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۱۸:۱۰    
علیرضا تابش ضمن اعلام این مطلب که نوسازی 18 هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده در پنج نقطه کشور توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی انجام می شود ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۱۸:۰۵    
هیأت وزیران در جلسه خود به ریاست رییس جمهوری، با اختصاص مبلغ 930 میلیارد و 890 میلیون ریال، برای بازسازی و جبران بخش های خسارت دیده ناشی از زلزله شهرستان مسجد سلیمان استان خوزستان موافقت کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۱۶:۲۶    
مدیرکل فرودگاه مهرآباد در سالگرد هفتادمین سال تاسیس فرودگاه مهرآباد در برنامه تلویزیونی یه روز تازه گفت: طرحی برای انتقال فرودگاه مهرآباد در دستور کار نیست.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۱۱:۱۷    
از ابتدای سال 98 تا پنجم مرداد ماه تعداد 426پرونده تخلفات رانندگان و شرکت های حمل و نقل در کمیسیون های ماده 11 و 12 راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان بررسی شده است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۰۸:۳۷    
میثم قدمی گفت: آمار سوانح رانندگی و تلفات انسانی ناشی از آن در استان لرستان یکسان سازی و اختلافات آماری مرتفع می شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۲۳:۳۷    
ابراهیم مبارک قدم با اشاره به اینکه به دنبال بارش های روز شنبه 12 مردادماه شاهد آبگرفتگی در برخی روستاهای دو شهرستان خوی و سلماس بودیم، از آسیب دیدن 17 واحد مسکونی شش روستا در این حادثه خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۲۰:۲۲    
چهار شرکت هندلینگ کننده فرودگاه مشهد با به کارگیری بیش از 500 دستگاه ماشین آلات تخصصی فرودگاهی موجب کاهش بی سابقه تاخیرهای پروازی شده اند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۹:۵۷    
حبیب اله طاهرخانی در جریان بازدید از شهر جدید اندیشه، این شهر را از جمله شهرهای جدید پیشرو در کشور برشمرد و بر اجرای پروژه های اقدام ملی تولید و عرضه مسکن "اندیشه" مطابق برنامه زمان بندی تأکید کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۷:۴۲    
علی نبیان در دومین روز از سفر خود به استان کردستان با اشاره به ماده 6 قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۵:۲۷    
علی دینی ترکمانی راهکارهای موثر برای کاهش التهاب در بازار مسکن در مقطع زمانی حاضر را تشریح کرد و گفت: تکمیل و تحویل مسکن مهر ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۵:۲۲    
فیروزه تباری با تشریح عملکرد بازار متشکل ارزی، از پیوستن بانک مسکن به این بازار خبر داد و گفت: با شروع فعالیت بازار متشکل ارزی ابتدا بانک ملی به عنوان بانک پایلوت به همراه یکصد صرافی عضو این بازار ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۵:۰۷    
رییس اداره هماهنگی حمل و نقل اداره کل راه و شهرسازی استان قم گفت: در جلسه کمیته دهکده لجستیک استان قم بر تسریع در جانمایی و مکان یابی دهکده تاکید شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۵:۰۲    
مجوز ساخت بندرهای صیادی در خور ابوخضیر و بندرامام خمینی(ره) با تأیید اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و بر اساس الزامات و مقررات ملی و بین المللی ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۴:۵۷    
سازمان هواشناسی کشور در اطلاعیه ای با اعلام پدیده رگبار و رعدوبرق در تعدادی از استان های کشور به هموطنان توصیه کرد: از تردد و اسکان در کنار مسیل ها ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۴:۵۷    
عضو اتاق بازرگانی ایران گفت: با استفاده از ظرفیت بنادر شمالی و جنوبی کشور می توان حجم مبادلات با کشورهای همسایه را افزایش داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۴:۵۷    
قائم مقام مدیرعامل راه آهن، طرح تحول سازمانی را یکی از طرح های استراتژیک این شرکت دانست و گفت: استراتژی های جدید راه آهن در مرحله تصویب هیات مدیره قرار دارد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۴:۵۲    
وزیر راه و شهرسازی درخصوص زمان دقیق افتتاح آزادراه تهران – شمال اظهار داشت: طبق توافقات صورت گرفته با رئیس بنیاد مستضعفان قرار شد تا پایان شهریور این پروژه تمام و به صورت آزمایشی افتتاح شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۴:۴۲    
معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از انتصاب دو رئیس اداره ستادی این اداره کل خبر داد و گفت: انتصاب های مذکور در راستای ارتقاء سطح بهره وری مجموعه انجام پذیرفت.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۴:۴۲    
نماینده اراک در بازدید از محورهای روستایی این شهرستان از پیمانکارانی که در اجرای تعهدات خود تعلل کرده اند انتقاد کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۴:۳۲    
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی از برگزاری دوره آشنایی با حوادث ترافیکی و جامعه ایمن در این اداره کل خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۴:۰۲    
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از کاهش 3 ساله متوالی تلفات حوادث رانندگی در راه های برون شهری و روستایی مازندران خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۴:۰۲    
معاونت مسکن و ساختمان در گزارشی روند اجرایی سیاست های کلان وزارتخانه راه و شهرسازی را در بخش مسکن در پنج محور تشریح کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۴:۰۲    
معاون حمل ونقل سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای گفت: در راستای ادامه مسیر توسعه شغلی هنرجویان رشته حمل و نقل، پذیرش دانشجو در رشته کاردانی حمل و نقل بدون آزمون در سال جاری، آغاز شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۳:۵۷    
جلسه کمیسیون ماده 5 شهرهای ایلام ، سرابله، لومار، ایوان و چوار در معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام تشکیل شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۳:۵۷    
بر اساس آمار اعلام شده از سوی مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در بیست و هفتمین روز از عملیات اعزام زائران خانه خدا حدود 1500 زائر به سرزمین وحی اعزام می شوند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۳:۵۷    
قبل از ظهر امروز معتمدین و بزرگان طوایف شهرستان زابل ضمن دیدار با اکبری مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان در محل دفتر وی به طرح مسائل و مشکلات خود پرداختند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۳:۵۷    
به زودی عملیات اجرای پروژه احداث باند کندرو در محدوده شهر جبالبارز و ایمن سازی در محدوده روستای سقدرآغاز می شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۳:۵۷    
سیدمحمد پژمان بابیان اینکه 1100 محله در کشور جزء سکونتگاه های غیررسمی است، گفت: از مجموع هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته به بازآفرینی شهری تاکنون 20 درصد توزیع شده است و مابقی نیز در ماه ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۳:۵۲    
مدیرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات دولتی در مراسم افتتاح بیمارستان قدس پاوه گفت: ساخت بیمارستان قدس پاوه با وجود تنگناهای شدید مالی ناشی از تحریم صورت گرفته و با همکاری همه جانبه اداره کل راه ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۳:۵۲    
مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن از تاکید وزارت راه و شهرسازی بر اتمام مسکن مهرهای بدون مشکل حقوقی در تمام استانها تا پایان امسال خبر داد .
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۲:۵۲    
امیر عمیدی با اشاره به آغاز عملیات روکش آسفالت 53 کیلومتر از محور چاه جم-بیارجمند از دوازدهم مردادماه ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۲:۴۷    
وزیر راه و شهرسازی صبح امروز از باشگاه خبرنگاران جوان بازدید کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۲:۰۲    
جعفر قزوینیان گفت: در سال 95 کارهای اجرایی بخشی از مسیر که در منطقه کوهستانی قرار دارد، شروع شده بود ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۲:۰۲    
معاونت مسکن و ساختمان در گزارشی چهار سیاست کلان وزارتخانه راه و شهرسازی را که شاملِ تعادل بخشی بازار مسکن، جریان سازی پایدار تولید مسکن ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۱:۵۲    
مدیرکل مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی از تکمیل سیستم FIDS سامانه اطلاعات پرواز فرودگاه تبریز تا پایان امسال خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۱:۲۷    
مدیرکل فرودگاه های آذربایجان شرقی در دیدار با مدیرعامل شرکت هواپیمایی معراج از برنامه ریزی برای افزایش پروازهای این شرکت از فرودگاه تبریز خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۱:۰۷    
مدیرکل فرودگاه های اصفهان از پیشرفت 85 درصدی اجرای پروژه توسعه ترمینال پروازهای خارجی با اعتباری بالغ بر 125 میلیارد ریال خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۱:۰۷    
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مراغه از ادامه عملیات "راهدارمحوری" و کنترل ناوگان های حمل و نقل عمومی جاده ای در حوزه استحفاظی این شهرستان خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۰:۴۷    
مدیرکل فرودگاه گیلان از برنامه ریزی برای برقراری پرواز مستقیم در مسیر بغداد- رشت خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۰:۲۷    
هومن گریوانی گفت: در گلبهار تلاش شده است همزمان با بهره برداری از واحدهای مسکن مهر، خدمات روبنایی و زیر بنایی نیز در محلات مسکن مهر تکمیل شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۰:۲۷    
رئیس اداره حریم وایمنی راه های آذربایجان شرقی از نصب و بهسازی 4234 علائم درمحورهای استان در چهارماه اول امسال خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۰:۲۲    
زهره داوودپور با اشاره به اینکه پس از پیوستن "هشتگرد" به شبکه جهانی شهرهای یادگیرنده یونسکو، امکان و برنامه سایر شهرهای جدید را برای پیوستن به این شبکه جهانی بررسی می کنیم ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۰:۰۷    
سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از انجام 80 هزار و 640 نفر- ساعت گشت راهداری از ابتدای امسال تا پایان تیر ماه خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۰۹:۵۲    
دبیر کارگروه تخصصی امور زیر بنایی و شهرسازی گلستان از برگزاری دومین جلسه این کارگروه در سال جاری و بررسی 35 دستور کار با حضور غراوی معاون امور هماهنگی عمرانی استانداری گلستان خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۰۹:۳۷    
در راستای بررسی عملکرد اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای آذربایجان شرقی در خصوص ناوگان حمل ونقل عمومی مسافربری نمایندگان سازمان راهداری در استان حضور یافته و به بررسی اقدامات انجام شده در این خصوص ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۰۸:۴۷    
با همکاری مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و سازمان نظام مهندسی ساختمان دوره های نظام مهندسی برای تمدید و ارتقای پایه مهندسان استان هرمزگان برگزار می شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۰۸:۴۲    
معاون تامین سرمایه و اقتصاد حمل و نقل راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: برگزاری ایده بازار صنعت حمل و نقل ریلی و حمایت های شرکت راه آهن از طرح های بدیع و نو ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۰۸:۳۷    
مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی دوره آموزشی آشنایی با استانداردهای مدیریت پروژه را به مدت یک روز در محل مرکز برگزار می کند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۰۸:۲۲    
معاون مهندسی وساخت راه و شهرسازی استان زنجان گفت : عملیات بهسازی و آسفالت روستایی قره محمد شهرستان خدابنده به طول 3 کیلومتربه پایان رسید.