جمعه ۱۴ اردیبهشتساعت ۰۶:۱۷May 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای افق تازه 8 آذر 1397 - ofoghetaze.com

افق تازه 29 اسفند 1394 افق تازه 1 فروردین 1395 افق تازه 29 اسفند 1396 افق تازه 31 فروردین 1397 افق تازه 31 اردیبهشت 1397 افق تازه 31 خرداد 1397 افق تازه 1 تیر 1397 افق تازه 1 مرداد 1397 افق تازه 1 شهریور 1397 افق تازه 1 مهر 1397 افق تازه 30 آبان 1397 افق تازه 30 دی 1397 افق تازه 30 بهمن 1397 افق تازه 2 اسفند 1397 افق تازه 1 آذر 1397 افق تازه 2 آذر 1397 افق تازه 3 آذر 1397 افق تازه 4 آذر 1397 افق تازه 5 آذر 1397 افق تازه 6 آذر 1397 افق تازه 7 آذر 1397 افق تازه 8 آذر 1397 افق تازه 9 آذر 1397 افق تازه 10 آذر 1397 افق تازه 11 آذر 1397 افق تازه 12 آذر 1397 افق تازه 13 آذر 1397 افق تازه 14 آذر 1397 افق تازه 15 آذر 1397 افق تازه 16 آذر 1397 افق تازه 17 آذر 1397 افق تازه 18 آذر 1397 افق تازه 19 آذر 1397 افق تازه 20 آذر 1397 افق تازه 21 آذر 1397 افق تازه 22 آذر 1397 افق تازه 23 آذر 1397 افق تازه 24 آذر 1397 افق تازه 25 آذر 1397 افق تازه 26 آذر 1397 افق تازه 27 آذر 1397 افق تازه 28 آذر 1397 افق تازه 29 آذر 1397 افق تازه 30 آذر 1397 
افق تازه   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۷:۳۹    
قیمت عمده فروشی هر کیلوگرم سیب درختی در میدان مرکزی میوه و تره بار تهران تا 9 هزار تومان و در سطح خرده فروشی تا 12 هزار تومان افزایش یافت.
افق تازه   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۵:۰۴    
آیین کلنگ زنی ساختمان جدید مرکزی بیمه پاسارگاد با حضور آقایان دکتر مجید قاسمی رئیس هیأت مدیره ، معصوم ضمیری مدیر عامل و نایب رئیس هیأت مدیره ، اعضای هیأت مدیره، معاونین مدیرعامل ...
افق تازه   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۴:۲۴    
تعداد مستمری های برقرار شده در سه ماه اول سال جاری از سوی سازمان تامین اجتماعی، 61 هزار و 815 مورد بوده است.
افق تازه   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۳:۰۴    
براساس اعلام بخش فناوری اطلاعات بانک ایران زمین، امکان اتصال کارت سوخت به کارت بانکی مشتریان این بانک فراهم شد
افق تازه   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۲:۳۴    
افق تازه   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۲:۲۴    
مدیر امور فناوری اطلاعات بانک صادرات ایران از ارائه امتیازات ویژه برای کسانی که سپهرکارت های این بانک را به عنوان کارت سوخت انتخاب کنند، خبر داد
افق تازه   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۰۹:۳۴    
در پی استقبال مشتریان از خدمت نوین شرکت بیمه نوین با عنوان "اتوپلاس نوین" ، فاز دوم این طرح در 9 استان دیگر عملیاتی می شود ...
افق تازه   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۰۹:۳۴    
عکس هایی از ستارگان سینما و ورزش را مشاهده می کنید که در سال 2018 دوباره مادر شدند.
افق تازه   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۱:۲۰    
مدافع استقلال پس از سوت پایان دیدار تیمش برابر صنعت نفت آبادان گریه کرد.
افق تازه   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۱:۱۵    
احمد نوراللهی و علیرضا بیرانوند به حواشی مربوط به بازی مقابل ماشین سازی پایان دادند.
افق تازه   ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۱۱:۰۵    
جواد رضویان، عکسی قدیمی و خاطره انگیز را از پشت صحنه یک برنامه تلویزیونی در 23 سال پیش منتشر کرد.
افق تازه   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۲۲:۰۰    
عباس عراقچی مذاکره کننده ارشد هسته ای جمهوری اسلامی ایران از طرح ایده های جدید درباره سامانه مالی اروپا برای تعاملات تجاری و اقتصادی با ایران خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۲۲:۰۰    
رئیس جمهوری آمریکا دیدار خود را با همتای روس خود که قرار بود در حاشیه نشست گروه 20 در آرژانتین برگزار شود، به دلیل تنش ها بر سر اوکراین لغو کرد.
افق تازه   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۲۲:۰۰    
وزیر پیشین شیلات نروژ متهم است که از سه پناهجو سوء استفاده جنسی کرده است.
افق تازه   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۲۲:۰۰    
وزارت امور خارجه آمریکا می گوید که ایران موشک های حامل مواد هسته ای جهت هدف قرار دادن اروپا را آزمایش کرده است.
افق تازه   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۲۲:۰۰    
عربستان سعودی سیستم دفاع موشکی 15 میلیارد دلاری لاکهید مارتین را از آمریکا خریداری می کند.
افق تازه   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۲۲:۰۰    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه گوشی تلفن همراه به زودی ارزان می شود، از رفع توقیف گوشی های تلفن همراه موجود در گمرکات خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۲۱:۵۵    
معاون فرهنگی - اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نباید در چهل سالگی انقلاب درگیر گرانی باشیم، این موارد ربطی به انقلاب ندارد. انقلاب عظیم بوده و ساحت آن بالاتر از این موارد است.
افق تازه   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۷:۲۱    
تیم فوتبال پرسپولیس که برای حضور درمسابقات لیگ برتر با مشکلات متعددی مواجه است در هفته چهاردهم رقابتهای لیگ برابر ماشین سازی به برتری رسید تا سه امتیاز ارزشمند کسب کند.
افق تازه   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۶:۴۰    
رئیس جمهوری آمریکا در مصاحبه ای گفته است جایزه صلح نوبل بابت کره شمالی هرگز به او نخواهد رسید.
افق تازه   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۶:۴۰    
شهردار جدید تهران تاکید کرد: با حمایت دولت و مردم مشکلات کلانشهر تهران را قدم به قدم حل می کنیم.
افق تازه   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۶:۴۰    
در راستای حذف دلار از مبادلات دوجانبه ایران و عراق، بانک مرکزی عراق فروش دلار به عراقی های عازم ایران را ممنوع کرد.
افق تازه   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۶:۴۰    
فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: داماد مسلح پدر زن را هدف گلوله قرار داد.
افق تازه   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۶:۴۰    
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت: فعلا تصمیمی برای افزایش قمیت بنزین از سوی دولت و مجلس پیگری نمی شود.
افق تازه   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۶:۴۰    
نماینده ای از اپل در مصاحبه با وب سایت سی نت بدون ارائه ی هیچ گونه آمار فروش، مدعی شده که آیفون XR محبوب ترین آیفون سال 2018 است.
افق تازه   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۶:۳۵    
دبیرکل حزب کارگرزان گفت: دموکراسی بازی تقسیم قدرت نیست. هدف از سیاست ورزی هم بازی انتخاباتی نیست. هدف از انتخابات اداره کشور و خدمت به ملت است ...
افق تازه   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۶:۳۵    
دبیر کل کانون نهادهای سرمایه گذاری ایران اظهار داشت: مسئله فساد و عدم شفافیت فراتر از پروتکل های بین المللی است ما حتی در بسیاری از موارد که به پروتکل های بین المللی ربطی ندارد باز هم غیرشفاف هستیم.
افق تازه   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۶:۳۰    
ریزش اساسی نرخ دلار، حباب ایجاد شده را از بین می برد و کارشناسان روند کاهشی را تا مرز 9 هزار تومان پیش بینی می کنند.
افق تازه   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۶:۳۰    
شبکه الجزیره اعلام کرد ولیعهد سعودی در سفر به پایتخت آرژانتین برای شرکت در اجلاس گروه بیست، به جای هتل، سفارتخانه عربستان را برای اقامت برگزید.
افق تازه   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۶:۳۰    
انگشتر، جزء زیورآلاتی محسوب می شود که هم آقایون و هم خانم ها از آن استفاده می کنند اما مطلبی که معمولا مورد توجه قرار نمی گیرد این است که انداختن انگشتر در هر انگشت چه مفهومی دارد؟
افق تازه   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۵:۲۰    
فرمانده نیروی هوافضای سپاه با تاکید بر اینکه بدون تردید شرایط به نفع انقلاب اسلامی تغییر خواهد کرد، تحریم های ظالمانه دشمنان را فرصتی برای خودباوری و خود اتکایی برشمرد و گفت ...
افق تازه   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۵:۲۰    
باشگاه استقلال اطلاعیه ای در خصوص اظهار نظر اخیر مدیر تیم ملی امید صادر کرد.
افق تازه   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۵:۱۵    
مدیرپیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور ضمن تشریح آخرین پیش بینی ها از وضعیت جوی کشور طی دو روز آینده از کاهش دما در 16 استان کشور در روز جمعه خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۵:۱۰    
رئیس شوراهای حل اختلاف گلستان گفت: از ابتدای امسال با پادرمیانی فعالان سازشی و گذشت اولیای دم 16 پرونده قصاص اجرا نشد.
افق تازه   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۵:۰۵    
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: تکالیف مهارت محور جای مشق شب بیش از 17 هزار دانش آموز زنجانی را می گیرد.
افق تازه   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۵:۰۵    
لیلا بلوکات که پس از پنج سال غیبت با دو سریال جدید روی به تلویزیون می آید، اعلام کرد که در آغاز امر قرار بود او نقش زلیخا را بازی کند اما بنا به دلایلی نقش به کتایون ریاحی سپرده شد.
افق تازه   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۵:۰۵    
دبیر کار گروه ملی کاهش آلودگی هوا از تعیین سه سطح معاینه فنی معمولی، برتر و ویژه خبر داد و از ضعف نظارت بر مراکز معاینه فنی خودروهای سنگین انتقاد کرد.
افق تازه   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۲:۳۴    
بیماری که چهارشنبه شب به کلینیک 'شفا' شهرستان گناوه مراجعه کرده بود بر اثر سقوط به چاله آسانسور این مرکز در دم جان باخت.
افق تازه   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۲:۳۴    
مدیرکل شبکه پایش سازمان هواشناسی با استناد به نقشه های هواشناسی گفت: سامانه بارشی جدیدی از مرزهای غربی وارد کشور شده و تحت تاثیر آن ساکنان مناطق غربی ...
افق تازه   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۲:۳۴    
تردد انواع وسایل نقلیه در محور کندوان از ساعت 14 تا 24 فردا 9 آذر از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است، با اعلام مأموران پلیس راه در محل ، تردد وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 24 فردا ...
افق تازه   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۲:۳۴    
رییس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی با بیان این که ارتقای کارآمدی نظام همواره یکی از شعارهای حزب کارگزاران سازندگی است، گفت: این حزب نباید شعار خود را فراموش کند.
افق تازه   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۲:۲۹    
نظارت و انصاف دو حلقه گمشده اقتصاد امروز ایران است. اگر این دو اصل رعایت می شد شاید دلار نمی توانست این قدر جولان بدهد و هر کاری که دلش می خواهد با اقتصاد ایران بکند.
افق تازه   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۲:۲۴    
مسعود ده نمکی از حاج صادق آهنگران به عنوان اصل هنر مقاومت یاد کرد و او را شایسته تجلیل دانست.
افق تازه   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۲:۲۴    
رئیس جمهوری روسیه درباره ورود کشتی های اوکراینی به آب های ملی روسیه، گفت: این تحریکات بهانه ای برای برقراری وضعیت نظامی در اوکراین با هدف سرکوب مخالفان در آستانه انتخابات بود ...
افق تازه   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۲:۱۹    
در دوران پس از جنگ حیوانات به طور عمده به عنوان نمادی از دیپلماسی عمومی و حسن نیت مورد استفاده قرار گرفتند.
افق تازه   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۲:۱۹    
معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه دولت تا بازسازی کامل واحدهای مسکونی آسیب دیده در کنار مردم استان کرمانشاه خواهد بود، گفت: واحدهای مسکونی روستایی تا پیش از فصل سرما تکمیل خواهد شد.
افق تازه   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۲:۱۹    
حکم حناچی شهردار تهران توسط وزیر کشور صبح امروز اعطا شد.
افق تازه   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۲:۱۹    
حرف های لیلا اوتادی در تلویزیون اصفهان در انتقاد از کی روش بازتاب های زیادی داشت. دلیل حرف های او چه بود؟
افق تازه   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۰:۴۹    
دبیرکل سازمان ملل متحد تاکید کرد، سازمان ملل در شرف ایجاد شرایطی برای آغاز مذاکرات صلح در سوئد میان طرفین درگیر یمن در ماه دسامبر است اما هنوز توافقی حاصل نشده است.
افق تازه   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۰:۲۹    
فردی که با خودروی شخصی خود سفر می کند به طور متوسط بیش از پنج برابر فردی که همان مسیر را با اتوبوس یا قطار طی می کند، سبب انتشار گاز دی اکسید کربن می شود.
افق تازه   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۰:۲۹    
معاون آموزشی بیمارستان مسیح دانشوری با اشاره به برنامه کشوری وزارت بهداشت برای پیشگیری از بروز سل و HIV، گفت: حدود 80 درصد بیماران دارای سل در کشور شناسایی می شوند.
افق تازه   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۰:۲۴    
مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ضمن اشاره به اینکه دمای هوا تا پایان هفته افزایش جزئی خواهد داشت، از ناسالم بودن هوای تهران برای گروه های حساس خبر داد.
افق تازه   ۱۳۹۷/۰۹/۰۸ - ۱۰:۱۴    
وزیر خارجه سخنانی درباره پول شویی در کشور مطرح می کند، اعتراضات جناح اصولگرا به او تا آنجا پیش می رود که کار را به قوه قضائیه و طرح استیضاح محمدجواد ظریف می کشانند، درحالی که در این سو محسن رضایی ...