پنجشنبه ۲۰ اردیبهشتساعت ۱۹:۲۶May 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای افق نیوز 3 شهریور 1397 - ofoghnews.ir

افق نیوز 29 اسفند 1393 افق نیوز 29 اسفند 1394 افق نیوز 30 اسفند 1395 افق نیوز 13 شهریور 1396 افق نیوز 31 اردیبهشت 1397 افق نیوز 31 خرداد 1397 افق نیوز 31 تیر 1397 افق نیوز 31 مرداد 1397 افق نیوز 30 مهر 1397 افق نیوز 30 آبان 1397 افق نیوز 30 آذر 1397 افق نیوز 1 دی 1397 افق نیوز 10 بهمن 1397 افق نیوز 1 شهریور 1397 افق نیوز 2 شهریور 1397 افق نیوز 3 شهریور 1397 افق نیوز 4 شهریور 1397 افق نیوز 5 شهریور 1397 افق نیوز 6 شهریور 1397 افق نیوز 7 شهریور 1397 افق نیوز 8 شهریور 1397 افق نیوز 9 شهریور 1397 افق نیوز 10 شهریور 1397 افق نیوز 11 شهریور 1397 افق نیوز 12 شهریور 1397 افق نیوز 13 شهریور 1397 افق نیوز 14 شهریور 1397 افق نیوز 15 شهریور 1397 افق نیوز 16 شهریور 1397 افق نیوز 17 شهریور 1397 افق نیوز 18 شهریور 1397 افق نیوز 19 شهریور 1397 افق نیوز 20 شهریور 1397 افق نیوز 21 شهریور 1397 افق نیوز 22 شهریور 1397 افق نیوز 23 شهریور 1397 افق نیوز 24 شهریور 1397 افق نیوز 25 شهریور 1397 افق نیوز 26 شهریور 1397 افق نیوز 27 شهریور 1397 افق نیوز 28 شهریور 1397 افق نیوز 29 شهریور 1397 افق نیوز 30 شهریور 1397 افق نیوز 31 شهریور 1397 
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۴:۳۵    
گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از ثبات قیمت ها در انواع خودروهای داخلی دارد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۱:۰۰    
یک زائر عراقی با بالا رفتن از نرده های اطراف محوطه مسجدالحرام خود را به داخل صحن طواف پرت کرد و کشته شد افشاگری خانواده این حاجی عراقی بر ابهامات این پرونده افزوده است.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۰۸:۱۰    
دیدار رفت تیم های استقلال تهران و السد قطر از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان 2018 – آسیا پنجم شهریور در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۰:۵۱    
دژ قهقهه (قاه قاه قالاسی) در 85 کیلومتری شمال شرقی شهرستان مشگین شهر در استان اردبیل قرار دارد. این دژ به دلیل زندانی شدن افراد سیاسی مهمی در آن (مانند شاهزادگان صفوی) اهمیت تاریخی بسیاری دارد ...
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۰:۱۷    
ما قرار شده در امارات با او و باشگاه جدیدش مذاکره کنیم تا به یک توافق درست و اصولی برای جدایی اش دست پیدا کنیم.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۰:۱۷    
اگرچه خودش گفت این اتفاق به دلیل هک شدن اینستاگرامش بوده اما اخراجش از سوی استیلی از کاروان نشان می داد که حتما دلیلی بوده که آنها کنارش گذاشته اند.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۰:۱۷    
افق نیوز/ برانکو قصد دارد تیمش را با شیوه ای بسته به مصاف الدحیل بفرستد چراکه می داند کسب یک نتیجه تساوی در قطر چقدر ارزشمند است.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۲۲:۵۵    
جالب تر اینکه این مربی بازوبند کاپیتانی تیمش را نیز به میلاد محمدی واگذار کرده تا بیش از این نشان دهد که به این بازیکن اعتقاد کامل دارد و او را به عنوان یکی از ستون های تیمش انتخاب کرده است.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۲۲:۵۵    
رئیس فدراسیون فوتبال ایران نوید خبر خوبی برای باشگاه آبی پوشان بود.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۲۲:۱۵    
تمرین عصر امروز (شنبه) تیم فوتبال استقلال تحت تاثیر حضور رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۲۲:۱۰    
آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پیش از سفر به قطر با حضور رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۲۲:۰۵    
متن کامل پیش نویس لایحه جامع شفافیت که توسط مرکز بررسی های استراتژیک و معاونت حقوقی ریاست جمهوری تدوین شده است، منتشر شد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۲۲:۰۵    
ترکیب اتلتیکومادرید مقابل رایووالکانو مشخص شد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۲۲:۰۵    
به دنبال استعفای محمد حنیف اتمر، حمدالله محب سفیر افغانستان در آمریکا به عنوان جانشین وی تعیین شد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۲۲:۰۰    
رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی با اعلام اینکه فردا وزیر اقتصاد استیضاح می شود، گفت: مردم و نمایندگان از وضعیت اقتصادی کنونی کشور ناراضی هستند.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۲۲:۰۰    
از وقتی من اینجا هستم، پرسپولیس دفاعی بازی نکرده است. چند باری باخته ایم شاید بعد از این هم ببازیم اما پرسپولیس تا زمانی که من اینجا هستم، فلسفه خاص خودش را دارد و هجومی بازی می کند.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۲۲:۰۰    
یکی از قضات دادگاه کلمبیا در ایالت کارولینای جنوبی دستور رئیس جمهوری آمریکا درباره تسهیل اخراج کارمندان فدرال را رد کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۲۱:۵۵    
سخنگوی هیأت رئیسه مجلس از حضور رئیس جمهور برای پاسخ به سؤالات نمایندگان در جلسه روز سه شنبه هفته جاری مجلس خبر داد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۴:۵۹    
برانکو ایوانکوویچ بر روی نام 4 بازیکن خود برای مصاف با الدحیل در قطر خط قرمز کشید.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۴:۴۴    
پرسپولیس فصل را از نظر مالی در شرایط بحرانی دنبال می کند و بازیکنان این تیم طی روزهای اخیر با دردسر بزرگی پشت سر گذاشته اند.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۴:۴۰    
کاپیتان استقلال در بازی با السد به دنبال چهارمین و البته مهمترین کلین شیت فصل خود است.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۴:۴۰    
شمشیرباز هنگ کنگی بعد از پایان مسابقه از دختر مورد علاقه اش درخواست ازدواج کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۴:۳۵    
این صنعت و هنر با دستان مردم شریف این کشور در نقاط مختلف اداره می شود و بدون هر گونه ریا و با تواضع به دستان آنها بوسه می زنیم.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۴:۳۰    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: دولت الکترونیکی راهکاری برای جلوگیری از فساد است اما نمی گذارند که دولت الکترونیکی آن گونه که باید پیش رود.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۱:۱۵    
مدیرعامل باشگاه سایپا درباره انتقال ستاره جوان باشگاهش به تیم استقلال توضیحاتی ارایه کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۰:۵۰    
دفاع استقلال خوب کار می کند، اما در بخش حمله ناهماهنگی وجود دارد. از هفته های اول گفتم استقلال را بعد وقفه ای که در لیگ می افتد، ببینید، اما بازی های آسیایی زودتر شروع شد و خیلی هم مهم است ...
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۰:۵۰    
منچستریونایتد باید وستهم را شکست دهد و در غیر اینصورت ژوزه مورینیو تحت فشار قرار خواهد گرفت. برخی اعتقاد دارند آقای خاص ممکن است اولین اخراجی فصل باشد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۰:۲۰    
مدتی است که حضور صیادان چینی در آب های ایران خبر ساز شده و هر از گاهی هم پاسخ هایی متناقض از سوی مسئولان شنیده می شود ...
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۰:۲۰    
غلاف های شمشیر و آرایش نظامی سربازانِ سواره نظام ما را به عمق تاریخ و جنگ های صدر اسلام می برد!
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۰:۱۵    
در شرایط زندگی کشور و منطقه و جهان ضروری است که بار دیگر کلام، راه و سیره امام را بازخوانی کنیم. امام عزیز و بزرگوار، راه و مسیر امید را به همه ما آموخت؛ او سراسر وجود و کلامش ...
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۰۹:۵۰    
بر این اساس، بازنشستگان و موظفین مشترک صندوق بازنشستگی کشوری می توانند تا 31 شهریور به پایگاه اطلاع رسانی صندوق بازنشستگی به نشانی www.cspf ...
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۰۹:۵۰    
مربی السد از آمادگی بالایی این تیم برای پیروزی برابر استقلال سخن به میان آورد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۰۹:۲۵    
استقلال تهران با حمایت هواداران پرشمار خود در استادیوم آزادی کار سختی را در برابر ستارگان حرفه ای السد پیش روی خواهد داشت.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۰۸:۴۴    
نگاهی به کلکسیون شکست های آمریکا از لبنان و عراق و سوریه گرفته تا افغانستان و پاکستان و یمن، از درستی این حقیقت حکایت دارد که کاخ سفید، دچار نوعی استراگیجی شده است.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۰۸:۳۹    
عضو سابق شورای شهر تهران گفت: موضوع تحقیق و تفحص از شهرداری در دوره چهارم مطرح شد تا شورای شهر تیمی را برای این کار بگمارد اما کسانی که ادعای فساد در شهرداری را داشتند به هیچ وجه نتوانستند مدرک و ...
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۰۸:۲۴    
دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا امشب در دستوری خطاب به مایک پمپئو وزیر خارجه اش برنامه دیدار و مذاکره با کره شمالی را لغو کرد ...
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۰۸:۱۴    
آغاز محاکمه علنی مفسدان اقتصادی؛ کالاهایی که با ده ها میلیارد دلار ارز دولتی وارد شد، کجاست؟ و تاریخ سازی مردان و زنان کبدی در جاکارتا؛ از جمله مهم ترین عناوین صفحه اول روزنامه های امروز کشورند.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۰۷:۰۹    
استقلالی ها امیدوار بودند با وجود این بازیکن جای خالی تیام را پر کند اما او در همین دو بازی نشان داد که اساساً این کاره نیست.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۰۷:۰۴    
ستاره تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی که با امیان فرانسه به توافق رسید با انتشار نامه ای سرگشاده با هم تیمی های تیم سابق خود و هواداران سرخپوشان اوسترشوند، خداحافظی کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۰۷:۰۴    
از ویژگی های او این بود که ترکیب استقلال را 3، 4 ساعت قبل می دانست و روی سکوها اعلام می کرد!
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۰۰:۱۴    
بازیکنانی که از ابتدا همراه تیم بودند شرایط بدنی خوبی دارند, اما بقیه نیاز به زمان دارند. زمان زیادی لازم داریم تا بازیکنان مان همگی آماده شوند ...
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۰۰:۰۹    
با انتقال رسمی لوریس کاریوس سنگربان پیشین لیورپول به باشگاه بشیکتاش ترکیه، عملا انتقال علیرضا بیرانوند به این تیم ترکیه ای منتفی شد!