دوشنبه ۱۷ اردیبهشتساعت ۰۵:۰۵May 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای افق نیوز 3 آبان 1397 - ofoghnews.ir

افق نیوز 29 اسفند 1393 افق نیوز 29 اسفند 1394 افق نیوز 30 اسفند 1395 افق نیوز 13 شهریور 1396 افق نیوز 31 اردیبهشت 1397 افق نیوز 31 خرداد 1397 افق نیوز 31 تیر 1397 افق نیوز 31 مرداد 1397 افق نیوز 31 شهریور 1397 افق نیوز 30 مهر 1397 افق نیوز 30 آذر 1397 افق نیوز 1 دی 1397 افق نیوز 10 بهمن 1397 افق نیوز 1 آبان 1397 افق نیوز 2 آبان 1397 افق نیوز 3 آبان 1397 افق نیوز 4 آبان 1397 افق نیوز 5 آبان 1397 افق نیوز 6 آبان 1397 افق نیوز 7 آبان 1397 افق نیوز 8 آبان 1397 افق نیوز 9 آبان 1397 افق نیوز 10 آبان 1397 افق نیوز 11 آبان 1397 افق نیوز 12 آبان 1397 افق نیوز 13 آبان 1397 افق نیوز 14 آبان 1397 افق نیوز 15 آبان 1397 افق نیوز 16 آبان 1397 افق نیوز 17 آبان 1397 افق نیوز 18 آبان 1397 افق نیوز 19 آبان 1397 افق نیوز 20 آبان 1397 افق نیوز 21 آبان 1397 افق نیوز 22 آبان 1397 افق نیوز 23 آبان 1397 افق نیوز 24 آبان 1397 افق نیوز 25 آبان 1397 افق نیوز 26 آبان 1397 افق نیوز 27 آبان 1397 افق نیوز 28 آبان 1397 افق نیوز 29 آبان 1397 افق نیوز 30 آبان 1397 
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۸:۱۷    
مامه بابا تیام، بعد از ترک استقلال تصمیم به حضور در لیگ امارات و باشگاه عجمان گرفت ولی در این باشگاه نتوانست روند خوبش را ادامه دهد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۳:۲۰    
زمانی این روزها تنها عنوان عضو هیات مدیره استقلال را یدک می کشد و شاید اصلا در جریان امور این باشگاه هم باشد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۰:۱۳    
کودکی فقیر با وجود آنکه پولی برای تهیه لوازم پذیرایی از زوار اربعین نداشت، با یک پارچ آب و یک لیوان به استقبال زائران رفت.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۲۳:۳۷    
این استوری از سوی پرسپولیسی ها با واکنش های شدید همراه بوده است و به نوعی آن را محکوم کرده اند.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۲۳:۳۴    
سپاهان و استقلال در شرایطی به مصاف هم می روند که کسب هر سه امتیاز بازی برای هر دو تیم از اهمیت به سزایی برخوردار است.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۲۲:۰۸    
افق نیوز/ از آن زمان بود که صدرنشینی پشت صدرنشینی و قهرمانی پشت قهرمانی برای پرسپولیسی ها تکرار و تکرار شد و اگر این تیم کمی خوش شانس تر بود با برانکو در قهرمانی لیگ برتر هت تریک می کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۲۲:۰۴    
هواداری که موفق شد وسط زمین چمن اولدترافورد با رونالدو سلفی بگیرد این عکس را منتشر کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۲۲:۰۰    
بیانیه انجمن خودروسازان ایران در حمایت از برنامه های وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت؛
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۲۲:۰۰    
مدیر عامل سازمان گسترش صنایع ایران برنامه های رحمانی را در راستای تحقق و تسهیل اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی دانست و توجه به حمایت از تولید کالای ایرانی را از محورهای ارزشمند این برنامه معرفی کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۲۱:۱۳    
در صورت صلاحدید کادر فنی جدید قوی سپید، این بازیکن سابق پرسپولیس با ملوان قرارداد امضا خواهد کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۲۱:۰۶    
حاج حمید یکی از کاربران توئیتر با انتشار عکسی از دختران عراقی نوشت:
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۲۱:۰۲    
سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: حس می کنم دوست ندارند این تیم نتیجه بگیرد. احتمال جدایی من خیلی زیاد است و ادامه دادن با این شرایط برای من امکان پذیر نیست.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۹:۱۷    
می دانم برای او هم پیروزی در تمام بازی ها اهمیت دارد و اما ما سعی خواهیم کرد با نمایش موفق شیرینی صعود به فینال را تکمیل کنیم.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۹:۰۶    
رئیس جمهوری آمریکا با اعمال فشار بر ریاض به دنبال این است تا هزینه اقدام ولیعهد عربستان را از پدرش بگیرد و این دقیقاً همان تامین منافع اقتصادی و تجاری سازی سیاست نام دارد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۸:۵۸    
عضو شورای شهر تهران اضافه می کند: دلیل آخر ما شرایط شهر بود. آقای افشانی به تازگی در پروژه ها فعال شده و مدیرانش به تازگی مستقر شده اند ...
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۸:۵۴    
رئیس دفتر رئیس جمهور تاکید کرد: آقای روحانی خودشان وزرا را انتخاب کردند و هیچ کسی نقشی در انتخاب آن ها نداشت فقط گزارشات را به آقای رئیس جمهور تقدیم کردیم.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۸:۴۳    
ما لغو ممنوعیت اعمال شده بر کالاهای مصری به سودان را اعلام می کنیم و به دنبال حذف موانع در مسیر ورود کالاها و شهروندان هستیم.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۸:۴۳    
این تماشاگران، بهترین هواداران دنیا هستند. در صحنه گل، در یک لحظه متوجه شدم منشا می خواهد توپ را کجا ارسال کند. من هم وارد عمل شدم و به توپ ضربه زدم. خدا را شکر، توپ به جایی رفت که انتظارش را داشتم.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۸:۳۹    
وقتی تیمی به شهر اقتصادی اصفهان می آید باید اقتصادی هم بازی کند. دو تیمی که برای اصفهان هستند از تیم های خوب کشورند و تیم ها باید مقابل آن ها حساب شده و با برنامه بازی کنند.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۸:۳۹    
نساجی قائم شهر با تساوی بدون گل مقابل ماشین سازی در خانه متوقف شد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۸:۳۶    
نماینده مردم آباده در مجلس شورای اسلامی گفت که بر اساس جو مجلس احتمالا هر چهار وزیر پیشنهادی امکان کسب رای اعتماد از مجلس را خواهند داشت.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۵:۵۴    
وینفرد شفر، سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی استخری از مجموعه بازیکنان خوب داخلی در اختیار دارد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۵:۵۰    
پرسپولیس در دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا باید در ژاپن به مصاف کاشیما آنتلرز برود.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۵:۴۳    
پارلمان عراق به 14 وزیر پیشنهادی نخست وزیر مامور تشکیل کابینه جدید دولت این کشور رای اعتماد داد و رای گیری درباره 8 وزیر باقی مانده به زمانی دیگر موکول شد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۵:۴۰    
پارلمان اروپا ضمن محکوم کردن شکنجه و قتل یک خبرنگار عربستانی منتقد ریاض، خواستار انجام تحقیقات مستقل و بی طرفانه بین المللی درباره این موضوع شد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۵:۴۰    
می خواهم در مورد اینکه در بازی گذشته روی نیمکت نبودم صحبت کنم و بگویم که من در بازی با نفت مسجدسلیمان توسط داور به بیرون از زمین هدایت شدم ولی هیچ کسی به من نگفت دلیل این موضوع چه بود ...
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۲:۲۷    
او که فصل گذشته 10 گل برای این تیم تهرانی به ثمر رساند، بابت این موفقیت خیلی خوشحال است و می خواهد که تیم پیشینش جام قهرمانی را در لیگ قهرمانان آسیا به دست بیاورد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۲:۱۹    
ژاوی و گابی تجربه دارند. بقیه چی؟ من خودم در قطر و همین تیم السد سابقه بازی دارم. هیچ وقت به اندازه بازی های پرسپولیس در مسابقات این تیم ها تماشاگر به ورزشگاه نمی آید.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۲:۱۹    
پرسپولیس موفق شد با تساوی برابر السد در تهران به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۱:۳۷    
بازیکن سابق استقلال از توافق نهایی اش با یکی از تیم های عمانی خبر داد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۱:۲۹    
امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه به ملک سلمان پادشاه عربستان سعودی گفته است که فرانسه هماهنگ با سایر متحدان خود علیه عاملان و آمران این قتل دست به اقدام خواهد زد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۱:۲۹    
عبدالرحمن، ستاره تیم ملی فوتبال امارات و مرد سال 2016 قاره آسیا در اسپانیا جراحی خواهد شد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۱:۲۶    
یک مقام مسئول با بیان اینکه نمایندگان سازمان بازرسی اکنون در صندوق ذخیره فرهنگیان به دلیل شفافیت ایجاد شده حضور ندارند، گفت: تا به حال هزار میلیارد تومان از بدهی ها وصول شده است.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۱:۲۲    
90 کامیون حامل تجهیزات نظامی وابسته به ائتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا از مرز عراق وارد خاک سوریه شد.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۱:۱۹    
پائولو سرجیو، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از دیدار این تیم مقابل پارس جنوبی شرکت نمی کند.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۱:۱۹    
یک روزنامه آلمانی با تأکید بر اینکه “بن سلمان” تنها مسئول قتل یک روزنامه نگار منتقد آل سعود نبوده بلکه مسئول شرایط فاجعه بار انسانی در یمن نیز هست ...
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۱:۱۵    
روزنامه آمریکایی واشنگتن تایمز نوشت: محمد بن سلمان ولیعهد عربستان بعد از سه هفته سکوت در حالی قتل جمال خاشقچی را جنایتی وحشیانه توصیف کرد که ایران از این اتفاق برای حمله به رقیب منطقه ای اش و شرمسار ...
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۱:۱۱    
آن طور که فعالان بازار خودرو عنوان می کنند، این هفته برخی خودروهای داخلی با افزایش قیمت مواجه شده اند و برخی دیگر نیز روندی نزولی یا باثبات داشته اند.
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۰:۴۶    
مرکز برنامه ریزی، منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش، نتایج بررسی صلاحیت های عمومی (گزینش) و فرایند جذب پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدام پیمانی تیرماه سال 1397 وزارت آموزش و پرورش را ...
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۰:۴۲    
ساعت 4:20 دقیقه بامداد امروز اتوبوس زائران اربعین حسینی با یک دستگاه تریلر در آزادراه خرم آباد – پل زال برخورد کردند که در اثر این تصادف 21 نفر از زائران مصدوم شدند ...
افق نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۰:۳۸    
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس که مدتهاست با مصدومیت کهنه و قدیمی به میدان می رود، تصمیمی برای انجام عمل جراحی ندارد.