دوشنبه ۱۷ اردیبهشتساعت ۰۶:۰۵May 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای افق نیوز 14 اردیبهشت 1399 - ofoghnews.ir

افق نیوز 29 اسفند 1393 افق نیوز 29 اسفند 1394 افق نیوز 30 اسفند 1395 افق نیوز 13 شهریور 1396 افق نیوز 10 بهمن 1397 افق نیوز 31 فروردین 1399 افق نیوز 31 خرداد 1399 افق نیوز 31 تیر 1399 افق نیوز 1 مرداد 1399 افق نیوز 1 شهریور 1399 افق نیوز 22 مهر 1399 افق نیوز 30 آبان 1399 افق نیوز 30 آذر 1399 افق نیوز 4 دی 1399 افق نیوز 30 اسفند 1399 افق نیوز 1 اردیبهشت 1399 افق نیوز 2 اردیبهشت 1399 افق نیوز 3 اردیبهشت 1399 افق نیوز 4 اردیبهشت 1399 افق نیوز 5 اردیبهشت 1399 افق نیوز 6 اردیبهشت 1399 افق نیوز 7 اردیبهشت 1399 افق نیوز 8 اردیبهشت 1399 افق نیوز 9 اردیبهشت 1399 افق نیوز 10 اردیبهشت 1399 افق نیوز 11 اردیبهشت 1399 افق نیوز 12 اردیبهشت 1399 افق نیوز 13 اردیبهشت 1399 افق نیوز 14 اردیبهشت 1399 افق نیوز 15 اردیبهشت 1399 افق نیوز 16 اردیبهشت 1399 افق نیوز 17 اردیبهشت 1399 افق نیوز 18 اردیبهشت 1399 افق نیوز 19 اردیبهشت 1399 افق نیوز 20 اردیبهشت 1399 افق نیوز 21 اردیبهشت 1399 افق نیوز 22 اردیبهشت 1399 افق نیوز 23 اردیبهشت 1399 افق نیوز 24 اردیبهشت 1399 افق نیوز 25 اردیبهشت 1399 افق نیوز 26 اردیبهشت 1399 افق نیوز 27 اردیبهشت 1399 افق نیوز 28 اردیبهشت 1399 افق نیوز 29 اردیبهشت 1399 افق نیوز 30 اردیبهشت 1399 افق نیوز 31 اردیبهشت 1399 
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۱۵:۴۸    
بر اساس مصوبه سران قوا، مهلت ارائه اظهارنامه های مالیاتی 2 ماه و حداکثر تا پایان شهریور سال جاری تمدید شد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۰۹:۱۶    
حالا و پس از دو سال بار دیگر همان اتفاقات در حال رخ دادن است. خواندن کامنت های هواداران زیر صفحه مدیران باشگاه استقلال همان فریاد ها و گریه زاری های هواداران را به یاد می آورد که دوست داشتند مامه ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۰۹:۱۶    
در شرایطی که اخبار فراوانی در مورد جدایی برخی بازیکنان پرسپولیس در پایان فصل شنیده می شود، اما هیچ شایعه و خبری در مورد جدایی کاپیتان جوان این تیم نیست.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۲۲:۴۳    
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: اظهار نظر باشگاه ها درباره ادامه لیگ برتر فوتبال تبعات دارد و بهتر است فدراسیون نشین ها حرف آخر را بزنند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۲۲:۴۳    
ما اگر بگوییم 100 واحد در فوتبال درآمد ایجاد می شود، 95 درصد آن برای شرکت ها و اشخاص حاشیه ای است که در اطراف فوتبال فعالیت می کنند و فقط 5 درصد آن به باشگاه ها می رسد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۲۲:۳۷    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: برگزاری نمازهای جمعه و جماعت و انجام مناسک دینی شب های قدر در مناطقی که وضعیت آنها از نظر ابتلا به کرونا سفید اعلام شده است باید با رعایت شرایط ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۲۲:۳۰    
تنش میان اتحادیه اروپا و انگلیس بار دیگر بالا گرفته و انگلیس درخواست اتحادیه اروپا برای استقرار دفتر دائمی در ایرلند شمالی را رد و این درخواست را تفرقه افکنانه عنوان کرده است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۲۲:۲۵    
در ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیم گرفته شد که قراردادهای واحدهای مسکونی اعم از رسمی و عادی در فاصله زمانی اول اسفند تا پایان اردیبهشت 99 امکان تمدید 2 ماه دیگر این قراردادها با همان شرایط قبلی فراهم ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۲۲:۲۰    
صدا و سیما نباید هر موضوع موهنی را به نام مداحی و روضه خوانی از تلویزیون پخش کند کما اینکه به تازگی در یکی از مداحی ها اتهام قماربازی را به امام حسین (ع) وارد ساختند بنابراین از دستگاه های نظارتی می ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۲۱:۵۳    
نخست وزیر ژاپن قصد دارد به منظور ادامه محدودیتهای ایام کرونا تا پایان ماه جاری، نشستی را برخی مقامات این کشور برگزار کند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۲۱:۴۹    
عضو شورای اسلامی کار شرکت هپکو گفت: مدیرعامل سابق هپکو به 6 ماه حبس تعزیری محکوم شد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۲۱:۴۵    
مدیرعامل گرو صنعتی ایران خودرو گفت: ایران خودرو در سال جهش تولید، 21پروژه داخلی سازی قطعات با فن آوری بالا را در دستور کارقرار داده که با تحقق آن 173میلیون یورو کاهش ارزبری محقق خواهد شد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۲۱:۳۳    
معاون سازماندهی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور اعلام کرد که پس از 2 ماه وقفه به علت شیوع ویروس کرونا، هفته جاری نماز جمعه در 157 شهر کشور با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۱۸:۲۰    
با اعلام رئیس جمهور در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا، استادیوم های ورزشی به صورت پلکانی از هفته جاری بازگشایی می شوند و قرار است تمرینات تیم های لیگ برتری دوباره آغاز شود.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۱۸:۱۸    
تیم منتخب از گرانترین بازیکنان خریداری شده باشگاه یوونتوس منتشر شده است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۱۸:۱۴    
رییس مجلس درگذشت والده همسر قالیباف را تسلیت گفت.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۱۸:۱۴    
وکیل مدافع محمدعلی نجفی گفت: ختم رسیدگی به پرونده موکل بنده امروز اعلام شد و پولی که به خانواده استاد پرداخت شده مهریه او بوده است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۱۸:۱۱    
سخنگوی هیأت رئیسه مجلس گفت: جلسه اختتامیه مجلس دهم 31 اردیبهشت برگزار می شود اما مجلس تا ششم خرداد فعال است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۱۸:۱۰    
مدیرکل تعاون، کارو رفاه اجتماعی استان تهران اعلام کرد: درخواست بیمه بیکاری 142 هزار کارگر که بر اثر شیوع بیماری کرونا بیکار شده اند در سامانه وزارت کار ثبت شد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۱۸:۰۷    
یکی از شهدای دیشب حشد که تصویر وی در شبکه های مجازی عراق بازتاب گسترده داشت
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۱۸:۰۳    
نمایندگان مجلس در مصوبه ای مقرر کردند که دادستان از اعضای هیئت اجرایی انتخابات مجلس حذف شود.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۱۸:۰۳    
فاصله گذاری اجتماعی در بخش هوایی داخلی و خارجی این روزها همزمان با افزایش تعداد مسافران به یکی از مهم ترین دغدغه های هواپیمایی تبدیل شده است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۱۷:۵۸    
پس از اعلام 132 شهر در وضعیت سفید به لحاظ کاهش شیوع کرونا، اسامی استان ها و شهرهای دارای وضعیت قرمز کرونا نیز اعلام شد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۱۷:۵۱    
معاون وزیر راه و شهرسازی میزان آورده اولیه متقاضیان مسکن فرهنگیان را 30 تا 40 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: قیمت هر مترمربع از این واحدها 2.5 تا 3.5 میلیون تومان است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۱۷:۴۷    
اولین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده نجفی در دور سوم ، امروز(یکشنبه) 14 اردیبهشت ماه به اتهام قتل میترا استاد (همسر دومش) در شعبه 10 دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی متین راسخ برگزار شد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۱۷:۴۵    
چهارمین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده روح الله زم، فردا (15 اردیبهشت ماه ) در شعبه 15 دادگاه انقلاب به ریاست قاصی صلواتی برگزار می شود.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۱۵:۳۰    
با صدور حکمی از سوی مدیرعامل شرکت توانیر، مدیر جدید روابط عمومی و امور بین الملل توانیر منصوب شد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۱۵:۴۳    
مهدی اقراریان دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در تهران به انتخاب رییس مجلس یازدهم واکنش نشان داد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۱۵:۴۳    
استوری عجیب بازیگر محبوب رسپولیس در ماه رمضان!
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۱۵:۳۹    
مهاجم تیم استقلال که زانوی خود را تحت عمل جراحی قرار داده بود، آمادگی کامل برای شروع تمرینات را دارد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۱۵:۳۷    
رئیس شورای شهر تهران از تصویب لایحه بسته محرک اقتصادی در شرایط کرونا خبر داد و گفت: براساس این لایحه ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۱۵:۳۱    
معاون آموزشی وزیر علوم در نامه ای به استادان دانشگاه ها روز معلم را به آنان تبریک گفت و از آنان برای حفظ و صیانت از فرصت های آموزشی دانشجویان در زمان توقف آموزش های حضوری قدردانی کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۱۵:۲۵    
به گزارش افق آنلاین ، حیدر مستخدمین حسینی دارای کارشناسی ارشد علوم اقتصادی و دکترای مدیریت است، سوابق اجرایی و مدیریتی بسیاری را در کارنامه خود دارد که از این جمله رییس هیئت مدیره سازمان بورس اوراق ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۱۵:۲۱    
بال اسپانیایی تیم فوتبال رئال مادرید از علاقه اش برای بازی در لیگ برتر انگلیس سخن گفت.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۱۵:۱۹    
در جلسه امروز ستاد مقابله با کرونا با ریاست حسن روحانی بازگشایی برخی از صنوف از جمله ورزشگاه ها به شرط تجمع نکردن مطرح شده است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۱۵:۰۳    
اسامی شهرهای سفید شیوع کرونا تا چهاردهم اردیبهشت اعلام شد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۱۴:۵۹    
رئیس جمهور با تشکر از مردم بابت رعایت 83 درصدی پروتکل های بهداشتی گفت: این موضوع دال بر همکاری مردم با وزارت بهداشت است. همه پای کار آمدند؛ نیروهای بسیج و مردم پای کار آمدند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۱۱:۱۶    
در شرایطی که پرسپولیسی ها امیدوار به حل مشکلات بودند، یک شرکت باز هم باعث اختلاف بین یکی از اعضای هیئت مدیره و سرپرست این باشگاه شده است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۱۱:۱۶    
در فهرستی انتشاریافته از 10 مدیر باشگاه ثروتمند فوتبال جهان، مدیر باشگاه منچسترسیتی انگلیس در رده نخست قرارگرفت.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۱۱:۰۸    
فلاحت پیشه می گوید:وقتی بررسی سوء شهرت بر اساس گزارش برخی افراد ملاک ارزیابی صلاحیت ها قرار می گیرد در حقیقت به کاندیدای مربوطه ظلم می شود بنابراین چنانچه حکم قاضی در این خصوص ملاک عمل باشد این بخش ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۱۱:۰۱    
دبیر ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان از آغاز فعالیت برنامه تلویزیونی میدون به عنوان یک شتابدهنده کسب و کار خبر داد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۱۱:۰۰    
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: راهپیمایی فیزیکی روز قدس مثل سالهای قبل خواهیم داشت اما تنها در شهرهایی که با وضعیت سفید مشخص شده است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۱۰:۵۷    
منتخب تهران در مجلس یازدهم از برخی منتخبان این مجلس بابت یک مهمانی در هتل اسپیناس تهران انتقاد کرد. ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۱۰:۵۶    
تصویری از آخرین افطار سردار شهید سلیمانی در منزل محسن رضایی در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۰۹:۴۳    
مدیر نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس با بیان اینکه پذیره نویسی واحدهای صندوق واسطه گری مالی از امروز تا آخر اردیبهشت ماه آغاز می شود ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۰۰:۰۹    
در پی فشارهای آمریکا وتل آویو، آلمان حزب الله لبنان را در لیست گروه های تروریستی قرار داد، اما چرا در شرایطی که گروه هایی همچون پژاک در این کشور فعالیت می کنند، برلین چنین اقدامی انجام داد؟