یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۰۹:۱۱May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای افق نیوز 4 تیر 1399 - ofoghnews.ir

افق نیوز 29 اسفند 1393 افق نیوز 29 اسفند 1394 افق نیوز 30 اسفند 1395 افق نیوز 13 شهریور 1396 افق نیوز 10 بهمن 1397 افق نیوز 31 فروردین 1399 افق نیوز 31 اردیبهشت 1399 افق نیوز 31 خرداد 1399 افق نیوز 1 مرداد 1399 افق نیوز 1 شهریور 1399 افق نیوز 22 مهر 1399 افق نیوز 30 آبان 1399 افق نیوز 30 آذر 1399 افق نیوز 4 دی 1399 افق نیوز 30 اسفند 1399 افق نیوز 1 تیر 1399 افق نیوز 2 تیر 1399 افق نیوز 3 تیر 1399 افق نیوز 4 تیر 1399 افق نیوز 5 تیر 1399 افق نیوز 6 تیر 1399 افق نیوز 7 تیر 1399 افق نیوز 8 تیر 1399 افق نیوز 9 تیر 1399 افق نیوز 10 تیر 1399 افق نیوز 11 تیر 1399 افق نیوز 12 تیر 1399 افق نیوز 13 تیر 1399 افق نیوز 14 تیر 1399 افق نیوز 15 تیر 1399 افق نیوز 16 تیر 1399 افق نیوز 17 تیر 1399 افق نیوز 18 تیر 1399 افق نیوز 19 تیر 1399 افق نیوز 20 تیر 1399 افق نیوز 21 تیر 1399 افق نیوز 22 تیر 1399 افق نیوز 23 تیر 1399 افق نیوز 24 تیر 1399 افق نیوز 25 تیر 1399 افق نیوز 26 تیر 1399 افق نیوز 27 تیر 1399 افق نیوز 28 تیر 1399 افق نیوز 29 تیر 1399 افق نیوز 30 تیر 1399 افق نیوز 31 تیر 1399 
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۰۹:۵۲    
شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد 131 قرار گرفته و هوای تهران برای گروه های حساس جامعه آلوده است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۱۱:۴۵    
وزارت اقتصاد ضمن تکذیب خرید سهام عدالت به قیمت ارزان توسط بانک ها، به عموم مردم توصیه کرد فریب خبرهای جعلی و کذب را نخورند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۳:۲۳    
بسیاری از مسئولین و مقامات دولت شایسته و کاربلد نیستند و به جای انتخاب بر اساس شایسته سالاری با فرمول فامیل بازی و روابط حزبی و گروهی در مدیریت های بعضاً حساس و سرنوشت ساز به کار گرفته شده اند!
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۰۹:۲۴    
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: فردا ساخت 2هزار واحد روستایی ویژه افراد کم درآمد آغاز خواهد شد که کمتر از یک سال آماده خواهد شد و هفته های پیش نیز شاهد بهره برداری از پنج هزار واحد در خراسان جنوبی یا ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۰۰:۲۰    
این باشگاه اخیراً اعلام کرد که هر هوادار این تیم می تواند با پرداخت 25 پوند یک تصویر از خود را روی سکوهای ورزشگاه خانگی لیدز قرار دارد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۰۰:۰۷    
تونل ضدعفونی در حاشیه بازی فولاد و استقلال
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۰۰:۰۷    
تیم فوتبال استقلال در دیدار مقابل ساپیا 5 بازیکن اصلی خود را در اختیار ندارد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۰۰:۰۲    
معاون قوه قضاییه گفت: پرونده قرارداد مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم فوتبال ایران در دادگستری تهران در حال بررسی است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۲۳:۵۹    
بعد از پایان دیدار تیم های فولاد و استقلال که با شکست آبی پوشان به پایان رسید مجید نامجو مطلق هم در نشست خبری حاضر نشد ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۲۳:۵۸    
سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص درگیری رخ داده در نزدیکی مرزهای مشترک کشورمان و ترکیه بین عناصر تروریست و نیروهای نظامی ترکیه توضیحاتی ارائه کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۲۳:۵۸    
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی واقع در وین با اشاره به سخنان رئیس جمهور کشورمان اظهار کرد که ایران موضع مسئولانه ای در برابر قطعنامه شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی گرفته است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۲۱:۱۵    
وزارت خزانه داری آمریکا 5 ناخدای نفتکش های ایرانی که ماه گذشته 1.5 میلیون بشکه سوخت به ونزوئلا حمل کردند را به اتهام نقض تحریم های یکجانبه دولت آمریکا علیه ایران به فهرست افراد تحت تحریم خود افزود.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۲۱:۱۱    
بانک تجارت در راستای تحقق شعار جهش تولید، در زمینه تامین مالی بخشی از پروژه های شرکت ایران خودرو تفاهم نامه همکاری امضاء کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۲۱:۱۱    
دادیار دادسرای دیوان عالی کشور در حوزه معاونت قضایی تصریح کرد: قرعه کشی محصولات خودروسازان با حضور نهادهای نظارتی انجام شده و صحت و سلامت کامل این فرآیند مورد تایید قرار گرفته است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۲۱:۰۸    
ترکیب تیم فوتبال فولاد خوزستان برای بازی در برابر استقلال تهران از سوی کادر فنی تیم اهوازی اعلام شد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۸:۱۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: رژیم جعلی صهیونیستی از درون با بحران فروپاشی مواجه است تا جایی که نخستوزیر جنایتکار این رژیم برای تشکیل دولت اشغالگر خود ماه هاست با بحران داخلی مواجه است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۸:۰۹    
پروتکل های بهداشتی جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به نحوه گسترده ای توسط تیم های لیگ برتری روسیه نقض شدند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۸:۰۵    
معاون نخست وزیر روسیه اعلام کرد: در صورت تمایل آنکارا، مسکو آماده عقد قرارداد جدید برای ارسال اس-400 به ترکیه است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۸:۰۰    
آمارها نشان می دهند که تعداد قربانیان کرونا در جهان به 480 هزار و 559 نفر رسیده است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۷:۵۲    
چهارم تیرماه سالروز شهادت سرلشکر علی هاشمی فرمانده قرارگاه فوق سری نصرت است. سردار شهید علی هاشمی در چهارم تیرماه 1367 به دنبال تهاجم سراسری عراق به جزیره مجنون و پس از اطمینان از تخلیه جزیره ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۷:۴۷    
ایرادات وارد بر قانون نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس موجب شد تا عملا تبدیل به قانونی بی اثر شود حالا جمعی از وکلای ملت در مجلس یازدهم طرحی برای اصلاح قانون نظارت بر رفتار نمایندگان تدوین کرده اند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۷:۴۲    
قانون منع حضور بازنشستگان تازگی ندارد اما بخشنامه جدید دولت سختگیری های تازه ای را پیش روی مسئولان قرار داده و طبیعتاً ورزش هم از این چارچوب خارج نمی ماند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۷:۳۵    
نماینده دائم تشکیلات خودگردان در سازمان ملل در بیانیه ای که آن را به شورای امنیت ارائه کرد، خواستار قرار دادن رژیم صهیونیستی در لیست طرف های نقض کننده حقوق کودکان شد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۶:۳۵    
وزیر خارجه روسیه بعد از مذاکرات ویدئویی با همتایان هندی و چینی خود، با تشریح جهت گیری ها در توسعه روابط سه جانبه مسکو-دهلی-پکن ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۶:۲۲    
نماینده مردم شریف بروجرد و اشترینان در مجلس یازدهم گفت: مجلس یک بار برای همیشه دست دلالان و سوداگران حوزه مسکن را کوتاه کند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۶:۰۹    
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس با اشاره به افزایش قیمت مرغ در کشور گفت: وزیر جهادکشاورزی باید در مجلس پاسخگوی مطالبات مردم باشد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۶:۰۵    
فعال سیاسی اصولگرا می گوید: افرادی که واقعا انقلابی هستند قانون مندند، وظایف شان را درست انجام می دهند، در بحث شفافیت مالی مشارکت می کنند تا تبدیل به قانون شود و.. ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۵:۵۵    
مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تأکید کرد، این تیم در غیاب هواداران کار دشواری در دیدارهای پیش رو خواهد داشت.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۵:۴۲    
محمدسعید احدیان دستیار سیاسی و رسانه ای رئیس مجلس در حساب توئیتر خود در خصوص خبری مبنی بر استیضاح هیات رئیسه مجلس یازدهم واکنش نشان داد و تاکید کرد نام نماینده درخواست کننده استیضاح اعلام شود.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۵:۳۸    
عضو هیئت رئیسه مجلس از ارسال طرح حمایت از افشاگران مفاسد اقتصادی به معاونت قوانین و مرکز پژوهش های مجلس خبر داد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۵:۲۰    
سرپرست وزارت صمت گفت: میانگین عمق ساخت لوازم خانگی در کشور حدود 60 تا 70 درصد است که به ما این امکان را می دهد که تولید 20 میلیون دستگاه لوازم خانگی را در سال داشته باشیم.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۵:۰۴    
پوشیدن دوبنده تیم ملی کشتی ایران قرار است یک بار دیگر از مسیر مسابقات انتخابی ممکن شود.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۵:۰۱    
تیم فوتبال پرسپولیس قرار است در اولین بازی رسمی خود در دوران پساکرونا، روز یکشنبه هشتم تیر به مصاف پیکان برود.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۴:۵۸    
معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در برخی استانها مثل قم و گیلان حدود 40 درصد مردم به کرونا و بیماری کووید19 مبتلا شده اند ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۴:۵۶    
از جمله مهمترین کمیته های وزارت ورزش و جوانان بخش فرهنگی آن است که البته با مرور اتفاقات خوب و بدی که طی این سالها در ورزش رخ داده بیش از پیش به منفعل بودنش پی می بریم!
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۴:۵۲    
فرستاده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در امور سوریه با دستیار ارشد وزیر امور خارجه ایران درباره تحولات اخیر سوریه و تحریم های قیصر آمریکا گفتگو کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۴:۴۰    
هیئت عامل بانک مرکزی در راستای اجرای قانون پولی و بانکی کشور برای حفظ ارزش پول ملی و کمک به رشد اقتصادی ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۴:۳۴    
وزیر بهداشت گفت: چند تکلیف قانونی در مواد قانونی 34، 35، 36 و 38 برنامه پنجم و مواد 72 تا 74 برنامه ششم توسعه از جمله پرونده الکترونیک سلامت، پزشکی خانواده ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۴:۲۴    
با وجود اینکه نهاد ریاست جمهوری تاکید دارد که کاربری ملک جماران اداری است اما شهردار منطقه یک گفت: کاربری ملک 3 بر نهاد ریاست جمهوری در جماران مسکونی است و دولتی ها برای ساخت و ساز شرایط خاص دارند و ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۴:۲۴    
یکی از این سامانه ها، سامانه خودکاربری وکلا است که براساس آن وکلا بدون آنکه نیازی به مراجعه قوه قضاییه داشته باشند می توانند از منزل و محل کارشان تمام کارهای خود را از ارسال شکواییه، تنظیم دادخواست ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۴:۱۶    
آخرین اخبار از حوزه نقل و انتقالات فوتبال اروپا از رضایت کاپیتان آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا با معاوضه هم تیمی برزیلی اش با هافبک بوسنیایی تیم فوتبال یوونتوس حکایت دارد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۴:۱۶    
عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به قطعنامه اخیر شورای حکام گفت: انتخاب فریدون عباسی رئیس سابق سازمان انرژی اتمی پاسخ قاطعی به این قطعنامه است چرا که در دوران مدیریت وی شاهد توسعه و رشد انرژی صلح آمیز ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۴:۱۱    
رئیس جمهورگفت: وظیفه ما به عنوان دولت و همه مردم این است با هم مشکلات را حل کنیم این مشکلات به یک فرد و دستگاهی مرتبط نمی شود و این شرایط مربوط به ویروس کرونا و تحریم است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۰:۲۱    
مشاور سابق امنیت ملی کاخ سفید ضمن متهم کردن ترامپ به سستی در کارزار اعمال فشار علیه ایران، مدعی شد خروج از برجام بهترین لحظه حضور او در دولت واشنگتن بوده است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۰:۱۸    
بعد از گذشت یک سال از جدایی برانکو از پرسپولیس و فوتبال ایران، به نظر می رسد رابطه و احساسات متقابل میان او و فوتبال ایران زنده هستند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۰:۱۰    
شبکه خبری بلومبرگ در گزارشی از نحوه عملکرد دولت های اروپایی در استفاده از بسته 2تریلیون یورویی برای نجات کسب وکارهای این قاره در پی بحران کرونا انتقاد کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۰۹:۱۵    
مشاور فرمانده کل سپاه با بیان اینکه خباثت آمریکا و اروپا در برابر ایران تمام شدنی نیست، گفت: خود آمریکا به همراه فرانسه ...