جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۵:۰۱Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای افق نیوز 12 تیر 1399 - ofoghnews.ir

افق نیوز 29 اسفند 1393 افق نیوز 29 اسفند 1394 افق نیوز 30 اسفند 1395 افق نیوز 13 شهریور 1396 افق نیوز 10 بهمن 1397 افق نیوز 31 فروردین 1399 افق نیوز 31 اردیبهشت 1399 افق نیوز 31 خرداد 1399 افق نیوز 1 مرداد 1399 افق نیوز 1 شهریور 1399 افق نیوز 22 مهر 1399 افق نیوز 30 آبان 1399 افق نیوز 30 آذر 1399 افق نیوز 4 دی 1399 افق نیوز 30 اسفند 1399 افق نیوز 1 تیر 1399 افق نیوز 2 تیر 1399 افق نیوز 3 تیر 1399 افق نیوز 4 تیر 1399 افق نیوز 5 تیر 1399 افق نیوز 6 تیر 1399 افق نیوز 7 تیر 1399 افق نیوز 8 تیر 1399 افق نیوز 9 تیر 1399 افق نیوز 10 تیر 1399 افق نیوز 11 تیر 1399 افق نیوز 12 تیر 1399 افق نیوز 13 تیر 1399 افق نیوز 14 تیر 1399 افق نیوز 15 تیر 1399 افق نیوز 16 تیر 1399 افق نیوز 17 تیر 1399 افق نیوز 18 تیر 1399 افق نیوز 19 تیر 1399 افق نیوز 20 تیر 1399 افق نیوز 21 تیر 1399 افق نیوز 22 تیر 1399 افق نیوز 23 تیر 1399 افق نیوز 24 تیر 1399 افق نیوز 25 تیر 1399 افق نیوز 26 تیر 1399 افق نیوز 27 تیر 1399 افق نیوز 28 تیر 1399 افق نیوز 29 تیر 1399 افق نیوز 30 تیر 1399 افق نیوز 31 تیر 1399 
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۱:۴۶    
عضو هیات رئیسه مجلس: طرح سوال از رئیس جمهور و احضارش به مجلس با توجه به تورم افسارگسیخته آماده شده است تا اگر روحانی برنامه ای برای اصلاح امور ندارد، مجلس به او برنامه بدهد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۱:۴۱    
سخنگوی دولت گفت: اگر هدف قانونگذاران امریکایی هدف قرار دادن مناسبات اقتصادی ایران با کشورهای لبنان و سوریه باشد، نشان دهنده عدم اطلاع آنها از عمق روابط و پیوندهای ماست.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۱:۳۷    
طبق آخرین آمار جهانی تاکنون 10 میلیون و 991 هزار نفر به بیماری کرونا مبتلا شده اند؛ کشور آمریکا در 24 ساعت گذشته با ثبت 57 هزار مبتلای جدید، رکورد تازه ای از خود به جای گذاشت!
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۰۱:۳۵    
این در حالی است که تاکنون فرهاد مجیدی در رابطه با جذب بازیکن لیستی را به مدیران این باشگاه تحویل نداده است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۰۱:۳۲    
دو ستاره دهه 50 تیم استقلال از باشگاه نانت فرانسه پیشنهاد داشته اند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۲۳:۵۲    
منابع نزدیک به کاخ الیزه، از تغییرات گسترده و استعفا در دولت فرانسه خبر دادند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۲۳:۴۸    
الکساندر آرنولد مدافع 21 ساله تیم فوتبال لیورپول می گوید زمانی که به آنفیلد آمد، جوردن هندرسون، کاپیتان قرمزپوشان از او حمایت های زیادی کرد تا بر مشکلاتش غلبه کند و در لیورپول موفق شود.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۲۳:۴۶    
قائم مقام مدیر عامل سایپا در فروش و خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: قیمت فروش کوئیک آر پلاس قطعا زیر یکصد میلیون تومان خواهد بود و سری نخست این تولیدات به ثبت نام کنندگان کوئیک واگذار ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۲۳:۴۶    
رییس کل دادگستری استان مرکزی از تبرئه شدن پانزده نفر از کارگران شرکت آذراب که به اتهام تبلیغ علیه نظام تحت تعقیب بودند، خبر داد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۲۳:۴۲    
کتابی که مشاور امنیت ملی سابق کاخ سفید در ارتباط با عملکرد غیرعادی ترامپ نوشته است، در صدر کتاب های پرفروش آمریکا قرار گرفت.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۲۳:۳۳    
نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد، بر ضرورت برچیده شدن تحریم های یکجانبه که ظرفیت کشورهای هدف برای مقابله با کرونا را تضعیف می کنند، تاکید کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۲۳:۲۹    
وزیر راه و شهرسازی در بازدید از پل تخریب شده “کاکارضا” در سلسله گفت: پرونده این حادثه در قوه قضاییه در حال بررسی است و قطعا با تمامی عاملین حادثه که در تخریب این پل سهم داشته اند، برخورد می شود.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۲۳:۰۲    
حجت الاسلام و المسلمین ارزانی، با اشاره به جایگاه و تاثیر بزرگداشت دهه کرامت، این ایام را فرصتی برای نشر و تعمیق فرهنگ اهل بیت(ع) و به ویژه فرهنگ رضوی دانست و اظهار کرد ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۲۳:۰۲    
وزارت امور خارجه ونزوئلا اعلام کرد که مادورو از اخراج نماینده اتحادیه اروپا از این کشور صرف نظر کرده است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۲۲:۵۷    
آژانس بین المللی انرژی اتمی به وقوع حادثه در تاسیسات هسته ای نطنز واکنش نشان داد و اعلام کرد که در حال بررسی تأثیرات این حادثه بر پادمان های نظارتی آژانس است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۲۲:۵۳    
رئیس بنیاد امید ایرانیان با بیان اینکه گفتمان اصلاحات فرد محور نیست که اگر فردی برود و یا فردی بیاید اتفاق خاصی بیافتد، تاکید کرد: گفتمان اصلاحات ماندگار است و برای ماندگاری باید هوای نفس ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۲۲:۴۹    
دوازدهم تیرماه سال 67 هواپیمای مسافری ایران توسط ناو وینسس مورد اصابت موشک قرار گرفت و در آب های خلیج فارس سقوط کرد که 290 مسافر و خدمه به کام مرگ فرورفتند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۲۲:۴۵    
کمیسیون ها از هفته قبل کار خود را آغار کردند در همین مدت بعضی از طرح ها مانند طرح مسکن و اجاره بها آماده شده است و حدود یک ماه است که بر روی آن کار می کنیم و در هفته آینده به عنوان طرح دو فوریتی به ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۱۹:۲۲    
باشگاه پرسپولیس درباره کمپین فضای مجازی بیانیه صادر کرد که خود قابل تامل و ابهام برانگیز است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۱۹:۱۸    
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: از صبح امروز پنج شنبه 12 تیر، پیامک اطلاع رسانی و دعوت از متقاضیان مشمول دریافت تسهیلات از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارسال شده است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۱۶:۳۵    
پیشکسوت فوتبال با تاکید بر اینکه تفکرات سرمربی ایتالیایی در استقلال به پایان رسیده نسبت به روند بازی آبی پوشان انتقاد کرد و گفت: با ادامه این روند استقلال نمی تواند سهمیه آسیا بگیرد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۱۶:۳۳    
سرمربی تیم کلوب بروژ به سران این باشگاه اعلام کرده که به کاوه رضایی نیازی ندارد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۱۶:۳۱    
سرمربی سابق قرمزهای پایتخت نشین پیشنهاد جدید دریافت کرده است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۱۶:۲۶    
ما مقداری درگیر آسیب دیدگی بازیکنان شدیم و چند ماه هم مسابقات تعطیل بوده و باید در یک زمان کوتاه بازیکنان به اوج آمادگی برسند که این مساله برای همه تیم های دنیا اتفاق افتاده است ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۱۶:۲۱    
سیروس گرجستانی بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون که از شب گذشته در بیمارستان شهید لواسانی بستری بود، امروز در سن 76 سالگی بر اثر سکته قلبی درگذشت ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۱۶:۱۳    
بسیج اساتید دانشگاه های تهران در واکنش به نامه موسوی خوئینی ها به رهبر انقلاب، تأکید کرد: عجیب است که ایشان نظرات و بیانات رهبری در بیان اولویت ها و انحرافات در دوره های مختلف را نادیده گرفته است ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۱۳:۵۷    
“دلیلا”، همسر آندره آ استراماچونی سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال نسبت به بیکاری همسرش واکنش نشان داد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۱۳:۵۲    
علیرضا منصوریان سرمربی اسبق تیم استقلال از مهدی عبدیان،عضو جدید هیئت مدیره این باشگاه حمایت کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۱۳:۵۱    
مالک باشگاه داماش گیلانیان و اعضای هیئت مدیره استعفا و آمادگی خود را برای واگذاری باشگاه اعلام کردند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۱۳:۴۵    
سخنگوی گمرک گفت:میزان تجارت خارجی ایران با اتحادیه اوراسیا از زمان اجرای موافقت نامه تجارت ترجیحی تا پایان خرداد ماه، از حیث ارزش به دو میلیارد و417 میلیون و830 هزارو 32 دلار رسیده است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۱۳:۴۴    
رامبد جوان که تجربه همکاری با سیروس گرجستانی را در فیلم قانون مورفی داشت، او را بازیگری دوست داشتنی دانست گفت: حیف شد زود از دنیا رفت.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۱۳:۳۸    
طرح ساخت خانه های 25 تا 40 متری ایده ای بود که اواخر آذر ماه سال گذشته توسط معاون معماری و شهرسازی شهرداری تهران مطرح شد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۱۳:۳۷    
کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به ساقط کردن هواپیمای مسافربری ایران در خلیج فارس توسط آمریکا گفت: حقوق بشر ادعایی ایالات متحده پوشش جنایت هایشان است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۱۳:۳۳    
برنامه مسابقات هفته بیست و پنجم تا بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال نوزدهم اعلام شد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۱۳:۳۳    
این روزها برخی شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد در آستانه ورود به وضعیت قرمز کرونا قرار دارند که از جمله آنها شهرهای کهگیلویه و چرام در مناطق گرمسیری استان است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۱۳:۲۹    
آیین تعویض پرچم گنبد منور امام رضا علیه السلام امشب همزمان با میلاد با سعادت آن حضرت برگزار می شود.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۱۳:۲۷    
با شمارش 90 درصد از آراء همه پرسی مربوط به تغییر قانون اساسی روسیه، اکثریت مردم این کشور با فراهم آمدن زمینه برای ادامه ریاست جمهوری ولادیمیر پوتین تا سال 2036 موافقت کردند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۱۳:۲۳    
سیروس گرجستانی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون بر اثر سکته قلبی درگذشت.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۰۱:۴۲    
بایدن مدعی شد تصویب قانون جدید امنیتی چین در هنگ کنگ ضربه ای مهلک به آزادی آن منطقه است و تهدید کرد اگر به عنوان رئیس جمهور آمریکا انتخاب شود، علیه چین تحریم های جدید اقتصادی وضع خواهد کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۰۱:۴۲    
روشن: وعده های فرهاد اگر برای گول زدن هوادار هم باشد خوشایند نیست
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۰۱:۳۷    
کارشناس مسائل دینی گفت: پدرم را خدای تعالی رضا لقب داده است، زیرا که به خداوندی خدا در آسمانش و به رسالت رسول الله و ائمه در زمینش راضی بود.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۰۱:۳۲    
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مهدی عبدی دست پرورده باشگاه پرسپولیس است و تاکنون فقط 50 تا 60 درصد توانایی اش را ارائه کرده است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۰۱:۱۹    
رئیس سابق فدراسیون فوتبال که ظاهرا قصد دارد در انتخابات بعدی برای حضور در هیات رئیسه کاندیدا شود، از گذشته تا امروز تغییر زیادی کرده است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۰۱:۱۲    
دفتر حفاظت در برابر اشعه مرکز نظام ایمنی هسته ای کشور اعلام کرد: کلینیک سینا اطهر در نزدیکی میدان قدس تهران، که شامگاه سه شنبه 10 تیرماه دچار انفجار و حادثه شد ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۰۰:۴۳    
عباس سلیمی نمین گفت: ما اگر همان جنگ خودمان را درست روایت می کردیم، خیلی کار بزرگی بود. خب وقتی جنگ را به ما تحمیل کردند، با قیمت پایین نفت که گاهی تا 5 دلار هم پایین می آمد ...