شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۵:۲۷Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای افق نیوز 6 تیر 1399 - ofoghnews.ir

افق نیوز 29 اسفند 1393 افق نیوز 29 اسفند 1394 افق نیوز 30 اسفند 1395 افق نیوز 13 شهریور 1396 افق نیوز 10 بهمن 1397 افق نیوز 31 فروردین 1399 افق نیوز 31 اردیبهشت 1399 افق نیوز 31 خرداد 1399 افق نیوز 1 مرداد 1399 افق نیوز 1 شهریور 1399 افق نیوز 22 مهر 1399 افق نیوز 30 آبان 1399 افق نیوز 30 آذر 1399 افق نیوز 4 دی 1399 افق نیوز 30 اسفند 1399 افق نیوز 1 تیر 1399 افق نیوز 2 تیر 1399 افق نیوز 3 تیر 1399 افق نیوز 4 تیر 1399 افق نیوز 5 تیر 1399 افق نیوز 6 تیر 1399 افق نیوز 7 تیر 1399 افق نیوز 8 تیر 1399 افق نیوز 9 تیر 1399 افق نیوز 10 تیر 1399 افق نیوز 11 تیر 1399 افق نیوز 12 تیر 1399 افق نیوز 13 تیر 1399 افق نیوز 14 تیر 1399 افق نیوز 15 تیر 1399 افق نیوز 16 تیر 1399 افق نیوز 17 تیر 1399 افق نیوز 18 تیر 1399 افق نیوز 19 تیر 1399 افق نیوز 20 تیر 1399 افق نیوز 21 تیر 1399 افق نیوز 22 تیر 1399 افق نیوز 23 تیر 1399 افق نیوز 24 تیر 1399 افق نیوز 25 تیر 1399 افق نیوز 26 تیر 1399 افق نیوز 27 تیر 1399 افق نیوز 28 تیر 1399 افق نیوز 29 تیر 1399 افق نیوز 30 تیر 1399 افق نیوز 31 تیر 1399 
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۰۸:۵۱    
برگ های شلغم بخشی از خانواده سبزیجات cruciferous محسوب می شوند که علاوه بر شلغم این خانواده شامل کیل، کلم بروکلی، کلم بروکسل، کلم برگ و rutabaga می باشد ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۷:۴۱    
معاونان آموزشی 13 دانشگاه بزرگ درباره فعالیت آموزشی سال تحصیلی آینده بیانیه ای مبنی بر کاهش سهم نمره آزمون پایان ترم امضا کردند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۰۶:۱۵    
مذاکره، ارتباطی به این که طرف مقابل کیست ندارد، این نادرست ترین برداشت از خودِ مذاکره است
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۰۰:۱۵    
رئیس کل بانک مرکزی در یادداشتی اینستاگرامی تاکید کرد که بانک مرکزی در هر دو مقوله کنترل نقدینگی و نرخ ارز آگاهانه عمل می کند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۰۰:۰۸    
اجساد سه مرد که در پارک جنگلی مشگین شهر جان باخته اند روز جمعه از داخل نهر جاری در این پارک توسط امدادگران بیرون کشیده شده و برای بررسی بیشتر موضوع به پزشکی قانونی منتقل شد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۰۰:۰۴    
دروازه بان سابق تیم پرسپولیس از صحبت های سرمربی فعلی استقلال حمایت کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۲۳:۵۹    
آیت الله سیدعلی اصغر دستغیب استعفای خود را از تولیت حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) اعلام کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۲۳:۵۹    
رئیس پلیس راه شرق استان تهران از ترافیک سنگین در آزادراه تهران- پردیس محدوده رودهن و محور شمال به جنوب فیروزکوه خبر داد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۲۳:۵۵    
دو کارشناس داوری برنامه شب های فوتبالی از عملکرد داور بازی فولاد و استقلال رضایت داشتند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۲۲:۵۰    
یک کارشناس حوزه اختلافات کارگری و کارفرمایی گفت: به 4 دسته از کارگران و کارمندان که شرایط قانون کار را نداشته باشند، بیمه بیکاری تعلق نمی گیرد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۲۲:۴۳    
پروین امیدوار است به مربیان داخلی اعتماد شود و افرادی چون علی دایی و کریمی در فدراسیون فوتبال به کار گرفته شوند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۲۲:۳۹    
پکن به واشنگتن هشدار داد در صورتی که آمریکا از خطوط قرمز عبور کند توافق تجاری میان دو کشور با خطر مواجه خواهد شد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۲۲:۲۷    
نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا عملکرد رئیس جمهور کنونی این کشور را در مقابله با ویروس کرونا، مانند عملکرد یک بچه توصیف کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۲۲:۲۲    
مشاور فرمانده معظم کل قوا در با بیان اینکه پاسخ ایران به هرگونه اقدام آمریکایی ها در خلیج فارس قاطع و صریح خواهد بود، گفت: ما حتما خلاقانه، هوشمندانه، با آگاهی وضعیتی و سنجش پیامدها عمل خواهیم کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۲۲:۲۱    
مسئولان باشگاه استقلال قصد دارند اعتراض خودشان به نحوه قضاوت سیدعلی در دیدار مقابل فولاد را به کمیته انضباطی بفرستند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۲۲:۱۷    
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در برنامه دستخط درباره فوت قاضی منصوری صحبت کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۲۲:۱۵    
مراسم اهدای جام قهرمانی لیگ برتر فوتسال کشور به تیم مس سونگون ورزقان با حضور مسئولان فوتسال کشور در سالن شهید پورشریفی تبریز برگزار شد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۲۲:۱۳    
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد از برخورد قاطع با اخلالگران بازار مرغ خبر داد و گفت: هرگونه امتناع مرغداران از عرضه مرغ به کشتارگاه به مثابه احتکار است و با افراد خاطی برخورد قانونی ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۲۱:۵۵    
یک رسانه رژیم صهیونیستی اطلاعات جدیدی را درباره روابط این رژیم با حاکمان امارات فاش کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۲۱:۵۳    
کمیته داوران اسامی داوران دیدار پرسپولیس و پیکان را اعلام کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۲۱:۴۹    
سرمربی استقلال پس از شکست برابر فولاد واکنش تند و البته مبهمی از خود بروز داد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۲۱:۴۸    
رییس کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون درباره آخرین وضعیت اساسنامه جدید فدراسیون توضیحاتی ارایه کرد و گفت: اختلاف نظر بین طرفین به خاطر ماهیت فدراسیون است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۲۱:۴۰    
سخنگوی دولت گفت: بیان آزاد عقاید برای آیت الله بهشتی یک سیاست قضایی بود و همه تلاش خود را به کار برد تا بر سر میز یک چتر امنِ حقوقی ایجاد کند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۱۸:۲۰    
سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت از مصوبه شورای پول و اعتبار جهت بازگرداندن واحدهای تولیدی تملک شده با شرایط آسان، به صاحبان اولیه آنها خبر داد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۱۸:۱۶    
بنزین ایران با قیمت روز به ونزوئلا فروخته شده است و ضمانت کافی برای پرداخت هزینه آن هم داشته ایم که بخشی از پول آن هم اکنون در کشور است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۱۸:۱۵    
اگر کارگزاری ها تبدیل به شرکت های سهام عام شوند، دیگر لازم نیست که تعداد کارگزاری ها از 108 شرکت موجود مثلاً به 400 شرکت افزایش یابد ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۱۷:۵۹    
با باخت تیم منچسترسیتی در مقابل چلسی، قهرمانی لیورپول که 86 امتیاز دارد در فاصله هفت هفته مانده به پایان رقابت ها قطعی شد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۱۴:۴۱    
نماینده مردم کرمان در مجلس که در اخیرا به کرونا مبتلا شده و در بیمارستان آتیه تهران بستری شده بود امروز (جمعه 6 تیرماه 99) پس از گذراندن دوره بیماری از بیمارستان مرخص شد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۱۴:۳۷    
پیشکسوت باشگاه استقلال تأکید کرد که کادر فنی این تیم باید در بازی با فولاد و به دنبال اخراج علی کریمی خوشیتنداری به خرج می داد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۱۴:۳۵    
رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه با فاکس نیوز، شکست خود در انتخابات ریاست جمهوری 2020 این کشور را پیش بینی کرد و گفت که جو بایدن احتمالا رئیس جمهوری شما خواهد بود.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۱۴:۳۱    
اگر قرار باشد تماس های تلفنی ملاک عمل باشد آن هم تماس هایی که بر مبنای مصوبه این نباشد این کار تشتت و نابسامانی در حوزه اداره شهر را ایجاد خواهد کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۱۴:۲۸    
دعوا نکردن به معنی سکوت در قبال اشتباه ها و تصمیم های غلط نیست. ما نمایندگان مجلس در هر زمان که احساس کنیم دولت به سمتی می رود که برای کشور هزینه ساز خواهد بود ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۱۴:۲۵    
مجموعه ای از مدیران در سراسر کشور تلاش کردند تا مردم از نظر تأمین کالاهای اساسی با مشکل روبه رو نشوند
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۱۴:۲۳    
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از به روز رسانی تعهدات معوق پنج محصول پرتیراژ این خودروساز خبر داد و گفت: با همت و تلاش کارگران خطوط تولید و زنجیره تامین ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۱۱:۵۲    
سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت: آمریکا که خود توافقات مربوط به کنترل تسلیحات را نقض کرده، از لحاظ اخلاقی و حقوقی، حق انتقاد از سایر کشورها در این رابطه را از دست داده است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۱۱:۴۷    
مصوبه افزایش مستمری بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی در سال 1399 ابلاغ شد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۱۱:۴۱    
نماینده سابق مجلس بیان کرد: همه چیز به بازگشت آمریکا به برجام بر می گردد. اگر این اتفاق بیفتد ما هم به حالت اول بر می گردیم ولی اگر آمریکا همچنان خارج از برجام دنبال توافقاتی در حوزه موشکی و منطقه ای ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۱۱:۲۱    
7 سال منت کشی از اروپا و امریکا جز تعطیلی توان هسته ای کشور و رساندن دلار 3 هزار تومانی به 20 هزار تومان چه دردی را دوا کرد؟
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۱۱:۱۹    
عضو کمیسیون آموزش در مجلس گفت: من کاندیدای ریاست کمیسیون آموزش بودم و با اختلاف یک رای باختم.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۱۱:۱۹    
دو هفته پیش گزارشی وجود داشت مبنی بر اینکه سامسونگ خود را برای معرفی گلکسی S20 لایت آماده می کند. حالا یک رسانه کره جنوبی به نام ETNews گزارش داده است که عضو مقرون به صرفه سری گلکسی S20 در ماه اکتبر ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۱۱:۱۵    
سخنگوی وزارت دفاع با بیان اینکه گاز در منطقه عمومی پارچین منفجر شده و آتش نیز توسط نیروهای اطفای حریق کنترل شده، گفت: این حادثه تلفات انسانی نداشت.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۱۰:۳۸    
191 عضو مجلس نمایندگان آمریکا طی نامه ای به نخست وزیر رژیم صهیونیستی از طرح این رژیم برای توسعه اشغالگری در کرانه باختری ابراز نگرانی کرده اند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۰۲:۳۵    
نشست سه روزه مقامات کاخ سفید که با حضور دستیاران دونالد ترامپ و پیرامون موافقت با طرح رژیم صهیونیستی برای الحاق کرانه باختری برگزار شد، بدون جمع بندی و اخذ تصمیم نهایی به پایان رسید.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ - ۰۲:۳۱    
روسای کمیسیون های تخصصی مجلس در نامه ای به رئیس جمهور درمورد مشکلات اقتصادی ومعیشتی وگرانی های اخیر تصریح کردند ...