یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۱۶:۴۴May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای اکسین پرس 6 اردیبهشت 1395 - oxinpress.ir

اکسین پرس 29 اسفند 1394 اکسین پرس 31 فروردین 1395 اکسین پرس 31 خرداد 1395 اکسین پرس 31 تیر 1395 اکسین پرس 31 مرداد 1395 اکسین پرس 31 شهریور 1395 اکسین پرس 30 مهر 1395 اکسین پرس 30 آبان 1395 اکسین پرس 2 آذر 1395 اکسین پرس 30 دی 1395 اکسین پرس 1 بهمن 1395 اکسین پرس 28 اسفند 1395 اکسین پرس 1 اردیبهشت 1395 اکسین پرس 2 اردیبهشت 1395 اکسین پرس 4 اردیبهشت 1395 اکسین پرس 5 اردیبهشت 1395 اکسین پرس 6 اردیبهشت 1395 اکسین پرس 7 اردیبهشت 1395 اکسین پرس 8 اردیبهشت 1395 اکسین پرس 9 اردیبهشت 1395 اکسین پرس 11 اردیبهشت 1395 اکسین پرس 12 اردیبهشت 1395 اکسین پرس 13 اردیبهشت 1395 اکسین پرس 14 اردیبهشت 1395 اکسین پرس 15 اردیبهشت 1395 اکسین پرس 16 اردیبهشت 1395 اکسین پرس 18 اردیبهشت 1395 اکسین پرس 19 اردیبهشت 1395 اکسین پرس 20 اردیبهشت 1395 اکسین پرس 21 اردیبهشت 1395 اکسین پرس 22 اردیبهشت 1395 اکسین پرس 23 اردیبهشت 1395 اکسین پرس 25 اردیبهشت 1395 اکسین پرس 26 اردیبهشت 1395 اکسین پرس 27 اردیبهشت 1395 اکسین پرس 28 اردیبهشت 1395 اکسین پرس 29 اردیبهشت 1395 اکسین پرس 30 اردیبهشت 1395 
اکسین پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۲۱:۲۲    
مدیر پیشین دفتر آب و خاک سازمان محیط زیست آذرماه سال گذشته در رابطه با آلودگی خاک سردشت پس از گذشت 29 سال از آن اتفاق گفته است: نقاط زیادی از خاک کشور ما زمان جنگ مورد حمله شیمیایی قرار گرفت
اکسین پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۲۰:۵۸    
تعدادی از مسافران قطار اندیمشک - تهران برای دریافت پول بلیت خود بابت لغو برنامه حرکت قطارها در جریان سیل اخیر بین راه آهن و شرکت های مسافری سرگردانند
اکسین پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۲۰:۳۸    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان در پاسخ به شایعه ترور یک سرباز وظیفه در یکی از کلانتری های اهواز گفت: هیچ مورد امنیتی و تروری در فوت این سرباز در کار نبوده است.
اکسین پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۲۰:۳۸    
نامزدها و مسئولان تبلیغات ستادهای انتخاباتی به هیچ وجه به تخریب و توهین نامزد رقیب نپردازند و با هر فردی که در این فضا تخلف داشته باشد برخورد قاطع و قانونی خواهد شد
اکسین پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۲۰:۱۸    
رئیس هیئت تجاری روسیه گفت: امروز با دعوتنامه به استان خوزستان آمده تا ظرفیت های این استان را در زمینه بخش کشاورزی ارزیابی کنیم.
اکسین پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۹:۴۹    
رامی علاسوند رئیس شورای اسلامی کلانشهر اهواز، طی حکمی سید حامد موسوی فرد را به سمت مدیر روابط عمومی و امور بین الملل منصوب نمود.
اکسین پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۹:۴۴    
صندوق بین المللی پول پیش بینی کرده است میزان کاهش درآمد نفتی کشورهای نفت خیز خاورمیانه در سال جاری میلادی 500 میلیارد دلار خواهد بود.
اکسین پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۹:۴۰    
پارک شهروند اهواز توسط گروه رفتگران طبیعت استان خوزستان و با همکاری گروه های رفتگران طبیعت شهرستان های بهبهان و ماهشهر از زباله پاک شد.
اکسین پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۸:۳۵    
ریز گردها یک پدیده نوظهور ایست و هرسال حدود 22 استان در کشور را دربرمی گیرد تعلل دولت در این خصوص خسارات جبران ناپذیری را به بار خواهد آورد جای دارد که در مورد این موضوع تأمل بیشتری داشت.
اکسین پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۸:۲۰    
حسن دشیف گفت: با بررسی و محاسبه همه این مسائل و مشورت با همکاران خود در خصوص محاسبات،درباره چگونگی حمل و نقل و کیفیت محصولات کشاورزی بر اساس استاندارد روسیه بحث خواهیم کرد.
اکسین پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۵:۵۶    
سرپرست سازمان خدمات شهری شهرداری اهواز از تعیین نقاط سبز جهت ساماندهی وانت های میوه فروش خبر داد.
اکسین پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۵:۴۶    
رئیس جمعیت هلال احمر اهواز گفت: جاده ارتباطی سه روستای سید ظاهر، سید یدیم و سید هاشم بخش الهایی شهرستان اهواز صبح دوشنبه باز شد.
اکسین پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۵:۳۶    
سبزعلی ادامه داد: با ایجاد زیرساخت ها و خدمات رفاهی ،جاده ای در آرامستان جدید اهواز است که می تواند شهروندان را برای دفن اموات خود ترغیب کند ...
اکسین پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۵:۳۱    
جمعی از دستفروشان هسته مرکزی اهواز در اعتراض به مصوبه شورای اسلامی این شهر مبنی بر برچیدن دستفروشان و انتقال آنها به پارک ربیع ، خواستار توجه به مطالبات خود شدند
اکسین پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۵:۲۶    
مدیرکل ثبت احوال خوزستان بیماری های قلبی عروقی، حوادث غیرعمد، سرطان ها و تومورها را از بیشترین عوامل مرگ و میر در خوزستان برشمرد.
اکسین پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۴:۱۰    
قیمت سکه و ارز در بازار آزاد
اکسین پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۴:۱۰    
مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از اطفای حریق یک تالار عروسی و یک خودروی پژو در اهواز خبر داد.
اکسین پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۴:۰۵    
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی دزفول از دستگیری دو سارق مسلح به سلاح سرد با همکاری حراست بیمارستان و نیروی انتظامی در بیمارستان بزرگ خبر داد
اکسین پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۴:۰۰    
شورلت ، برندی آمریکایی که حتی کماکان وارد شدن به سایت رسمی این شرکت از سرورهای ایرانی مجاز نیست و یک شهروند ایرانی نمی تواند سایت رسمی آن را از داخل ایران ببیند!
اکسین پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۳:۵۵    
به دنبال انتشار خبری درباره تغییر و تحول در خدمت سربازی، جانشین اداره سرمایه های انسانی ستادکل نیروهای مسلح این خبر را تکذیب کرد.
اکسین پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۱:۴۱    
یک راه عالی برای کاهش وزن این است که مقدار کالری مصرفی تان را کاهش داده و بصورت منظم ورزش کنید.
اکسین پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۱:۳۶    
تیم پتروشیمی بندرامام در دیدار رفت مرحله حذفی مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز کشور به پیروزی رسید.
اکسین پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۱:۳۲    
هفته بیست و هفتم لیگ برتر با صدرنشینی پرسپولیس و قرار گرفتن استقلال در رده دوم به پایان رسید، 11 بازیکن منتخب این هفته را مرور می کنیم.
اکسین پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۱:۲۷    
فضای تبلیغات انتخابات در مرحله دوم با تبلیغات بسیار سنگین نامزدهای انتخاباتی در حوزه انتخابیه اهواز همراه بوده است و هواداران هر دو جناح رقیب را به تبلیغات پرهزینه متهم می کنند.
اکسین پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۱:۲۷    
برنج یک غذای اصلی در سفره ما شده است که بسیار هم چاق کننده می باشد. اما اگر همین برنج با یک روش جدید که تازه مطرح شده است پخته شود دیگر مثل قبل چاق کننده نیست.
اکسین پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۱:۲۷    
از اسفند سال گذشته تولید شش مدل سواری در خودروسازان داخلی به صفر رسید.
اکسین پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۱:۲۷    
وزیر نفت با حمایت از تک نرخی بودن قیمت بنزین گفت: اگر مجلس دو نرخی بودن قیمت بنزین را تصویب کند و قانون شود دولت مکلف به اجرای آن خواهد بود.
اکسین پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۱:۲۲    
مدیر اداره جهاد کشاورزی خرمشهر میزان تولید گندم در این شهرستان را 18 هزار تن پیش بینی کرد.
اکسین پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۰:۵۸    
رئیس مرکز بهداشت ایذه از راه اندازی نخستین کلینیک تخصصی درمان دیابت در این شهرستان به مناسبت هفته سلامت خبر داد
اکسین پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۰:۵۳    
فرمانده دریابانی آبادان از توقیف لنج تجاری حامل پنج هزار و 860 کیلوگرم چای قاچاق در آبراه اروند خبر داد
اکسین پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۰:۵۳    
گزارش بانک جهانی از فرایند شروع کسب و کار در سال گذشته میلادی نشان می دهد ایران با نمره57.44 در رتبه 118 از نظر سهولت شروع یک کسب و کار قرار دارد.
اکسین پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۱۰:۵۳    
اولین قدم در کنترل دیابت، تغذیه صحیح است؛ اگر بیمار دیابتی با یک رژیم متعادل به وزن مناسب برسدT از افزایش قند خون و عوارض بلندمدت آن پیشگیری می شود
اکسین پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۰۹:۴۰    
30 هزار برگه تعرفه اخذ رای برای برگزاری انتخابات دومین دوره مجلس شورای اسلامی تحویل این شهرستان شد
اکسین پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۰۹:۴۰    
امسال و با هدف تجهیز و بهسازی معابر شهری بیش از 2 هزار تن توسط شهرداری اندیمشک و برای آسفالت مناطق مختلف شهری به کار گرفته شده است
اکسین پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۰۹:۴۰    
قطار ماهشهر مشهد در ساعت 8 صبح پنجشنبه هر هفته ماهشهر را به قصد مشهد ترک می کند و اولین سرویس خود را 9 اردیبهشت ماه انجام می دهد
اکسین پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۰۹:۰۱    
معاون توسعه منابع دانشگاه علوم پزشکی دزفول بابیان اینکه در سال 94 ظرفیت اشتغال دزفول در حوزه تغذیه پر نشد گفت: ما اکنون هیچ گونه پرستار مرد فارغ التحصیلی در دزفول برای اشتغال نداریم.
اکسین پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۰۹:۰۱    
معاون راه های روستایی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: پنج پروژه راه روستایی در خوزستان در حال اجراست
اکسین پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۰۸:۵۶    
خبر ورزشی - گل - پیروزی - استقلال - 90 - ایران ورزشی- ابرار ورزشی
اکسین پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۰۸:۵۶    
روزنامه های : همشهری - آرمان - اعتماد - کیهان - هفت صبح - مردم سالاری - آفتاب - جام جم - ایران - شرق - دنیای اقتصاد - عصراقتصاد -کسب و کار و ...
اکسین پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۰۸:۵۱    
قیمت موبایل در بازار آزاد
اکسین پرس   ۱۳۹۵/۰۲/۰۶ - ۰۸:۴۶    
قیمت تبلت در بازار آزاد