سه شنبه ۱۸ اردیبهشتساعت ۲۱:۰۲May 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای پارسینه 16 اردیبهشت 1395 - parsine.com

پارسینه 29 اسفند 1393 پارسینه 29 اسفند 1394 پارسینه 31 فروردین 1395 پارسینه 31 خرداد 1395 پارسینه 31 تیر 1395 پارسینه 31 مرداد 1395 پارسینه 31 شهریور 1395 پارسینه 30 مهر 1395 پارسینه 30 آبان 1395 پارسینه 30 آذر 1395 پارسینه 30 دی 1395 پارسینه 30 بهمن 1395 پارسینه 1 اسفند 1395 پارسینه 1 اردیبهشت 1395 پارسینه 2 اردیبهشت 1395 پارسینه 3 اردیبهشت 1395 پارسینه 4 اردیبهشت 1395 پارسینه 5 اردیبهشت 1395 پارسینه 6 اردیبهشت 1395 پارسینه 7 اردیبهشت 1395 پارسینه 8 اردیبهشت 1395 پارسینه 9 اردیبهشت 1395 پارسینه 10 اردیبهشت 1395 پارسینه 11 اردیبهشت 1395 پارسینه 12 اردیبهشت 1395 پارسینه 13 اردیبهشت 1395 پارسینه 14 اردیبهشت 1395 پارسینه 15 اردیبهشت 1395 پارسینه 16 اردیبهشت 1395 پارسینه 17 اردیبهشت 1395 پارسینه 18 اردیبهشت 1395 پارسینه 19 اردیبهشت 1395 پارسینه 20 اردیبهشت 1395 پارسینه 21 اردیبهشت 1395 پارسینه 22 اردیبهشت 1395 پارسینه 23 اردیبهشت 1395 پارسینه 24 اردیبهشت 1395 پارسینه 25 اردیبهشت 1395 پارسینه 26 اردیبهشت 1395 پارسینه 27 اردیبهشت 1395 پارسینه 28 اردیبهشت 1395 پارسینه 29 اردیبهشت 1395 پارسینه 30 اردیبهشت 1395 پارسینه 31 اردیبهشت 1395 
پارسینه   ۱۳۹۵/۰۲/۱۶ - ۲۲:۵۰    
برای تهیه این کیک به دو قالب گرد، کم عمق و نسبتا" کوچک یا 1 قالب گرد به قطر 26 سانتیمتر نیاز دارید. می توانید به جای گیلاس شیرین شده، هر مربای دیگری که در دسترس دارید، استفاده کنید ...
پارسینه   ۱۳۹۵/۰۲/۱۶ - ۲۰:۲۸    
آقای داووداوغلو گفت که دوستی او با آقای اردوغان از همه چیز برایش باارزش تر است و تاکید کرد که کلمه ای علیه رئیس جمهوری ترکیه نخواهد گفت.
پارسینه   ۱۳۹۵/۰۲/۱۶ - ۲۰:۲۰    
متن پیامکی که ازسوی محمدرضا عارف برای دعوت از مینو خالقی جهت حضور در ضیافت شام رئیس جمهور ارسال شده بود، منتشر شد. ...
پارسینه   ۱۳۹۵/۰۲/۱۶ - ۱۷:۴۴    
من شخصا" این غذا را با چلو/ کته بیشتر می پسندم، تا با نان یا سیب زمینی. ذائقه شما را نمیدانم!!!
پارسینه   ۱۳۹۵/۰۲/۱۶ - ۱۷:۳۸    
با اینکه تصور می شد بعد از دروان تحریم، پای برندهای معروف جهانی برای بهترین تیم ملی فوتبال آسیا به کشورمان باز شود، ظاهراً به گفته علی کفاشیان ...
پارسینه   ۱۳۹۵/۰۲/۱۶ - ۱۵:۲۱    
جمهوری اسلامی ایران پیشتاز جریان بعثت در مقابله با جریان جاهلیت به سرکردگی امریکاست رهبر معظم انقلاب اسلامی خاطر نشان کردند: امروز مهمترین وظیفه امت اسلامی ...
پارسینه   ۱۳۹۵/۰۲/۱۶ - ۱۳:۵۵    
گزارشگر ویژه سازمان ملل درباره وضعیت حقوق بشر در ایران گفت: همانگونه که این کشور به دنبال بهبود روابط با جهان خارج است، اکنون برای کانادا و دیگر کشورها زمان مناسبی برای تعامل دوباره با تهران است.
پارسینه   ۱۳۹۵/۰۲/۱۶ - ۱۳:۴۹    
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیرآموزش و پرورش از اعلام جزئیات بخشنامه ضوابط نقل وانتقال فرهنگیان در سال 95 خبرداد.
پارسینه   ۱۳۹۵/۰۲/۱۶ - ۱۳:۳۵    
کناره گیری رقیبان دونالد ترامپ یکی پس از دیگری، وی را به عنوان تنها بازمانده و نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از حزب جمهوری خواه مطرح کرد.
پارسینه   ۱۳۹۵/۰۲/۱۶ - ۱۳:۲۱    
این مرد فرانسوی که به ابوسلیمان الفرنسی معروف است، پیشتر مدیر یک باشگاه در فرانسه بود و حالا گفته می شود مدیریت اقدامات تبهکارانه داعش در اروپا را به عهده دارد.
پارسینه   ۱۳۹۵/۰۲/۱۶ - ۱۳:۰۷    
رئیس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران گفت: اخیرا معاون شهردار تهران اعلام کردند که پرونده 168 باغ را برای اجرای قانون، به محاکم قضایی فرستاده اند.
پارسینه   ۱۳۹۵/۰۲/۱۶ - ۱۲:۵۳    
مدیرعامل سابق شرکت ملی صنعت پتروشیمی ایران گفت: آینده درخشانی برای صنعت پتروشیمی ایران پیش بینی می کنیم.
پارسینه   ۱۳۹۵/۰۲/۱۶ - ۱۲:۴۱    
روزنامه "دیلی میل" استرالیا اعلام کرد که خطرناک ترین عنصر استرالیایی گروه تروریستی داعش در عملیاتی در عراق کشته شد.
پارسینه   ۱۳۹۵/۰۲/۱۶ - ۱۲:۳۵    
نماینده فوربس در بخش درخواست های این قطعنامه، پای کنگره و تحریم های ایران را هم پیش کشیده و گفته قول می دهیم به هنگام بررسی قوانین مربوط به ایران از جمله قوانین تحریمی و کنترل تسلیحاتی ...
پارسینه   ۱۳۹۵/۰۲/۱۶ - ۱۲:۳۲    
رئیس سازمان اطلاعات دفاعی آمریکا اعلام کرد که گروه تروریستی داعش می تواند حمله ای مانند حمله پاریس و بروکسل در آمریکا ترتیب دهد.
پارسینه   ۱۳۹۵/۰۲/۱۶ - ۱۲:۱۷    
فارس:به مناسبت سالروز بعثت پیامبر(ص)، جمعی از مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی با رهبرانقلاب دیدار کردند. ...
پارسینه   ۱۳۹۵/۰۲/۱۶ - ۱۲:۰۵    
پتروشیمی یکی از حوزه هایی است که کره جنوبی برای ورود به آن برنامه دارد و به نظر می رسد هیوندای تصمیم دارد واحدی را در ایران به منظور استفاده از خوراک گازی ایران احداث کند.
پارسینه   ۱۳۹۵/۰۲/۱۶ - ۱۱:۵۶    
دلیل اصلی بروز این بیماری که از بدو تولد با فرد همراه است، جهش ژنتیکی است که از پدر و مادر به نوزاد منتقل می شود و گاه در موارد نادر، در بدن بیمار رخ می دهد ...
پارسینه   ۱۳۹۵/۰۲/۱۶ - ۱۱:۴۴    
به دنبال انتشار گزارشی در نشریه اشپیگل مبنی بر قطع حمایت های برلین از صهیونیست ها، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و صدراعظم آلمان تلفنی گفت وگو کردند.
پارسینه   ۱۳۹۵/۰۲/۱۶ - ۱۱:۳۸    
به گزارش پارسینه بسیاری از گردشگرانی که وقت و پول کافی برای دیدن مناطق بکر آفریقا داشته اند،تأیید می کنند که هنگام بازدید از پارکهای ملی و حیات وحش ...
پارسینه   ۱۳۹۵/۰۲/۱۶ - ۱۱:۳۵    
سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید پس از راهیابی تیمش به فینال لیگ قهرمانان اروپا از بازیکنان و هواداران تمجید و تشکر کرد.
پارسینه   ۱۳۹۵/۰۲/۱۶ - ۱۱:۲۷    
مجتمعی که از آن بازدید کردم،تا دو سال پیش مخروبه ای بیش نبود اما سرمایه گذار توانمندی در سال 1393، مجتمع را خرید و در کمتر از دو سال، آن را به یک مجموعه پویا و فعال تبدیل کرد.
پارسینه   ۱۳۹۵/۰۲/۱۶ - ۱۱:۲۱    
این پن کیک به جای پنیر خامه ای، با خامه ی سفت هم بسیار خوشمزه خواهد شد.
پارسینه   ۱۳۹۵/۰۲/۱۶ - ۱۰:۵۴    
منابع محلی در غزه از درگیری میان نظامیان رژیم صهیونیستی با نیروهای مقاومت در نوار غزه خبر دادند، این درگیری ها پس از حملات هوایی رژیم صهیونیستی به غزه بالا گرفت.
پارسینه   ۱۳۹۵/۰۲/۱۶ - ۱۰:۴۹    
یادگار امام گفت: تلاش انسان ها برای کمک به یکدیگر و عدم بی تفاوتی در شدائد و مصیبت ها یکی از پژواک های پیام بزرگ انبیاء است.
پارسینه   ۱۳۹۵/۰۲/۱۶ - ۱۰:۴۳    
خارجی ها حالا می توانند دلار همراه خود را به قیمت بازار آزاد با پول ملی کره شمالی معاوضه کنند. در بازار آزاد قیمت هر دلار حدود 8000 " وون " (واحد پول کره شمالی) است ...
پارسینه   ۱۳۹۵/۰۲/۱۶ - ۱۰:۴۰    
این شرینی را میتوانید هم در قالب مستطیل بپزید و هم به شکل نان (استوانه ای) در سینی فر که در اینجا هر دو فرم را تهیه میکنیم ...
پارسینه   ۱۳۹۵/۰۲/۱۶ - ۱۰:۳۴    
در نشست بررسی چالش های آموزشی طرح پیشنهادی ادغام وزارت آموزش و پرورش با وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مورد نقد و بررسی قرار گرفت.
پارسینه   ۱۳۹۵/۰۲/۱۶ - ۱۰:۳۱    
رئیس سازمان سنجش با اشاره به اینکه مجلس شورای اسلامی کلیات طرح اصلاح قانون سنجش و پذیرش دانشجو را تصویب کرد، گفت: یکشنبه هفته آینده وضعیت نهایی در رابطه با سهم سوابق تحصیلی در کنکور مشخص می شود.
پارسینه   ۱۳۹۵/۰۲/۱۶ - ۱۰:۲۵    
در بازار معاملات نیویورک بهای هر بشکه نفت وست تگزاس اینترمیدیت 13 سنت افزایش یافت.
پارسینه   ۱۳۹۵/۰۲/۱۶ - ۱۰:۲۲    
آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 95 و اولین مرحله آزمون بیست ویکمین دوره المپیاد علمی دانشجویی از ساعت 8 و 30 دقیقه روز پنجشنبه آغاز شد.
پارسینه   ۱۳۹۵/۰۲/۱۶ - ۱۰:۱۹    
محققان ایرانی اعلام کردند استفاده ازآسپرین برای پیشگیری از خطر وقوع سکته در میانسالی، نه تنها هزینه هایی بر دوش فرد می گذارد بلکه اثرات ناچیزی نیز در جلوگیری از سکته مغزی دارد.
پارسینه   ۱۳۹۵/۰۲/۱۶ - ۱۰:۱۹    
شرکت آمریکایی آمازون در طول سه سال گذشته به رغم تحریم های آمریکا، محصولات خود را به ارزش بیش از 100 هزار دلار به شش نمایندگی ایران از جمله در اسپانیا فروخته است.
پارسینه   ۱۳۹۵/۰۲/۱۶ - ۱۰:۱۶    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: مطابق اندیشه شهید مطهری آزادی اجتماعی بدون آزادی معنوی عملی نیست و از اشتباهات دنیای امروز این است که به دنبال آزادی های اجتماعی هستند بدون آنکه شرط لازم ...
پارسینه   ۱۳۹۵/۰۲/۱۶ - ۰۹:۴۳    
اگر از خواندن مطالبی درباره معرفی جاذبه های فرانسه، اسپانیا، استرالیا و ... خسته شده اید، حالا نوبت آن است که با این کشورهای دیدنی آشنا شوید.
پارسینه   ۱۳۹۵/۰۲/۱۶ - ۰۹:۱۶    
اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی، گزارش آخرین وضعیت زیست محیطی پارک ملی دریاچه ارومیه را منتشر کرد.
پارسینه   ۱۳۹۵/۰۲/۱۶ - ۰۸:۵۲    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمانهایی در مناطق مختلف شهری تهران در اردیبهشت 95 است که می توان با 150 میلیون تومان خرید ...