سه شنبه ۱۸ اردیبهشتساعت ۰۹:۲۰May 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای پارسینه 18 اسفند 1396 - parsine.com

پارسینه 29 اسفند 1393 پارسینه 29 اسفند 1394 پارسینه 30 اسفند 1395 پارسینه 31 فروردین 1396 پارسینه 31 اردیبهشت 1396 پارسینه 31 خرداد 1396 پارسینه 31 تیر 1396 پارسینه 31 مرداد 1396 پارسینه 31 شهریور 1396 پارسینه 30 مهر 1396 پارسینه 30 آبان 1396 پارسینه 30 آذر 1396 پارسینه 30 دی 1396 پارسینه 30 بهمن 1396 پارسینه 1 اسفند 1396 پارسینه 2 اسفند 1396 پارسینه 3 اسفند 1396 پارسینه 4 اسفند 1396 پارسینه 5 اسفند 1396 پارسینه 6 اسفند 1396 پارسینه 7 اسفند 1396 پارسینه 8 اسفند 1396 پارسینه 9 اسفند 1396 پارسینه 10 اسفند 1396 پارسینه 11 اسفند 1396 پارسینه 12 اسفند 1396 پارسینه 13 اسفند 1396 پارسینه 14 اسفند 1396 پارسینه 15 اسفند 1396 پارسینه 16 اسفند 1396 پارسینه 17 اسفند 1396 پارسینه 18 اسفند 1396 پارسینه 19 اسفند 1396 پارسینه 20 اسفند 1396 پارسینه 21 اسفند 1396 پارسینه 22 اسفند 1396 پارسینه 23 اسفند 1396 پارسینه 24 اسفند 1396 پارسینه 25 اسفند 1396 پارسینه 26 اسفند 1396 پارسینه 27 اسفند 1396 پارسینه 28 اسفند 1396 پارسینه 29 اسفند 1396 
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۴:۴۳    
بله بران به نام مراسم باشلُق بران میان عشایر ترک قشقایی در روستای تنگ خون بخش بوشکان شهرستان دشتستان شناخته می شود. باشلق نام پولی بود که به پدر عروس داده می شد و امروزه شیربها نام دارد.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۷:۳۳    
کارگردان سریال های تلویزیونی جزئیاتی از سری جدید سریال ستایش خبر داد.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۷:۱۳    
سرهنگ مراد مرادی معاون اجتماعی پلیس پایتخت با بیان این مطلب گفت: امسال 70 درصد پرونده های جرائم قابل گذشت با تلاش این میانجی گران به سازش منجر شد.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۵:۱۳    
بورک گوشت و گردو یک میان وعده فوق العاده پرطرفدار در کشور ترکیه است که طرز تهیه آن را برایتان آورده ایم.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۰:۲۸    
با حوادث تلخ سال جاری و بعد از حادثه سقوط هواپیما یاسوج- تهران، در فضای عمومی جامعه نوعی افسردگی و ناامیدی مضاعف به چشم می آید.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۰۹:۴۳    
ساعاتی بعد از آنکه عصر روز جمعه به وقت لندن تعدادی اندک از فرقه ای مذهبی به سفارت ایران در کشور انگلستان تغرض کرده و پرچم کشورمان را به پایین کشیدند ...
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۰۸:۴۸    
رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: فرصت مجدد برای ثبت نام آزمون دستیاری تخصصی سال 97 از ساعت 10 صبح امروز شنبه 19 اسفندماه آغاز می شود و تا ساعت 24 روز یکشنبه 20 اسفند ادامه خواهد داشت
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۰۷:۵۳    
سیدعباس صالحی، در نشستی با اهالی فرهنگ و هنر و رسانه آبادان و خرمشهر با اشاره به کمبودهای حمایتی که از سوی هنرمندان در این نشست مطرح شد ...
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۰۷:۵۳    
سازمان عفو بین الملل روز جمعه در واکنش به امضای تفاهم نامه فروش جنگنده های تایفون انگلیس به عربستان اعلام کرد: قرارداد فروش جنگنده های انگلیسی به عربستان، به منزله ریختن بنزین در آتش بحران یمن است.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۰۷:۵۳    
رسانه آمریکایی با انتشار یک ایمیل وکیل شخصی دونالد ترامپ، ادعای این وکیل درباره دخیل نبودن سازمان ترامپ یا ستاد انتخاباتی او در قضیه پرداخت حق السکوت به بازیگر فیلم های مبتذل را رد کرد.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۰۶:۴۳    
خبرگزاری رسمی عمان روز جمعه اعلام کرد که جیمز ماتیس وزیر دفاع آمریکا روز یکشنبه برای یک دیدار رسمی به این کشور سفر خواهد کرد.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۰۶:۳۸    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که این کمیسیون موضوع حمله به سفارت ایران را در لندن مورد بررسی قرار می دهد و از دستگاه دیپلماسی هم در این زمینه توضیح خواهد خواست.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۰۶:۳۸    
گوی کاخ سفید داشتن مذاکرات از موضع قدرت را نشانه ضعف ندانست و درباره مذاکره با کره شمالی گفت: موضع ما درباره رژیم این کشور تغییری نکرده است و خواستار تداوم کمپین فشار حداکثری هستیم.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۰۶:۳۸    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکابیانیه ای صادر کرده و در آن ادعاهای مقام های این کشور درباره پرونده رابرت لوینسون عامل سیا و اف بی آی را تکرار کرد.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۰۴:۵۸    
رییس پلیس فتا پایتخت از دستگیری کلاهبرداری که در تلگرام و سایت دیوار اقدام به تبلیغ وام با سود 4 درصد کرده بود، خبر داد.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۰۳:۲۳    
اولین دیدار تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2018 روسیه 25 خرداد 97 با تیم ملی مراکش است.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۰۱:۲۸    
زیبایی سفره هفت سین از جمله موضوعاتی است که خانواده ها به ویژه خانم ها به آن توجه زیادی دارند و برای رسیدن به این هدف از ظروف تزئینی و مخصوص این ایام استفاده می کنند.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۰۰:۱۳    
مساله کسری خدمت امید عالیشاه و شرایط او در باشگاه تراکتورسازی وارد مرحله جدیدی شده است.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۲۳:۵۸    
آتش سوزی در بخشی از طبقه اول سنت پانکراس هتل واقع در شمال غرب لندن منجر به تخلیه آن شد.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۲۳:۴۸    
دفتر آیت الله سیستانی در بیانیه ای بر ضرورت شرکت شهروندان عراقی در انتخابات پارلمانی و انتخاب صحیح نامزدها تاکید کرد.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۲۳:۴۳    
سخنگوی دبیرکل سازمان ملل در پاسخ به سوال ایرنا که چرا صدایی از سازمان ملل درباره کشتار مردم بی گناه در فوعه و کفریا شنیده نمی شود، گفت: همواره خواستار پایان دادن به خشونت در همه مناطق سوریه بوده ایم.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۲۳:۳۸    
داستان پیشنهاد خرید کوآلکوم آمریکا توسط برادکام سنگاپوری وارد مرحله پیچیده اتهام زنی شده است.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۲۳:۳۳    
سفارت جمهوری اسلامی ایران در لندن از سوی فرقه شیراز اشغال شد و پلیس لندن تنها نظاره گر این اتفاق بود.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۲۳:۲۳    
در پی ورود چند نفر از هواداران یک فرقه تندروی مقیم انگلستان به بالکن سفارت ایران در لندن و اهانت به پرچم جمهوری اسلامی معاون سیاسی وزیر خارجه مراتب اعتراض شدید ایران را به سفیر انگلستان در تهران ...
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۲۳:۲۳    
سفیر کشورمان در لندن از لحظه حمله به سفارت با توئیت اخبار این حادثه را مخابره کرد.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۲۳:۲۳    
سازمان ملل امروز جمعه هشدار داد اگر کمک های فوری به کنگو دمکراتیک نرسد، ممکن است بیش از دو میلیون کودک در این کشور با مشکل سوء تغذیه حاد و گرسنگی مواجه شوند.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۲۳:۲۳    
بی بی سی خبر حمله به سفارت ایران در لندن را تایید کرد.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۲۳:۲۳    
امروز احمدی نژاد به سلطان آباد رفته بود تا در جمع مردمی که کانال تلگرامی اش آنها را کثیر توصیف کرده بود؛ از آزادی و عدالت سخن بگوید.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۲۲:۱۸    
سفیر ایران در لندن تایید کرد:دقایقی پیش تعداد اندکی از طرفداران فرقه شیرازی به سفارت جمهوری اسلامی ایران در لندن تعرض کردند.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۲۲:۰۳    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور از بارش باران و وزش باد در برخی مناطق کشور خبر داد.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۲۱:۵۸    
سفیر ایران در لندن تایید کرد:دقایقی پیش تعداد اندکی از طرفداران فرقه شیرازی به سفارت جمهوری اسلامی ایران در لندن تعرض کردند.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۲۱:۴۸    
تیاگو که همزمان با انتصاب گواردیولا به عنوان سرمربی بایرن از بارسلونا راهی این تیم شد معتقد است تنها عملکرد لیونل مسی باعث شگفت زده شدن او می شود. ...
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۲۱:۴۸    
روح الله باقری مهاجم تیم خونه به خونه تاکنون در مسابقات لیگ 9 گل به ثمر رسانده و هنوز این فرصت را دارد تا در 8 مسابقه آتی که نماینده مازندران امید زیادی برای صعود دارد ...
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۲۱:۴۳    
باشگاه های فوتبال عربستان توسط وزارت ورزش این کشور اداره می شوند و معمولا مشکل چندانی از لحاظ مالی ندارند و از سرمایه های ملی این کشور بهره می برند ...
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۲۱:۴۳    
مسابقات هفته بیستم لیگ ستارگان قطر امشب با انجام دو دیدار از ساعت 18:30 آغاز شد که در یکی از آنها تیم الغرافه در حضور ثابت مهدی طارمی در استادیوم حمد بن خلیفه مهمان السیلیه رده ششمی بود. ...
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۲۱:۴۳    
در یکی از بازی های روز نخست هفته بیستم لیگ ستارگان قطر تیم السد در حالی که مرتضی پورعلی گنجی و ژاوی را به علت مصدومیت در اختیار نداشت، از ساعت 18:30 امروز مهمان ام صلال رده پنجمی بود. ...
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۲۱:۳۸    
تابستان گذشته بود که نیمار پس از یک ماه پرحاشیه و انتشار اخبار ضد و نقیض، در نهایت خبر از ترک بارسا داد و رسماً تقاضای جدایی کرد.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۲۱:۳۸    
شاگردان اسکوچیچ با ارائه نمایشی برتر نسبت به استقلال خوزستان و هت تریک روح الله باقری موفق به پیروزی و صعود به فینال جام حذفی شدند.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۲۱:۳۳    
نمایش های تراکتورسازی در بازی های اخیر باعث شده تا هواداران این تیم به موفق شدن ارطغرل ساغلام در این تیم امیدوار باشند.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۷:۲۳    
سرپرستان دو تیم استقلال خوزستان و خونه به خونه پس از اخراج از کنار زمین در تونل ورزشگاه غدیر اهواز هم با یکدیگر کتک کاری کردند.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۷:۲۳    
تعیین دومین تیم فینالیست رقابت های فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور به وقت های اضافه کشیده شد.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۷:۲۳    
دفتر آیت الله سید علی سیستانی با صدور بیانیه ای بر ضرورت مشارکت هوشیارانه مردم در انتخابات پارلمانی آتی عراق تاکید کرد.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۷:۲۳    
در معاملات امروز بازار جهانی، تمام ارزهای مجازی شاخص بازار به طور متوسط سقوط 10 درصدی را تجربه کردند و بیت کوین بازهم به زیر 9000 دلار رسید.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۷:۰۸    
سخنگوی وزارت امور خارجه با محکومیت انفجار تروریستی امروز در کابل با دولت، ملت و بازماندگان قربانیان این جنایت کور ابراز همدردی کرد.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۶:۳۸    
میدل ایست مانیتور نوشت: در جریان سفر ولی عهد عربستان به مصر، بین مقامات اسرائیلی و سعودی علیه ایران مکاتبه و نامه نگاری انجام شده است.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۶:۰۸    
انگلیس قصد دارد در جام جهانی 2018 روسیه شرکت نکند.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۵:۵۳    
صدها تن از یهودیان افراطی در قدس اشغالی در اعتراض به قانون خدمت سربازی اجباری تظاهرات کرده و با پلیس رژیم صهیونیستی درگیر شدند.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۵:۳۸    
گروهی از قانونگذاران آمریکا در نامه ای خواستار مذاکرات استراتژیک با مسکو شدند.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۵:۲۸    
وزیر خارجه آمریکا با شگفت آور خواندن پیشنهاد کره شمالی برای مذاکره، گفت مواضع پیونگ یانگ تغییر بسیار قابل توجهی داشته است.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۵:۱۸    
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: در امارات با شفر صحبت کردیم و او هم از تمدید قراردادش استقبال کرد و به زودی این کار را نهایی می کنیم.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۵:۰۸    
شهردار تهران در پیامی به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن، گفت: تهران را به شهری امن و آرام برای همه زنان تبدیل می کنیم.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۴:۵۸    
سومالی شکوائیه ای رسمی علیه امارات به اتحادیه عرب ارائه و امضای توافقنامه بهره بردای از بندر بربره را باطل اعلام کرد.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۴:۵۳    
سازمان ملل اعلام کرد که جنگ و درگیری در غوطه شرقی سوریه به فرار 50 هزار غیر نظامی از این منطقه در ماه دسامبر(آذر) انجامید.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۴:۲۸    
برنامه اخیر برج میلاد نشان داد الگوی جامعه حضرت زهرا (س) نیست بلکه سوفیا لورن است/ دختران نوجوانی که نقطه تحریک بودند، وقیح ترین حرکات را انجام دادند
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۴:۲۸    
امام جمعه موقت تهران با اشاره به لوازم تقوا در یک فرد گفت: یکی از امانت های مهم پست ها و مسئولیت های کشورداری و سیاسی است که باید به اهلش سپرده شود.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۴:۲۸    
معاون امور فرودگاهی شهر فرودگاهی امام گفت: در نوروز، پرواز کنسلی نخواهیم داشت و شرکت ها باید حتما پرواز جایگزین داشته باشند و ملزم شدند درباره تاخیر ها از قبل اطلاع رسانی کنند.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۴:۱۸    
در پی ابراز تمایل سران آمریکا و کره شمالی برای برگزاری دیدار دو جانبه، نخست وزیر ژاپن اگرچه از این خبر استقبال کرد اما تاکید کرد که فشارها تا زمانی که کره شمالی پیشرفت قابل محسوسی در حوزه خلع سلاح ...
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۴:۰۳    
11 کشور شامل کانادا و ژاپن ، یک توافقنامه مهم تجاری آسیا- اقیانوسیه، را بدون حضور ایالات متحده امضا کردند.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۴:۰۳    
معاون اول رییس جمهور در سومین روز از سفر خود به عراق، صبح امروز(جمعه) با حضور در نجف اشرف، حرم مطهر و ملکوتی امیرالمومنین حضرت علی(ع) را زیارت کرد.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۳:۵۸    
در حمله انتحاری در غرب کابل دست کم 9 تن کشته و 18 تن دیگر مجروح شده اند.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۳:۴۳    
تنها پنج کشور از اعضای ناتو در سال گذشته به هدف تعیین شده مبنی بر اختصاص دست کم دو درصد از تولید ناخالص داخلی خود به بخش نظامی عمل کرده اند.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۳:۴۳    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه استیضاح وزیر راه و شهرسازی در روز سه شنبه هفته آینده رای نمی آورد ...
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۳:۳۸    
وزیر خارجه روسیه اظهارامیدواری کرد که تصمیم رهبران آمریکا و کره شمالی برای دیدار با یکدیگر عملی شود و اجرایی شدن آن را لازمه عادی سازی وضعیت در شبه جزیره کره عنوان کرد.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۳:۳۸    
حسن یزدانی با قهرمانی در مسابقات آسیایی به صدر رده بندی کشتی آزاد جهان در وزن 86 کیلوگرم بازگشت.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۳:۳۳    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا از آغاز گفتگوها بین مقام های ایالات متحده و ترکیه در شهر واشنگتن خبر داده است.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۳:۱۳    
مسکو از توافق رهبران آمریکا و کره شمالی برای دیدار در ماه می آینده استقبال کرد.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۳:۰۸    
احمد خاتمی در مراسم جشن میلاد حضرت زهرا (س) در مشهد گفت: حجاب از احکام دین است و ما آن را به کوری چشم مخالفان اجرا می کنیم چرا که انقلاب اسلامی زمینه اجرای احکام اسلام است.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۳:۰۳    
شب گذشته قرار بود ویژه برنامه روز زن برنامه "دورهمی" روی آنتن شبکه نسیم برود که پس از نیم ساعت تأخیر به جای پخش این ویژه برنامه، بازپخش برنامه ای روی آنتن رفت که پژمان جمشیدی مهمان آن بود.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۲:۳۳    
پدر و پسری با 10 هزار عدد انواع مواد محترقه در شیراز دستگیر شدند.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۲:۲۸    
مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: شرایط کیفی هوای بیشتر مناطق شهر تهران طی امروز در محدوده شرایط سالم و ناسالم برای گروه های حساس است.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۲:۲۸    
میلیون ها زن در اسپانیا در اعتراضی بی سابقه به نابرابری های جنسیتی در این کشور دست به اعتصاب زدند.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۲:۲۳    
پایتخت افغانستان لحظاتی پیش شاهد وقوع انفجار در اطراف یک مسجد بود.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۲:۲۳    
مدیرکل ریالی و نشر بانک مرکزی با اعلام توزیع 24 هزار میلیارد ریال اسکناس نو و تانخورده در دو هفته پایانی سال، از امحاء یک میلیارد قطعه اسکناس در سال 96 خبر داد.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۲:۰۸    
به گفته سخنگوی کاخ سفید قرار است این دیدار تاریخی در ماه مه انجام شود؛ هنوز زمان و مکان دقیق این دیدار مشخص نیست.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۱:۴۸    
به نظر می رسد عالیشاه برخلاف نوراللهی برای جدایی از تراکتورسازی و تمام شدن خدمتش کار بسیار دشواری دارد.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۱:۴۳    
خبرنگار شبکه الجزیره قطر در لندن از "محمد بن سلمان" ولیعهد سعودی در مورد زمان توقف کشتار انسان های بی گناه در یمن سوال کرد، اما وی سوال او را نشنیده گرفت.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۱:۴۳    
معاون دادستان مشهد از دستگیری 60 زن و مرد در یک پارتی شبانه در بلوار شاهنامه خبر داد.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۱:۰۸    
: نخست وزیر رژیم صهیونیستی در فرافکنی جدید خود علیه ایران، گفت که تنها راه جلوگیری از اشاعه تسلیحات هسته ای در خاورمیانه آن است که اجازه غنی سازی به ایران داده نشود.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۱:۰۸    
ستاره تیم ملی در نظرسنجی بهترین های سال ایران، سوم شد.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۱:۰۸    
سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: واژگونی میکسر بتن در اتوبان تهران- کرج مرگ راننده اش را رقم زد.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۱:۰۸    
چین و کره جنوبی اگرچه در ارتباط با سیاست های آمریکا همیشه رویکردهای متضادی اخذ کرده اند اما این بار سیاست مشترکی در برابر امضای لایحه افزایش تعرفه فولاد و آلومینیوم توسط ترامپ پیش گرفته اند.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۰:۰۸    
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه ورودی به بازار کار در پاییز امسال بیشتر از مدت مشابه سال قبل بود، گفت: حدود 950 هزار نفر در سه ماهه سوم سال 96 وارد بازار کار شدند.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۰۹:۵۳    
یک نماینده اصولگرای مجلس گفت: احمدی نژاد شخصیت متزلزل، کذاب و غیرثابت خود را نشان داد؛ چراکه اگر سر سوزنی دین داشت و به قانون معتقد بود، از انتخاباتی که اعتقادی به آزاد بودن آن ندارد، کنار می رفت.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۰۹:۵۳    
باشگاه پاری سن ژرمن به دلیل رفتار خشون آمیز طرفدارانش طی روزهای اخیر با جریمه سنگینی مواجه خواهد شد.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۰۹:۵۳    
یک فروند هواپیمای باری نظامی امارات در اقدامی تحریک آمیز، حریم هوایی قطر را نقض کرد.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۰۹:۴۸    
یک دادگاه ترکیه 25 خبرنگار را به اتهام کمک به شبکه ای که ترکیه آن را متهم به طراحی کودتای نافرجام 2016 می کند، به حبس محکوم کرد.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۰۹:۴۳    
مرگ شوکه آور داویده آستوری کاپیتان تیم فوتبال فیورنتینا، خیلی ها را به یاد هادی نوروزی کاپیتان فقید باشگاه پرسپولیس انداخت.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۰۹:۴۳    
معاون فنی و عملیاتی سازمان اورژانس کشور با اشاره به تمهیدات این سازمان برای چهارشنبه سوری، چند توصیه برای افرادی که در این روز در معرض آسیب های چشمی، سوختگی و... قرار می گیرند، ارائه کرد.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۰۹:۴۳    
فرشاد احمد زاده از رفتار بعضی هواداران پرسپولیس ناراحت شده بود.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۰۹:۳۸    
دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور گفت: 300 موسسه مد و لباس در کشور وجود دارد که ضروری است این تعداد چند برابر شود.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۰۸:۳۳    
بررسی ها از بازار بزرگ تهران نشان می دهد که آجیل و خشکبار در فاصله کمتر از دو هفته به پایان سال از رونق زیادی برخوردار است و در میان انواع آجیل، آجیل های مخلوط و چند مغز طرفداران بیشتری دارد.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۰۸:۲۸    
آبی پوشان تهران علیرغم بازی های خوبی که در مرحله رفت دور گروهی نشان دادند و نتایج خوبی که کسب کردند، در مرحله برگشت این مسابقات با یک خطر جدی مواجه هستند.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۰۸:۲۸    
مزاح وزیر دفاع کره جنوبی مبنی بر اینکه دیگر لازم نیست آمریکا زیردریایی هسته ای برای رزمایش مشترک دو کشور اعزام کند گمانه زنی درباره احتمال جدی توقف این رزمایش سالانه را مطرح کرده است.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۰۸:۲۸    
یک مسئول فرانسوی به رویترز گفته است که کشورش 17 میلیون دلار (14 میلیون یورو) شامل کمک هزینه آموزش نیروهای لبنانی و موشک های ضد تانک را در اختیار دولت لبنان قرار خواهد داد.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۰۶:۴۳    
سردار سلیمانی در کنار مادر را مشاهده می کنید.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۰۵:۱۸    
پرسپولیسی ها به لطف عملکرد بسیار خوب شان در نیم فصل نخست، در آستانه قهرمانی لیگ برتر هستند اما این تیم در دور برگشت رقابت ها جزو دو تیم نخست هم نیست.
پارسینه   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۰۲:۳۸    
رییس سازمان صدا و سیما اعلام کرد رویکرد این نهاد در سال آتی، مخاطب محوری است.