جمعه ۰۴ خردادساعت ۱۵:۵۹May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای پیک نکا 30 آبان 1399 - peykneka.ir

پیک نکا 30 اسفند 1395 پیک نکا 29 اسفند 1396 پیک نکا 28 اسفند 1397 پیک نکا 28 اسفند 1398 پیک نکا 28 فروردین 1399 پیک نکا 28 اردیبهشت 1399 پیک نکا 20 خرداد 1399 پیک نکا 1 مرداد 1399 پیک نکا 1 شهریور 1399 پیک نکا 1 مهر 1399 پیک نکا 30 آذر 1399 پیک نکا 30 دی 1399 پیک نکا 1 بهمن 1399 پیک نکا 30 اسفند 1399 پیک نکا 1 آبان 1399 پیک نکا 2 آبان 1399 پیک نکا 3 آبان 1399 پیک نکا 4 آبان 1399 پیک نکا 5 آبان 1399 پیک نکا 6 آبان 1399 پیک نکا 7 آبان 1399 پیک نکا 8 آبان 1399 پیک نکا 9 آبان 1399 پیک نکا 10 آبان 1399 پیک نکا 11 آبان 1399 پیک نکا 12 آبان 1399 پیک نکا 13 آبان 1399 پیک نکا 14 آبان 1399 پیک نکا 15 آبان 1399 پیک نکا 16 آبان 1399 پیک نکا 17 آبان 1399 پیک نکا 18 آبان 1399 پیک نکا 19 آبان 1399 پیک نکا 20 آبان 1399 پیک نکا 21 آبان 1399 پیک نکا 22 آبان 1399 پیک نکا 23 آبان 1399 پیک نکا 24 آبان 1399 پیک نکا 25 آبان 1399 پیک نکا 26 آبان 1399 پیک نکا 27 آبان 1399 پیک نکا 28 آبان 1399 پیک نکا 29 آبان 1399 پیک نکا 30 آبان 1399 
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۰۲:۰۱    
شیخ طوسی در کتاب مصباح المتهجد به نقل از امامان (علیهم السلام) خواندن این نماز را تعلیم داده است.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۰۱:۵۱    
یک متخصص طب سنتی به معرفی چند نمونه از مواد غذایی و دمنوش ها جهت پیشگیری از ابتلا به سرماخوردگی و تقویت سیستم ایمنی بدن پرداخت.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۰۱:۴۱    
گادوین منشا که بدترین خرید برانکو در پرسپولیس بود، با آغاز لیگ برتر بیستم بهترین آمار و عملکرد خود را به جا گذاشته و بهترین بازیکن امیر قلعه نویی در گل گهر سیرجان است.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۰۱:۴۱    
پزشکان متخصص بیماری های معده از نشانه ابتلا به سرطان لوز المعده در مرحله آغازین این بیماری خبر دادند.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۰۱:۳۶    
سکه های کوچک در قعر جدول بازدهی انتهای آبان ماه قرار گرفتند؛ نیم سکه طی 6 روز کاری نزدیک به 14 درصد از ارزش خود را از دست داد و ربع سکه با افت 12.5 درصدی رو به رو شد ...
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۰۱:۳۱    
روند نوسانات هزینه وام مسکن در هفته آخر آبان بسیار محدود بود. با این وجود میانگین هزینه اوراق نسبت به متوسط هفته گذشته 6.7 درصد بیشتر بوده است.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۰۱:۳۱    
وزیر دفاع استرالیا پس از آگاهی از جنایات سربازان این کشور در افغانستان، بیمار شده بود.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۰۱:۳۱    
پرفسور علویان در این نامه متذکر شده است که حوزه پژوهش باید به نیازها پاسخ درست و سریع بدهد اما تا به حال نتوانسته راهنمای دقیقی باشد.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۰۰:۵۶    
نامه خداحافظی علی نوبخت حقیقی، (برادر محمدباقر نوبخت، معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه) به سعید نمکی، وزیر بهداشت، منتشر شد .
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۰۰:۵۱    
تصاویری خاص از دوران همه گیری کرونا
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۰۰:۴۶    
مطالعه محققان در مورد انتقال کروناویروس از طریق میوه و سبزیجات تازه نشان می دهد که رشته HCoV-229E کروناویروس به مدت بالغ بر 3 روز بر روی خیار باقی مانده و قدرت بیماری زایی دارد.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۰۰:۴۱    
برد پیت هم رفته به بی خانمان ها و فقرای لس آنجلس بسته غذایی و خوراکی داده. نهایت کار برخی از سلبریتی های خودمون غر زدن و برگزاری چالش رقص در اینستاگرام بود!
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۰۰:۳۶    
هشت درصد افزایش در سفرهای استانی طی دو روز اخیر، البرز، تهران و مازندران با بیشترین مسافر ورودی
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۰۰:۱۶    
مدیرکل هواشناسی تهران با اشاره به فعالیت سامانه بارشی از اوایل وقت فردا اول آذر نسبت به آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه ها و مسیل ها هشدار داد.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۳:۵۱    
عضو هیات مدیره اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرش ایران قیمت ارزان ترین و گران ترین فرش دستباف در ایران را اعلام کرد.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۳:۵۱    
محمود فکری، سرمربی استقلال نتوانست برد تیمش در هفته اول مقابل مس رفسنجان را اینبار برابر فولاد 10 نفره تداوم بخشد و شاگردان او باختی تلخ را در فولاد آره نا تجربه کردند تا با سه امتیاز به کار خود در ...
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۳:۱۶    
رسانه های پاکستان جمعه شب گزارش دادند که منابع امنیتی این کشور مرگ "ایمن الظواهری" سرکرده گروه تروریستی القاعده را در افغانستان تایید کردند.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۳:۱۶    
چندی پیش مجله لنزکالچر طی فراخوانی از علاقه مندان به عکاسی دعوت کرده بود تا با برداشت آزادشان از موضوع سفر در این رقابت شرکت کنند.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۳:۱۱    
پس از طوفان مرگبار یوتا، دفن شدن خودروها و وسایل نقلیه در بستر یک رودخانه در هندوراس
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۳:۰۶    
جانشین ستاد ملی مبارزه با کرونا در گیلان اعلام کرد که ورود خودرو از هر استانی حتی در صورت گیلانی بودن ممنوع است.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۲:۱۶    
نیروی دریایی سپاه یک شناور خارجی با پرچم پاناما را در حین قاچاق سوخت در خلیج فارس توقیف کرد.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۲:۰۶    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد از امروز کلیه مسافرین هواپیما و قطار بین شهری با بانک اطلاعاتی مبتلایان به ⁧‫کرونا‬⁩ تطابق داده می شوند و از جابجایی افراد مبتلا جلوگیری می شود.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۲:۰۱    
تصویر تشییع پیکرهای سردار قاسم سلیمانی، ابو مهدی المهندس و یارانشان در جمع صد تصویر منتخب سال 2020 خبرگزاری رویترز قرار گرفت.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۲:۰۱    
باشگاه رئال مادرید از مثبت شدن تست کرونای مهاجم خود خبر داد.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۱:۵۶    
ظهر روز جمعه 30 آبان ماه در سواحل جزیره کیش، لاشه نهنگی رویت شد. کارشناسان دامپزشکی و محیط زیست پیش بینی می کنند که این نهنگ چند روز از زمان مرگش گذشته و امروز در ساحل سیمرغ مشاهده شده است ...
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۲۱:۵۱    
معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت با ارسال نامه ای به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، به دلیل آنچه مدیریت بسیار غلط و پر نقص پاندمی کرونا از سوی سعید نمکی ...
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۴:۴۴    
دادستان سقز از دستگیری قاتلین یک پیرزن در این شهرستان خبر داد و گفت: حسب تحقیقات به عمل آمده و بازسازی صحنه جرم 2 خواهر به قتل این زن با ضربات چاقو اعتراف کردند.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۴:۳۹    
معاون اجتماعی پلیس استان همدان اعلام کرد: چندی پیش دو نفر موتورسوار در تاریکی شب اقدام به آتش زدن خودروی پیکان کرده و بلافاصله از محل متواری شده بودند.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۴:۳۴    
روند حرکت بازار سرمایه پس از حدود چهار ماه دوباره صعودی شده است، اتفاقی که یک تحلیلگر بازار سرمایه دلیل آن را عوامل مختلفی از جمله بازگشت اعتماد به بازار سرمایه می داند و بر این باور است که شاخص کل ...
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۴:۲۹    
بر اساس بخشنامه بانک مرکزی، کارمزد خدمات بانکی از فردا اول آذر افزایش می یابد.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۴:۲۹    
ریختن عرق تیره از سر و صورت وکیل ترامپ در کنفرانس خبری خبرساز شد.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۴:۲۴    
مدیرعامل شرکت مس گفت: کارخانه آهک هیدراته در مراحل پایانی ساخت و بهره برداری قرار دارد و تا پایان آذرماه سال جاری افتتاح خواهد شد.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۴:۱۹    
مبادلات تجاری امریکا و ایران در 9 ماهه نخست امسال میلادی با افت 50 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به 33.1 میلیون دلار رسید.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۴:۱۴    
بنابر اظهارات سخنگوی وزارت بهداشت از دیروز تا امروز (30 آبان ) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 13 هزار و 260 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد که سه هزار و 44 نفر از آنها بستری شدند.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۳:۵۹    
بررسی های سازمان ملل متحد نشان می دهد که حدود سه میلیارد نفر در منازلی زندگی می کنند که به امکانات اولیه برای شستن دستها با آب بهداشتی و صابون مجهز نیستند.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۳:۵۹    
هر کیلو گوشت گوسفندی در میادین میوه و تره بار 107 هزار تومان به فروش می رسد و ارزان تر از سطح شهر است.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۳:۵۴    
گروه جهادی هیأت نورالرضا تهران، برای ساخت منزل جدید زن سرپرست خانوار بندرعباسی که خانه اش دیروز توسط شهرداری تخریب شد، اعلام آمادگی کرد ...
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۳:۴۴    
تصویری جالب ودیدنی از طبیعت و حیات وحش آفریقا را ببینید.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۲:۴۴    
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس با انتشار یک استوری به تخریب خانه پیرزن بندرعباسی واکنش نشان داد.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۲:۳۹    
به گزارش پیک نکا، هشتمین اعدام فدرال در دولت ترامپ از زمان از سرگیری اجرای مجازات اعدام، روز پنجشنبه اجرا شده است ...
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۲:۳۹    
امسال 6 محدوده امید بخش معدنی در چهارمحال و بختیاری شناسایی شده است.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۲:۲۹    
آخرین هفته آبان 99 بازار سرمایه برخلاف هفته های گذشته روزهای آرامی را پشت سر گذاشته و برای چند روز متوالی سبزپوش ماند ...
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۲:۲۴    
نماد معاملاتی شرکت های سرمایه گذاری سهام عدالت استان های کرمان، مازندران، اصفهان و خوزستان از روز دوشنبه(3آذر) در فهرست شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران درج می شوند.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۲:۲۴    
معاون دانشجویی دانشگاه تهران گفت: برای دانشحویانی که در خوابگاه ها حضور دارند یا در حال انجام کارهای آزمایشگاهی هستند ...
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۲:۱۹    
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: پیش بینی ما این است که امسال هم دولت در موعد قانونی و تا پانزدهم آذر لایحه بودجه سال آینده را تقدیم مجلس شورای اسلامی کند.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۲:۱۴    
معاون دستیار وزیر خارجه آمریکا در امور خلیج فارس با اشاره به تمایل دولت کنونی آمریکا به مذاکره با ایران، مدعی تبادل پیام میان تهران و واشنگتن از طریق برخی کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس شد.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۲:۱۴    
فدراسیون فوتبال کلمبیا می خواهد سرمربی آرژانتینی دوباره هدایت تیم ملی کشورش را بر عهده بگیرد.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۲:۰۴    
جو بایدن که به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا انتخاب شده، احتمال داده که علیه دولت دونالد ترامپ که وی را به عنوان رئیس جمهور منتخب قبول نکرده ، به دادگاه شکایت کند.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۲:۰۴    
در ادامه اعتراض محافل عراقی نسبت به سرمایه گذاری سعودیها در بخش کشاورزی و دامپروری جنوب و غرب عراق، وزارت منابع آبی این کشور درباره از بین رفتن سفره های زیرزمینی عراق در صورت اینگونه سرمایه گذاری ها ...
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۱:۵۹    
با وجود آنکه پیش بینی ها و سیاه نمایی سوداگران بازار ارز بر استمرار وضعیت موجود تا فتح قله های 40-45 هزار تومانی برای هر دلار امریکا، استوار بود؛ از اواخر مهرماه 1399 بازار ارز تغییر جهت داد.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۱:۵۴    
با تصویب ستاد ملی مقابله با کرونا و با هدف قطع زنجیره همه گیری ویروس کووید 19، از روز شنبه طرح جامع اعمال محدودیت های پویا در مقابله با کرونا اجرا می شود.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۱:۴۹    
یک رسانه آمریکایی در گزارشی مدعی تلاش معاون وزیر خارجه ایران برای نزدیک شدن به مشاوران جو بایدن شده است.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۱۱:۴۹    
صفحه توییتر سی ان ان در خبری فوری به نقل از مقام های انتخاباتی ایالت جورجیا اعلام کرد بازشماری آرای این ایالت نشان داد جو بایدن توانسته است رقیب انتخاباتی اش دونالد ترامپ را شکست دهد ...
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۰۸:۲۹    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نکا با اعلام برگزاری 70 عنوان برنامه شامل 410 فعالیت و با محوریت فضای مجازی به مناسبت چهل ویکمین سالگرد تأسیس بسیج مستضعفین در این شهرستان از اجرای پایلوت طرح خودکفایی گوشت ...
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۰۲:۰۹    
بادام هندی خام حاوی ماده ای به نام اوروشیول است که این ترکیب شیمیایی در پیچک سمی نیز یافت می شود و می تواند موجب واکنش های آلرژیک مرگبار در برخی افراد شود ...
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۰۱:۵۴    
زلزله 2.7 ریشتری دقایقی پیش همدان را لرزاند.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۰۱:۵۴    
(Visited 2 times, 2 visits today)
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۰۱:۴۹    
با ابلاغ رسمی بانک مرکزی به شبکه بانکی، کارمزد خدمات بانکی از فردا اول آذرماه افزایش خواهد یافت.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۰۱:۳۹    
عیسی آل کثیر گلزن جنوبی پرسپولیس با وجود محرومیت 6 ماهه، همچنان یکی از خبرسازترین و محبوب ترین بازیکنان این تیم است.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۰۱:۳۹    
تصویری از مکه مکرمه 1880 میلادی
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۰۱:۳۹    
همزمان با اجرای طرح محدودیت های جدید کرونا به مدت دو هفته و تعطیلی برخی مشاغل، آژانس های مسافرتی و هتل ها اعلام کرده اند با ظرفیت کمتر به ارائه خدمات می پردازند و تعطیل نخواهند بود.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۰۱:۳۴    
پلیس یونان از بازداشت یکی از اعضای گروه تروریستی داعش در آتن خبر داد.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۰۱:۳۴    
نرخ برابری هر دلار به کانال 7.5 لیر رسید.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۰۱:۲۹    
احسان حسینی از بازیکنان فوتبال جوان ایرانی است که فوتبال را در سنین پایین و زیر نظر مهدی مهدوی کیا آغاز کرد.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۰۱:۱۴    
حسین پورحمیدی، گلر سابق استقلال به آلومینیوم اراک پیوست.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۰۰:۴۹    
نفیسه روشن، بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون، نوشته قابل تأملی را در استوری اینستاگرامش منتشر کرد.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۰۰:۴۹    
زیتون به عنوان یک میوه بسیار مفید شناخته شده است و در درمان بسیاری از بیماری ها معجزه می کند.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۸/۳۰ - ۰۰:۳۹    
دانشمندان انگلیسی اعلام مودند که آنها فرمول اسپری بینی برای مقابله با کرونا را یافتند.