پنجشنبه ۱۳ اردیبهشتساعت ۱۶:۳۱May 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای پول نیوز 24 فروردین 1399 - poolnews.ir

پول نیوز 29 اسفند 1393 پول نیوز 29 اسفند 1394 پول نیوز 1 فروردین 1395 پول نیوز 1 فروردین 1396 پول نیوز 28 اسفند 1397 پول نیوز 29 اسفند 1398 پول نیوز 1 اردیبهشت 1399 پول نیوز 31 خرداد 1399 پول نیوز 31 تیر 1399 پول نیوز 31 مرداد 1399 پول نیوز 31 شهریور 1399 پول نیوز 30 مهر 1399 پول نیوز 30 آبان 1399 پول نیوز 30 آذر 1399 پول نیوز 30 دی 1399 پول نیوز 30 بهمن 1399 پول نیوز 30 اسفند 1399 پول نیوز 1 فروردین 1399 پول نیوز 2 فروردین 1399 پول نیوز 3 فروردین 1399 پول نیوز 4 فروردین 1399 پول نیوز 5 فروردین 1399 پول نیوز 6 فروردین 1399 پول نیوز 7 فروردین 1399 پول نیوز 8 فروردین 1399 پول نیوز 9 فروردین 1399 پول نیوز 10 فروردین 1399 پول نیوز 11 فروردین 1399 پول نیوز 12 فروردین 1399 پول نیوز 13 فروردین 1399 پول نیوز 14 فروردین 1399 پول نیوز 15 فروردین 1399 پول نیوز 16 فروردین 1399 پول نیوز 17 فروردین 1399 پول نیوز 18 فروردین 1399 پول نیوز 19 فروردین 1399 پول نیوز 20 فروردین 1399 پول نیوز 21 فروردین 1399 پول نیوز 22 فروردین 1399 پول نیوز 23 فروردین 1399 پول نیوز 24 فروردین 1399 پول نیوز 25 فروردین 1399 پول نیوز 26 فروردین 1399 پول نیوز 27 فروردین 1399 پول نیوز 28 فروردین 1399 پول نیوز 29 فروردین 1399 پول نیوز 30 فروردین 1399 پول نیوز 31 فروردین 1399 
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۱۲:۳۷    
وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به این که بخش کشاورزی از پیچیدگی ها، مشکلات و نوسانات زیادی رنج می برد، گفت: این بخش نقطه امید کشور برای تاب آوری اقتصادی است.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۰۹:۰۰    
یک آپارتمان 81 متری واقع در خیابان امیریه نوساز، به مبلغ 930 میلیون تومان به فروش می رسد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۰۹:۲۱    
قیمت آپارتمان در تهران با عمر بنای متوسط 8 سال را می توانید در این گزارش مشاهده کنید.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۰۸:۲۷    
لوازم و مایحتاج ضروری زندگی 10 هزار و 124 خانواده آسیب دیده در سیل فروردین ماه سال 98 با تسهیلات قرض الحسنه بانک مسکن، تامین شد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ - ۰۷:۵۱    
در این مطلب تصویری از یک هواپیمای آمریکایی که وسط شهر تهران نشسته را مشاهده خواهید کرد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۰۹:۲۷    
بانک آینده، با هدف حمایت از کسب وکارها (اعم از حقیقی و حقوقی)، عدم شمول سه ماهه محرومیت ها و ممنوعیت های ناظر بر چک های برگشتی را در دستور کار خود، قرار داده است.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۰۸:۰۶    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۰۵:۳۶    
عرضه سهام شستا در بورس اولین و مهم ترین قدم در راستای سیاست دولت جمهوری اسلامی ایران برای کم کردن بار مدیریت نهادهای دولتی و عمومی در راستای خروج از بنگاه داری و تبدیل آنها به سهامدار واحدهای اقتصادی ...
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۰۱:۲۱    
براساس سخنان مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یزد، بخش هایی از بزرگترین تخریب بافت تاریخی یزد مرمت می شود.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۰۸:۵۷    
بندر شهید رجایی به عنوان قلب تپنده بنادر استان هرمزگان در سال 98 سال پرفروغی را تجربه کرد و توانست اقدامات موثری را در بحث شاخص های مهم دریایی در سالی که گذشت انجام دهد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۰۸:۳۰    
بر اساس مصوبات کمیته بحران شرکت بیمه دی، راهکارهایی به منظور حمایت از شبکه فروش و مشتریان شرکت، تصویب و جهت اجرا ابلاغ شده است.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۸:۲۷    
به پاس ارج نهادن به تلاش ها و زحمات کادر درمانی خط مقدم مبارزه با کرونا و در یک اقدام هماهنگ و با نام بوق امید ...
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۶:۵۱    
در شرایطی که مردم در این روزها درآمدی نداشته و خیلی ها در خرج مایحتاج روزمره خود گرفتارند دولت این بار در طرحی سودجویانه اقدام به پرداخت وام یک میلیونی به مردم آن هم با سود 12 درصد کرده که واکنش های ...
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۵:۲۱    
هیئت دولت به استناد قانون برنامه ششم توسعه و در راستای سند ملی راهبرد انرژی کشور، برنامه اجرایی طرح جامع انرژی کشور را به تصویب رساند.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۳:۰۰    
عضو انجمن توسعه سرمایه گذاری حرفه ای گفت: عرضه اولیه شستا در بازار سرمایه را گام مهمی در راستای شفاف سازی عملکرد آن ارزیابی کرد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۱:۴۲    
علی طیب نیا، وزیر پیشین اقتصاد در یادداشتی درباره تغییر رئیس سازمان بورس نوشت: تداوم موفقیت ایجادشده برای بازار سرمایه در گروی همراهی همه نهادهای حاکمیتی و فعالان این بازار است.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۱۱:۳۰    
مدیر مرکز رشد واحدهای فناور ارس از ارائه تسهیلات 4 درصد به شرکت های فناور و دانش بنیان در زمینه تولید محصولات بهداشتی و ضدعفونی مقابله با کرونا خبر داد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۰۹:۵۱    
مدیر کل پشتیبانی امور دام استان تهران گفت: با توجه به شرایط مساعد عرضه، قیمت گوشت قرمز و مرغ در ماه رمضان نوسانی ندارد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۰۹:۲۱    
کارشناس صنعت طیور گفت: متوسط نرخ هر کیلو مرغ آماده به طبخ در خرده فروشی ها 11 هزار تومان است.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۰۹:۰۰    
گروهی از محققان دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تهران، با همکاری پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران ...
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۰۸:۴۲    
23 تولیدکننده نفت عضو و غیرعضو اوپک سرانجام درباره کاهش تولید روزانه 9.7 میلیون بشکه ای برای دو ماه به توافق رسیدند.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۵ - ۰۸:۲۱    
مدیرعامل بانک دی در دیدار با مدیران معاونت فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک، توسعه زیرساخت های بانکداری الکترونیک و حرکت به سمت بانکداری دیجیتال را مهم ترین اولویت بانک دی دانست.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۲۱:۴۲    
زلاتان ابراهیموویچ، ستاره سوئدی میلان در روزهای قرنطینه تفریحات جالبی را برای خودش در نظر گرفته است.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۲۱:۲۷    
شرکت دارویی خاص ، شایعه توافق با شرکت چینی جهت راه اندازی خط تولید آنتی ویروس کرونا را تکذیب کرد ولی با رشد قیمت و صف خرید روبرو شد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۲۱:۱۲    
قیمت پایه محصولات پتروشیمی از سوی دفتر توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی پس از پانزده هفته متوالی با کاهش 2650 ریالی همراه و به دلار 136334 ریالی اعلام شد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۲۱:۰۰    
بورس تهران باتوجه به عدم اعلام دلایل تاخیر ارسال به موقع اطلاعات گزارش عملیات ماھانه و تعلیق نماد 6 شرکت به سهامداران توصیه کرد این موضوع را در تصمیم گیری ها لحاظ کنند.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۲۰:۵۱    
راهبر عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از کاهش پروازهای عبوری از آسمان ایران از 900 پرواز به 110 پرواز در روز خبر داد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۲۰:۴۵    
نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد گفت: سرمایه گذاری و کارهای بزرگی در زمینه علمی کردن کشاورزی انجام شده است.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۲۰:۳۰    
رئیس اتاق مشترک ایران و افغانستان گفت: هم اکنون حدود 2 هفته است که مرز زمینی ایران و افغانستان باز شده است.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۲۰:۳۰    
معاون وزیر جهاد کشاورزی از کاهش 3500 تومانی تعرفه صادرات گوشت مرغ برای تعادل بخشی عرضه و تقاضا خبر داد و گفت: کانال واردات و صادرات باید همیشه باز باشد تا تعادل بخشی در کشور رخ دهد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۲۰:۱۵    
خودروهای دست دوم در تمام دنیا با افت قابل توجه قیمتی مواجه می شود و هر چقدر سن و کارکرد یک خودرو بیشتر می شود، میزان افت قیمت آنها نیز به مراتب بیشتر است ...
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۲۰:۰۰    
معاون توسعه و فناوری صداوسیما در پاسخی صریح به اظهارات وزارت ارتباطات درباره ی فرکانس های 700 و 800 مگاهرتز که در اختیار صداوسیماست ...
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۹:۵۱    
سرپرست سابق وزارت جهاد کشاورزی گفت: ظرفیت افزایش سالانه دو درصد به خودکفایی کشور در انرژی غذایی وجود دارد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۹:۴۲    
حملاتی با مضمون ویروس کرونا که ویندوز را به بدافزار Lokibot آلوده می کند، در حال انتشار است که برای سرقت اطلاعات طراحی شده است.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۹:۲۱    
گروه مسلحی از معدن طلای مکزیک سرقت و با هواپیما فرار کرد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۹:۱۲    
رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودروی پایتخت گفت: این روزها گرچه بازار و نمایشگاه های خودرو تعطیل است، اما برخی افراد به خرید و فروش در فضای مجازی می پردازند و خریداران در این گونه موارد باید مراقب ...
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۹:۰۶    
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۹:۰۰    
رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی گفت: افزایش تقاضا منجر به رشد قیمت لیموشیرین، لیموترش و پرتقال شده و هم اکنون قیمت هرکیلوگرم لیموشیرین حدودا 3 برابر شده است.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۸:۵۱    
معاون بازار شرکت فرابورس گفت: قطعی شدن عرضه اولیه آریا در روز چهارشنبه بستگی به نهایی شدن یکی از بندهای هیات پذیرش دارد که در صورت حل، عرضه اولیه آریا سه روز دیگر انجام می شود.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۸:۳۰    
مرد 60 ساله جهرمی که فاقد تنفس و ضربان بود با تلاش به موقع و احیای تیم اورژانس جهرم به زندگی بازگشت.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۸:۲۱    
مدیرعامل ستاد فنی خودروهای تهران گفت: دوربین های راهنمایی و رانندگی در سطح شهر همچون گذشته موارد را ثبت می کنند، اما در شرایط فعلی ...
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۷:۴۵    
با انتشار خبر پرداخت پول نقد به 6 ایرلاین بزرگ آمریکا توسط خزانه داری آمریکا، اتحادیه نماینده 120 هزار سرپرست پرواز هشداری را مبنی بر ورشکست شدن ایرلاین ها داد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۷:۳۶    
18 شرکت از جمله یک پتروشیمی و دو شرکت زیرمجموعه سایپا به علت افزایش مثبت بیش از 50 درصدی قیمت سهام با توقف نماد روبرو و ملزم به افشای اطلاعات شدند.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۷:۱۲    
به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز ، با حکم دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی، محمد مهدی اعلایی به سمت عضو موظف هیات مدیره شرکت سهامی بیمه ایران منصوب شد. ...
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۷:۰۶    
مشاور وزیر راه با اعلام این که کرونا ظرفیت ناوگان حمل ونقل جاده ای مسافر را افزایش داد، گفت: اگر بتوانیم تامین مالی را با زمان بندی مشخص پیش ببریم به اهدافمان می رسیم.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۷:۰۰    
بانک ها جزو مشاغلی هستند که خدمات آنها از زمان شیوع بیماری کرونا بی وقفه ادامه داشته و در این میان با توجه به اهمیت ادامه این روند، تاکید برحفظ سلامت مشتریان و کارمندان از الزامات ادامه آن بوده است.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۶:۵۷    
بانک رفاه در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی و حمایت از ازدواج جوانان، افزایش سقف و مدت بازپرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه را اعلام کرد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۶:۴۵    
مشتریان بانک ملی ایران می توانند بخشی از نیازهای بانکی و اقتصادی خود را از طریق نشان بانک برطرف کنند.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۶:۴۲    
با افزایش متوسط 15 درصدی حقوق کارکنان در سال جاری، میانگین حقوق کل به حدود 5.4 میلیون تومان می رسد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۶:۳۶    
سناتور های جمهوری خواه آمریکا از ایالت های نفت خیز این کشور با سه مقام رسمی عربستان گفتگو کرده و آنها را تحت فشار گذاشته اند تا اقدامی جدی در جهت کاهش تولید نفت خام انجام دهد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۶:۳۶    
برای تداوم توسعه بازار سرمایه باید به آینده نگاه کنیم و همگام با تحولات پیش برویم. هر روز شاهد رویدادهای جدید در بازارهای مالی جهان هستیم و نباید از حرکت در مسیر ابزارها و روش های نوین باز بمانیم ...
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۶:۳۰    
طی حکمی از سوی مدیر عامل، سعید حاجیان به عنوان مدیر امور شعب و شبکه فروش منصوب شد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۶:۲۷    
وزارت راه وشهرسازی اعلام کرد:واگذاری و انتقال امتیاز مسکن ملی به غیر، تحت هر یک از عناوین حقوقی، غیرمعتبر و ممنوع است و بر اساس مقررات پیگرد قانونی دارد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۶:۱۵    
درحالی واحدهای طرح ملی مسکن باید امسال به اتمام برسد که مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران،گفت:امیدواریم پروژه های طرح ملی مسکن تهران تا پایان سال 1400 تحویل شود.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۶:۰۶    
مدیرعامل کارگزاری حافظ از روند صعودی بازار در روزهای آینده خبر داد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۶:۰۰    
تحلیلگران هشدار دادند که اگر تا یک ماه دیگر قرنطینه در هند ادامه پیدا کند، اقتصاد هند 20 درصد کوچک خواهد شد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۵:۵۷    
به گزارش پول نیوز ، مسافرت کردن، یکی از بهترین تفریحات و لذاتی است که یک فرد می تواند برای خود دست و پا کند ...
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۵:۵۱    
مدیرعامل و رییس هیأت مدیره بانک مسکن از سهم 14 هزار میلیارد تومانی بانک مسکن در تامین مالی طرح اقدام ملی مسکن خبر داد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۵:۳۶    
در صورت پایداری روند ابتلا به ویروس کرونا، اگر افزایش پیدا کند باعث می شود تا بیشتر کشورها شروع به فعالیت اقتصادی خود کنند.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۵:۳۶    
سامانه جدید دریافت صورت حساب اینترنتی بانک صادرات ایران بدون نیاز مراجعه به شعب، بر روی سایت بانک قرار گرفت.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۵:۲۷    
بر اساس اطلاعات کدال، شرکت های مختلف بورسی از سهامداران خود برای شرکت در مجامع عمومی و فوق العاده خود دعوت به عمل آوردند.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۵:۰۶    
بانک مرکزی تایلند از شهروندان این کشور خواست قبل از خرج کردن اسکناس ها آنها را ضد عفونی کنند اما؛ اسکناس ها را با پودر لباس شویی نجوشانند.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۴:۵۷    
تنها تغییری که دیروز در جلسه شورای عالی بورس در خصوص مصوبات بازار صورت گرفت تعلیق تصمیمات مربوط به نوسانات 20 درصدی و 50 درصدی بود و برای تعویق عرضه های اولیه چیزی اعلام نشده است.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۴:۳۶    
معاون اول رییس جمهور در دیدار معاونان و مدیران وزارت امور اقتصادی و دارایی، از عملکرد موفق بانک ملت و کسب رتبه نخست در همگامی با تحول دیجیتال ...
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۴:۱۲    
میزان فروش خودروی شاسی بلند فورد اکسپلورر در بازارهای ایالات متحده و کره جنوبی، در سه ماهه نخست سال جاری میلادی روندی صعودی را تجربه کرده است.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۴:۰۰    
علیرضا زاهدیان گفت: پروژه یک میلیون تنی فولادسازی غدیر نی ریز تاکنون پیشرفت 48 درصدی داشته است.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۳:۴۵    
گروه خودروسازی سایپا در اقدامی دیگر برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، مراجعه حضوری مشتریان برای پرداخت مابه التفاوت بیمه سال جدید را لغو و اعلام کرد که این مبلغ از سود تاخیر تحویل خودرو مشتریان کم ...
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۳:۳۰    
مدیر امور سازمان و برنامه ریزی بانک شهر بر عدم دریافت اقساط تسهیلات قرض الحسنه از مشتریان این بانک ، پیرو اطلاعیه بانک مرکزی تاکید کرد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۳:۲۱    
هانیه توسلی، عکسی بی حجاب و متفاوت از خود در صفحه مجازی منتشر کرد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۳:۰۶    
حسن قالیباف اصل، صبح امروز مراسم تکریم و معارفه رییس سازمان بورس اوراق بهادار ضمن تشکر از حمایت های وزیر امور اقتصادی و دارایی از بازار سرمایه، ابراز داشت: شرایط فعلی ...
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۲:۵۷    
لطیفی از آخرین جزئیات وضعیت مرز های بسته ایران و عراق و بازگشایی آن ها تا ابتدای اردیبهشت خبر داد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۲:۴۲    
شرکت زامیاد مشخصات فنی پیکاپ جدید خود را منتشر کرد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۲:۳۰    
شاپور محمدی عنوان کرد: بازار سرمایه در 45 ماه گذشته و قبل از آن، گام های مناسبی در جهت توسعه برداشته که در نتیجه آن، ارزش بازار در ارقامی بالاتر از تولید ناخالص داخلی (GDP) قرار گرفته است.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۲:۲۱    
به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز ، در راستای توسعه خدمات بانکداری الکترونیک و کاهش مراجعات حضوری به شعب امکان فعال سازی غیر حضوری افتتاح حساب کوتاه مدت و سپرده بلند مدت در اینترنت بانک موسسه ...
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۲:۱۲    
عضو هیات مدیره کانون کارگزاران از ایجاد یک بانک اطلاعاتی سوال برای افرادی که بدون تخصص وارد بازار سرمایه می شوند خبر داد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۲:۰۰    
با مبلغی حدود 30 میلیون تومان، امکان خرید خودرو هایی مانند پراید صندوقدار، پراید 131 Sx و موارد مشابه را دارید.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۱:۵۱    
بر اساس مصوبه هیأت وزیران، باقی مانده سهام دولت در 18 شرکت بزرگ با تخفیف 20 تا 25 درصد و از طریق صندوق قابل معامله بورسی به مردم واگذار می شود.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۱:۴۲    
بانک قرض الحسنه مهرایران امکان دریافت شناسه حساب بانکی ایران شبا را در نرم افزار همراه بانک خود فراهم کرده است.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۱:۳۶    
تراز درآمدی بیمه دی در سال 98 مثبت تر از گذشته شد و انتظارات از ثبت سود جدید در گزارش پایانی را بالا برد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۱:۲۷    
بزرگترین تولید کننده نفت غرب اروپا از آمادگی خود برای کاهش تولید نفت خبر داد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۱:۰۰    
شرکت نفت وای پی اف آرژانتین تولید خود را در میدان نفتی لوما کامپانا 50 درصد کاهش داده است.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۰:۲۱    
بانک سرمایه در خصوص نرخ حق الوکاله سپرده های سرمایه گذاری در سال 1399 اطلاعیه ای صادر کرد.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۰:۲۱    
پیش بینی بانک مرکزی فرانسه از تعطیلی گسترده بخش های مختلف اقتصادی، افت 6 درصدی رشد اقتصادی این کشور در 3 ماهه نخست امسال خواهد بود.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۰:۱۵    
در حالی پلی اکریل اصفهان محصولات خود را به فروش می رساند که نرخ های آن با افت مواجه شده و بر افزایش مقداری فروش تمرکز کرده است.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۱۰:۰۶    
با بانکداری الکترونیک و خدمات غیرحضوری بانک ملی ایران، با خیالی آسوده در این روزهای حساس شیوع ویروس کرونا امور بانکی خود را انجام دهید.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۰۹:۵۷    
سال 98 برای سنیر با شرایط مطلوبی به پایان رسید و با جهش سودآوری مناسبی راهی مجمع سالانه می شود.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۰۹:۲۷    
حسن قالیباف اصل، رئیس جدید سازمان بورس، تا دقایقی دیگر روانه ساختمان ملاصدرا خواهد شد تا رسما، مدیریت خود بر یکی از پررونق ترین و در عین حال پرالتهاب ترین بازارهای کشور را آغاز کند.
پول نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۴ - ۰۹:۰۶    
در سه ماهه پایانی امسال، نرخ رشد اقتصادی اسپانیا با کاهشی محسوس نسبت به دوره مشابه قبل به 0.4 درصد رسید.