سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۱۱:۳۳May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای راهبرد معاصر 21 مرداد 1398 - rahbordemoaser.ir

راهبرد معاصر 29 اسفند 1397 راهبرد معاصر 31 فروردین 1398 راهبرد معاصر 31 اردیبهشت 1398 راهبرد معاصر 1 خرداد 1398 راهبرد معاصر 31 تیر 1398 راهبرد معاصر 31 شهریور 1398 راهبرد معاصر 30 مهر 1398 راهبرد معاصر 30 آبان 1398 راهبرد معاصر 30 آذر 1398 راهبرد معاصر 30 دی 1398 راهبرد معاصر 30 بهمن 1398 راهبرد معاصر 29 اسفند 1398 راهبرد معاصر 1 مرداد 1398 راهبرد معاصر 2 مرداد 1398 راهبرد معاصر 3 مرداد 1398 راهبرد معاصر 4 مرداد 1398 راهبرد معاصر 5 مرداد 1398 راهبرد معاصر 6 مرداد 1398 راهبرد معاصر 7 مرداد 1398 راهبرد معاصر 8 مرداد 1398 راهبرد معاصر 9 مرداد 1398 راهبرد معاصر 10 مرداد 1398 راهبرد معاصر 11 مرداد 1398 راهبرد معاصر 12 مرداد 1398 راهبرد معاصر 13 مرداد 1398 راهبرد معاصر 14 مرداد 1398 راهبرد معاصر 15 مرداد 1398 راهبرد معاصر 16 مرداد 1398 راهبرد معاصر 17 مرداد 1398 راهبرد معاصر 18 مرداد 1398 راهبرد معاصر 19 مرداد 1398 راهبرد معاصر 20 مرداد 1398 راهبرد معاصر 21 مرداد 1398 راهبرد معاصر 22 مرداد 1398 راهبرد معاصر 23 مرداد 1398 راهبرد معاصر 24 مرداد 1398 راهبرد معاصر 25 مرداد 1398 راهبرد معاصر 26 مرداد 1398 راهبرد معاصر 27 مرداد 1398 راهبرد معاصر 28 مرداد 1398 راهبرد معاصر 29 مرداد 1398 راهبرد معاصر 30 مرداد 1398 راهبرد معاصر 31 مرداد 1398 
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۲ - ۱۰:۵۷    
نخست وزیر انگلیس روز دوشنبه گفت که موضع این کشور درباره برنامه جامع اقدام مشترک تغییری نکرده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۲ - ۰۹:۴۵    
مشاور معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری با اشاره به موضوع حذف 4 صفر از پول ملی گفت: ما همسو با دستورات پیشنهادگونه صندوق بین المللی پول داریم همراه می شویم و اولویت کشور این نیست و مسایل و مشکلات مهمتر ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۲ - ۰۸:۵۱    
سیدجلال حسینی به طور غیرمستقیم اعلام داشت که وضعیت فنی پرسپولیس چندان خوب نیست.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۲ - ۰۸:۴۲    
گروه امداد و نجات بالاخره توانستند پیکر زن کوه نورد مفقود شده را در ارتفاع 5100 متری پیدا کنند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۱ - ۲۲:۲۱    
مقامات اطلاعاتی آمریکا در صدد آن هستند که بفهند چه چیز منجر به انفجار مرموز پنج شنبه گذشته (17 مرداد) در شمال روسیه شده است؟ در این انفجار هفت نفر جان خود را از دست دادند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۱ - ۲۲:۱۵    
سعید جلیلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، در جمع دانشجویان شرکت کننده در نهمین طرح ضیافت رضوی که هم اکنون با حضور دانشجویان سراسر کشور در مشهد مقدس در حال برگزاری است به ایراد سخنرانی پرداخت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۱ - ۲۲:۱۵    
سایت isport.cz جمهوری چک با انتشار خبر جدایی احتمالی استراماچونی از استقلال و دلایل آن نوشت: او که در بازی های تدارکاتی نتایج بدی نگرفت تا 48 ساعت آینده تصمیم خود را برای ماندن یا رفتن عملی خواهد کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۱ - ۲۱:۴۲    
تیم فوتبال پیکان تهران موفق شد نخستین باخت استقلال تهران با سرمربی ایتالیای اش را در دیداری تدارکاتی رقم بزند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۱ - ۲۱:۳۶    
معاون اسبق امنیت ملی کاخ سفید معتقد است اگر نامزد دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری 2020 پیروز شود، امکان بازگشت آمریکا به برجام و تغییر اوضاع فعلی قابل تصور است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۱ - ۲۱:۱۵    
در استقلال وضعیت قرمز شده و می گویند سرمربی ایتالیایی برای شان ضرب الاجل گذاشته است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۱ - ۲۰:۵۷    
ولی عهد ابوظبی پس از دیدار با مقامات سعودی و گفت وگو درباره تحولات جنوب یمن گفت که امارات و عربستان توافق کردند برای مقابله با تهدیدات منطقه ای در یک جبهه بایستند .
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۱ - ۲۰:۵۷    
دیمیتری پسکوف ، سخنگوی کاخ ریاست جمهوری روسیه می گوید اجلاس سه جانبه روسیه، ایران و جمهوری آذربایجان به تعویق افتاده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۱ - ۲۰:۵۱    
گروه صنعتی ایران خودرو تکمیل و تحویل بیش از بیست هزار دستگاه خودرو به مشتریان را در تعطیلات تابستانی خود برنامه ریزی کرده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۱ - ۲۰:۲۷    
یک رسانه آمریکایی در گزارشی با بررسی ثروت خاندان آل سعود و چگونگی دستیابی آنها به این ثروت، نوشت که ولی عهد عربستان سعودی پس از آنکه به قدرت رسید به یک رئیس میلیاردر تبدیل شده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۱ - ۲۰:۱۵    
بوریس جانسون و رئیس جمهور آمریکا در مورد برکسیت، تجارت و مسائل اقتصادی جهانی تلفنی گفت وگو کردند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۱ - ۱۹:۴۵    
اسماعیل خلیل زاده درباره بحث استعفای آندره آ استراماچونی از سرمربیگری استقلال اظهار داشت: خبر استعفای استراماچونی شایعه است، چون نه نامه ای به باشگاه داده و نه حرفی از استعفا زده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۱ - ۱۹:۳۶    
امیرحسین صادقی بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال با انتشار این عکس در اینستاگرام خود نوشت: عیدتون مبارک.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۱ - ۱۹:۳۰    
سرهنگ سرافراز احمدی، رئیس کلانتری 133 شهرزیبا با اعلام این خبر گفت: ساعت 20:30 شب گذشته بود که فردی با مرکز فوریتهای پلیسی تماس گرفت و از وقوع دو فقره قتل در بلوار فردوس خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۱ - ۱۹:۱۲    
عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت امور خارجه برای احقاق حقوق شهدای منا همه اقدامات ممکن حقوقی و سیاسی را انجام داده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۱ - ۱۹:۰۰    
نخست وزیر روسیه در دیدار با جهانگیری گفت: خروج آمریکا از برجام اقدامی بی پایه و اساس بود و همه کشورها این موضوع را درک می کنند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۱ - ۱۷:۲۷    
کره جنوبی روز دوشنبه نام ژاپن را در اقدامی مقابله جویانه از فهرست شرکای قابل اعتماد تجاری حذف کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۱ - ۱۷:۱۵    
سرنا_رامبد جوان در پستی در صفحه شخصی اش به تمامی دنبال کنندگانش ابراز علاقه کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۱ - ۱۷:۰۶    
تابوت های قرمز، دو برچسب سبز و سفید داشت. هر برچسبی مشخصات متفاوت داشت. یکی از تابوت ها را که برای نمونه باز کردیم متوجه شدیم نه تنها برچسب ها با مشخصات متفاوت هستند بلکه جسد داخل تابوت زن است ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۱ - ۱۶:۴۲    
با تهییه این بسته خیالتان از مصاحبه دانشگاه فرهنگیان آسوده باشد و شک نکنید با اعتماد به نفس در جلسه مصاحبه حاضر خواهید شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۱ - ۱۶:۱۲    
دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: ناجا با کنترل ترددها، از دهم محرم تا آخر صفر، اجازه عبور و مرور زائرین را صرفا برای افراد ثبت نام شده در سامانه سماح صادر می کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۱ - ۱۵:۵۷    
حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر اظهارات مرتضی رکن آبادی درباره پذیرش تقصیر از سوی ایران در فاجعه منا را ادعایی نادرست دانست و گفت: تفاهم نامه حج موجود است و هرگز چنین چیزی در آن نیست.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۱ - ۱۵:۵۷    
مصباحی مقدم تاکید کرد: پیوستن به دولایحه باقی مانده در شرایط تحریمی غلط است. اقتضا ء این دو کنوانسیون این است که تمام مبادلات ما در سطح بین المللی شفاف باشد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۱ - ۱۵:۲۷    
یک منبع ایتالیایی خبر از جدایی احتمالی سرمربی استقلال داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۱ - ۱۵:۰۶    
همسر آندره استراماچونی با گذاشتن عکسی در صفحه اینستاگرام خودش به خبر استعفای سرمربی استقلال واکنش نشان داد. البته که او خیلی زود عکس مدنظر را پاک کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۱ - ۱۴:۲۷    
هروویه میلیچ مدافع چپ اهل کرواسی که در لیست آندره آ استراماچونی برای حضور در تیم استقلال حضور داشت،صبح امروز وارد تهران شد تا پس از انجام تست های پزشکی با آبی ها قرارداد امضا کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۱ - ۱۴:۱۵    
مهاجم برزیلی پرسپولیس روز سه شنبه به تهران خواهد آمد و از روز چهارشنبه به تمرینات این تیم اضافه خواهد شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۱ - ۱۴:۱۵    
سخنگوی وزارت خارجه وجود هرگونه پیشنهاد قطعی و قابل اعتنا از سوی فرانسه را برای جبران عملی نشدن تعهدات اروپایی ها، رد کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۱ - ۱۳:۵۷    
سالار آقاخان از متهمان مطرح و به نام پرونده ارزی که کیفرخواستش به همراه پرونده عراقچی و سیف به دادگاه رفته، متواری است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۱ - ۱۳:۴۵    
کمیته مشترک وزارت اقتصاد و سازمان برنامه و بودجه برای اصلاح نظام مالی کشور با مصوبه اخیر هیئت دولت تشکیل خواهد شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۱ - ۱۳:۴۲    
هرگونه مماشات و سهل انگاری در واکنش به حضور فیزیکی رژیم صهیونیستی در خلیج فارس به معنای آغاز دوره ای بی انتها از تهدیدات مستقیم این رژیم علیه مرزهای جنوبی ایران ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۱ - ۱۳:۴۲    
وزیر امور خارجه ایران در دیدار با همتای قطری در دوحه، امنیت خلیج فارس را مسؤولیت کشورهای منطقه خواند نه نیروهای خارجی و گفت: ائتلاف های نظامی از پیش شکست خورده اند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۱ - ۱۳:۳۶    
عضو فراکسیون امید مجلس گفت: این فراکسیون تاکنون به رغم همه بی میلی هایی که از دولت و دیگران دیده، همچنان قوامش به خاطر منش آقای عارف بوده است بنابراین سخن حذف آقای عارف دقیق نیست.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۱ - ۱۳:۳۰    
طبق آخرین بروزرسانی قیمت خودرو ها در 21 مرداد 98، سمند LX با افزایش 800 هزار تومان نسبت به روز گذشته در بازار آزاد خودرو به قیمت 77 میلیون و 300 هزار تومان معامله شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۱ - ۱۳:۳۰    
گابریل کالدرون تصمیم قطعی اش برای جذب جونیور براندائو، بازیکن برزیلی را گرفته است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۱ - ۱۳:۱۲    
این روز ها، افرادی در شبکه های مجازی دست به تطهیر رژیم پهلوی می زنند، اما واقعیت را می توان از اوراق و اسناد دقیق و متقن تاریخی پیدا کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۱ - ۱۲:۳۶    
گلنوش خسروی بازیکن 18 ساله تیم ملی جوانان ایران با قراردادی دو ساله به تیم کوناک اسپور ترکیه پیوست.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۱ - ۱۲:۳۶    
مراسم بزرگداشت مرحوم آیت الله حاج شیخ محمد آصف محسنی رئیس فقید مجمع علما اسلامی کشور افغانستان فردا (سه شنبه 22 مرداد) از طرف رهبر معظّم انقلاب در قم برگزار می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۱ - ۱۲:۳۰    
در حالیکه گفته می شد مهناز افشار به ایران بازگشته و مجددا به آلمان سفر کرده است، مشخص شد او هرگز پایش به ایران نرسیده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۱ - ۱۱:۱۵    
نایب رئیس اتحادیه مشاوران املاک با بیان این که ایران 2 برابر میانگین جهانی خانه خالی دارد، گفت: داشتن 5 تا 6 درصد خانه های خالی در هر کشور طبیعی و یک نیاز است اما 10 درصد مقداری زیاد است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۱ - ۱۱:۱۵    
بلومبرگ طی گزارشی نوشت: قدرت چند ساله دلار رو به پایان است. این ارز وارد یک دوره سقوط می شود که 5 تا 7 سال طول می کشد و در این زمان سایر ارزها عملکرد خوبی خواهند داشت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۱ - ۱۱:۱۲    
معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه ثبات و امنیت آبراه های بین المللی و سواحل شمال و جنوب و تنگه هرمز خط قرمز ایران است گفت ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۱ - ۱۱:۰۶    
گردش های پی در پی و سرگیجه آور مردان پرحاشیه از اردوگاه های مختلف سیاسیون، تحرکات افرادی چون قوچانی به عنوان مشاور رسانه ای نهاد ریاست جمهوری و نخستین نامزد غیر رسمی انتخابات ریاست جمهوری آتی [علی ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۱ - ۱۰:۵۷    
خبرگزاری اسپوتنیک گزارش داد که پلیس فدرال آمریکا در حال پیگرد و اعمال فشار به شهروندان آمریکایی است که با کنفرانس افق نو در ایران همکاری کرده اند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۱ - ۱۰:۴۵    
نماینده ولی فقیه با بیان اینکه دشمنی اصلی دشمن، به خاطر بحث هسته ای و دیگر مسائل نیست بلکه به خاطر دین ما است، گفت: هدف اصلی دشمن براندازی نظام اسلامی است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۱ - ۱۰:۴۲    
امام جمعه موقت تهران گفت: اقتدار باشکوه انقلاب اسلامی، تداوم راه مدرسه بنیان گذار انقلاب اسلامی و ابراهیم خلیل الله است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۱ - ۱۰:۴۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه با اشاره به احتمال استقرار زرادخانه هسته ای آمریکا در کشورهای مختلف جهان گفت که مسکو به این تهدیدها پاسخ خواهد داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۱ - ۰۹:۵۷    
باشگاه دسته دومی داماش گیلانیان بعد از اینکه در مسابقه جنجالی پلی آف مقابل نیروی زمینی با اشتباه داور شکست خورد و مجوز صعود به لیگ یک را نگرفت به دنبال حضور در این رقابت ها بود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۱ - ۰۹:۲۷    
معاون اول رییس جمهور وظایف و تکالیف 9 کارگروه اقتصاد مقاومتی را ابلاغ کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۱ - ۰۹:۲۱    
فرمانده نیروی دریایی سپاه در مصاحبه با المیادین تاکید کرد که نیروی دریایی سپاه مسئول امنیت تنگه هرمز و خلیج فارس بوده و هیچ نیازی به غریبه ها نیست.