جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۵:۲۹Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای راهبرد معاصر 24 مرداد 1398 - rahbordemoaser.ir

راهبرد معاصر 29 اسفند 1397 راهبرد معاصر 31 فروردین 1398 راهبرد معاصر 31 اردیبهشت 1398 راهبرد معاصر 1 خرداد 1398 راهبرد معاصر 31 تیر 1398 راهبرد معاصر 31 شهریور 1398 راهبرد معاصر 30 مهر 1398 راهبرد معاصر 30 آبان 1398 راهبرد معاصر 30 آذر 1398 راهبرد معاصر 30 دی 1398 راهبرد معاصر 30 بهمن 1398 راهبرد معاصر 29 اسفند 1398 راهبرد معاصر 1 مرداد 1398 راهبرد معاصر 2 مرداد 1398 راهبرد معاصر 3 مرداد 1398 راهبرد معاصر 4 مرداد 1398 راهبرد معاصر 5 مرداد 1398 راهبرد معاصر 6 مرداد 1398 راهبرد معاصر 7 مرداد 1398 راهبرد معاصر 8 مرداد 1398 راهبرد معاصر 9 مرداد 1398 راهبرد معاصر 10 مرداد 1398 راهبرد معاصر 11 مرداد 1398 راهبرد معاصر 12 مرداد 1398 راهبرد معاصر 13 مرداد 1398 راهبرد معاصر 14 مرداد 1398 راهبرد معاصر 15 مرداد 1398 راهبرد معاصر 16 مرداد 1398 راهبرد معاصر 17 مرداد 1398 راهبرد معاصر 18 مرداد 1398 راهبرد معاصر 19 مرداد 1398 راهبرد معاصر 20 مرداد 1398 راهبرد معاصر 21 مرداد 1398 راهبرد معاصر 22 مرداد 1398 راهبرد معاصر 23 مرداد 1398 راهبرد معاصر 24 مرداد 1398 راهبرد معاصر 25 مرداد 1398 راهبرد معاصر 26 مرداد 1398 راهبرد معاصر 27 مرداد 1398 راهبرد معاصر 28 مرداد 1398 راهبرد معاصر 29 مرداد 1398 راهبرد معاصر 30 مرداد 1398 راهبرد معاصر 31 مرداد 1398 
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۱۶:۴۲    
یمن که تا سه دهه گذشته به یمن شمالی و جنوبی تقسیم می شد و بعد از آن به اتحاد رسید اینک با توطئه جدید عربستان و امارات برای تجزیه و تقسیم مجدد روبه رو شده است ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۷ - ۱۵:۴۲    
دی مارتزیو: استراماچونی می خواهد پول 2 ماهش را بگیرد و برود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۵ - ۲۱:۲۷    
یک مقام مسئول در بانک مرکزی با رد ادعای خروج 159میلیون دلار توسط سالار آقاخانی گفت: معادل ریالی این مبلغ به صورت کامل به خزانه بازگشته و در واقع با اسناد موجود می توان ثابت کرد هیچ دلار یا ریالی گم ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۵ - ۱۷:۵۱    
استقلالی ها در دیدار دوستانه خود برابر عقاب تقریبا ترکیب اصلی خود را معرفی کردند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۵ - ۱۲:۵۱    
فرمانده نیروی انتظامی در سفر به کشور عراق با سرلشکر یاسین طاهر الیاسری؛ وزیر کشور عراق دیدار و گفت و گو کرده و بر تسهیل تردد زوار اربعین تأکید شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۵ - ۱۲:۳۰    
رهبر جریان حکمت ملی عراق در دیدار با سفیر آمریکا در بغداد درباره پیامدهای تنش جاری در منطقه هشدار داد و خواستار تلاش برای یافتن راه حل های سیاسی و گفت وگو برای حل چالش های موجود شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۲۲:۴۵    
بازیکن کروات در یک قدمی عقد قرارداد با استقلال قرار دارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۲۲:۴۲    
وزیر خارجه آمریکا که چند ماه پیش در مجاب کردن شورای امنیت به اقدام علیه برنامه موشکی ایران ناکام مانده بود قصد دارد یکبار دیگر سه شنبه در این شورا درباره ایران صحبت کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۲۲:۰۰    
پزشکان باشگاه پاری سن ژرمن هشدار داده اند که ممکن است آسیب دیدگی پای نیمار او را خانه نشین کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۲۱:۴۲    
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در دنیا هیچ کس تصور اینکه ایران بتواند این همه قدرت داشته باشد که پهپاد آمریکایی را بزند و کشتی متخلف انگلیسی را متوقف کند نداشت اما به دشمن درس ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۲۱:۳۶    
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس پس از حضور در بیمارستان و انجام اقدامات پزشکی برای استراحت راهی منزل شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۲۱:۰۶    
وزارت خارجه انگلیس در بیانیه ای بعد از آزادی نفتکش گریس-1 گفت که لندن اجازه نخواهد داد ایران یا کشوری دیگر قوانین تحریمی اتحادیه اروپا علیه سوریه را نقض کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۲۰:۵۱    
تیم فوتبال پرسپولیس، تمرین امروز خود را از ساعت 17 و 30 دقیقه آغاز کرد. سرمربی برای این تمرین به چند تن از سرخپوشان استراحت داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۲۰:۵۱    
سرپرست اداره پیش بینی هواشناسی استان تهران از افزایش 3 درجه ای بیشینه هوای تهران تا روز شنبه خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۲۰:۴۵    
حضور سید بشیر حسینی در مراسم غبارروبی ضریح مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) که شامگاه چهارشنبه 23 مرداد ماه برگزار شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۲۰:۰۶    
نفتکش ایرانی گریس1 سرانجام پس از کش و قوس های فراوان از سوی دادگاه عالی جبل الطارق آزاد شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۱۹:۴۲    
وزیر امور خارجه کشورمان در صدر هیئتی سیاسی عصر یکشنبه 27 مرداد عازم اروپا می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۱۹:۲۱    
مدیر عملیات پرواز حج شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی اطلاعاتی از وضعیت پروازهای بازگشت حجاج بیت الله الحرام به ایران ارائه کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۱۹:۲۱    
ارقامی که برای خرید بازیکن یا مربی خارجی رد و بدل می شود، مهم ترین بخش بودجه باشگاه هاست و کسانی که در این قسمت اختیار عمل دارند، ممکن است با پیشنهادات وسوسه انگیزی روبه رو شوند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۱۹:۱۵    
سعدالحریری نخست وزیر لبنان عصر امروز به وقت واشنگتن با مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا در حضور دیوید شنکر معاون امور خاورمیانه و دیوید هیل معاون امور سیاسی وزارت خارجه آمریکا دیدار می کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۱۸:۵۱    
سرمربی پرسپولیس از عملکرد مدافع تیمش راضی نیست و قصد دارد او را کنار بگذارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۱۸:۱۵    
جوانان را به رشته های مورد علاقه شان در کنکور سوق بدهید تا استعداد و نبوغشان شکوفا شود، اگر به این نکته توجه کنیم امروز هم پیدا شدن دانشمندانی همچون ابن سیناها بعید نیست.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۱۷:۵۷    
سایت ال بوکان با انتشار مطلبی اعلام کرد که باشگاه تراکتور با بازیکن باشگاه یونیون کومرسیو پرو، ویلیان میمبلا به توافق رسیده است و این بازیکن فوتبال خود را در لیگ برتر فوتبال ایران و باشگاه تراکتور ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۱۷:۳۰    
فرمانده سابق نظامیان تروریست آمریکایی در منطقه غرب آسیا (خاورمیانه) گفت،خروج این کشور از برجام کاری اشتباه بود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۱۶:۳۰    
کمیته رسانه ای باشگاه فرهنگی ورزشی پارس جنوبی جم در واکنش به برخی جوسازی ها و انتشار مطالب کذب و غرض ورزانه از سوی برخی رسانه های مجازی بومی اطلاعیه ای صادر کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۱۶:۲۷    
بعیدی نژاد در صفحه توییتر خود به توضیحاتی مبنی بر توقیف نفتکش حامل نفت ایران پرداخت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۱۵:۵۱    
وزارت خارجه فنلاند در بیانیه ای از سفر 28 مردادماه وزیر امور خارجه ایران به این کشور و پس از آن به نروژ و سوئد خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۱۵:۵۱    
علاوه بر ضرورت برخورد بابا مروجان بی حجابی که توسط بیگانگان سازمان دهی و هدایت می شوند در بین سلبریتی های داخلی نیز افرادی هستند که عامدانه و با هدف ترویج بی حجابی و زیست غربی اقدام به انتشار تصاویر ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۱۵:۴۵    
نرخ ارز سکه طلا دلار 24 مرداد 98؛ قیمت امروز هر اونس طلا در بازار های جهانی 1.514دلار و 3 سنت و هر گرم طلای 18 عیار 415 هزار و 299 تومان است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۱۵:۴۲    
در پی تلاش های واشنگتن برای همسو کردن بریتانیا با سیاست های تند خود در قبال ایران، معاون رئیس جمهور آمریکا قصد دارد اواسط شهریور ماه به انگلیس سفر کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۱۵:۱۲    
بنیامین نتانیاهو برای فعالیت های تبلیغاتی خود در انتخابات آتی کنست که در 17 سپتامبر برگزار می شود شگردها و تاکتیک های جدیدی را به منظور پیشی گرفتن از رقبای خود اتخاذ کرده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۱۵:۱۲    
مدیرعامل پرسپولیس از سمت خود در این باشگاه کناره گیری کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۱۵:۰۶    
سخنگوی سازمان هواپیمایی از جان باختن استاد خلبان، آقای مجید فتحی نژاد در اثر سقوط هواپیمای فوق سبک در ایوانکی سمنان خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۱۵:۰۰    
صداوسیما اعلام کرد که تیزرهای فیلم سینمایی ایده اصلی با حضور هانیه توسلی را پخش نمی کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۱۴:۳۶    
یک روزنامه محلی جبل طارق گزارش داد که در پی درخواست وزارت دادگستری آمریکا برای توقیف نفتکش حامل نفت ایران، آزادی این شناور غول پیکر به تعویق افتاده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۱۴:۳۰    
به نظر نمی رسد نگاه حزب کارگزاران برای جایگزینی خاتمی، به افرادی چون عبدالواحد موسوی لاری، محمّدرضا عارف، عبدالله نوری و چهره هایی از این قبیل باشد ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۱۴:۲۷    
مجری و کارگردان برنامه خندوانه با انتقاد از حاشیه ها و موج سازی های بی اساسِ رسانه ای، گفت: چرا می گویند خندوانه ساخته نمی شود و ما مهاجرت کرده ایم؟
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۱۳:۵۷    
رئیسی ضمن تاکید بر دفاع از دستاوردهای شهیدان انقلاب اسلامی، گفت: همه باید در راستای دفاع از آرمان ها و دستاوردهای شهیدان انقلاب اسلامی و شهیدان کردستان در صحنه حضور محکم داشته باشند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۱۳:۴۲    
با تصمیم مدیر آکادمی باشگاه استقلال، سرپرست همه رده های تیم های پایه این باشگاه تغییر می کنند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۱۳:۳۶    
حجت الاسلام مروی گفت: دشمن برای اینکه اربعین را از ما بگیرد در تلاش است، هرحرکت به هر نیت که بین مردم ایران و عراق جدایی بیندازد نباید اجرا شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۱۳:۰۶    
سردار سرلشکر پاسدارحسین سلامی از مناطق ماموریتی نیروی زمینی سپاه در شمال غرب کشور در ارتفاعات مرزی شهرستان های پیرانشهر و سردشت بازدید کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۱۲:۴۲    
معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر تغییر ساختار قیمت گذاری بلیت پروازهای داخلی، گفت: قیمت بلیت هواپیما بر اساس یک سری شاخص تعیین می شود و از شهریور ماه امسال کاهش خواهد یافت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۱۲:۱۵    
آیت الله اراکی، دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در تماس تلفنی بامداد امروز (پنجشنبه) با حجت الاسلام شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر نهضت اسلامی نیجریه گفت وگو کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۱۲:۱۲    
نخست وزیر پاکستان با هشدار درباره طرح هند برای پاکسازی نژادی مسلمانان از منطقه جامو و کشمیر، گفت دولت دهلی نو به دنبال مداخله نظامی در بخش پاکستانی کشمیر است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۱۱:۵۱    
سازمان لیگ فوتبال اسامی محرومان هفته اول لیگ برتر را اعلام کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۱۱:۳۶    
در پی سقوط یک فروند هواپیمایی فوق سبک آموزشی در شهرستان گرمسار 2 سرنشین آن کشته شدند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۱۱:۳۰    
وزیر کشور در نشست علنی روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده مجلس حاضر شده و به 2 سوال نمایندگان پاسخ خواهد داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۱۱:۱۲    
دانشگر در مورد دیدار مقابل ماشین سازی و اینکه به بازی اول استقلال در لیگ می رسد یا خیر؟ گفت: اگر خدا بخواهد از امروز با تیم تمرین می کنم و مشکلی برای همراهی استقلال ندارم و اگر کادر فنی صلاح بداند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۱۱:۱۲    
نماینده مردم سمنان "علت عدم اجرای کامل قانون هدفمندی یارانه ها" و نماینده ارومیه "علت عدم تادیه بدهی دولت به تامین اجتماعی" را از دژپسند در نشست هفته آینده کمیسیون بودجه پرسش خواهند کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۱۰:۵۱    
انعقاد پیمان های پولی می تواند راهکاری برای دور زدن فشار های اقتصادی و تحریم های آمریکا باشد و در درازمدت سلطه دلار را کاهش می دهد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۱۰:۴۲    
رئیس جمهوری آمریکا به امکان ملاقات با رئیس جمهوری چین برای بحث درباره بحران عمیق سیاسی که هنگ کنگ را فراگرفته، اشاره کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۱۰:۱۲    
در صورتی که آمریکا به فشار تجاری علیه پکن افزایش داده و بخواهد این کشور را از پروژه های نفتی و گازی ایران خارج کند چین هم به سمت رو کردن یک گزینه طلایی خواهد رفت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۰۹:۵۱    
تکرار انفجارها در پایگاه های عراقی که همگی برای حشدالشعبی و نه ارتش هستند، نشان دهنده عمدی بودن ماجراست و با توجه به شواهد موجود، احتمال دست داشتن اسرائیل در این حوادث قوت گرفته است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۰۹:۵۱    
کنفدراسیون فوتبال آسیا بر حذف تیم های بدهکار از لیگ قهرمانان آسیا جدی است و باشگاه های ایرانی بدهکار ( پرسپولیس و استقلال) فقط تا 9 شهریور فرصت تعیین تکلیف برای بدهی های معوقه خود را دارند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۰۹:۴۲    
رئیس قوه قضائیه گفت: سرکشی به استان ها برای درجریان قرارگرفتن نسبت به مشکلات و تنگناها است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۰۹:۴۲    
باشگاه پرسپولیس قبل از شروع نوزدهمین دوره لیگ برتر احتمالاً شاهد تغییرات جدیدی خواهد بود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۰۹:۳۰    
مشاور فرمانده کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی از نیروهای مسلح بیان کرد: دشمن با تمام توان همه الویت خود را حمله به قلب اسلام قرار داد و در این راه هجمه های فراوان بر ما وارد کرد ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۰۹:۲۷    
تحریم ظریف پیامد برجام زدگی دولت و عدم واکنش متقابل نسبت به نقض توافق هسته ای از سوی آمریکا و اروپا است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۰۹:۲۱    
رئیس گروه محاسباتی بیمه ای سازمان تامین اجتماعی عنوان کرد: حقوق بازنشستگی سازمان تامین اجتماعی بر اساس میانگین دستمزد دو سال آخر که به سازمان اعلام شده تعیین می شود ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۰۹:۲۱    
وحید رشیدی شهردار خرم آباد به اتهام فساد اقتصادی دستگیر شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۰۹:۱۵    
بسته شدن بازوبند کاپیتانی پرسپولیس بر بازوی احمد نوراللهی برخلاف میل باطنی این هافبک محجوب و بی حاشیه است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۰۹:۱۵    
عضو کمیسیون فرهنگی با بیان اینکه حمایت های دولت به رسانه های منتقد نمی رسد و تعدادی از مطبوعات تعطیل شده اند، گفت: دولت با سر دادن شعار آزادی ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۰۹:۱۲    
عضو کمیسیون اصل 90 مجلس ، گفت: آقای روحانی بیشترین اختیارات را در روسای جمهور بعد از انقلاب دارد و این اختیارات به حدی است که در شورای سران سه قوه به جای مجلس تصمیم می گیرد ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۰۹:۰۶    
یکی از مقام های ارشد دولت سابق آمریکا با بیان اینکه عملکرد ترامپ وجهه واشنگتن را در جهان بیش از پیش تخریب کرده، رئیس جمهور کنونی آمریکا را مایه شرم توصیف کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۰۹:۰۰    
معاون سیاسی وزیر خارجه گفت: ایران در تاریخ معاصر خود آغازگر هیچ جنگی نبوده و پس از این هم نخواهد بود، اما در دفاع از خود کمترین تردیدی به خود راه نمی دهد و به هر متجاوزی سریع و کوبنده پاسخ خواهد داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۰۸:۵۷    
یک نشریه انگلیسی در خبری اختصاصی نوشته است که مقام های جبل طارق خواهان تمدید حکم توقیف کشتی گریس 1 نیستند و امروز حکم آزادی این نفتکش صادر می شود.