شنبه ۱۵ اردیبهشتساعت ۰۶:۱۲May 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای راهبرد معاصر 13 مرداد 1398 - rahbordemoaser.ir

راهبرد معاصر 29 اسفند 1397 راهبرد معاصر 31 فروردین 1398 راهبرد معاصر 31 اردیبهشت 1398 راهبرد معاصر 1 خرداد 1398 راهبرد معاصر 31 تیر 1398 راهبرد معاصر 31 شهریور 1398 راهبرد معاصر 30 مهر 1398 راهبرد معاصر 30 آبان 1398 راهبرد معاصر 30 آذر 1398 راهبرد معاصر 30 دی 1398 راهبرد معاصر 30 بهمن 1398 راهبرد معاصر 29 اسفند 1398 راهبرد معاصر 1 مرداد 1398 راهبرد معاصر 2 مرداد 1398 راهبرد معاصر 3 مرداد 1398 راهبرد معاصر 4 مرداد 1398 راهبرد معاصر 5 مرداد 1398 راهبرد معاصر 6 مرداد 1398 راهبرد معاصر 7 مرداد 1398 راهبرد معاصر 8 مرداد 1398 راهبرد معاصر 9 مرداد 1398 راهبرد معاصر 10 مرداد 1398 راهبرد معاصر 11 مرداد 1398 راهبرد معاصر 12 مرداد 1398 راهبرد معاصر 13 مرداد 1398 راهبرد معاصر 14 مرداد 1398 راهبرد معاصر 15 مرداد 1398 راهبرد معاصر 16 مرداد 1398 راهبرد معاصر 17 مرداد 1398 راهبرد معاصر 18 مرداد 1398 راهبرد معاصر 19 مرداد 1398 راهبرد معاصر 20 مرداد 1398 راهبرد معاصر 21 مرداد 1398 راهبرد معاصر 22 مرداد 1398 راهبرد معاصر 23 مرداد 1398 راهبرد معاصر 24 مرداد 1398 راهبرد معاصر 25 مرداد 1398 راهبرد معاصر 26 مرداد 1398 راهبرد معاصر 27 مرداد 1398 راهبرد معاصر 28 مرداد 1398 راهبرد معاصر 29 مرداد 1398 راهبرد معاصر 30 مرداد 1398 راهبرد معاصر 31 مرداد 1398 
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۶:۵۵    
با توجه به تأکیدات مقامات قضایی، انتظامی و همچنین مطالبه عمومی برای برخورد با ارسال کنندگان فیلم به رسانه های معاند، به نظر می رسد تساهل و مماشات نهادهای مسئول در این زمینه غیرقابل توجیه باشد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۵ - ۱۰:۳۱    
مدیر برنامه ریزی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با اشاره به محدود شدن کارت جایگاهداران در 4 کلان شهر گفت ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۲۳:۳۷    
باشگاه استقلال دیگر تمایلی را برای جذب ستارۀ سرشناش عراقی ندارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۲۲:۳۷    
یارانه چه کسانی حذف می شود؟ این سوال مهم افکار عمومی است که پاسخ دقیقی برای آن وجود ندارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۱۷:۴۰    
شجاع خلیل زاده مدافع تیم پرسپولیس اتفاق عجیبی را در تمرین امروز تیم پرسپولیس رقم زد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۱۴:۲۵    
باشگاه استقلال شب گذشته متوجه اتفاقی بسیار خوب به سود خود در بازار نقل و انتقالات تابستانی شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۱۲:۴۱    
هاشمی گفت: برخی از اعضای شورای شهر در این جلسه گفتند می خواهیم کاندیدا شویم اما نگفتند که قصد کاندیدا شدن برای کدام سمت در شورای شهر را دارند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۰۹:۵۱    
یکی از اصلی ترین و بزرگترین حربه های عاملان وضع موجود برای حمله به رقبا، تکیه بر تحریم های دشمن بوده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۰۹:۴۲    
معاون اقتصادی و هماهنگی سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه بیشترین سهم اعتبارات صندوق توسعه ملی به استان خوزستان داده شده است ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۰۹:۲۲    
سخنگوی جنبش مقاومت نجباء عراق تاکید کرد نظامیان آمریکایی ناچار شده اند پایگاه هایشان را در مناطق دوردست و صحرایی دایر کنند تا از مواضع نیروهای مقاومت فاصله داشته باشند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۰۹:۰۱    
سریال 60 قسمتی بوی باران که در ساعت پیک بیننده شبکه یک سیما از تلویزیون پخش می شود، به خاطر ضعف های آشکار و گاف های متعدد با انتقادهای زیادی از سوی بینندگان روبه رو شده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۰۸:۵۵    
علاقه مندان به برنامه عصر جدید از امشب تا آماده شدن برنامه معرفی برندگان نهایی، شاهد پخش قسمت های جدید و جذابی خواهند بود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۰۸:۵۲    
مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری از افزایش 2 برابری سقف تعهدات بیمه تکمیلی بازنشستگان خبر داد و گفت: تلاش می کنیم از 98/6/1 چنین تغییراتی در سقف تعهدات بیمه تکمیلی بازنشستگان اعمال شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۲۳:۴۷    
وزرای خارجه مصر و اردن روز یکشنبه پس از پایان نشست سه جانبه در بغداد با رئیس جمهور و نخست وزیر عراق دیدار و درباره تحولات منطقه گفت وگو کردند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۲۳:۲۶    
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران با ابراز تاسف از کشتار ده ها تن از شهروندان در 2 ایالت آمریکا با مردم این کشور به ویژه خانواده قربانیان ابراز همدردی کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۲۳:۰۵    
معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: امنیت دریا طبق قوانین بین المللی با کشورهای حاشیه دریاها است و برای زورمندان زیاده طلب جایی در پهنه ژئوپلتیکی خلیج فارس وجود ندارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۲۲:۵۶    
نتایج نظرسنجی ها حاکی از آن است که ائتلاف آبی و سفید در رژیم صهیونیستی در انتخابات سراسری آتی اکثریت کنست را به دست می آورد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۲۲:۵۰    
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران درباره فرایند مسدود شدن حساب های برخی مشتریان این بانک به دلیل تکمیل نبودن اطلاعات هویتی و عدم اخذ شناسه هویت سنجی الکترونیکی بانکی (شهاب) توضیحاتی ارائه کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۲۲:۴۷    
جراحی انوشیروان تقوی، خواننده، نوازنده و آهنگساز جوان موسیقی پاپ با موفقیت پایان پذیرفته و وضعیت عمومی او به ثبات کامل رسیده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۲۲:۳۵    
عضو مجمع روحانیون مبارز با بیان اینکه سریال محاکمه مفسدین اقتصادی کار قابل تقدیر قوه قضاییه است، گفت: احکام سریع و همراه با عدالت شاید برای دزدان آینده بیت المال ترس ایجاد کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۲۲:۳۵    
وزیر کشور بحرین مدعی شد که ایران و قطر می خواهند مردم این کشور را علیه حاکمیت بشورانند اما مردم بحرین به آل خلیفه وفادارند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۲۲:۲۶    
مسئول دفتر ادبیات نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران با تأکید بر اهمیت توسعه منابع انسانی هیأت ها گفت: تراز انقلاب بودن به معنای در بستن روی غیرخودی ها نیست.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۲۱:۵۶    
رهبر معظم انقلاب فرمودند: مسئولین میانی درست عمل نمی کنند؛ به هر حال افزایش فرزند باید به صورت یک فرهنگ دربیاید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۲۱:۴۱    
یک روزنامه صهیونیستی در گزارشی به دلایل کاهش اهمیت اسرائیل برای یهودیان جوان آمریکایی پرداخت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۲۱:۳۲    
هرچند تصور غالب این است که ورود یک نامزد دموکرات به کاخ سفید به معنی احیای توافق هسته ای است، اما اظهارات خود نامزدهای دموکرات نشان می دهد که آن ها هم با بهانه گیری ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۲۱:۲۰    
رئیس جمهور ترکیه روز یکشنبه در سخنرانی گفت که آنکارا عملیات در شرق فرات را به زودی آغاز خواهد کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۲۱:۲۰    
وزارت خارجه کره شمالی با انتقاد از نشست اخیر شورای امنیت در مورد آزمایش های موشکی این کشور گفته که چنین اقداماتی چشم انداز شبه جزیره را بغرنج تر می کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۲۱:۱۱    
رهبر جنبش انصارالله یمن با اشاره به وعده امارات برای خروج نیروهایش از یمن گفت که ابوظبی باید در وعده اش صادق باشد و به آن جامه عمل بپوشاند
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۲۱:۰۲    
پسر نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که رئیس کنست و رئیس حزب اسرائیل بیتنا در حال طراحی کودتایی علیه پدرش هستند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۸:۵۰    
در روز های اخیر جلسه ای بین مدیرعامل و معاون پیشین باشگاه استقلال برگزار شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۸:۴۱    
تا زمانیکه آقای روحانی با افتخار اعلام میکند که ما "دولت گرانفروشی" هستیم و میتوانیم قیمت کالاها و دلار را پایین بیاوریم اما بنابه مصالحی آنرا انجام نمیدهیم ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۸:۱۵    
مدیرکل حوزه ریاست دیوان عدالت اداری درباره حکم صادره یکی از شعب، مبنی بر الزام پلیس به صدور گواهینامه رانندگی موتورسیکلت برای زنان توضیح داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۸:۰۶    
رحمانی گفت: در شرایط تحریمی جدید بخش خصوصی باید پرچم دار عبور از این شرایط و حرکت به سمت توسعه و پیشرفت باشد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۷:۴۵    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم گفت: اگر نبود ساقط کردن پهپاد آمریکایی ها و توقیف نفتکش انگلیسی ها قطعا فشار اقتصادی کشورمان افزایش پیدا می کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۷:۴۵    
در حالی که پرسپولیس بلیت فروشی اش را به یک شرکت داده، امتیاز بلیت فروشی لیگ برتر را سازمان لیگ به شرکتی دولتی واگذار کرده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۷:۴۲    
فرزندان شهید یحیی سعیدی در نامه ای به ایلان برمن معاون اندیشکده شورای سیاست خارجی آمریکا، تطهیر فرقه بی اعتبار منافقین را حرکتی در جهت فریب افکار عمومی برشمردند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۷:۳۱    
یک کارشناس نظامی رژیم صهیونیستی گفت، نخست وزیر این رژیم در آستانه انتخابات پارلمانی، تلاش دارد تا از هرگونه درگیری نظامی با حماس در نوار غزه اجتناب کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۷:۲۵    
پامپئو در پاسخ به یک تحلیل گر استرالیایی که گفت استرالیا نباید دنباله روی ترامپ باشد، با کنایه نسبت به تبادلات تجاری کانبرا و پکن گفت ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۷:۲۲    
تازه ترین نظرسنجی درباره انتخابات رژیم صهیونیستی،تلاش نتانیاهو برای بهره برداری تبلیغاتی از سفر پوتین ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۷:۱۰    
نماینده دادستان گفت: در یک و نیم سال گذشته بانک مرکزی ساده ترین و شاید غلط ترین راه را در پیش گرفت و با زدن چوب حراج به دارایی کشور بخش قابل توجهی از ذخایر ارزی را وارد بازار کرد که عده ای نیز از این ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۷:۰۱    
علیرغم هشدار کره شمالی، سئول از انجام رزمایش مشترک دو مرحله ای با نظامیان آمریکا و انجام تمرینات نظامی ویژه از روز دوشنبه خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۶:۵۵    
دبیر ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور گفت: یکی از موضوعات جلسه سی و دوم ستاد، ارائه گزارشی از وزارت خارجه در خصوص تحریم ها و تأثیر آن در اقتصاد کشور خواهد بود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۶:۳۵    
کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه وطن امروز در جایگاه نقد دولت قرار داشت و به عنوان یک روزنامه منتقد جدی عمل می کرد ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۶:۳۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت همشیره دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و مشاور رئیس مجلس را تسلیت گفت.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۶:۲۶    
سفیر ایران در مسکو با بیان اینکه ظریف با زبانی گویا چندجانبه گرایی را به عنوان تنها را ه حل مشکلات عرضه می کند، گفت: امنیت جهان قابل تفکیک نیست و سیاست تحریم گام برداشتن در تاریکی است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۶:۲۰    
رئیس مجلس سنای افغانستان که در رأس هیأتی به تهران سفر کرده، بعدازظهر امروز (یکشنبه) با ظریف دیدار و درباره مناسبات دوجانبه گفت وگو کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۶:۱۷    
چندین تن از مقامات نظامی انگلیس اعتراف کردند که زیردریایی فوق بی صدای روسیه قادر است بدون آنکه شناسایی شود، ناوگان بریتانیا را در آتلانتیک شمالی رهگیری کند و یک تهدید امنیتی به حساب می آید.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۶:۱۷    
لازم است به عنوان یک قاعده کلی اخذ تسهیلات، کمک یا برداشت از صندوق توسعه و انتشار اوراق برای مصارف جاری دولت ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۶:۱۱    
یک روزنامه آمریکایی گزارش کرد، با توجه به آنکه رأی دهندگان آمریکایی از موضع تند ترامپ در قبال ایران ناراضی هستند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۶:۰۲    
فرمانده ناجا درباره ماجرای درگیری حامد زمانی با نیروی انتظامی توضیحاتی داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۵:۵۶    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: وقتی با مشکل فروش نفت مواجه هستیم می توان با تخفیف های موقت و منطقی برای نفت عرضه شده در بورس، کسری بودجه را جبران کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۵:۴۷    
باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد؛ اظهارات یکی از کمدین ها، توهین به میلیون ها هوادار پرسپولیس و تمام مردم بود و باشگاه این موضوع را تا انتها پیگیری خواهد کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۵:۴۷    
وکیل محمدعلی نجفی می گوید امیدوار به گرفتن رضایت از خانواده میترا استاد است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۵:۳۵    
تیم پرسپولیس در حالی تمرینات پیش فصلش را در تهران سپری می کند که کادر فنی این تیم در حال رسیدن به ترکیب نهایی برای شروع نوزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۵:۲۰    
نشست خبری مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران صبح امروز با موضوع دور زدن نهاد های قانونی توسط دولت در اینستکس برگزار شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۵:۱۷    
زمان ثبت نام مشمولان متقاضی امریه سربازی در قوه قضائیه اعلام شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۴:۵۶    
احتمال حضور بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال کیه وو در استقلال ضعیف است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۴:۵۰    
احمد عراقچی معاون ارزی سابق بانک مرکزی در دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران اقتصادی محاکمه شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۴:۴۷    
بانک مرکزی با صدور بخشنامه ای برداشت مطالبات غیرمستقیم بانک ها و موسسات اعتباری از موجودی قابل برداشت هر یک از حساب های انفرادی مشتری و یا ضامنین را غیرمجاز اعلام کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۴:۲۰    
در روز های اخیر صحبت هایی مبنی بر حضور صفا هادی بازیکن عراقی دراستقلال منتشر شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۴:۱۷    
مستندی تولید و منتشر شده که در آن به شرح جزئیات فساد اقتصادی در پدیده شاندیز و نحوه فعالان دلال های سهام پرداخته شده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۴:۱۱    
رضا ناصری سنگربان سابق باشگاه سیاه جامگان مشهد و بازیکن فعلی باشگاه شهرداری ساوه، تایید کرد که در آستانۀ انتقال به باشگاه استقلال تهران است تا به عنوان دروازه بان دوم بر روی نیمکت آبی ها بنشیند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۴:۰۲    
پیرامون افق و دورنمای توافق سیاسی درباره ادلب باید گفت که تحولات میدانی و برآوردها از شرایط کنونی گویای این واقعیت هستند که این توافق در سایه کارشکنی های گروه های مسلح و متحدانشان ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۳:۵۰    
فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه از کشف 700 هزار لیتر سوخت قاچاق و دستگیری هفت خدمه خارجی در خلیج فارس خبر داد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۳:۲۶    
نماینده ولی فقیه در قم با اشاره به ضرورت و اهمیت مسئله حجاب و عفاف در جامعه اسلامی، تصریح کرد: بدحجابی، بنیان خانواده ها را در جامعه هدف قرار می دهد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۳:۲۶    
سخنگوی وزارت خارجه با اشاره به مباحث اخیر درباره رژیم حقوقی خزر گفت: هیچ اتفاق تازه ای رخ نداده و هر پنج کشور تلاش کرده اند به راه حل برسند که مستلزم کار فنی و حقوقی بسیار دقیق است و حرف هایی که در ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۳:۱۱    
رند پال سناتور جمهوری خواه که به نمایندگی از ترامپ با وزیر خارجه ایران در نیویورک دیدار کرده بود، در یک مصاحبه ضمن صحبت درباره این دیدار از مواضع واشنگتن درباره تهران انتقاد کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۲:۵۶    
سخنگوی دولت در مورد پیشنهاد ممنوعیت تحصیل فرزندان مسئولان در خارج از کشور گفت: اگر تبدیل به قانون شود ما تبعیت خواهیم کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۲:۴۷    
در شرایطی که گفته می شود تا اواخر مرداد ماه رقابت های لیگ برتر آغاز خواهد شد، هنوز چند بازیکن مطرح تیم های خود را مشخص نکرده اند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۲:۳۵    
مشاور رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان جدی بودن دولت در حذف 4 صفر از پول ملی گفت: زیر ساخت های نظام اجرایی برای این کار آماده است و وقتی خود دولت لایحه را تقدیم می کند ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۲:۳۲    
عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: کاهش قیمت دلار باید به صورت مستقیم روی قیمت های کالاهای اساسی نیز تأثیر مستقیم داشته باشد، از طرفی معتقدم روند کاهشی قیمت ارز نیز ادامه می یابد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۲:۲۰    
عبدالخالق عبدالله چهره تندرو و مشاور سابق ولیعهد ابوظبی در اظهارات جدید خود در فضای مجازی اعلام کرد که جنگ یمن برای امارات به پایان رسیده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۲:۱۱    
دبیر کارگروه مدولباس کشور گفت: به دنبال این هستیم که قانون ساماندهی مد و لباس کشور را مو به مو اجرا کنیم.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۲:۱۱    
دبیر شورای عالی امنیت ملی در یادداشتی ابعاد شکست "راهبرد فشار حداکثری" آمریکا علیه ایران را تشریح کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۲:۰۵    
نویسنده مشهور جهان عرب تحریم وزیر خارجه ایران را نشانه ورشکستگی سیاسی و اخلاقی دولت آمریکا خواند و گفت،، رئیس جمهور باجگیر آمریکا فکرش را نمی کرد ظریف دعوت او را برای دیدار از کاخ سفید رد کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۲:۰۲    
محسن هاشمی رفسنجانی گفت: اعضای شورای شهراز امروز به مدت دو هفته به تعطیلات تابستانی می روند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۱:۵۶    
بازیکن تیم فوتبال استقلال به دلیل مصدومیت در تمرین امروز حضور نداشتند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۱:۴۷    
یک کارشناس مسکن گفت: سیگنال های بازار مسکن با توجه به سیکل های قبلی، نشان دهنده ورود به دوره رکود چهار تا پنج ساله است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۱:۴۱    
پس از مشاهده دود در طبقات چهاردهم و پانزدهم ساختمان اصلی وزارت نفت، کارکنان این وزارتخانه از ساختمان تخلیه شدند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۱:۳۵    
وزیر امور اقتصادی و دارایی، درباره سرنوشت یک میلیارد یورو ارز دولتی و دستور رییس جمهور برای شفاف سازی آن توضیحاتی ارائه کرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۱:۳۲    
در صورت تصویب لایحه حذف چهار صفر از پول ملی در مجلس شورای اسلامی، هر 1000 تومان فعلی معادل یک تومان خواهد شد و ریال تبدیل به پول خرد می شود؛ با این تفاوت که در نظام جدید پولی کشور ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۱:۱۷    
نماینده ادوار مجلس گفت: تحریم شخصیت هایی همچون ظریف، سلاحی نخ نما و سطحی بوده که از فرط استیصال است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۱:۱۱    
دنبال این بودیم لایک ها و فالو کردن های ما چقدر می تواند در درآمد زایی چهره ها موثر باشد. لایک هایی که گاهی اوقات بدون دقت و توجه سهم دیگران می شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۰:۵۰    
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به آمادگی نیروهای مسلح گفت: نیروهای مسلح امروز این آمادگی را دارند که به هر تهدیدی در کمترین زمان ممکن قاطع ترین پاسخ را دهند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۰:۴۷    
وزیر خارجه آمریکا بعد از پاسخ رد چند کشور، می گوید اطمینان دارد که واشنگتن بالاخره می تواند در خلیج فارس و تنگه هرمز یک ائتلاف دریایی ایجاد کند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۰:۴۱    
در راستای توسعه همکاری های میدانی و تقویت حسن همجواری پانزدهمین نشست مشترک گاردهای ساحلی جمهوری اسلامی ایران و دولت قطر روز یکشنبه 13 مردادماه 98 در تهران برگزار خواهد شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۰:۲۶    
بررسی آمارهای منتشره وزارت صنعت، معدن و تجارت حاکی از تولید 266 هزار و 961 دستگاه خودرو از ابتدای امسال تا پایان تیرماه است که در مقایسه با مدت مشابه پارسال افت 38.3 درصدی را نشان می دهد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۰:۱۷    
رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه پادگان ها از تهران خارج می شوند، گفت: 70 درصد پادگان 06 بین پاسداران و بزرگراه صیاد در اختیار مردم قرار می گیرد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۰:۱۱    
با گذشت حدود دو هفته از سفر نخست وزیر پاکستان به آمریکا و دیدار وی رئیس جمهور این کشور بخش های تازه ای از سخنان وی منتشر شد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۰:۰۵    
نیویورک تایمز طی گزارشی نوشت حداقل 12 نفتکش ایرانی از دوم ماه می یعنی زمان لغو معافیت ها از تحریم نفتی آمریکا علیه ایران بارگیری شده اند و نفت خود را در سراسر آسیا و مدیترانه تحویل داده اند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۰۹:۵۶    
به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک، چاک شومر رهبر دموکرات های سنا نیز در صفحه شخصی توئیتر خود نوشت: وضعیت در ال پاسو غم انگیز است... ما باید برای پایان دادن به خشونت با سلاح گرم در آمریکا اقدام کنیم .
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۰۹:۵۰    
درپی تیراندازی یک فرد مسلح در شهر اِل پاسو واقع در ایالت تگزاس (آمریکا)، بیست نفر جان خود را از دست داده و بیست وچهار تن دیگر نیز زخمی شدند.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۰۹:۴۷    
رئیس اتحادیه مشاوران املاک با بیان اینکه موافق یکسان شدن نرخ حق کمیسیون بنگاه های معاملات املاک در سراسر کشور هستیم ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۰۹:۴۷    
در فاصله بهمن 96 و اردیبهشت 97 بیش از 20 هزار میلیارد تومان سود نصیب خریداران شده که ظاهرا انگیزه ای برای اخذ مالیات از این گروه وجود ندارد.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۰۹:۴۱    
اسماعیلی درباره صدور 978 حکم در رابطه با مفاسد اقتصادی گفت: اهتمام قوه قضاییه در برخورد با مفاسد اقتصادی و مجازات مرتکبان این دسته از جرایم در شرایط امروز جامعه بیانگر این است که قوه قضاییه اراده جدی ...
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۰۹:۳۵    
بعداز مصوبات شورای هماهنگی قوا برای جبران کسری بودجه ناشی از کاهش صادرات نفت، منابع و مصارف بودجه دولت دچار تغییرات اساسی شده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۰۹:۳۵    
عضو کمیسیون کشاورزی با بیان اینکه 95 درصد داروها در داخل تولید می شود تاکید کرد: مادامی که امکان تراکنش های مالی وجود ندارد، هیج نوع محموله ای وارد نمی شود.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۰۹:۲۰    
رئیس اتاق بازرگانی تهران در مکاتبه ای با رئیس جمهور درخصوص رسوب کالا در بنادر کشور تاکید کرد، هزینه انتقال ارز حدود 17 درصد بوده و نزدیک به 10 هزار پرونده بیش بود ارزش در گمرک تشکیل شده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۰۹:۰۵    
اگر چه سیاست خارجی امارات طی سه سال گذشته در قبال ایران تنش زایی بوده اما بررسی روندها طی یک ماه گذشته حاکی از تغییر و چرخش در سیاست خارجی ابوظبی نسبت به تهران بوده است.
راهبرد معاصر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۰۹:۰۲    
تنها یک هفته از مهلت قانونی تدوین آیین نامه حذف یارانه پردرامدها باقی مانده اما وزیر کار سازمان برنامه و بودجه را مسئول تدوین آئین نامه حذف یارانه پردرامدها معرفی کرده است.
  • ۱