سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۲۳:۵۷May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای راه امروز 13 دی 1395 - rahemrooz.ir

راه امروز 29 آذر 1394 راه امروز 31 فروردین 1395 راه امروز 31 اردیبهشت 1395 راه امروز 31 خرداد 1395 راه امروز 31 تیر 1395 راه امروز 31 مرداد 1395 راه امروز 31 شهریور 1395 راه امروز 30 مهر 1395 راه امروز 30 آبان 1395 راه امروز 30 آذر 1395 راه امروز 30 بهمن 1395 راه امروز 5 اسفند 1395 راه امروز 1 دی 1395 راه امروز 2 دی 1395 راه امروز 3 دی 1395 راه امروز 4 دی 1395 راه امروز 5 دی 1395 راه امروز 6 دی 1395 راه امروز 7 دی 1395 راه امروز 8 دی 1395 راه امروز 9 دی 1395 راه امروز 10 دی 1395 راه امروز 11 دی 1395 راه امروز 12 دی 1395 راه امروز 13 دی 1395 راه امروز 14 دی 1395 راه امروز 15 دی 1395 راه امروز 16 دی 1395 راه امروز 17 دی 1395 راه امروز 18 دی 1395 راه امروز 19 دی 1395 راه امروز 20 دی 1395 راه امروز 21 دی 1395 راه امروز 22 دی 1395 راه امروز 23 دی 1395 راه امروز 24 دی 1395 راه امروز 25 دی 1395 راه امروز 26 دی 1395 راه امروز 27 دی 1395 راه امروز 28 دی 1395 راه امروز 29 دی 1395 راه امروز 30 دی 1395 
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۴:۱۱    
الان که قریشی به هر دلیلی در سریال های تلویزیونی بازی نمی کند، پشت سرهم از بی مخاطبی تلویزیون می گوید. او چندی پیش در گفت وگو با یکی از رسانه ها به شدت بر بی مخاطبی تلویزیون تأکید کرده بود.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۳:۴۰    
در اطلاعیه سازمان خصوصی سازی آمده است: درباره اقدام این سازمان مبنی بر فسخ قرارداد واگذاری سهام بلوکی شرکت مخابرات ایران، اخباری ناقص و در برخی موارد نادرست و جهت دار انتشار یافته است.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۳:۴۰    
سکه تمام طرح جدید با افزایش 13 هزار تومانی قیمت نسبت به روز قبل، یک میلیون و 162 هزار تومان فروخته می شود و دلار آمریکا 3992 تومان است.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۲:۵۵    
مدیر اداره نظام های پرداخت بانک مرکزی، سه چالش مهم بانک های کشور برای اتصال به نظام پرداخت بین المللی را توانایی انطباق ...
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۸:۰۴    
کارشناسان اقتصادی نیز این اطمینان را می دهند که ماجرای آن سالها تکرار نخواهد شد و این نوسانات پایدار نخواهد بود.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۷:۴۰    
در قوه قضائیه سابقه نداشته است که پرونده های کلانی مانند پرونده 3 هزار میلیاردی و یا پرونده بابک زنجانی رسیدگی شده باشد و این دو پرونده بخاطر کلان بودنش بر سر زبان ها افتاده است والا صدها پرونده قابل ...
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۷:۴۰    
رییس جمهور آمریکا در پیام خود به مناسبت آغاز سال نو میلادی بار دیگر مدعی شد که از برنامه هسته ای تسلیحاتی ایران جلوگیری کرده است.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۷:۳۵    
پس از حرف و حدیث های فراوان، موضوع خدمت وظیفه عمومی سروش رفیعی، پایان یافت و باشگاه تراکتورسازی تبریز با ارسال نامه ای خواستار صدور کارت پایان خدمت این بازیکن شد.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۷:۳۵    
معاون سیاسی وزیر کشور گفت: رویه ما اصلاح برخی نقاطی است که به واسطه بازنشستگی و یا خداحافظی و یا سرپرستی بوده و این هم حداقلی است.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۷:۳۵    
سخنگوی شورای نگهبان از تعیین اعضای هیات های نظارت استانی در سراسر کشور در جلسه امروز دوشنبه این هیات خبر داد.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۷:۳۵    
تراکتورسازی بعد از جذب امید عالیشاه و احمد نوراللهی با خیال آسوده تری در نقل و انتقالات زمستانی برای به خدمت گیری بازیکنان مورد نظرش اقدام می کند.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۷:۳۵    
در جریان بررسی برنامه ششم توسعه رئیس مجلس با اعلام کاندیداتوری نماینده مردم کرمان برای انتخابات ریاست جمهوری شوخی کرد.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۷:۳۰    
مهاجم تیم فوتبال استقلال با دریافت رضایتنامه، رسما از این تیم جدا شد.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۷:۳۰    
تیم ملی فوتبال ایران برای برپایی اردوی چند روزه وارد امارات شد.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۷:۳۰    
سرمربی پرسپولیس با انتقاد از سرمربی تیم ملی ناکامی احتمالی نمایندگان ایران در آسیا را به گردن کی روش انداخت.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۷:۳۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه تصمیم گیری درباره حج را معطوف به شرایط و حفظ عزت و امنیت حجاج ایرانی دانست و گفت: هنوز دعوتنامه ای از عربستان برای حج دریافت نکرده ایم.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۷:۳۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه تفاهمات اجلاس مسکو درباره سوریه را خوب و موفق توصیف کرد و گفت: بحث حضور و پیوستن دیگر کشورها برای حل بحران سوریه به غیر از ایران، روسیه و ترکیه مطرح نیست.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۷:۳۰    
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه بحث های زیادی در جلسه هیات مدیره مطرح خواهد شد، گفت: از منصوریان حمایت می کنیم تا او در نیم فصل دوم موفق شود.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۷:۲۵    
حضرت آیت الله خامنه ای دیدار با جمعی از نخبگان جوان علمی کشور را، باز شدن پنجره ای به سوی یک باغ دلگشا و ورود هوای تازه، و فروزان تر شدن امیدها به تحقق اهداف والای نظام و کشور ...
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۵:۴۰    
در قوه قضائیه سابقه نداشته است که پرونده های کلانی مانند پرونده 3 هزار میلیاردی و یا پرونده بابک زنجانی رسیدگی شده باشد و این دو پرونده بخاطر کلان بودنش بر سر زبان ها افتاده است والا صدها پرونده قابل ...
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۵:۱۴    
نمی توان کلمه انسان به آنها گفت چرا که هیچ کسی ترافیک ساختگی درست نمی کند و این کلمه از آن دسته حرف هایی است که وقتی قافیه تنگ می آید و دیگر صحبتی ندارند ...
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۳:۵۹    
ارزش بازار شرکت گروه سرمایه گذاری آتیه دماوند از شرکت های گروه بانک صنعت و معدن در دوسال گذشته از 3 هزار و 500 میلیارد ریال به بیش از 10 هزار میلیارد ریال افزایش یافت.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۳:۵۹    
مدیرعامل بانک شهر از آمادگی این بانک در حمایت از اصحاب فرهنگ کشور خبر داد و گفت: بانک شهر حمایت از ارتقای فرهنگ کشور را بدون توجه به نگاه اقتصادی دنبال می کند.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۳:۴۴    
دفتر رییس جمهوری به ادعاهای منتشره به نقل از یک نماینده مجلس که در آن اقدامات و اظهاراتی به رییس جمهوری و محمد نهاوندیان رییس دفتر رییس جمهور منتسب شده است، واکنش نشان داد.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۳:۴۴    
سن خودروی فرسوده در کلانشهرها 20 سال است و در صورتی که در شهر تردد کنند، به ازای هر 24 ساعت ، پنجاه هزار تومان جریمه خواهند شد.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۳:۰۰    
حجت الاسلام والمسلمین خطیب یکی از هجمه های دشمن را ترور شخصیتی علمای بزرگ مانند آیت الله آملی لاریجانی عنوان کرد گفت ...
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۲:۵۵    
همین که رئیس جمهوری در پاسخ به سؤالی درباره نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری آینده سکوت کرد، نشان داد که هیچ عزم و اراده ای برای بهره برداری انتخاباتی و سیاسی در دولت یازدهم وجود ندارد.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۲:۵۵    
پلیس ترکیه امروز (دوشنبه) با اعلام اینکه عامل حمله کلوب استانبول احتمالا شهروندی از ترکمنستان یا قرقیزستان و مرتبط با داعش است ...
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۲:۴۵    
ایران و حماس امسال به هم نزدیک تر شده اند اما این روابط با جنگ داخلی خونین سوریه تیره شده است به ویژه بعد از جریان حلب در اوایل این ماه و بازپس گیری این شهر از شورشی ها.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۲:۴۰    
ما در محافل گوناگون از افراد مختلف و مسئولان مساله مبارزه با فساد را می شنویم. حقیقت این است که فساد آنقدر گسترده نیست که ما را دچار وحشت کند، اما همان قدری هم که مطمئن باشیم واقعی است سم مهلک است.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۲:۴۰    
معاون برنامه ریزی و اقتصاد حمل ونقل درباره تصمیم های اخیر مجلس و شورای اقتصاد برای بهبود وضعیت راه آهن توضیح داد.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۲:۳۵    
رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران از دادستان کل کشور درخواست کرد تا دادگاه های تجاری تشکیل شود.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۲:۳۰    
نمایندگان مردم در خانه ملت ضمن رأی به متوقف کردن احداث مسکن مهر جدید، بانک مسکن را نسبت به تامین باقیمانده تعهدات خود و تامین منابع مورد نیاز مسکن مهر موظف کردند.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۲:۳۰    
دبیر ششمین همایش بانکداری الکترونیک تصریح کرد: فین تک های نوظهور در سال های اخیر، می توانند آغازی برای عصر جدید خدمات مالیِ مبتنی بر فن آوری باشند که با حمایتِ بانک ها و زمینه سازیِ بانک مرکزی ...
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۲:۳۰    
بانک مرکزی صبوری کرد تا اثر شوک های کوتاه مدت در بازار تخلیه شود و در صورت لزوم مداخله کند.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۲:۲۵    
نایب رییس کمیسیون انرژی، صنایع پالایشی و پتروشیمی اتاق بازرگانی ایران معتقد است دستور العمل جدید برای ساماندهی بازار ارز و خرید آن توسط بانک مرکزی به جای صرافی ها ...
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۲:۲۵    
وزارت صنعت، معدن و تجارت ثبت سفارش واردات تمام خودروهای سواری وارداتی را متوقف کرد. به این ترتیب تا اطلاع ثانوی واردات خودروهای خارجی ممنوع است.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۲:۲۰    
معاون وزیر جهاد کشاورزی از عرضه گوسفند، گوشت تاره و منجمد به قیمت کیلویی 22 هزار و 500 تومان در بازار مصرف برای شکستن قیمت ها خبر داد.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۲:۲۰    
بعد از 113 روز از آغاز فصل جدید برای کشت محصولات کشاورزی می گذرد اما هنوز نرخ خرید تضمینی این محصولات تصویب و ابلاغ نشده و به نظر می رسد همچنان چانه زنی های حجتی برای افزایش قیمت ادامه دارد و امروز ...
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۲:۲۰    
از محل منابع پیش بینی شده در قانون بودجه سال 1395 برای حمایت از صادرات غیرنفتی اعتباری معادل 120 میلیارد تومان تخصیص یافته که به زودی پرداخت خواهد شد.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۲:۱۵    
در شرایطی که دیگر شخصیت های اصولگرا که احتمال نامزدی شان وجود دارد هنوز در اتاق های محرمانه در مورد تصمیم نهایی خود جلسات فشرده برگزار می کنند ...
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۲:۱۵    
دادستان کل کشور در نشست صبحانه کاری اتاق ایران در جمع فعالان بخش خصوصی اهمیت آسیب شناسی در حل مشکلات را مورد تاکید قرار داد و گفت: انتقادپذیر باشید و از طریق آسیب شناسی دقیق ...
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۲:۱۵    
رییس کل بانک مرکزی درباره بخشنامه اخیر گشایش اعتبارات اسنادی با دلار 36 هزار ریالی گفت: با این کار ریسک نوسان ارزی برای فعالان اقتصادی پوشش داده شد.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۲:۱۵    
وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات به عقب ماندگی بانکداری الکترونیک ایران از فناوری های روز جهانی اشاره کرد و گفت: با توجه به ضرورت تحول در صنعت بانکداری الکترونیکی ...
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۲:۱۰    
بررسی لایحه بودجه سال 1396 کل کشور نشان می دهد، پیش بینی درآمد 14 شرکت دولتی مرتبط با بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات نسبت به قانون بودجه امسال هفت هزار و 383 میلیارد ریال رشد داشته است.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۲:۱۰    
رییس کل بانک مرکزی گفت: سامانه صدور یکپارچه دسته چک 'صیاد' برای انسجام و یکپارچه سازی در صدور دسته چک بانکی در دست طراحی است.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۲:۱۰    
وزیر امور اقتصادی و دارایی به دغدغه دولت در تسویه بدهی به بانکها اشاره کرد و گفت: دولت با ملاحظه ظرفیت بازار سرمایه، افزایش نیافتن نرخ سود و دشواری تامین مالی از سوی بخش خصوصی ...
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۲:۰۴    
با انتصاب اعضای ستاد انتخابات در وزارت کشور، کشورمان رسما وارد دوازدهمین دورهٔ انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شد.