چهارشنبه ۱۹ اردیبهشتساعت ۰۹:۳۱May 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای راه امروز 1 دی 1395 - rahemrooz.ir

راه امروز 29 آذر 1394 راه امروز 31 فروردین 1395 راه امروز 31 اردیبهشت 1395 راه امروز 31 خرداد 1395 راه امروز 31 تیر 1395 راه امروز 31 مرداد 1395 راه امروز 31 شهریور 1395 راه امروز 30 مهر 1395 راه امروز 30 آبان 1395 راه امروز 30 آذر 1395 راه امروز 30 بهمن 1395 راه امروز 5 اسفند 1395 راه امروز 1 دی 1395 راه امروز 2 دی 1395 راه امروز 3 دی 1395 راه امروز 4 دی 1395 راه امروز 5 دی 1395 راه امروز 6 دی 1395 راه امروز 7 دی 1395 راه امروز 8 دی 1395 راه امروز 9 دی 1395 راه امروز 10 دی 1395 راه امروز 11 دی 1395 راه امروز 12 دی 1395 راه امروز 13 دی 1395 راه امروز 14 دی 1395 راه امروز 15 دی 1395 راه امروز 16 دی 1395 راه امروز 17 دی 1395 راه امروز 18 دی 1395 راه امروز 19 دی 1395 راه امروز 20 دی 1395 راه امروز 21 دی 1395 راه امروز 22 دی 1395 راه امروز 23 دی 1395 راه امروز 24 دی 1395 راه امروز 25 دی 1395 راه امروز 26 دی 1395 راه امروز 27 دی 1395 راه امروز 28 دی 1395 راه امروز 29 دی 1395 راه امروز 30 دی 1395 
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۵:۲۴    
مرکز آمار ایران اعلام کرد: تورم آذرماه در مناطق شهری با کاهش سه دهم درصدی نسبت به ماه گذشته، از 7.5 به 7.2 درصد رسیده است.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۴:۳۵    
واردات قطعات از چند گمرک مختلف و استفاده از کارت بازرگانی یک بار مصرف، دو تخلف عمده نمایندگی برند کره ای تولیدکننده لوازم خانگی عنوان شده که آن را مشمول جریمه 30 هزار میلیارد ریالی گمرک کرده است.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۹:۲۲    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات می گوید، خط اعتباری(ال سی) لازم برای شروع ساخت ماهواره ملی سنجشی تا دو هفته دیگر با همکاری یک شرکت روسی باز خواهد شد.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۹:۲۲    
دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت پیرو انتشار خبر نامه 400 نفر از دانشجویان و اساتید دانشگاه شریف به رئیس جمهوری و طرح برخی مسایل که نشان از ابهام احتمالی یا کم اطلاعی نویسندگان
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۹:۱۷    
تاکنون تفاهمنامه های مطالعاتی گوناگونی با شرکت های نفتی بین المللی برای مطالعه میدان های نفت و گازی کشور امضا شده است که این تفاهمنامه ها به معنای واگذاری قطعی این میدان ها نیست و قرار است در نهایت ...
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۷:۲۸    
دبیر شورای نگهبان با اشاره به حوادث تروریستی اخیر ترکیه و آلمان و پیش از آن حوادث مشابه در فرانسه گفت: بسیاری از تکفیری ها و داعشی ها، دست پرورده همین کشورها هستند و اکنون این کشورها ...
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۷:۲۸    
رئیس جمهور آمریکا طی روزهای گذشته انجام هر گونه عملیات حفاری نفتی را در آب های قط شمال این کشور ممنوع کرد.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۷:۲۲    
معامله گران بازار سهام در حالی معاملات کم حجمی را نظاره گر بودند که حمایت حقوقی ها برای جمع آوری سهام در گروه های شاخص ساز و تکاپو برای ترسیم الگوی تکنیکی صعودی همزمان با نوسان دوباره دلار به سبزپوش ...
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۷:۲۲    
عضو انجمن عالی کارفرمایی کشور با بیان اینکه صرف هزینه 1.5 میلیارد دلاری از صندوق توسعه ملی مقطعی و گره گشا نخواهد بود، گفت: صرف این هزینه یک مشت پول حرام کردن در کشور است.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۷:۲۲    
رییس فراکسیون امید در مجلس شورای اسلامی گفت: به دلیل برخی اشتباهات و تندروی ها در دهه 80، شکافی میان جریان اصلاحات بوجود آمد، اما اکنون شاهد پیروزی تفکر تدبیر و امید می باشیم.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۷:۱۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه نقل قول کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد در مجلس از سخنان ظریف وزیر امور خارجه را مخدوش ...
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۶:۵۶    
رییس جمهوری با اشاره به توافق ایران و ارمنستان برای گسترش روابط در حوزه های انرژی، ترانزیت، تجارت و روابط بانکی اظهار داشت ...
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۶:۵۱    
یک روزنامه روسی در شماره امروز خود، خبر از توقف مذاکرات در خصوص لغو روادید بین روسیه و ترکیه داد.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۶:۱۱    
نماینده مردم مشهد در مجلس بخشی از صحبت های منتسب به وزیر امور خارجه در جلسه محرمانه کمیسیون امنیت ملی مجلس را منتشر کرد.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۶:۰۱    
رئیس کل سازمان مالیاتی کشور در نشست مشترک این سازمان با اتاق تعاون ایران، از بخشودگی 100 درصد جرایم قابل بخشش تعاونی ها به شرط پرداخت اصل بدهی مالیاتی تا پایان سال 95 خبر داد.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۵:۵۱    
رئیس مجلس در جریان بررسی لایحه برنامه ششم از مشکلات متنی این لایحه گلایه کرد و گفت: چه گرفتاری شدیم، وقتی مطالب درست نوشته نمی شود همین می شود.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۵:۴۶    
این روزها نزدیک به 8 تا 9 درصد قیمت دلار افزایش یافته اما متاسفانه قیمت لوازم خانگی بیش از 22 درصد است چه کسی باید بازار را کنترل کند و از حقوق مردم دفاع کند؟
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۵:۱۶    
رئیس کنفدراسیون صادرات با اشاره به افزایش صادرات نفت و گاز و قیمت دلار در مورد رشد اقتصادی 7.4 درصدی نیمه اول امسال، گفت: با توجه به افزایش صادرات نفت ...
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۴:۵۱    
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری 92 با طرح این سئوال که کدام تحریم ها از سوی دشمنان برداشته شد، گفت: مذاکرات نتیجه ای جزء بتن ریزی قلب راکتور اراک و کاهش سانتریفیوژها برای ایران نداشت.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۴:۵۱    
وزارت راه و شهرسازی جزییات ممنوعیت ها و محدودیت های ترافیکی روزهای چهارشنبه یکم دی ماه تا شنبه چهارم دی ماه را اعلام کرد.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۴:۴۶    
عضو کانون عالی شوراهای اسلامی کار از طرح کمیسیون اجتماعی مجلس برای تغییر ترکیب شورای عالی کار استقبال کرد و آن را به سود جامعه کارگری دانست.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۴:۴۱    
ارزش پایه وارداتی گوشی های تلفن همراه با برند سامسونگ اعلام شد که براین اساس برای این گوشی ها ارزشی از 38 تا 436 یورو در نظر گرفته شده است.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۴:۳۶    
رشد اقتصادی اعلامی اخیر که بیانگر جهش قابل توجه در این شاخص بود، این روزها به یکی از پرحاشیه ترین شاخص های اقتصادی تبدیل شده است.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۴:۳۶    
معاون عملیات و نظارت بازار فرابورس ایران می گوید با توجه به اینکه هر ماه امتیاز تسهیلات مسکن جدید اعلام می شود، این موضوع روی عرضه و در نتیجه قیمت تسه تاثیر دارد ...
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۴:۳۱    
مهران مدیری روی خط تلفنی برنانه مثبت یک با اجرای علی ضیا حاضر شد و درباره حواشی اخیر توضیحاتی ارائه داد.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۴:۳۱    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی مصوب کردند که با تصویب ماده هفت لایحه برنامه ششم توسعه، با تعیین سازوکار جدیدی در نظام بودجه ریزی سالانه کشور، دولت را مکلف به واریز 30 درصد منابع صادرات نفت خام ...
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۴:۲۶    
شرکت گروه سرمایه گذاری آتیه دماوند از گروه شرکت های بانک صنعت و معدن به نشان زرین پربازده ترین و سودآورترین شرکت سرمایه گذاری،استاندارد و جایزه بین المللی (BCS-Investment) ...
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۴:۲۶    
رئیس اتحادیه دارندگان رستوران و سلف سرویس تهران گفت: دریافت حق سرویس در رستوران ها و سلف سرویس ها غیرقانونی است و مردم می توانند در صورت مشاهده، واحد متخلف را برای برخورد به اتحادیه معرفی کنند.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۴:۲۱    
مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی بجنورد به خبرنگار ایرنا گفت: وضعیت نامناسب جوی و کاهش دید در خراسان شمالی باعث شد تا پرواز هواپیما از تهران به فرودگاه بین المللی بجنورد در روز چهارشنبه لغو شود.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۴:۲۱    
گزارش جدید هیات مشاور صندوق بین المللی پول درباره اقتصاد ایران در سال 2016 از چشم انداز رشد تولید ناخالص داخلی 6.6 درصدی و تورم 9 درصدی حکایت دارد.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۴:۱۶    
یک اقتصاددان رعایت استانداردهای جدید گزارشگری مالی IFRS را برای توسعه روابط بین المللی بانک ها ضروری دانست و گفت: با وجود الزام بانک ها به شفافیت در صورت های مالی ...
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۴:۱۶    
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار درباره احتمال راه اندازی بازار آتی ارز تا پایان امسال، گفت: اجرای این طرح به سیاست های ارزی بانک مرکزی بستگی دارد.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۲:۱۱    
سعید لیلاز می گوید: اگر قیمت نفت دوبرابر شود،دیگر بر اقتصاد اثر تعیین کننده ندارد.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۲:۰۶    
حقوق شهروندی موضوع بسیار مهمی است و مربوط به تمام ایرانیان و افرادی است که تابعیت ایرانی دارند. همه ایرانیان باید به طور برابر و بدون تبعیض از حقوق بشر و شهروندی برخوردار باشند.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۱:۵۶    
روز دوشنبه سفیر روسیه در ترکیه مورد سو قصد قرار گرفت. به گفته ی پلیس آنکارا، آندری کارلوف در نمایشگاهی در آنکارا حضور پیدا کرده بود که مورد سو قصد فردی قرار می گیرد که قبل از شلیک او فریاد می زند شما ...
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۱:۴۱    
رییس جمهوری گفت: روابط نزدیک با همسایگانی که از لحاظ اقتصادی و امنیت ملی اهمیت فوق العاده ای دارند جزو سیاست های ایران است.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۱:۲۶    
گعده های انتخاباتی اصلاح طلبان جدی تر از قبل برپا می شوند، جلساتی که گویا پای روحانیون هم به آن باز شده است و قرار است در کنار تصمیمات تشکیلاتی از جایگاه شیخوخیت نیز در راستای کاهش اختلافات بهره ...