شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۰۶:۴۶May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای راه امروز 28 دی 1395 - rahemrooz.ir

راه امروز 29 آذر 1394 راه امروز 31 فروردین 1395 راه امروز 31 اردیبهشت 1395 راه امروز 31 خرداد 1395 راه امروز 31 تیر 1395 راه امروز 31 مرداد 1395 راه امروز 31 شهریور 1395 راه امروز 30 مهر 1395 راه امروز 30 آبان 1395 راه امروز 30 آذر 1395 راه امروز 30 بهمن 1395 راه امروز 5 اسفند 1395 راه امروز 1 دی 1395 راه امروز 2 دی 1395 راه امروز 3 دی 1395 راه امروز 4 دی 1395 راه امروز 5 دی 1395 راه امروز 6 دی 1395 راه امروز 7 دی 1395 راه امروز 8 دی 1395 راه امروز 9 دی 1395 راه امروز 10 دی 1395 راه امروز 11 دی 1395 راه امروز 12 دی 1395 راه امروز 13 دی 1395 راه امروز 14 دی 1395 راه امروز 15 دی 1395 راه امروز 16 دی 1395 راه امروز 17 دی 1395 راه امروز 18 دی 1395 راه امروز 19 دی 1395 راه امروز 20 دی 1395 راه امروز 21 دی 1395 راه امروز 22 دی 1395 راه امروز 23 دی 1395 راه امروز 24 دی 1395 راه امروز 25 دی 1395 راه امروز 26 دی 1395 راه امروز 27 دی 1395 راه امروز 28 دی 1395 راه امروز 29 دی 1395 راه امروز 30 دی 1395 
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۷:۵۰    
با اجرای برجام تمام محدودیت هایی که در دوران تحریم ها برای کشورمان بوجود آمده بود برطرف شد و وضعیت ایران در حوزه بیمه به حالت عادی بازگشت.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۷:۰۲    
راه امروز: معمای شاه باز هم سوژه شد. پس از پخش صدای ویگن، ابراهیم حامدی (ابی) شب گذشته صدای عبدالحسن ستارپور (ستار) دیگر خواننده لس آنجلسی را پخش کرد که با واکنش مخاطبان در فضای مجازی روبه رو شد ...
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۶:۵۷    
راه امروز : هنوز شوک ناشی از درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی برطرف نشده است؛ چهره ای که صرف نظر از تأثیر ویژه بر معادلات داخلی ایران ...
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۳:۴۷    
به دنبال انتشار کتاب اطلس تجهیزات دریایی، ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری اقدام به راه اندازی نسخه آنلاین سامانه ثبت تجهیزات دریایی کرده است.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۱:۴۲    
محمدجواد ظریف، وزیر خارجه کشورمان شامگاه سه شنبه به منظور شرکت در نشست مجمع جهانی اقتصاد در داووس، وارد زوریخ سوئیس شد.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۹ - ۱۱:۲۲    
روزنامه اطلاعات خاطره ای را از حجت الاسلام محمدعلی خسروی نماینده اولین دوره مجلس شورای اسلامی منتشر کرد.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۸:۱۷    
قائم مقام دبیرکل کانون کارفرمایان عالی ایران با بیان اینکه بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان خوش حساب اقدام مناسبی در راستای اقتصاد مقاومتی است ...
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۷:۰۲    
آنها که برجام را نقد می کنند لوکس نقد می کنند؛ باید به مردم گفت که اگر برجام نبود چه می شد؟ ممکن است کسی اجرای برجام را نقد کند اما برجام موضوع دولت نیست که کسی فکر کند باید برای مقابله با دولت با ...
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۵:۴۷    
عبدالقادر ماشاریپوف عامل حمله به کلوب شبانه در استانبول به گناه خود اعتراف کرد. او یک روز پیش از بازداشت، محل اقامت خود را تغییر داده بود.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۵:۴۲    
جمعی از سفرای کشورهای خارجی با حضور در دبیرخانه مجمع و امضای دفتر یادبود به مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی ادای احترام کردند.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۵:۳۷    
یک عضو هیات رییسه مجلس خبرگان تعیین جانشین آیت الله هاشمی رفسنجانی در مجلس خبرگان را منوط به هماهنگی این مجلس، شورای نگهبان و وزارت کشور جهت برگزاری انتخابات میاندوره ای دانست.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۵:۳۲    
اینکه در دوره های اول و دوم، ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام برعهده رئیس جمهور بود، به نظر می رسد یک رویه است. ابقاء آیت الله هاشمی رفسنجانی در ریاست مجمع نیز به نوعی استمرار همان رویه محسوب می شود.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۴:۵۲    
احمد مسجد جامعی پس از اینکه موضوع استعفایش در صحن شورای شهر بررسی نشد به نشانه اعتراض جلسه را ترک کرد.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۳:۵۲    
عسکری عضو هیات مدیره بانک صنعت و معدن گفت : استاندارد سازی سیستم مالی و ایجاد ارتباط کاری با موسسات مالی بطور مستقیم و بدون واسطه از نتایج درخشان برجام برای سیستم بانکی کشور است.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۳:۲۲    
وزیر امور اقتصادی و دارایی اظهارداشت: سامانه از زمان ایجاد تا به امروز توفیقات خوبی در انجام عملیات گمرکی داشته و همچنین ارتباطات گمرک با سایر دستگاه ها به صورت برخط شده و کمک کرده تا اقدامات و ...
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۳:۰۷    
عضو شورای رقابت گفت: با توجه به پایان سال مالی شرکت های خودروسازی و حضور مدیران ساپیا و ایران خودرو در کمیسیون صنایع، منتظر هستیم تا گزارشی از روند بازپرداخت تسهیلات به مجلس ارائه شود.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۳:۰۲    
سرپرست دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات گمرک ایران تاکید کرد که در حال حاضر 40 درصد از محموله های وارداتی به کشور بازرسی فیزیکی می شوند.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۳:۰۲    
یک کارشناس بازار ارز در پی نوسان نرخ ارز در هفته های اخیر، معاملات مختلفی از جمله معاملات فردایی در سبزه میدان با حجمی بالا و بدون هیچ آمار شفاف ...
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۳:۰۲    
دبیر کانون سراسری انجمن انبوه سازان مسکن کشور با اشاره به نرخ 8 درصدی تورم عمومی گفت: شورای پول و اعتبار باید به صورت اضطراری تشکیل جلسه دهد و مجدداً میزان نرخ سود تسهیلات در حوزه های تولید و خرید ...
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۲:۵۷    
برگزاری مناقصه های نفتی در زمستان 94 برنامه ریزی شد، برنامه ای که گویی تا زمستان امسال به خواب زمستانی رفت و در دل این یک سال ...
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۲:۵۷    
طلای جهانی روز سه شنبه تحت تاثیر تقاضا برای دارایی مطمئن در آستانه سخنرانی نخست وزیر انگلیس درباره روند خروج این کشور از اتحادیه اروپا، به بالاترین سطح در بیش از هفت هفته گذشته صعود کرد.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۲:۵۲    
توافق هسته ای ایران و کشورهای 5 بعلاوه یک به اولین سالگرد خود رسید. طی یک سال گذشته مخالفان دولت بیشترین تلاش را برای کم اثر جلوه دادن این توافق بر اقتصاد کشور بکار گرفتند.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۲:۵۲    
معاون وزیر ارتباطات از رایزنی و مذاکرات این وزارتخانه با وزارت نیرو خبر داد تا بدین ترتیب از ظرفیت کابل های برق فشار قوی برای انتقال شبکه فیبر نوری بهره گیری شود.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۲:۴۷    
اولین فروند از ایرباس های خریداری شده توسط ایران ایر در حالی به تازگی تحویل داده شد که بخشی از تامین مالی آن همچنان با ابهاماتی همراه است ...
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۲:۴۷    
هجمه ها به این دلیل بود که آقای هاشمی بزرگ بود و بقیه از او می ترسیدند؛ می ترسیدند که جای آنان را تنگ کند ...
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۲:۳۷    
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با اشاره به لابحه جابجایی اعتبارات مازاد هزینه نشده به مبلغ 943 میلیارد تومان گفت ...
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۲:۳۲    
فکر پاره کردن برجام از سوی ترامپ به عنوان اولویت او را جدی نگیرید حتی با اینکه او بارها و بارها این مساله را اعلام کرده باشد. او همچنین گفته بود که به بازنگری در توافق و مفاد آن نیز فکرمیکند.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۲:۲۷    
هواپیمای ایرباس 321 تازه خریداری شده روز سه شنبه در نخستین پرواز خود جمعی از خانواده های شهدا و ایثارگران را از تهران به مشهد آورد.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۲:۲۲    
سه کارشناس مسائل بین المللی در روسیه تاکید کردند: ایران توانسته است از برجام دستاوردهای بسیار مهمی بگیرد که به ویژه نتایج آن در عرصه سیاسی خیره کننده است.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۲:۲۲    
رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران با اشاره به وجود یک میلیون و 200 هزار واحد صنفی در کشور، می گوید، وجود سه میلیون دستگاه کارتخوان(پوزPOS) در این تعداد واحد صنفی، اتلاف منابع است.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۲:۱۷    
مدیرکل امور بین الملل راه آهن جمهوری اسلامی ایران می گوید، پس از اجرایی شدن برجام و لغو تحریم ها ظرفیت سازی بیش از 10 میلیارد یورو سرمایه گذاری در حوزه حمل و نقل ریلی کشور صورت گرفته است.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۲:۱۷    
مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) از رشد 42 درصدی ورود سرمایه گذاران خارجی به بازار سرمایه ایران پس از برجام خبر داد.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۲:۱۲    
خانواده آیت الله هاشمی هر جا می گفتند، تدفین انجام می شد؛ اما داخل ضریح، نزدیکی ایشان به امام را نشان داده و جاودانه می کند. حضرت آیت الله حاج حسن آقای خمینی پیشنهاد دفن در داخل ضریح را مطرح کردند.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۲:۱۲    
برجام تلاش بی بدیلی بود که با هدایت مقام معظم رهبری و درایت رئیس جمهور و تکاپوی دیپلمات های پر تلاش مان به سرانجام رسید.انتظار این بود که برجام برای اقتصاد ایران نتایج خوبی به دنبال داشته باشد.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۱:۵۲    
درگذشت ناگهانی آیت الله هاشمی تاثیر قابل توجهی برمیانه رو ها خواهد گذاشت چرا که آنها یکی از شخصیت های کلیدی و صاحب نفوذ شان را از دست دادند.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۱:۵۲    
جمهوری اسلامی ایران با هدف مطلع شدن طرف سعودی ازمحورهای مورد نظرکشورمان ، به دعوتنامه وزارت حج عربستان پاسخ داد.
راه امروز   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۱:۳۷    
در دو روز گذشته صحنه سیاسی روابط اروپا آمریکا شاهد تنشی کم سابقه بوده است. رهبران ارشد کشورهای اروپایی به انتقاد از مواضع اخیر دونالد ترامپ پرداخته اند ...