چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۱۱:۰۲May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای راه امروز 31 مرداد 1396 - rahemrooz.ir

راه امروز 29 آذر 1394 راه امروز 30 اسفند 1395 راه امروز 31 فروردین 1396 راه امروز 31 اردیبهشت 1396 راه امروز 31 خرداد 1396 راه امروز 1 تیر 1396 راه امروز 31 شهریور 1396 راه امروز 1 مهر 1396 راه امروز 30 آبان 1396 راه امروز 30 آذر 1396 راه امروز 1 دی 1396 راه امروز 29 بهمن 1396 راه امروز 27 اسفند 1396 راه امروز 1 مرداد 1396 راه امروز 2 مرداد 1396 راه امروز 3 مرداد 1396 راه امروز 4 مرداد 1396 راه امروز 5 مرداد 1396 راه امروز 6 مرداد 1396 راه امروز 7 مرداد 1396 راه امروز 8 مرداد 1396 راه امروز 9 مرداد 1396 راه امروز 10 مرداد 1396 راه امروز 11 مرداد 1396 راه امروز 12 مرداد 1396 راه امروز 13 مرداد 1396 راه امروز 14 مرداد 1396 راه امروز 15 مرداد 1396 راه امروز 16 مرداد 1396 راه امروز 17 مرداد 1396 راه امروز 18 مرداد 1396 راه امروز 19 مرداد 1396 راه امروز 20 مرداد 1396 راه امروز 21 مرداد 1396 راه امروز 22 مرداد 1396 راه امروز 23 مرداد 1396 راه امروز 24 مرداد 1396 راه امروز 25 مرداد 1396 راه امروز 26 مرداد 1396 راه امروز 27 مرداد 1396 راه امروز 28 مرداد 1396 راه امروز 29 مرداد 1396 راه امروز 30 مرداد 1396 راه امروز 31 مرداد 1396 
راه امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۳:۳۸    
گمرک ایران ادعای ورود 51 دستگاه خودروی لوکس با ترک تشریفات و بدون ثبت سفارش را تکذیب کرد.
راه امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۸:۰۸    
عضو منتخب شورای پنجم شهر کرج گفت: "اصغر نصیری" با اکثریت نسبی آرای اعضای شورای شهر، شهردار کرج شد.
راه امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۸:۰۳    
فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در اطلاعیه ای ضمن تکذیب ادعای مخالفت صوری برخی اعضای این فراکسیون با وزرا در جریان رای اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت اعلام کرد که شائبه ها درباره رفتار برخی اعضای ...
راه امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۷:۵۳    
سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: امنیت ملی از جمله مصالحی است که در آن نباید رقابت های سیاسی بین گروه و احزاب کشور ایجاد شود.
راه امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۷:۴۳    
معاون بانک مرکزی با تاکید بر اینکه با هرگونه دور زدن بخشنامه جدید نرخ سود از سوی بانکها به شدت برخورد می شود، گفت: خودروسازان باید نرخ 18درصد در پیش فروش های خود لحاظ کنند.
راه امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۷:۳۸    
ابلاغیه بانک مرکزی درباره افزایش مبلغ وام جعاله تعمیرات مسکن از 10 به 20 میلیون تومان محدودیت زمانی ندارد و پرداخت این مبلغ به عهده بانک ها واگذار شده که در صورت داشتن منابع ...
راه امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۰:۵۳    
تیم فوتبال استقلال تهران در پنجمین هفته لیگ برتر فوتبال مقابل پدیده سومین شکست فصل خود را متحمل شد.
راه امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۰:۴۸    
تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار رفت برابر الاهلی عربستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بازی باخته را با تساوی عوض کرد.
راه امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۰:۲۸    
حسن روحانی روز گذشته در اقدامی تعجب برانگیز معاونت اقتصادی ریاست جمهوری را احیا کرد. او محمد نهاوندیان را برای این سمت تازه برگزید. این در حالی است که معاونت اقتصادی دو دهه است که منحل شده است.
راه امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۰:۰۸    
عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: کناره گیری یکی از کاندیداهای جبهه مردمی از انتخابات براساس نظرسنجی ها بود.
راه امروز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۳:۵۸    
بهاره مهاجری
راه امروز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۸:۴۳    
رئیس سازمان انرژی اتمی تصریح کرد، بزرگترین اولویت ما حفظ برجام است، البته نه به هر قیمتی و اگر اراده کنیم می توانیم حداکثر تا پنج روز غنی سازی 20 درصدی را در فردو آغاز کنیم.
راه امروز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۸:۴۳    
معاون نوآوری و تجاری سازی فناوری معاونت علمی ریاست جمهوری با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور و لزوم توجه به اقتصاد دانش بنیان گفت: بانک شهر همواره همراه و همگام در انجام پروژه های دانش بنیان بوده است.
راه امروز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۸:۳۸    
اردوغان روز دوشنبه پیش از آغاز یک سفر رسمی به اردن، درباره سفر هفته گذشته باقری گفت که مقام های نظامی ترکیه با او درباره "احتمال اقدام مشترک علیه گروه های تروریستی" بحث کرده و خود او هم درباره این که ...
راه امروز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۸:۳۳    
نایب رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح انتقاداتی نسبت به این فراکسیون در جریان رای اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم ...
راه امروز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۸:۳۳    
محمود احمدی نژاد و محمدباقر قالیباف در 14 سال گذشته فضای بازی را برای اجرای پروژه های شهری به وسیله مجموعه های نظامی باز گذاشتند که ثمره آن اگرچه شاید گران بوده ...
راه امروز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۶:۲۳    
وکیل مدافع محمود احمدی نژاد رئیس جمهور اسبق ایران توضیحاتی درباره آرای ادعایی دیوان محاسبات علیه موکلش داد و گفت: متاسفانه دیوان محاسبات به خلاف وقاع گویی های خود ادامه می دهد.
راه امروز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۶:۲۳    
این روزها شاخص بازده نقدی و قیمتی بورس تهران روند رو به افزایش را طی می کند. به طوری که این شاخص تا اواسط کانال 82 هزار واحدی نیز رسیده ...
راه امروز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۶:۱۸    
جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از هیات رئیسه مجلس درخواست کردند زمان حضور عکاسان مطبوعاتی در صحن پارلمان محدود شود.
راه امروز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۵:۱۸    
پیمان قربانی در نشست خبری امروز- سه شنبه- که با محوریت سود بانکی برگزار شد به تشریح ابعاد دستورالعمل جدید بانک مرکزی در رابطه با سود بانکی پرداخت.
راه امروز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۵:۱۳    
دبیر کل اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق جزییات بخش نامه عراق در زمینه ورود کالاهای ایرانی به این کشور را تشریح و عنوان کرد که این بخشنامه هیچ اخلالی در روابط تجاری ایران و عراق ایجاد نمی کند و به ...
راه امروز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۴:۳۸    
مدتی است که سپرده های یکی از موسسات غیرمجاز در حال ساماندهی در یکی از فروشگاه های اینترنتی مورد معامله قرار گرفته و فضا برای دلالی این سپرده ها باز شده است!
راه امروز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۴:۲۸    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به سوالی درباره پرونده های مفتوح محمود احمدی نژاد در قوه قضائیه و حضور او در مجمع تشخیص، گفت: مسائل شخصی افراد از نظر قانونی به مجمع هیچ ارتباطی ندارد.
راه امروز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۲:۱۸    
با 10 رای منتخبان شورای شهر اصفهان قدرت الله نوروزی به عنوان شهردار اصفهان انتخاب شد.
راه امروز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۲:۱۸    
اولویت ایران پیوستن به سازمان تجارت جهانی نیست، بلکه توسعه پیوندهای منطقه یی است. این جمله متولی تجارت کشور است که اخیرا مطرح کرده بود و سبب بروز واکنش هایی از سوی کارشناسان حوزه تجارت شد.
راه امروز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۲:۱۳    
از ابتدای هفته خبری جامعه هنری و جوانانی که به موسیقی علاقه داشتند را در بهت فرو برد؛ حمید صفت خواننده جوان رپ به اتهام قتل ناپدری اش دستگیر شد.
راه امروز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۲:۰۸    
دست اندرکاران گروه مهراوه که قرار بود جمعه گذشته در تالار اندیشه کنسرتی را برگزار کنند؛ در شرایطی قرار داده شدند تا خودشان اقدام به تعطیلی کنسرت شان کنند ...
راه امروز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۲:۰۳    
چرا حبیب الله بیطرف از راهیابی به پاستور باز ماند؟ همین یک سوال در دو روز گذشته به شکلی انتقادی فراکسیون امید را نشانه می گیرد ...
راه امروز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۱:۵۸    
نائب رئیس مجلس با اشاره به اصلاحیه ای در میزان آرای وزیر راه و شهرسازی در جلسه رای اعتماد گفت که میزان آرای موافقان آقای آخوندی 198 است.
راه امروز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۸:۰۳    
عضو فراکسیون امید گفت: دوستان اصلاح طلب منتقد فراکسیون امید مقداری از فضای میدانی مجلس دور هستند، فضای رسانه ای و بعضا عاطفی و احساسی حاکم شده و واقعیت مجلس مدنظر قرار نگرفته است.
راه امروز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۷:۴۳    
دونالد ترامپ در سخنرانی خود در پنتاگون گفت: همانند مردم از سیاست خارجی که به جای توجه به منافع امنیتی ، بیش از حد انرژی، پول و مهم تر از هرچیزی ...
راه امروز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۷:۳۸    
فرمانده اقتصاد ایران اکنون مشخص نیست.آیا وزیر اقتصاد ریل گذاری می کند یا سازمان برنامه؟شایدهم بانک مرکزی یاستاد هماهنگی اقتصادی به دبیری مسعود نیلی و نیز باید دید شرح وظایف نهاوندیان چیست.
راه امروز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۶:۵۳    
وعده رونق مسکن مدت طولانی است که از سوی مسوولان مختلف اعم از وزیر راه و شهرسازی، رییس اتحادیه املاک و حتی کارشناسان از ماهی به ماه دیگر، از فصلی به فصل دیگر و از سالی به سال دیگر موکول می شود .
راه امروز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۶:۴۸    
رای اعتماد به کابینه دوازدهم با حواشی همراه شده است. روز گذشته خیلی ها درباره عدم رای اعتماد مجلس به بیطرف ...