سه شنبه ۱۸ اردیبهشتساعت ۰۷:۰۰May 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای رهیاب 31 تیر 1395 - rahyabnews.com

رهیاب 23 اسفند 1393 رهیاب 31 فروردین 1395 رهیاب 31 اردیبهشت 1395 رهیاب 31 خرداد 1395 رهیاب 31 مرداد 1395 رهیاب 31 شهریور 1395 رهیاب 30 مهر 1395 رهیاب 30 آبان 1395 رهیاب 30 آذر 1395 رهیاب 1 دی 1395 رهیاب 1 بهمن 1395 رهیاب 30 اسفند 1395 رهیاب 1 تیر 1395 رهیاب 2 تیر 1395 رهیاب 3 تیر 1395 رهیاب 4 تیر 1395 رهیاب 5 تیر 1395 رهیاب 6 تیر 1395 رهیاب 7 تیر 1395 رهیاب 8 تیر 1395 رهیاب 9 تیر 1395 رهیاب 10 تیر 1395 رهیاب 11 تیر 1395 رهیاب 12 تیر 1395 رهیاب 13 تیر 1395 رهیاب 14 تیر 1395 رهیاب 15 تیر 1395 رهیاب 16 تیر 1395 رهیاب 17 تیر 1395 رهیاب 18 تیر 1395 رهیاب 19 تیر 1395 رهیاب 20 تیر 1395 رهیاب 21 تیر 1395 رهیاب 22 تیر 1395 رهیاب 23 تیر 1395 رهیاب 24 تیر 1395 رهیاب 25 تیر 1395 رهیاب 26 تیر 1395 رهیاب 27 تیر 1395 رهیاب 28 تیر 1395 رهیاب 29 تیر 1395 رهیاب 30 تیر 1395 رهیاب 31 تیر 1395 
رهیاب   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۷:۳۴    
مدیر پیشین آکادمی باشگاه استقلال گفت: خدا را شکر مرا برکنار کردند تا راحت شوم.
رهیاب   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۷:۳۴    
استاندار خراسان جنوبی شب گذشته شماری از فرمانداران و بخشداران خراسان جنوبی را برکنار و مدیران جدید را معرفی کرد.
رهیاب   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۷:۳۱    
جریان اصلاحات بستر فعالیت آقازادگی در فضای سیاسی کشور است؛ فروپاشی پدیده آقازادگی را زمانی شاهد هستیم که جریان اصلاحات از حمایت لابی های قدرت و ثروت که در ساختار سیاسی این نهاد رشد کرده است؛ دست بکشد.
رهیاب   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۷:۳۱    
در حالی که برخی رسانه های ترکیه ای از احتمال شکایت ریزه اسپور خبر می دهند باشگاه پرسپولیس و مهدی طارمی همچنان سکوت کرده اند تا ابهامات بیشتر شود.
رهیاب   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۷:۳۱    
نامۀ یک رادیوتکنولوژیست به نمایندگی از رادیوتکنولوژیست های کشور را می خوانید که برای افکارنیوز ارسال کرده اند و از ما خواسته اند صدایشان را به گوش وزیر بهداشت برسانیم.
رهیاب   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۷:۲۸    
برای بازگشت ناگهانی طارمی به پرسپولیس دلایل مختلفی شنیده می شود.
رهیاب   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۷:۲۸    
وحید امیری نیز دیگر بازیکنی بود که از جمع پرسپولیسی ها جدا شد و به تمرین اختصاصی زیر نظر چوک پرداخت.
رهیاب   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۷:۲۵    
سرخپو شان پایتخت در جذب بازیکنان خارجی در فصل نقل و انتقالات چشم بازار را کور کردند.
رهیاب   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۷:۲۵    
پرسپولیس در فصل جاری تغییرات عمده ای داشته که از حد طبیعی خارج است.
رهیاب   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۷:۲۲    
اظهارنظر اخیر دبیرکل سازمان ملل متحد درباره موارد نقض روح برجام توسط ایران از جمله آزمایش موشک های بالستیک واکنش های تند داخلی را به همراه داشته است.
رهیاب   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۷:۰۱    
ناتوانی در تأمین هزینه های سالگرد مراسم ازدواج بهانه ای شد که مردی جوان به خاطر آن دست به جنایت بزند ...
رهیاب   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۶:۵۸    
متخصص دیابت با بیان اینکه عسل نسبت به شکر از شیرینی بیشتری برخوردار است، گفت: میزان کربوهیدرات و کالری عسل نیز بیشتر از شکر بوده لذا جایگزین مناسبی برای شکر نیست.
رهیاب   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۶:۵۶    
نمایش آدام خوانی که پائیز گذشته روی صحنه بود دوباره به صحنه بازگشت.این خبر را بهنوش طباطبایی بازیگر اصلی این نمایش در اینستاگرام خود با انتشار این عکس داده است.وی در توضیح این عکس نوشت:
رهیاب   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۶:۵۶    
بازیگران سریال" علی البدل "با شلوارکردی در صفحه اینستاگرام محسن تنابنده حضور پیدا کردند سریال " علی البدل" در روستایی در اطراف همدان رفم می خورد که قصه طنز و متفاوتی دارد
رهیاب   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۶:۵۶    
موضوع پوشش و انتخاب لباس همواره به عنوان نمادی از شخصیت و روحیات درونی افراد مطرح بوده است،به تعبیری باید گفت،انتخاب لباس بازخورد نگاه و جهان بینی افراد نسبت به محیط بیرونی و جامعه خویش است. ...
رهیاب   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۶:۵۶    
خبرگزاری حوزه تصویری از آیت الله امینی، امام جمعه موقت قم و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در حال خرید میوه در بازار منتشر کرده است.
رهیاب   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۶:۵۳    
جواد یحیوی مجری ممنوع التصویر رسانه ملی که اخیرا به سراغ فضای اینترنت رفته و برنامه ای تصویری را برای فضای مجازی اجرا می کند در گفتگویی ضمن اشاره به خاطرات همکاری با شهاب حسینی در رسانه ملی گفته است ...
رهیاب   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۶:۴۱    
آزاده نامداری و همسرش در چالش عکس سیاه و سفید
رهیاب   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۶:۳۸    
تعداد هواپیماهای مورد نیاز را باید خود ایرلاین ها پیشنهاد دهند اما با میتسوبیشی ژاپن برای خرید 25 فروند هواپیما مذاکرات شروع شده است. ارزش این قرارداد چیزی حدود 400 الی 500 میلیون دلار برآورد می شود.
رهیاب   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۶:۳۸    
چندی پیش معاون وزیر ارتباطات از کاهش تعرفه استفاده از هر کیلوبایت داده تلفن همراه از 0.5 به 0.4 ریال خبر داده و درباره هزینه های دسترسی به اینترنت ADSL نیز اینگونه اعلام کرده بود که با مصرف بیش از 2 ...
رهیاب   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۶:۳۸    
تهران بالاترین و بیرجند ارزان ترین واحدهای مسکونی رادر میان استان های کشور دارد.
رهیاب   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۶:۳۵    
با منتفی شدن حضور حاج صفی در استقلال به نظر می رسد سرمربی این تیم بازیکن خود را در پست دفاع چپ انتخاب کرده است.
رهیاب   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۶:۳۵    
علی کریمی نسبت به ادعا و حضور امیر تتلو در پرسپولیس واکنش نشان داد.
رهیاب   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۶:۳۵    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با هوادلران این تیم اعلام کرد از شرایط موجود نگران نیست.
رهیاب   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۶:۳۲    
مدافع ملی پوش نفت گفت: اسمش این است که بازیکنان میلیاردی قرارداد می بندند ولی در عمل دریافتی در کار نیست و می بینید که اکثرا باشگاه ها میلیاردی بدهکار هستند.
رهیاب   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۶:۳۲    
برانکو ایوانکوویچ به مهدی طارمی هشدار داد که اگر به شرایط مطلوب نرسد نیمکت نشین خواهد بود
رهیاب   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۶:۳۲    
گومز که تابستان گذشته به بشیکتاش پیوست، فصل فوق العاده ای را در سوپرلیگ ترکیه داشت و حتی به تیم ملی آلمان بازگشت اما اکنون اعلام کرد به دلیل حوادث اخیر در ترکیه، از این باشگاه جدا خواهد شد ...
رهیاب   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۶:۲۹    
2 بازیکن بوشهری پرسپولیس در هفته نخست جزو غایبان بزرگ این تیم به حساب می آیند.
رهیاب   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۶:۲۹    
وریا غفوری درباره شرایط خودش، استقلال و حرف وحدیث هایی که در مورد این تیم مطرح شده است، صحبت هایی را انجام داد که در زیر می خوانید:
رهیاب   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۶:۲۶    
در شرایطی که مهاجم محبوب آبی ها رضایت نامه خود را دریافت کرده، اخباری مبنی بر حضورش در تیمهای ایرانی شنیده می شود.
رهیاب   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۶:۲۶    
اینکه عبدالله ویسی سرمربی موفق سپاهان اصفهان روزگاری در تمرینات پرسپولیس شرکت کرده و حتی پیراهن شماره 7 علی پروین را پوشیده بود، قطعاً جالب توجه است.
رهیاب   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۴:۵۲    
رئیس سازمان محیط زیست گفت: تقریبا کانون های گرد و غبار در 15 استان شناسایی شده است و طی ماه های آینده عملیات مبارزه با این کانون ها انجام می شود.
رهیاب   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۴:۵۲    
نیروهای ارتش سوریه طی دو روز گذشته صدها تن از تروریستهای تکفیری گروه "احرارالشام" وابسته به القاعده را در جریان نبردهای سنگین در محور جاده کاستلو واقع در شمال شهر حلب به هلاکت رسانده اند.
رهیاب   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۴:۴۹    
بخش رسانه ای گروه تروریستی تکفیری بین المللی داعش با انتشار تصاویری از بیعت شاهزاده جزیره بحرین با ابوبکر بغدادی رهبر این گروه خبر داد.
رهیاب   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۴:۴۹    
فدراسیون فوتبال عربستان امیدوار بود که در نشست اردن عراقی ها را متقاعد به حضور در خاک خود کند اما این نشست هم جواب نداد و روسای فدراسیون فوتبال عراق تاکید کردند که حاضر نیستند در خاک عربستان به میدان ...
رهیاب   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۴:۴۹    
موضوع فیش های حقوقی نجومی که آلوده بودن دست کم 950 مدیر دولتی را افشا کرد، اکنون در مرحله ارسال به بایگانی قرار دارد تا شاید بی سر و صدا و لابه لای اخبار دیگر به فراموشی سپرده شود.
رهیاب   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۴:۴۶    
دو بازیکن جدید به تیم فوتبال نفت تهران ملحق شدند.
رهیاب   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۴:۴۶    
باشگاه پرسپولیس به دنبال گرفتن خسارت از مدافع سابقش است.
رهیاب   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۴:۴۰    
قیمت جهانی نفت در بازار معاملات آتی روز پنج شنبه با افزایش روبرو شد.
رهیاب   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۴:۴۰    
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی گفت: انتظار داریم با افزایش عرضه و تولید ظرف یک ماه آینده قیمت به 7 هزار تومان تقلیل یابد.
رهیاب   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۴:۴۰    
هم زمان با اولتیماتوم ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز برای ایجاد نمایندگی اپل در ایران ظاهراً جمع آوری گوشی های هوشمند متعلق به این برند از سطح بازار شروع شده است.
رهیاب   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۴:۴۰    
پیک مصرف برق کشور دیروز (چهارشنبه 30 تیر ماه 95) با افزایشی 322 مگاواتی نسبت به رکورد مصرف پیشین که روز سه شنبه ثبت شده بود، از مرز 52 هزار و 600 مگاوات گذشت.
رهیاب   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۴:۳۷    
سخنگوی دولت گفت: بر اساس بررسی های سازمان بازرسی کل کشور تعداد معدودی از مدیران دولتی از این حقوق و مزایا استفاده کرده اند و بیشتر افرادی که این حقوق ها را دریافت کرده اند مربوط به بخش خصوصی یعنی ...
رهیاب   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۴:۳۷    
فرمانده انتظامی اندیمشک گفت:یک دستگاه خودروی سواری حامل مواد مخدر با تلاش پلیس در جاده اندیمشک - پل زال توقیف شد.
رهیاب   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۴:۳۷    
مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک گفت:این شبکه با توان و داشته های خود در حد امکان از بیماران اوتیسم حمایت می کند.
رهیاب   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۴:۳۷    
مدیر عامل شرکت داروسازی دانای تبریز با بیان اینکه مکمل های ژلاتینی تولید داخل با ژلاتین حلال تولید شده اما در مورد حلال بودن ژلاتین محصولات سافت ژل وارداتی اطمینان کامل وجود ندارد ...
رهیاب   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۴:۳۷    
الهام چرخنده متن دست نوشته ای را که رهبر معظم انقلاب بر قرآن اهدایی به وی نوشته بودند، برای نخستین بار در مشهدمقدس قرائت کرد.
رهیاب   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۴:۳۴    
مراسم بزرگ داشت فتح اله بی نیاز منتقد و نویسنده مشهور خوزستانی روز پنجشنبه در بنیاد خوزستان شناسی اهواز با حضور جمعی از نویسندگان و هنرمندان خوزستانی برگزار شد.
رهیاب   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۴:۳۴    
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شادگان گفت: در حال حاضر هشت پروژه عمرانی با پیشرفت فیزیکی 80 در صد در سطح روستاهای این شهرستان در حال اجراست.
رهیاب   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۴:۳۴    
مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان گفت: 13 هزار و 200 نخ سیگار قاچاق از یک واحد گردشگری در خوزستان کشف و ضبط شد.
رهیاب   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۴:۲۵    
امسال خوزستان با گرمای شدیدتری نسبت به گذشته مواجه است بررسی اوضاع مشابه در کشورهای منطقه نشان می دهد که با بالا رفتن دمای هوا ادارات و ارگان ها تعطیل می شوند.
رهیاب   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۳:۵۲    
پربیننده ترین اخبار رهیاب در روز هفته ای که گذشت را در اینجا مشاهده می کنید:
رهیاب   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۳:۱۹    
تلفن های بخشی از شهرستان گتوند ( خ آزادی ) پس از چند روز قطع بودن ، با تلاش تیم های پشتیبانی مخابرات و پیگیری ریاست آن روز گذشته وصل شد.
رهیاب   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۳:۱۹    
کشورهای عربی باید برای برافروختن خشم ایرانی ها با تمام وجود از سازمان مجاهدین حمایت کنند تا به این واقعیت پی ببرند که اعراب به دنبال ساقط کردن نظام ایران هستند.
رهیاب   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۳:۱۶    
ماجرای پیامی که این روز ها پس از انتشار زیاد در فضای مجازی پا به فضای واقعی نهاد و نقل مجالس شد و توانست شورای شهر گتوند را با یک چالش جدی روبرو کند .
رهیاب   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۳:۱۶    
ژورنال ارتش آمریکا نوشت: ایران ساخت انواع ادوات زرهی و پهپاد های مختلف را آغاز کرده و در رزمایش ها آن ها را به نمایش می گذارد و برتری کمیتی خود را به رخ دشمنان می کشد.
رهیاب   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۳:۱۶    
مقامات آرژانتینی که هنوز اصرار دارند ایران در انفجار آمیا دست داشته است، این بار از کشورهای شرق آسیا خواستند مهمان ایرانی خود علی اکبر ولایتی را تحویل بوینس آیرس دهند.
رهیاب   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۳:۱۳    
سناتور تد کروز در یک سخنرانی در گردهمایی ملی جمهوری خواهان اظهارات عجیبی درباره یکی از مناسبت های ایران بیان کرد.
رهیاب   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۳:۱۰    
سرلشکر جعفری در همایش فرماندهان نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه امروز اهمیت موضوع امنیت بیش از گذشته شده است گفت ...
رهیاب   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۳:۱۰    
وب سایت نشنال در مطلبی به بررسی نظرسنجی اخیر از مردم ایران و تحلیل نتایج آن پرداخت.
رهیاب   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۲:۰۳    
امسال وضعیت انتخاب رشته تحصیلی در سال دهم تبدیل به یک معضل شده، جایی که بسیاری از دانش آموزان نمی توانند با وجود کسب بهترین نمره های درسی، رشته تحصیلی مورد علاقه خود را انتخاب کنند.
رهیاب   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۲:۰۳    
بر اساس قانون راهنمایی و رانندگی توقف هر گونه وسیله شخصی یا عمومی در میادین شهرها تخلف است چرا که موجب ترافیک و به خطر افتادن جان عابران می شود، و جابجا شدن ایستگاهه ها از میادین امری ضروری است.
رهیاب   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۲:۰۳    
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اندیمشک از کشف 2 کیلو گرم شیشه و دستگیری چهار نفر در این رابطه خبر داد.
رهیاب   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۱:۵۷    
آیت الله حسن زاده اظهار داشت:خوب است آیت الله هاشمی سفری به استان خوزستان داشته باشد تا با مرور خاطرات دفاع مقدس گوشه ای از مشکلات استان خوزستان را به چشم ببینند
رهیاب   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۱:۱۸    
قابل توجه است که تنها در سال 92 که در شرایط تحریم هم قرار داشتیم، بیش از 2 میلیارد دلار کالا بدون پرداخت حقوق گمرکی از طریق مناطق آزاد وارد کشور شده است.
رهیاب   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۱:۱۲    
بیمارستان 160 تختخوابی آبادان که قرار بود در سال 93 به بهره برداری برسد وعده ای در حد حرف باقی ماند و امسال پنجمین سال درحال ساخت بودن را تجربه می کند.
رهیاب   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۵۲    
محققان مرکز پزشکی دانشگاه مریلند دستگاه جدیدی را تولید کرده اند که نیاز به جراحی باز قلب پرخطر را برای مبتلایان به نارسایی دژنراتیو دریچه میترال از بین می برد.
رهیاب   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۱۴    
بعد از آن که رامبد جوان در برنامه خندوانه از عده ای خواست تا در صفحات مجازی ناسزا نگویند صفحه خودش مورد هجوم قرار گرفت.
رهیاب   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۱۱    
در پی افشای اطلاعات محرمانه دولت ترکیه توسط ویکی لیکس، هکرهای ترکیه ای این سایت را هک کردند.
رهیاب   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۰۸    
عضو هیئت علمی دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران، بر ضرورت استفاده از دانش آموختگان سرباز در شرکت های دانش بنیان تاکید کرد.
رهیاب   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۰۸    
به گزارش رهیاب: در بیابان ویکتورویل کالیفرنیا بیش از 150 فروند هوایمای مسافر بری نگهداری می شود.این هواپیماهای غول پیکر که بعضی از آنها در زمان پرواز بیش از 500 نفر مسافر را جابجا می کردند ...
رهیاب   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۱۰:۰۲    
تحقیقات و بررسی های اولیه بر روی اجساد نشان می دهد که اجساد مربوط به دو مرد است که یکی نوجوان و دیگری مسن تر است.
رهیاب   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۹:۵۶    
معاون اول رئیس جمهور گفت: اینکه علیه نظام بانکی فضاسازی منفی ایجاد شود درست نیست زیرا بانک ها از مظلوم ترین بخش ها هستند.
رهیاب   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۹:۵۶    
نگهداری و به نمایش گذاشتن یک قلاده خرس قطبی در یکی از مراکز خرید چین با اعتراض های فعالان حقوق حیوانات روبرو شده است.
رهیاب   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۹:۵۳    
سرانجام سران شیاطین سرخ موفق به جلب رضایت همتایان یوونتوسی خود شدند.
رهیاب   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۹:۵۳    
به گزارش رهیاب: اگر بخواهیم یکی از فاکتورهای بازگشت پرسپولیس از رده شانزدهم به اول و بعد نایب قهرمانی در فصل 95-94 را در نظر بگیریم ...
رهیاب   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۹:۵۳    
سفر طولانی مدت و بسیار پرهزینه سلمان بن عبدالعزیز پادشاه سعودی به مغرب برای گذراندن تفریحات و بنا به گزارش برخی رسانه ها برای برگزاری جشن عروسی یکی از پسرانش از روز پنجشنبه 14 جولای(24 تیر) آغاز شد.
رهیاب   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۹:۵۳    
رسانه های بریتانیایی از مشخص شدن سام آلاردیس به عنوان سرمربی تیم ملی انگلیس در 24 ساعت آینده خبر می دهند.
رهیاب   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۹:۵۰    
بهادر مولایی ملی پوش فوق سنگین تیم ملی وزنه برداری که موفق به کسب جواز حضور در بازی های المپیک نشد در حاشیه مراسم بدرقه کاروان ایران به شدت ناراحت بود.
رهیاب   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۹:۳۵    
خداحافظی جواد نکونام، عدم تغییر جایگاه جهانی فوتبال ایران، قهرمانی ذوب آهن در سوپرجام فوتبال و بدرقه کاروان های المپیک و پارالمپیک با حضور رئیس جمهور مهمترین اتفاقات این هفت روز ورزش بود.
رهیاب   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۹:۳۲    
به گفته سردار مهری رانندگانی که فقط در مواجهه با دوربین سرعت خود را کم می کنند، 200هزار تومان جریمه می شوند.
رهیاب   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۹:۳۲    
سخنان لاریجانی در بیان نقض متعدد برجام توسط آمریکا و غرب در حالی ابراز می شود که وی در مجلس نهم حمایت حداکثری از تصویب برجام نمود و اوج این حمایت نیز تصویب این طرح در 20 دقیقه بود.
رهیاب   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۹:۳۲    
در همه این گونه حملات، عامل ادعایی همیشه کشته می شود. همیشه هم اسم و تصاویر قربانیان و سوابق عامل حمله گویی از قبل آماده شده، چرا که تقریبا بلافاصله منتشر می شود.
رهیاب   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۹:۰۶    
اسامی 10 ستاره دنیای فوتبال که پرفروش ترین پیراهن ها را به نام خود ثبت کرده اند، منتشر شد.
رهیاب   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۹:۰۰    
داور بین المللی فوتبال کشورمان گفت: انتخابم به عنوان داور برتر فصل گذشته از عنوان آسیایی برایم شیرین تر بود.
رهیاب   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۹:۰۰    
دیدار دوستانه من سیتی و بایرن مونیخ با برتری شاگردان آنچلوتی خاتمه یافت.
رهیاب   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۸:۵۷    
وزارت خارجه انگلیس در بیانیه ای جدید، نسبت به سفر به ایران به اتباع این کشور هشدار داده است.
رهیاب   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۸:۴۲    
عضو شورای انقلاب فرهنگی گفت: در ماجرای فیش های حقوق های نجومی دیدید که برخی مدیران با ته ریش، یقه بسته و کمی هم داغ مهر بر پیشانی برای خود حقوق 100 میلیونی نوشتند و این یعنی اسلام اشرافی گری.
رهیاب   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۸:۴۲    
رئیس وقت اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی در مصاحبه جدید اذعان کرد عربستان در جنگ 33 روزه به این رژیم کمک اطلاعاتی کرده است.
رهیاب   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۸:۳۹    
رئیس جمهور در مراسم بدرقه کاروان ایران برای حضور در بازیهای المپیک و پارالمپیک گفت: چشم یک ملت به حرکات و نتایج ورزشکاران ایران در این رویداد بزرگ است که یک میدان سربازی به شمار می رود.
رهیاب   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۸:۳۶    
صدراعظم آلمان در نخستین دیدار رسمی خود با نخست وزیر جدید انگلیس خواستار شفافیت بیشتر پیرامون زمانبندی خروج انگلیس از اتحادیه اروپا شد.
رهیاب   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۸:۳۶    
رئیس جمهور ترکیه در نخستین سخنرانی رسمی خود پس از کودتای نافرجام در این کشور اعلام کرد که در مقام فرمانده کل قوا، ارتش و تمام نهادهای دولتی را از لوث عناصر خائن و کودتاگر پاک خواهد کرد.
رهیاب   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۸:۳۶    
رژیم آل خلیفه در استراتژی جدید خود در تلاش است تا با منحرف ساختن مسیر مسالمت آمیز انقلاب مردم بحرین، آنها را به خشونت گرایی وادارد تا بدین سان بهانه کافی برای سرکوب گسترده آنها داشته باشد.
رهیاب   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۰:۰۳    
سقف خالص پرداختی حقوق مدیران و کارکنان دولت براساس مصوبه شورای حقوق و دستمزد مشخص شد.
رهیاب   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۰:۰۰    
امور امنیتی حرمین شریفین در مکه و مدینه بنا به توافقات صورت گرفته بین عربستان و پاکستان به ارتش این کشور واگذار شد!
رهیاب   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۰:۰۰    
امروز شاخص روند مثبت خود را که از اولین روز کاری هفته جاری آغاز کرده بود را همچنان حفظ کرد و با 200 واحد رشد به رقم 74514 واحد رسید ...
رهیاب   ۱۳۹۵/۰۴/۳۱ - ۰۰:۰۰    
در روزهای اخیر انتشار فیش های حقوقی برخی از مدیران نهادهای دولتی و پرداخت های فراقانونی درقالب فیش های حقوقی و خار ج از آن توجه گروه های مختلف اجتماعی از مردم عادی گرفته تا مسئولین کشوری را به خود ...