سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۲:۳۶May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای روز پلاس 17 شهریور 1397 - roozplus.com

روز پلاس 29 اسفند 1396 روز پلاس 31 فروردین 1397 روز پلاس 31 اردیبهشت 1397 روز پلاس 31 خرداد 1397 روز پلاس 31 تیر 1397 روز پلاس 31 مرداد 1397 روز پلاس 30 مهر 1397 روز پلاس 30 آبان 1397 روز پلاس 30 آذر 1397 روز پلاس 30 دی 1397 روز پلاس 30 بهمن 1397 روز پلاس 1 اسفند 1397 روز پلاس 1 شهریور 1397 روز پلاس 2 شهریور 1397 روز پلاس 3 شهریور 1397 روز پلاس 4 شهریور 1397 روز پلاس 5 شهریور 1397 روز پلاس 6 شهریور 1397 روز پلاس 7 شهریور 1397 روز پلاس 8 شهریور 1397 روز پلاس 9 شهریور 1397 روز پلاس 10 شهریور 1397 روز پلاس 11 شهریور 1397 روز پلاس 12 شهریور 1397 روز پلاس 13 شهریور 1397 روز پلاس 14 شهریور 1397 روز پلاس 15 شهریور 1397 روز پلاس 16 شهریور 1397 روز پلاس 17 شهریور 1397 روز پلاس 18 شهریور 1397 روز پلاس 19 شهریور 1397 روز پلاس 20 شهریور 1397 روز پلاس 21 شهریور 1397 روز پلاس 22 شهریور 1397 روز پلاس 23 شهریور 1397 روز پلاس 24 شهریور 1397 روز پلاس 25 شهریور 1397 روز پلاس 26 شهریور 1397 روز پلاس 27 شهریور 1397 روز پلاس 28 شهریور 1397 روز پلاس 29 شهریور 1397 روز پلاس 30 شهریور 1397 روز پلاس 31 شهریور 1397 
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۰۸:۲۶    
دارچین ادویه ای بسیا محبوب است که علاوه بر خوشمزه کردن غذا مزایای سلامت زیادی هم دارد
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۰۸:۰۵    
گلابی هر عدد 5 هزار تومان!
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۴:۴۵    
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۷:۵۷    
در نمایشگاه آثار قیمتی و نسخه های خطی آستان مقدس علوی، نسخه خطی قرآن کریم که در سال 40 هجری به خط حضرت علی بن ابی طالب(ع) نوشته شده است، به نمایش گذاشته شد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۰۷:۳۰    
تصاویر زنگنه در نشست سران کشورهای ایران، روسیه و ترکیه در تهران
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۰۹:۳۲    
مقامات محلی چین روز جمعه اعلام کردند که دانشمندان چینی باقی مانده های فسیل دایناسوری را در شهری واقع در شمال استان هبی کشف کردند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۰۹:۲۶    
دانشمندان با کشف بقایای پنیر رسیده 7200 ساله در کرواسی، ردّی از پنیر فِتا را در سفال های باستانی پیدا کردند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۰۹:۲۰    
شهریور به نیمه که می رسد، آنهایی که خسته از سرماخوردگی های طولانی زمستانند و عطسه و سرفه های فصل سرما امانشان را بریده، به تکاپو می افتند ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۲۱:۳۶    
به تازگی گزارش شده اپل قصد دارد وب سایتی برای پاسخگویی به نیروهای پلیس طراحی کند. کمپانی کوپرتینویی می تواند با استفاده از این درگاه ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۲۱:۳۶    
این نکته که منوهای غذایی هفتگی شما باید متنوع باشند، بسیار مهم است. این منوها باید شامل غذاهایی از همه گروه ها باشند تا شما را بی حوصله و دچار برخی کمبودها نکنند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۲۰:۵۶    
جیم کری ستاره سریال جدید شرکت شوتایم با نام شوخی است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۲۰:۲۰    
وات رونگ خون یا معبد سفید تایلند، با یک ایده ساده ساخته شده است. خالق آن چالرمچای می خواست زیباترین معبد جهان را بسازد. بی شک هرکس درون این معبد قدم بگذارد، تحت تاثیری فراموش نشدنی قرار خواهد گرفت ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۲۰:۲۰    
پدری که به اتهام کودک آزاری به تحمل شش ماه حبس محکوم شده بود به علت ابراز ندامت و حسن سابقه، عدم سابقه کیفری و اوضاع واحوال فردی، اجتماعی و خانوادگی مشمول مجازات جایگزین حبس شد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۹:۰۵    
ساختمان سرکنسولگری کشورمان شب گذشته در بصره توسط عده ای از معترضان، به آتش کشیده شد و این حادثه خسارات مالی فراوانی را بر جای گذاشت از ساعاتی پیش تصویر زنی جوان به نام رهام در شبکه های اجتماعی توسط ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۹:۰۲    
جلسه محاکمه وحید مظلومین، محمد اسماعیل قاسمی و تعدادی از مرتبطین اخلال در نظام اقتصادی کشور در شعبه 2 دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی برگزار شد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۳:۵۱    
ذائقه کودکان ایرانی از سنین کم به مصرف خوراکی های شیرین آشنا می شود لذا در بزرگسالی تمایل زیادی به مصرف شیرینی جات پیدا می کنند بنابراین شیوه زندگی مردم علت اصلی افزایش آمار ابتلا به دیابت است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۲:۴۶    
مقامات محلی هوکایدو در شمال ژاپن اعلام کردند براثر رانش زمین در مناطق جنگلی این جزیره در پی زلزله 6.7 ریشتری، شمار قربانیان به 30 نفر افزایش یافته و 9 تن دیگر نیز مفقود هستند ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۰۹:۲۶    
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه مدرسه فراتر از چند کلاس درس است و جایی است که تربیت دانش آموزان منطبق با سند تحول بنیادین باید در آن اتفاق بیفتد گفت ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۰۹:۰۵    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس درباره حقوق دریافتی خود در مجلس شورای اسلامی توضیحاتی را ارائه دادند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۰۸:۳۷    
دلار ، تهدیدی برای سفره مردم!
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۰۶:۳۰    
احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظامدر توییتر درباره افزایش تعداد مناطق آزاد کشور، نوشت:
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۰۶:۰۰    
گزارش های تصویری اولیه از تلفات سنگین تروریست ها به ویژه در سطح سران گروهک حکایت می کند. مصطفی مولودی سرکرده فعلی و خالدعزیزی سرکرده سابق گروهک تروریستی در میان مجروحان هستند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۰۵:۳۰    
احمد امیرآبادی فرهانی عضو هیئت رئیسه مجلس در صفحه شخصی خود در توییتر درباره حمله به کنسولگری ایران در بصره نوشت:
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۰۵:۰۳    
مهدی سلطانی بازیگر معروف سینما و تلویزیون در اینستاگرام خود نوشت: سلام. جهت اطلاع دوستانی که سریال دیوار به کارگردانی سیروس مقدم رو ندیدند و مایلند ببینند (البته قبلا چند بار از تلویزیون پخش شده) می ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۰۴:۳۰    
عباس سلیمی نمین مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران در توییتر درباره مظلوم نمایی کروبی در حصر نوشت:
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۰۳:۳۳    
سید محمد حسینی دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی با انتشار مقاله ای از روزنامه انگلیسی که بهترین راه جلوگیری از انتشار اسلام در جهان را ترویج فحشا بین دختران مسلمان دانست، در توییتر نوشت:
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۰۳:۰۲    
اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در اینستاگرام خود عکسی از دیدار پوتین و اردوغان با رهبر انقلاب را به اشتراک گذاشت.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۰۲:۳۲    
آبشار زیبا و دیدنی "درزو" در بندر عسلویه استان بوشهر قرار دارد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۰۲:۰۲    
پژو 207 اس دی در حال تست با پلاکی عجیب
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۳:۴۱    
اگر مشکل قندخون بالا دارید و به دنبال راهی طبیعی برای کاهش قندخونتان هستید توصیه میکنیم با این مطلب همراه شوید تا با میوه ای که قندخون را کاهش می دهد آشنا شوید.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۳:۲۶    
آیا می دانستید شکلات برای پوست مفید است اگر به اندزه مصرف کنید؟ همه از جوش زدن پوستشان بعد از مصرف کاکائو می گویند اما بهتر است بدانید که اگر به اندازه کاکائو مصرف کنید به جوان سازی پوستتان کمک ویژه ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۳:۰۲    
اخبار منتشر درباره تیراندازی در اطراف نهاد ریاست جمهوری توسط یک منبع آگاه تکذیب شد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۲:۵۶    
مقام های عراقی برای آرام کردن شرایط در بصره، از ساعت 4 عصر امروز-شنبه- در این شهر حکومت نظامی اعلام کردند. ارتش عراق با انتشار بیانیه ای این خبر را اعلام کرد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۲:۳۵    
پاپ فرانسیس صاحب یک موتوسیکلت منحصر به فرد ایتالیایی شد که بیشتر برای نوجوانان کاربرد دارد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۲:۲۶    
یگان موشکی ارتش یمن روز شنبه مواضع نظامیان سعودی در جنوب عربستان را با دو موشک بالستیک هدف قرار داد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۲:۲۰    
رئیس جمهوری آمریکا در واکنش به سخنان روز گذشته باراک اوباما گفت: سخنان او برای خواب چیز خوبی است؛ هنگام تماشای سخنرانی او خوابم بُرد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۲:۱۱    
یکی از وزیران کابینه رژیم صهیونیستی ادعای جدیدی را ضد ایران مبنی بر آماده شدن برای حملات موشکی از طریق عراق به این رژیم مطرح کرد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۲:۰۲    
قاسمی در خصوص حمله پلیس دریایی امارات به یک لنج ماهیگیری ایرانی در آبهای خلیج فارس گفت: به محض دریافت اخبار صحیح و قابل اتکاء واکنش مقتضی خواهیم داشت.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۱:۲۸    
منابع عراقی از درگیری شدید لفظی میان نخست وزیر این کشور و استاندار بصره در جریان نشست ویژه بحران بصره در پارلمان عراق خبر دادند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۱:۱۰    
افراد معمولا امام جواد (ع) را با نام باب الحوائج یاد می کنند و معتقدند که ایشان کمک بسیاری در رفع حاجات و دور کردن گرفتاری ها می کنند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۰:۴۶    
برخی منابع آگاه لیبی فاش کردند که دستگاه اطلاعاتی عربستان هفته گذشته یک نشست امنیتی در شهر جده با حضور پسر خلیفه حفتر برگزار کرده است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۰:۴۰    
در حالی که بحث هایی درباره جریمه 700 هزار دلاری استقلال برای مطالبات پروپئیچ مطرح شده، هنوز نامه ای در این خصوص به فدراسیون فوتبال ارسال نشده است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۲۰:۳۷    
شبکه آمریکایی ان بی سی نوشت: متحدان اروپایی آمریکا به دنبال راهکارهای دور زدن تحریم های دولت ترامپ و حفظ توافق هسته ای بدون حضور آمریکا هستند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۹:۴۶    
عضو کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه "معلمان خرید خدمات آموزشی" در جریان تصویب طرح استخدام حق التدریسی ها توقع استخدام داشتند ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۹:۳۷    
شاهزاده عبدالعزیز درحال بررسی تبعید خودخواسته پس از اظهاراتش در دوری گزیدن از خاندان آل سعود و اقدامات برادر و برادرزاده خود مقابل معترضان یمنی و بحرینی مقابل خانه اش در لندن است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۹:۳۱    
مقام ارشد سابق موساد با اذعان به تحول موشکی حزب الله لبنان گفت، حزب الله اینک می تواند راکت های سنگین ساخت خود را به موشک های دقیق تبدیل کند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۹:۲۵    
اما تامپسون بازیگر و کمدین سرشناس انگلیسی از ابراز علاقه دونالد ترامپ به خود در سال 1998 میلادی خبر داد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۹:۲۲    
تویوتای دومیلیاردی در تهران!
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۹:۱۶    
مهماندار همراه پوتین بدون روسری در تهران
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۸:۵۸    
در شبکه وحید مظلومین 170 هزار تراکنش مالی در قالب 219 فقره حساب انجام شده که رقم این تراکنش ها بالغ بر 14 هزار میلیارد تومان بوده است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۸:۴۶    
تا به حال اسم کلوچه قارچ و ماهی را شنیده اید؟ این غذای خوشمزه ظاهری شبیه به پیراشکی دارد و می توانید آن را تهیه کرده و به عنوان فینگرفود در جشن ها سرو نمایید.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۸:۴۰    
سخنگوی سازمان تعزیرات درباره خودروهای انبار شده در پارکینگ های ایران خودرو توضیحاتی ارائه داد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۸:۳۷    
گلودرد یکی از علائم متداول سرماخوردگی است که معمولا بعد از 2 تا 3 روز بهبود می یابد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۸:۰۱    
موسسه تحقیقاتی ولث ایکس ، شهری که بیشترین جمعیت اَبَرثروتمندان جهان را در خود جای داده است، معرفی کرد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۷:۵۱    
والنتینا ماتوینکو ، رئیس شورای فدراسیون روسیه که در راس هیاتی از مقامات روس به پیونگ یانگ سفر کرده است، نامه ولادیمیر پوتین را به رهبر کره شمالی تحویل داد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۷:۵۱    
حکم اعدام سه تن از محکومان دادگاه های انقلاب تهران و سنندج، سحرگاه امروز(شنبه 17 شهریور ماه) اجرا شد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۷:۴۸    
شب گذشته در پی بروز برخی ناآرامی ها در شهر بصره عراق، گروهی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در این شهر حمله کردند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۷:۰۳    
ندا بهرامی اقرار کرده صرافی خود را به وحید مظلومین داده و این فرد روزانه یک تا دو میلیون دلار به کشور وارد و به فروش می رساند که ندا بهرامی 2 میلیارد تومان دریافت کرده است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۶:۵۱    
اگر تا به حال حوله را پس از خشک کردن صورت لکه دار کردید، در عکس هایی که با فلش گرفته می شود نقاط براق روی پیشانی و بینی خود دیده اید، و یا در همه ی کیف های خود پودر صورت ذخیره کرده اید ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۶:۳۳    
در بیشتر مناطق کشور باران، رعد و برق و رگبار را در ساعات عصر انتظار داریم.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۶:۲۷    
نخست وزیر عراق طی سخنانی در پارلمان این کشور به موضع گیری درباره روند تحولات بصره پرداخت.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۶:۲۱    
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با 7 فروند موشک زمین به زمین، مقر تروریست های حزب دموکرات کردستان را هدف قرار داد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۶:۱۲    
صابر ابر، سحر دولتشاهی و حبیب رضایی در مراسم رونمایی از کتاب تا هفت خانه آن ور تر اثر صابر اَبر.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۵:۵۷    
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری عامل جنایت در منطقه لواسان پس از شش ماه زندگی مخفیانه در یکی از روستا های شهرستان تربت حیدریه خبر داد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۵:۴۲    
یک دستگاه خودروی سواری رانا به علت نامعلوم در جنت آباد دچار آتش سوزی شد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۵:۰۶    
دانشمندان اولین گونه از کوسه های همه چیزخوار جهان را که بیش از 60 درصد علف های دریایی را مصرف می کند، کشف کردند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۴:۵۵    
مدیرعامل سازمان تجهیزات پزشکی هلال احمر با اشاره به کمبود محلول دیالیز در کشور گفت: این محلول 5 ماده مؤثره دارد که سه مورد وارداتی و دو مورد داخلی است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۴:۴۶    
768 کروات در کرواسی گرد هم آمدند تا بزرگترین لبخند جهان را بسازند.آنها با این کار نام خود را در گینس به ثبت رساندند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۴:۴۰    
علی کریمی این عکس نوشته را در اینستاگرامش منتشر کرد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۴:۱۵    
ادلب نبردی با ابعاد پیچیده است که از مرزهای جغرافیایی و میدانی به سمت و سوی افق های ژئوپلتیک و اقتصادی عبور کرده است و نبرد در ادلب باقیمانده تروریست ها در شمال سوریه را نابود خواهد کرد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۳:۵۸    
نگاهی طنز به مبارزه با مفاسد اقتصادی!
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۳:۵۸    
در عکس زیر نمای هوایی از پارکینگ ایران خودرو را می بینید که دیروز از پنجره هواپیما به ثبت رسیده است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۳:۲۷    
یک فیزیوتراپیست درباره ویژگی های کفش مناسب مدرسه و عوارض پوشیدن کفش غیر استاندارد بر سلامت دانش آموزان به بیان توضیحاتی پرداخت.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۳:۱۲    
عکس زیر صف خرید مایحتاج اولیه و شوینده ها در سال 58 را نشان می دهد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۳:۰۳    
بخور صورت با بخار آب، باعث پاکسازی عمقی پوست و بیرون آمد هر نوع مواد ناخالص و آلودگی ها از منافذ پوست می شود.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۳:۰۳    
مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: در صورت انعقاد تفاهم نامه با بانک قرض الحسنه مهر ایران تا سقف 20 میلیون تومان وام به فرهنگیان متقاضی پرداخت می شود.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۲:۳۰    
اولین جلسه محاکمه وحید مظلومین، محمد اسماعیل قاسمی و تعدادی از مرتبطین اخلال در نظام اقتصادی کشور امروز شنبه 17 شهریور در حال برگزاری است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۲:۱۰    
معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: دانشجویان بی بضاعت و نیازمند در اولویت دریافت وام دانشجویی در سال تحصیلی جدید این دانشگاه قرار می گیرند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۱:۳۷    
تصویر یادبود اجلاس سه جانبه تهران روی بشقاب میناکاری اصفهان، که از سوی دکتر روحانی به پوتین و اردوغان اهدا شد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۱:۱۲    
رییس جمهور در مراسم اختتامیه چهاردهمین جشنواره شهید رجایی تصریح کرد : جناحی فکر نکند اگر علیه دولت حرفی بزند محبوب می شود.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۰:۳۶    
سانیا سالاری و سامان صفاری ارغوان و امیر سریال دلدادگان
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۰:۱۱    
در تعطیلات آخر هفته اهالی دنیای مجازی سرگرم اتفاق عجیبی شدند؛ هجوم مردم برای خرید دستمال کاغذی، پوشک و.. ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۰:۰۷    
شرکت فروش اموال مازاد بانک ها (فام) اعلام کرد: طی یک دهه گذشته، 441 ملک به ارزش بیش از دو هزار و 638 میلیارد ریال از اموال بانک ملی ایران از طریق مزایده های برگزار شده توسط این شرکت متقاضی پیدا کرده ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۰:۰۱    
بهاره رهنما و همسرش در کنسرت امید حاجیلی.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۰۹:۴۸    
نتایج یک مطالعه در آمریکا نشان می دهد پدران هم همچون مادرانی که تازه صاحب فرزند شده اند ممکن است دچار علائم افسردگی شوند .
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۰۸:۲۶    
وقوع جمعه سیاه و کشتار بی رحمانه مردم در میدان شهدای تهران (1357 ش) در اولین ساعات جمعه، 17 شهریور سال 1357، ارتشبد غلامعلی اویسی، فرماندار نظامی تهران، از رادیوی تهران و حومه ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۰۵:۰۲    
مراسم استقبال هیئات مذهبی محله هرندی از ماه محرم الحرام، عصر جمعه 16 شهریور 1397 با حضور حجت الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مسجد حجتیه این محله برگزار شد.