شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۱:۰۷Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای روز پلاس 14 شهریور 1397 - roozplus.com

روز پلاس 29 اسفند 1396 روز پلاس 31 فروردین 1397 روز پلاس 31 اردیبهشت 1397 روز پلاس 31 خرداد 1397 روز پلاس 31 تیر 1397 روز پلاس 31 مرداد 1397 روز پلاس 30 مهر 1397 روز پلاس 30 آبان 1397 روز پلاس 30 آذر 1397 روز پلاس 30 دی 1397 روز پلاس 30 بهمن 1397 روز پلاس 1 اسفند 1397 روز پلاس 1 شهریور 1397 روز پلاس 2 شهریور 1397 روز پلاس 3 شهریور 1397 روز پلاس 4 شهریور 1397 روز پلاس 5 شهریور 1397 روز پلاس 6 شهریور 1397 روز پلاس 7 شهریور 1397 روز پلاس 8 شهریور 1397 روز پلاس 9 شهریور 1397 روز پلاس 10 شهریور 1397 روز پلاس 11 شهریور 1397 روز پلاس 12 شهریور 1397 روز پلاس 13 شهریور 1397 روز پلاس 14 شهریور 1397 روز پلاس 15 شهریور 1397 روز پلاس 16 شهریور 1397 روز پلاس 17 شهریور 1397 روز پلاس 18 شهریور 1397 روز پلاس 19 شهریور 1397 روز پلاس 20 شهریور 1397 روز پلاس 21 شهریور 1397 روز پلاس 22 شهریور 1397 روز پلاس 23 شهریور 1397 روز پلاس 24 شهریور 1397 روز پلاس 25 شهریور 1397 روز پلاس 26 شهریور 1397 روز پلاس 27 شهریور 1397 روز پلاس 28 شهریور 1397 روز پلاس 29 شهریور 1397 روز پلاس 30 شهریور 1397 روز پلاس 31 شهریور 1397 
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۰۷:۳۲    
تفسیر آیات 48-53 سوره انفال به راه های فریب شیطان می پردازد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۴:۳۱    
این خودروها که مالکان شخصی دارند جزو کمیاب ترین ها در نوع خود به شمار می روند و دو سوم آن ها به طور اختصاصی تنها برای این نمایش در این مسابقه به بریتانیا آورده شده اند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۱:۴۶    
در پی وقوع طوفان جبی در ژاپن 10 نفر کشته و 300 نفر زخمی شدند و علاوه بر خسارت مالی قابل توجه فعالیت فرودگاه کانسای اوزاکا در غرب ژاپن مختل شد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۰۸:۴۷    
یکی از دغدغه های افرادی که مبتلا به دیابت نوع 2 می باشند، تغذیه است. اینکه چه باید و نبایدهایی برای آنها وجود دارد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۰۷:۲۰    
عکس خاصی که بیش از 90 سال پیش با هواپیما از فراز تهران گرفته شده، یکی از تصاویر تاریخی خاص تهران است. عکسی که در آن بخشی از تهران به ویژه میدان مشق دیده می شود ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۲۱:۳۲    
یک شهروند اصفهانی پس از تحویل گرفتن خودروی صفر خود از نمایندگی و مراجعه به کارواش متوجه ریختگی رنگ قسمتی از خودرو خود شد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۰۹:۵۳    
معاون مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش گفت: ما باید در آموزش و پرورش از قوانین عام خارج شویم و به سمت قوانین خاص خودمان برویم. قدم های اولیه در این مسیر برداشته شده است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۰۹:۴۷    
معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش وپرورش گفت: تاکنون برای دوره ابتدایی 7 میلیون و 877 هزار و 943 دانش آموز ثبت نام کرده اند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۰۸:۳۷    
شاید شما سنین نوجوانی که معمولا در آن افراد بیشتر به سلامت پوست و زیبایی اهمیت می دهند را پشت سر گذاشته باشید، اما متخصصین پوست معتقدند در هر سنی شما باید روزی یک یا دو بار صورتتان را بشویید ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۰۷:۲۲    
یک فعال صنف کامپیوتر درباره علت پایین ماندن قیمت تبلت و نت بوک گفت: یکی از علل این امر این است که این کالاها از اولویت مصرف خانوار خارج شده اند ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۰۷:۱۰    
معاون امور تعاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت:در دولت دو دیدگاه بر سر مدت زمانی که ایران می تواند آب داشته باشد به 4هزار و 950 سال می رسد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۲۱:۰۶    
ارتش روسیه در نمایشگاه Army 2018 که در مسکو برگزار شد، از زره جنگی ارتقا دهنده قدرت خود رونمایی کرد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۲۰:۴۵    
در آستانه ماه محرم گنبد مطهر حرم امام حسین (ع) توسط خادمان حرم حضرت تطهیر و پاکسازی شد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۰:۲۱    
حمید فرخ نژاد با انتشار توضیحات شرکت سایپا درباره درخواست شش میلیون نفر از مردم برای خرید پراید، در کنایه ای این اقدام را اعتراض و مبارزه مردم با گرانی دانست
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۰۹:۳۶    
با انجام تست گریم نهایی بازیگران، فیلم سینمایی سلام علیکم حاج آقا از امروز در تهران مقابل دوربین می رود. محمدرضا شریفی نیا و حمید گودرزی در این فیلم نقش یک روحانی را ایفا می کنند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۰۹:۱۵    
از ابتدای سالجاری تاکنون 50 مار سمی توسط پرسنل آتش نشانی دوگنبدان زنده گیری شده است. کامبیز افشین پور ، افزود: با توجه به گرم شدن هوا برخی از جانوران موذی به منازل مسکونی وارد میشوند ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۰۸:۲۷    
هیچ تردیدی نیست که سبزیجات، منبع فوق العاده سالم مواد مغذی و ویتامین های ضروری مورد نیاز بدن هستند؛ اما آیا پخت سبزیجات باعث از بین رفتن ارزش غذایی آنها می شود؟
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۰۸:۰۳    
شرکت چینی اوپو در نخستین روز از عرضه گوشی ارزان قیمت و پایین رده خود تنها در عرض پنج دقیقه توانست 200 هزار دستگاه از آن را به فروش برساند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۰۷:۴۵    
وینفرد شفر و برانکو ایوانکوویچ سرمربیان دو تیم استقلال و پرسپولیس امروز در سمینار آموزشی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای لیگ قهرمانان در فصل جدید شرکت کردند ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۰۷:۳۰    
در پی کشته شدن چندین تن در اعتراضات به (فساد دولتی و ضعف خدمات عمومی)، معترضان به ساختمان استانداری بصره در جنوب عراق یورش برده و این ساختمان را به آتش کشیدند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۰۷:۲۱    
عکس زیر پلیس فرانسه را در حال جمع آوری موتورسیکلت های پارک شده در محل های ممنوع نشان می دهد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۰۷:۱۵    
ریستیانو رونالدو بعد از جدایی از رئال مادرید تصمیم گرفت که یوونتوس را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کند ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۰۷:۱۲    
دینار کویت دیروز به قیمت سرسام آور 46 هزار تومان رسید. هر ایرانی در ماه 45 هزار و 500 تومان یارانه دریافت می کند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۰۷:۰۶    
سال 1906 زمین لرزه در سان فرانسیسکو شکافی در خیابان که توسط زمین لرزه ای به قدرت 7.8 ریشتر در سان فرانسیسکو، کالیفرنیا ایجاد شد ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۰۷:۰۰    
مرجع تقلید شیعیان با اشاره به مسائل جاری و روز کشور گفت: مسئله احتکار در کشور غوغا می کند، عده ای در مورد کالاهایی که هیچ ارتباطی با احتکار ندارد مسابقه با گران فروشی گذاشته اند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۰۶:۳۰    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: در صورت خروج طرف مقابل از برجام به سطح گذشته فعالیت های هسته ای باز نخواهیم گشت بلکه سطوح پیشرفته تری را پیشرو داریم.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۰۶:۰۰    
مهاجم اسبق تیم پرسپولیس طلب خود را به این باشگاه بخشید.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۰۵:۰۲    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در حساب توئیتری خود این بار به زبان فارسی ادعاهای ضدایرانی خود را مطرح کرد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۰۴:۳۰    
علی علیزاده کارشناس و تحلیل گر مسائل سیاسی در توییتر درباره وضعیت اوضاع اقتصادی کشور نوشت:
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۰۴:۰۳    
علی علیزاده تحلیل گر مسایل سیاسی در صفحه شحصی خود در واکنش به مشکلات اقتصادی مردم خطاب به رئیس جمهور در توییتر نوشت:
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۰۳:۳۰    
عبدالله گنجی مدیر مسئول روزنامه جوان با انتشار تصویری در اینستاگرام خود نوشت: از آب خوردن اسیر دشمن چه لذتی در چهره شان نمایان است. ماچنین مردمی بودیم یا هستیم؟
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۰۳:۰۰    
حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مجلس شورای اسلامی در توییتر درباره طرح شفافیت آراء نمایندگان نوشت:
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۰۲:۳۳    
براساس اعلام شرکت سایپا طرح فروش خودروهای پراید 131، پراید 132، پراید وانت (سایپا 151)، تیبا بنزینی، تیبا 2 هاچ بک، ساینا، وانت نیسان تک سوز و وانت نیسان دوگانه سوز از 10 صبح امروز آغاز شده است ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۳:۳۶    
استان صعده یمن امروز شاهد تظاهرات گسترده با شعار محاکمه قاتلان کودکان وظیفه انسانی و اخلاقی است بود؛ که شرکت کنندگان در آن خواستار محاکمه مقامات آمریکایی، سعودی و اماراتی شدند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۳:۲۷    
رئیس جمهوری آمریکا در دیدار امیر کویت باز هم ژست حمایت از مذاکره با ایران گرفت.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۳:۱۲    
سوره های قرآن هر کدام بنا به شرایط و زمانی خاص بر حضرت رسول اکرم (ص) نازل شده اند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۳:۰۰    
مردی که به او دلبسته اید، حرفی از ازدواج نمی زند و با بهانه های مختلف خواستگاری را عقب می اندازد؟ باید با او چطور رفتار کرد؟
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۲:۵۸    
نگرانی های جهانی در مورد مقاومت آنتی بیوتیکی بسیار افزایش یافته و تلاش ها برای یافتن ترکیب های جدید سرعت گرفته است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۲:۵۲    
حرکت باورنکردنی قاضی پور در مجلس
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۲:۵۲    
دو انفجار با فاصله ای اندک در شهر هرات مرکز استانی به همین نام در شمال غرب افغانستان رخ داد که در نتیجه شش زخمی بر جای گذاشته است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۲:۴۶    
در حالی که کارگران به نیم تنه مجسمه غول پیکر و یادبود 182 متری سردار والابای پاتل، رهبر استقلال هند رسیده اند، بلندترین مجسمه جهان در حال تکمیل شدن است ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۲:۳۷    
یگان موشکی ارتش یمن با یک فروند موشک بالستیک بدر1 را به سمت نجران در جنوب عربستان شلیک کردند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۲:۳۷    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی دستور بسته شدن سفارت این رژیم در پاراگوئه را صادر کرد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۲:۰۷    
امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال تهران در واکنش به حکم کمیته استیناف درباره دیدار سوپرجام گفت: در رای صادر شده حق باشگاه استقلال ضایع شده است و با قدرت به مراجع بین المللی شکایت می کنیم و تحت هیچ ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۲:۰۱    
فرماندار سراوان در جنوب شرق سیستان و بلوچستان گفت: برجک مرزی میل 160 و 161 این شهرستان ساعاتی پیش مورد هدف حمله کور گروهک تروریستی جیش الظلم قرار گرفت.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۱:۳۱    
کره جنوبی و ایالات متحده آمریکا خواستند تا بیانیه رسمی پایان جنگ در شبه جزیره کره را امضا کنند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۱:۲۵    
کمیته استیناف فدراسیون فوتبال رأی خود را درباره پرونده سوپرجام فوتبال ایران اعلام کرد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۱:۲۲    
وزیر خارجه کشورمان در توئیتر به حضور ترامپ در شورای امنیت و قصد وی برای مطرح کردن موضوع ایران در این نهاد سازمان ملل واکنش نشان داد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۱:۱۶    
مشاور پوتین می گوید که رئیس جمهور روسیه در سفر روز جمعه به تهران، در خصوص خروج آمریکا از برجام با مقامات ایرانی مذاکره می کند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۱:۰۲    
رئیس ستادکل نیروهای مسلح فرارسیدن 25 ذی الحجه "روز خانواده و تکریم بازنشستگان" را به آحاد خانواده ها و بازنشستگان نیروهای مسلح تبریک و تهنیت گفت.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۱:۰۲    
بی احتیاطی هنگام خاک برداری باعث مرگ چند کارگر شد .
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۲۰:۵۶    
کاربران یک سایت اسپانیایی بهترین فوتبالیست جهان در سال 2018 را انتخاب کردند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۹:۵۰    
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه توان و اقتدار نظامی ایران در منطقه تنها جنبه دفاعی و بازدارندگی دارد، گفت: روز به روز بر استیصال و ناامیدی دشمنان ما افزوده می شود.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۹:۴۷    
مجلس خبرگان رهبری در قطعنامه ای تاکید کرد: مسئولان و مقامات کشور با استفاده از اختیارات حداکثری و رهنمودهای رهبر انقلاب تمام همت خود را برای بهبود وضعیت اقتصادی و معیشت مردم به کار بندند
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۹:۳۲    
در طول هجده ماه گذشته و با گسترش بحران اقتصادی ونزوئلا، صدها هزار نفر از مردم، به کشورهای دیگر به خصوص اکوادور، برزیل و کلمبیا گریخته اند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۹:۳۲    
یک ویدیو از تست موس خودروی "بی ام و X4" برایتان آماده کرده ایم که می توان به نوعی تست موس آن را امیدوار کننده توصیف کرد،
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۹:۲۶    
یک ماهی فروش در کویت پس از آنکه مشخص شد برای تازه به نظر رسیدن ماهی ها به آنها چشم پلاستیکی می چسباند تعطیل شد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۸:۵۶    
یک محقق و پژوهشگر طب سنتی مصرف نوعی شربت را در رفع استرس، بی خوابی و سردردهای میگرنی موثر دانست.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۸:۳۵    
اداره کل هواپیمایی لبنان با ارائه لیست پروازهای خود ادعای شبکه آمریکایی فاکس نیوز درباره ارسال سلاح از ایران برای حزب الله از طریق فرودگاه بین المللی رفیق حریری را تکذیب کرد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۸:۳۲    
برخی شرکت های خودروسازی گاهی اوقات ذوق و هنر را هم روی محصولات خود اضافه می کنند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۷:۵۵    
پلیس انگلیس دو شهروند روس را به عنوان متهمان حمله با عامل اعصاب نوویچوک به جاسوس دوجانبه روس و دخترش در شهر سالزبری معرفی کرد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۷:۵۲    
عادی سازی روابط بین رژیم صهیونیستی و کشورهای عربی خصوصا امارات به حدی افزایش یافته است که برافراشتن پرچم این رژیم و پخش سرود آن در امارات مجاز اعلام شده است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۷:۳۶    
سحر، جادو، بسته شدن بخت، سیاهی و خرافات؛ این ها عباراتی است که در زندگی روزمره ما دهان به دهان می چرخد که برخی به آن اعتقاد دارند و برخی خیر.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۷:۳۶    
پائولو کوئلیو نویسنده معروف برزیلی در واکنش به آتش سوزی ویرانگر در موزه ملی برزیل، کوتاهی دولت این کشور را مقصر اصلی بروز این حادثه می داند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۷:۳۰    
نحوه کار صدا خفه کن در اسلحه را در این ویدئو ببینید.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۷:۱۵    
امروز در صرافی ها، هر قطعه سکه طرح قدیم 4 میلیون و 800 هزار تومان و سکه طرح جدید 4 میلیون و 256 هزارتومان به فروش رسید.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۷:۰۶    
فرد سرکش کسی است که عمدا و دایما از اطاعت یک مقام بالاتر، خودداری یا با آن مخالفت می کند یا حتی آن را به مبارزه می طلبد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۷:۰۰    
حوادث ناگوار و خطرناک در رانندگی را در این ویدئو ببنید.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۶:۴۸    
عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور امروز صبح در صدر هیأتی بلندپایه سیاسی -امنیتی با استقبال وزیر کشور عراق، سفیر ایران و دیگر مسئولان در فرودگاه؛ وارد بغداد شد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۶:۳۳    
پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR به مناسبت روز مباهله گزیده ای از بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار طلاب و روحانیون در تاریخ 22 آذر 88، را منتشر کرده است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۶:۲۷    
چند تکه لوازم آرایش چقدر قیمت دارد؟ این البته خیلی کلی است و بستگی به مارک و کشور سازنده دارد اما اگر بخواهید کمی خودتان را تحویل بگیرید، باید حسابی سرکیسه را شل کنید.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۶:۰۶    
رئیس قوه قضائیه گفت: دستگاه قضایی برخلاف محدویت هایی که دارد بدون اغماض در پرونده های مفاسد ورود کرده و هیچ گونه خط قرمز توهمی را قبول ندارد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۶:۰۳    
اظهارات جنجالی سهیلا محامد، همسر اول امیر خسرو عباسی را در این ویدئو مشاهده کنید.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۵:۴۲    
سکه طرح جدید با 50هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته، به نرخ 4 میلیون و 750 هزار تومان معامله شد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۵:۳۰    
اگر این هفت نشانه را در کودکتان یافتید، بدانید برای او خیلی عزیز هستید: نوزادتان به چشمان شما خیره می شود. احتمالاً تلاش می کند تا چهره شما را به خاطر بسپارد ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۵:۱۸    
زنان نسبت به مردان، پس از در معرض قرار گرفتن با استرس، بیشتر دچار اختلالات روانی می شوند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۵:۰۷    
کشف یک میلیون و دویست و هشت هزار بسته پوشک بچه به ارزش تقریبی 60 میلیارد تومان از انبارهای یک نفر ! در شرایطی که بازار با کمبود پوشک مواجه است دولت باید بدون فوت وقت و طی بوروکراسی اداری 1 ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۴:۵۵    
"یوهانا گوآس" مسن ترین ژیمناست در دنیا است. این ورزشکار آلمانی که از دوران کودکی ژیمناستیک را آغاز کرده، در حال حاضر 91 سال دارد و همچنان فعالیت ورزشی خود را ادامه می دهد!
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۴:۴۰    
رابرت با قد 2.72 و وزن 222 کیلوگرم به غول التون شهرت داشت اودرجوانی بخاطر پرکاری غده هیپوفیز درگذشت
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۴:۲۸    
سال 1953- عملیات نجات در پل "پیت ریور" "پائل اوربی" یکی از دو راننده ای که در جلوی تریلی گیر افتاده بود، توسط یک طناب از پل "پیت ریور" در کالیفرنیای امریکا بالا کشیده شد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۳:۴۰    
خانه کعبه و قسمتی از اماکن اطراف آن ، در دوره قاجار
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۳:۳۱    
دادستان کل کشور با اشاره به شرایط کشور گفت: وقتی حساب می کنیم می بینیم در سه چهارم سال های بعد از انقلاب، فرمان در دست اصلاح طلبان مدعی بوده است، اما ببینید آنها چه کرده اند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۳:۳۱    
اخیراً گزارش شده هنوز 85 درصد صاحبان آیفون و آیپد از iOS 11 استفاده می کنند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۳:۲۲    
آیت الله مصباح استاد حوزه و اخلاق گفت: اگر بُعد اسلامی را حذف کنیم ماهیت انقلاب عوض می شود.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۳:۱۶    
آیا تخم مرغ برای دیابت مفید است ؟ جواب اینجاست پس بهتر است ادامه این بخش را با دقت کافی بخوانید .
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۳:۱۰    
سال آموزشی در کشور چین از اوایل سپتامبر برابر با اواسط شهریورماه آغاز می شود و تا یک جولای به طول می انجامد که این تاریخ برابر با حدوداً 10 تیرماه است.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۳:۱۰    
سردار حسین اشتری صبح امروز با حضور در مرکز نظارت همگانی بازرسی کل ناجا (197)، به صورت چهره به چهره و مستقیم با مردم دیدار و گفت وگو کرد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۳:۰۱    
تصاویری جالب از لحظه شکار عقاب در آب های تایوان.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۳:۰۱    
فهرست هزینه های برگزاری سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، طی روزهای اخیر از سوی موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران منتشر شد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۲:۵۸    
عکس صاف و ساده شبنم مقدمی را مشاهده می کنید.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۲:۵۲    
سوگل طهماسبی در بهشت زهرا تصویری را منتشر کرد که مشاهده می کنید.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۲:۵۲    
دو برند معروف پوشک علی رغم تسهیلات ویژه ترخیص مواد اولیه حاضر نیستند کالای خود را از گمرک اظهار و ترخیص کنند.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۲:۴۰    
وزیر ارتباطات با انتقاد از عملکرد برخی مدیران استانی که علاوه بر استفاده شخصی از امکانات دولتی، اجازه استفاده آن را به خانواده هایشان نیز می دهند مطالبی را عنوان کرد.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۲:۳۱    
زمزمه افزایش مجدد حقوق کارمندان دولت از مهرماه شنیده می شود.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۲:۲۱    
تصویری از گریم جدید بهنوش بختیاری را خواهید دید.
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۱:۲۷    
سحر قریشی در هتلی مجلل
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۱:۰۶    
رییس سازمان برنامه و بودجه خبر داد: دولت پنج بسته و 12 برنامه معیشتی برای عبور از شرایط نابسامان اقتصادی با 30 هزار میلیارد تومان بودجه تهیه کرده که در جلسه ای باید به صورت مفصل به اطلاع نمایندگان ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۱:۰۰    
رئیس بخش گوارش بیمارستان امام خمینی با تاکید بر اینکه شایع ترین علت خونریزی معده مصرف مسکن ها است، گفت: خطر خونریزی در افرادی که همراه داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی ...
روز پلاس   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۰:۴۸    
به گفته مارینا دبریس هنرمند استرالیایی “هدف از این مجموعه عکس ها هوشیاری مردم نسبت به زباله ها و آلودگی های ساحلی است” تمام این لباس ها از زباله های جمع آوری شده از سواحل لس آنجلس ...
  • ۱