دوشنبه ۳۱ اردیبهشتساعت ۰۹:۳۴May 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای صبا ایران 4 اسفند 1399 - sabairan.com

صبا ایران 29 اسفند 1394 صبا ایران 29 اسفند 1395 صبا ایران 28 اسفند 1396 صبا ایران 29 اسفند 1397 صبا ایران 29 اسفند 1398 صبا ایران 31 فروردین 1399 صبا ایران 31 اردیبهشت 1399 صبا ایران 31 خرداد 1399 صبا ایران 31 تیر 1399 صبا ایران 31 مرداد 1399 صبا ایران 31 شهریور 1399 صبا ایران 30 مهر 1399 صبا ایران 1 آبان 1399 صبا ایران 30 آذر 1399 صبا ایران 1 دی 1399 صبا ایران 30 بهمن 1399 صبا ایران 1 اسفند 1399 صبا ایران 2 اسفند 1399 صبا ایران 3 اسفند 1399 صبا ایران 4 اسفند 1399 صبا ایران 5 اسفند 1399 صبا ایران 6 اسفند 1399 صبا ایران 7 اسفند 1399 صبا ایران 8 اسفند 1399 صبا ایران 9 اسفند 1399 صبا ایران 10 اسفند 1399 صبا ایران 11 اسفند 1399 صبا ایران 12 اسفند 1399 صبا ایران 13 اسفند 1399 صبا ایران 14 اسفند 1399 صبا ایران 15 اسفند 1399 صبا ایران 16 اسفند 1399 صبا ایران 17 اسفند 1399 صبا ایران 18 اسفند 1399 صبا ایران 19 اسفند 1399 صبا ایران 20 اسفند 1399 صبا ایران 21 اسفند 1399 صبا ایران 22 اسفند 1399 صبا ایران 23 اسفند 1399 صبا ایران 24 اسفند 1399 صبا ایران 25 اسفند 1399 صبا ایران 26 اسفند 1399 صبا ایران 27 اسفند 1399 صبا ایران 28 اسفند 1399 صبا ایران 29 اسفند 1399 صبا ایران 30 اسفند 1399 
صبا ایران   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۰۹:۳۹    
صفحه نخست روزنامه های اقتصادی و سیاسی امروز (دوشنبه 18 اسفند) را در ادامه مشاهده می کنید.
صبا ایران   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۵:۵۰    
سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی 8212 بیمار جدید کووید19، طی 24 ساعت گذشته در کشور خبر داد و گفت: در این مدت 82 بیمار جان خود را از دست دادند.
صبا ایران   ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۱۱:۴۰    
در گزارش زیر معروف ترین شهر های تک رنگ در جهان را مشاهده می کنید.
صبا ایران   ۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۵:۵۰    
رییس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت بهداشت گفت: نمی توان در مقابل ورود ویروس های جهش یافته کرونا به کشور سد دائمی ایجاد کرد.
صبا ایران   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۸:۰۲    
تصویری زیبا از یک طاووس سفید در باغ وحش Castellar، در جنوب اسپانیا. / عکس: AFP
صبا ایران   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۲:۰۳    
امروز قیمت هر اسکناس دلار و یورو کاهش یافت و هم اکنون قیمت هر دلار 24 هزار و 180تومان است.
صبا ایران   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۰:۵۸    
بالگرد نبوغ که به همراه مریخ نورد جدید ناسا به سیاره سرخ فرستاده شده است، نسل جدیدی از کاوش های فضایی را پدید خواهد آورد.
صبا ایران   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۰:۴۳    
مشاور شهردار تهران گفت: پیرو توافقی که در مورد انتقال اسناد مالکیت دو ورزشگاه کمپ مرحوم حجازی و شهید کاظمی به نام باشگاه های پرطرفدار پایتخت انجام شده است.
صبا ایران   ۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۰:۲۸    
پرایس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا مدعی شد: رئیس جمهوری اعلام کرد ما آماده ملاقات با ایرانیان در چارچوب 1+5 هستیم. این شروع دیپلماسی و مذاکرات برای پیشبرد گزاره هایی است که روی میز است.
صبا ایران   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۷:۵۸    
فرمانده انتظامی قصرشیرین از مصدومیت کودک هفت ساله ای در جاده نفت شهر بر اثر برخورد با یک مین به جامانده از دوران جنگ تحمیلی خبر داد.
صبا ایران   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۷:۵۳    
معنای حدیثی که امروز و در دیدار اعضای خبرگان رهبری با رهبرانقلاب در حسینیه امام خمینی (ره) نصب شده بود را در این مطلب بخوانید.
صبا ایران   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۷:۵۳    
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: 45 قبضه سلاح کمری به همراه 9 هزار و 500 تیر گلوله از یک خودرو در مسیر ارومیه –تبریز کشف شد.
صبا ایران   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۷:۴۸    
شورای اتحادیه اروپا امروز (دوشنبه) نام 19 مقام ونزوئلایی را به بهانه نقش داشتن در "تضعیف دموکراسی و حاکمیت قانون" در این کشور به فهرست تحریم های اتحادیه اروپا اضافه کرد.
صبا ایران   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۷:۴۸    
سخنگوی سازمان غذا و دارو از صدور مجوز مصرف اضطراری مشروط واکسن کرونای چینی خبر داد.
صبا ایران   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۷:۴۳    
رسانه های بین المللی از کشته شدن سفیر ایتالیا در کنگو به دلیل حمله مسلحانه در شرق این کشور خبر می دهند.
صبا ایران   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۷:۱۸    
پلیس ترکیه از دستگیری شماری مظنون به همکاری با گروه تروریستی داعش از جمله چهارده تبعه خارجی در پایتخت این کشور خبر داد.
صبا ایران   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۷:۱۳    
رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از صدور مجوز ورود و مصرف اضطراری مشروط واکسن کرونا چینی با عنوان سینوفارم خبر داد.
صبا ایران   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۶:۵۸    
شاخص کل بورس تهران امروز حدود 8 هزار واحد، معادل 0.66 درصد افت کرد و در پایان زمان معاملات، در تراز یک میلیون و 214 هزار واحدی به کار خود پایان داد.
صبا ایران   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۶:۵۳    
رضا آذری هافبک مصدوم استقلال از امروز در تمرینات این تیم حاضر شد.
صبا ایران   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۶:۴۸    
یک مقام ارشد سابق آمریکایی می گوید که ترامپ بعد از مذاکرات ویتنام به رهبر کره شمالی پیشنهاد داده تا او را با هواپیمای ایرفورس وان به پیونگ یانگ برساند.
صبا ایران   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۶:۳۸    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در نشست مجازی با مدیران کل و روسای ادارات شهرستان های سراسر کشور، به ارائه گزارشی از اقدامات این وزارتخانه و سازمان های زیرمجموعه آن پرداخت.
صبا ایران   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۶:۲۳    
مسابقه اتومبیلرانی روی دریاچه یخزده در ویسکانسین. /عکس: Scott Olson
صبا ایران   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۶:۱۸    
تحقیقات جدید دانشمندان نشان می دهد افراد عینکی 3 برابر کمتر از دیگران به بیماری کووید 19 مبتلا می شوند.
صبا ایران   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۵:۲۸    
یکصدمین سالگرد کودتای سوم اسفند 1299 بحث دربارۀ رضاخان و فرجام او را تازه کرده و رسانه های داخلی و خارجی مطالب متعددی در این باره منتشر کرده اند.
صبا ایران   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۵:۲۳    
مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: باوجود دریافت 15 درصد تسهیلات کرونایی، بلیت قطار نوروز امسال با همان نرخ مصوب قبلی به فروش خواهد رسید و گران نمی شود.
صبا ایران   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۵:۱۸    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: واکسیناسیون 100 هزار نفر دیگر از کادر درمان از فردا آغاز و 250 هزار دوز واکسن چینی نیز هفته آینده وارد کشور می شود.
صبا ایران   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۵:۱۸    
فرمانده نیرو های آمریکایی در خاورمیانه از ایران خواست تا از دست زدن به اقدامات تحریک آمیز خودداری کرده و اجازه بدهد دیلپماسی کار خودش را بکند.
صبا ایران   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۵:۱۳    
رئیس کل بانک مرکزی و سفیر کره جنوبی در ایران، در جلسه ای که به درخواست سفارت کره جنوبی برگزار شد، در خصوص نحوه جابه جایی و مصرف بخشی از منابع بانکی ایران در کره جنوبی توافق کردند.
صبا ایران   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۲:۰۸    
مدیرکل دفتر امور استان های وزارت اقتصاد ضمن تشریح نحوه پرداخت سود سالیانه سهام عدالت به مشمولان از این افراد تقاضا کرد ضمن ثبت نام در سامانه سجام در مجامع الکترونیکی شرکت های سرمایه گذاری استانی شرکت ...
صبا ایران   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۲:۰۳    
تنها یک هفته مانده به برگزاری هفتادو هشتمین دوره اهدای جوایز سالانه گلدن گلوب، شوک بزرگی به این انجمن وارد شد.
صبا ایران   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۱:۵۳    
محققان آمریکایی می گویند تاکنون به شواهدی دست نیافته اند که امکان انتقال ویروس کرونا از طریق غذا یا بسته های مواد غذائی را اثبات کند.
صبا ایران   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۱:۵۳    
خسروی سخنگوی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی تاکید کرد: اجرای قانون مجلس به منزله خروج ایران از برجام و قطع همکاری با آژانس نیست و از این رو تعاملات ایران با آژانس ونظارتهای پادمانی آن بر اساس ...
صبا ایران   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۱:۴۸    
نماینده مردم تبریز در مجلس، جزئیات جلسه غیرعلنی مجلس درباره بیانیه مشترک مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی و معاون اول رئیس جمهور را تشریح کرد.
صبا ایران   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۱:۳۸    
رییس جمهوری در پی گزارش رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اقدامات به عمل آمده درباره زلزله استان های کهگیلویه و بویر احمد و اصفهان ...
صبا ایران   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۱:۲۳    
چهارشنبه این هفته ، تعداد یک میلیارد و 400 میلیون سهم شرکت فرآورده های معدنی و اپال کانی پارس معادل 7درصد سهام این شرکت با نماد معاملاتی "اُپال" در بورس عرضه اولیه می شود.
صبا ایران   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۱:۲۳    
لطیفی گفت:شیوع ویروس کرونای انگلیسی موجب بسته شدن 5 مزر مشترک ایران با عراق شده است. روح اله لطیفی سخنگوی گمرک گفت ...
صبا ایران   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۱:۱۸    
سخنگوی وزارت امورخارجه کشورمان تاکید کرد که توافق انجام شده بین ایران و آژانس در چارچوب مصوبه مجلس است و اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی از فردا متوقف می شود.
صبا ایران   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۱:۱۳    
در جریان برگزاری هشتمین اجلاسیه رسمی مجلس خبرگان رهبری، انتخابات هیات رئیسه هم برگزار شد که طی آن، ترکیب قبلی این مجموعه ابقا شدند.
صبا ایران   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۱:۱۳    
مدیرعامل اسبق استقلال از وزیر جوان که برای استقلال کری خوانده بود عذرخواهی کرد.
صبا ایران   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۰:۵۸    
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: ما به صورت صریح اعلام کردیم قانون مجلس درباره پروتکل الحاقی باید اجرا شود و از پنج اسفند این کار انجام خواهد شد.
صبا ایران   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۰:۵۳    
وزیر ارتباطات با انتشار یک استوری در اینستاگرام جواب سردار آزمون را داد.
صبا ایران   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۰:۴۸    
وزیر نفت عراق اعلام کرد قرارداد پیش پرداخت نفت خام با شرکت نفت دولتی ژینهوا اویل چین را که قرار بود برای خرید 5 ساله نفت بصره عراق بسته شود، متوقف کرده است.
صبا ایران   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۰:۳۸    
با چند میلیون تومان مدرک بگیرید؛ چندِ آن به نوع مدرکی مربوط می شود که درخواست آن را دارید! اما ماجرا چیست؟
صبا ایران   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۰:۳۳    
رئیس جمهور در احکامی جداگانه، شش عضو شورای عالی ورزش و تربیت بدنی را منصوب کرد.
صبا ایران   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۰:۲۸    
سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید به کشور نسبت به کولاک برف، آبگرفتگی معابر و وقوع بهمن در 25 استان طی آخر هفته هشدار داد.
صبا ایران   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۱۰:۱۸    
شاید تا این لحظه تنها نکته مثبت سریال سیاوش، بازی متفاوت مجید صالحی است که مدت ها است سعی دارد از فیلم های طنز فاصله بگیرد.
صبا ایران   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۰۹:۴۸    
آیت الله جنتی رییس مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: نمایندگان حق این مردم را ادا کنند و به فکر خودشان و جریانات سیاسی و دوستانشان نباشند و به مردمی خدمت کنند که آنها را انتخاب کرده اند ...
صبا ایران   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۰۹:۳۸    
رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اجرای پروتکل الحاقی از روز 5 اسفند به طور کامل متوقف خواهد شد و هر نوع دسترسی فراتر از پادمان مطلقاً ممنوع و غیرقانونی است.
صبا ایران   ۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۰۹:۲۸    
مشغله فراوان گاهی باعث می شود از بخش مهمی از اخبار ساعات گذشته بی اطلاع بمانید یا درست در لحظاتی که در حال استراحت بودید ...