جمعه ۱۱ خردادساعت ۲۱:۱۲May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای صبا ایران 6 اسفند 1399 - sabairan.com

صبا ایران 29 اسفند 1394 صبا ایران 29 اسفند 1395 صبا ایران 28 اسفند 1396 صبا ایران 29 اسفند 1397 صبا ایران 29 اسفند 1398 صبا ایران 31 فروردین 1399 صبا ایران 31 اردیبهشت 1399 صبا ایران 31 خرداد 1399 صبا ایران 31 تیر 1399 صبا ایران 31 مرداد 1399 صبا ایران 31 شهریور 1399 صبا ایران 30 مهر 1399 صبا ایران 1 آبان 1399 صبا ایران 30 آذر 1399 صبا ایران 1 دی 1399 صبا ایران 30 بهمن 1399 صبا ایران 1 اسفند 1399 صبا ایران 2 اسفند 1399 صبا ایران 3 اسفند 1399 صبا ایران 4 اسفند 1399 صبا ایران 5 اسفند 1399 صبا ایران 6 اسفند 1399 صبا ایران 7 اسفند 1399 صبا ایران 8 اسفند 1399 صبا ایران 9 اسفند 1399 صبا ایران 10 اسفند 1399 صبا ایران 11 اسفند 1399 صبا ایران 12 اسفند 1399 صبا ایران 13 اسفند 1399 صبا ایران 14 اسفند 1399 صبا ایران 15 اسفند 1399 صبا ایران 16 اسفند 1399 صبا ایران 17 اسفند 1399 صبا ایران 18 اسفند 1399 صبا ایران 19 اسفند 1399 صبا ایران 20 اسفند 1399 صبا ایران 21 اسفند 1399 صبا ایران 22 اسفند 1399 صبا ایران 23 اسفند 1399 صبا ایران 24 اسفند 1399 صبا ایران 25 اسفند 1399 صبا ایران 26 اسفند 1399 صبا ایران 27 اسفند 1399 صبا ایران 28 اسفند 1399 صبا ایران 29 اسفند 1399 صبا ایران 30 اسفند 1399 
صبا ایران   ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۱:۴۹    
یک دانشمند فرانسوی هنگام کاوش بقایای جسد ناپلئون بناپارت متوجه جسم سخت عجیبی در جمجمه او می شود.
صبا ایران   ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۵:۴۹    
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: آمار اهدا کنندگان پلاسما حدود دو درصد است که این رقم پایین تر از حد انتظار است و درخواست ما این است که بهبودیافتگان کرونا دو ماه پس از بهبودشان پلاسما اهدا کنند.
صبا ایران   ۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۰:۳۰    
گفته می شود که سارقین هر 25.7 ثانیه یکبار یک خانه را مورد سرقت قرار میدهد؛ بنابراین امنیت خانه باید در اولویت شما باشد.
صبا ایران   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۲:۳۶    
مسعود مردانی گفت: افرادی که به بیماری کرونا مبتلا شدند و آنتی بادی محافظت کننده دارند آسیبی در نتیجه ابتلا به نوع بریتانیایی نخواهند دید.
صبا ایران   ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۰:۱۶    
در گزارش زیر چند حقیقت جالب و خواندنی درباره اینترنت را می خوانید.
صبا ایران   ۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۶:۰۹    
دانشمندان معتقدند که انتقال کووید 19 در ماه های تابستان مانند سایر ویروس های تنفسی فصلی کندتر می شود.
صبا ایران   ۱۳۹۹/۱۲/۰۸ - ۱۶:۵۶    
در حالی که قیمت ها در بازار خودرو در چند روز گذشته قفل شده بود طی 48 ساعت اخیر ریزش قیمت ها دوباره در این بازار آغاز شده است.
صبا ایران   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۰:۱۱    
بانک مرکزی بخشنامه ای به بانک های عامل پرداخت وام ودیعه مسکن ابلاغ کرد تا کسانی که در بانک برای دریافت این وام تشکیل پرونده داده اند تا پایان اسفند وام آن ها پرداخت شود.
صبا ایران   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۰:۰۶    
رئیس جمهور آمریکا با بیان اینکه به زودی با شاه سعودی مکالمه خواهد کرد، گفت گزارش اطلاعاتی درباره قتل روزنامه نگار سعودی در کنسولگری استانبول را مطالعه کرده است.
صبا ایران   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۱۰:۰۶    
قاسم دشتکی استاندار جدید خوزستان حکم 50 نفر در استانداری را که در قالب مشاور و دستیار برای غلامرضا شریعتی کار می کردند لغو کرد ...
صبا ایران   ۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۰۹:۱۶    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در نشست خبری شامگاه چهارشنبه تصریح کرد مسائل مربوط به برجام جزو چالش های فوری دولت این کشور محسوب می شود.
صبا ایران   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۸:۰۱    
پرسپولیس پس از محکومیت در پرونده مصلح، بار دیگر از سوی کمیته های وضعیت و استیناف در پرونده شکایت سوشا مکانی به پرداخت 795 میلیون تومان به این بازیکن محکوم شده است.
صبا ایران   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۷:۵۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه به اظهارات خانم اگنس کالامار، گزارشگر سازمان ملل درخصوص سانحه هواپیمای اوکراینی واکنش نشان داد.
صبا ایران   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۷:۴۶    
شاخص کل بورس تهران امروز کمی کمتر از 6 هزار واحد، معادل 0.48 درصد افت کرد و در پایان زمان معاملات، در تراز یک میلیون و 205 هزار واحدی به کار خود پایان داد.
صبا ایران   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۷:۳۱    
سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه ایجاد صفحه مجازی در شبکه های اجتماعی در خصوص سهام عدالت را تکذیب کرد و نسبت به کلاهبردای از سهامداران هشدار داد.
صبا ایران   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۷:۱۱    
در پایان معاملات امروز بازار بورس ارزش سهام عدالت با کاهش بیش از 33 هزارتومانی همراه بود. همچنین ارزش هر واحد از دارا یکم با رشد 1.71 درصدی همراه بود.
صبا ایران   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۷:۱۱    
فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران ضمن ارایه توضیحاتی درباره سخنان اخیر وزیر بهداشت درباره کارکنان بهشت زهرا گفت ...
صبا ایران   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۶:۴۶    
حدود یک ماهی می شود که قیمت گوشت قرمز در بازار افزایش یافته است و مشاهدات میدانی حاکی از آن است که قیمت این کالای پروتئینی همچنان برای مصرف کنندگان بالا است.
صبا ایران   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۶:۴۶    
مدیرکل بازسازی بنیاد مسکن با بیان اینکه امروز عملیات اجرایی اولین واحد تخریبی ناشی از زلزله کهگیلویه و بویراحمد شروع شده است گفت ...
صبا ایران   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۶:۴۶    
استاندار خوزستان با اشاره به میزان بالای دیون انباشته کارمندان دولت در استان گفت: از سازمان برنامه و بودجه کشور می خواهیم که برای متناسب شدن تراز حقوق کارکنان نسبت به تخصیص بخشی از اعتبارات هزینه ای ...
صبا ایران   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۶:۱۶    
امین سبحانی با بیان اینکه در هفته گذشته حمله گرگ در اسفراین 7 مصدوم را بر جای گذاشت گفت: بعد از یافتن جسد گرگ ...
صبا ایران   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۶:۱۱    
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: سازمان بیمه سلامت مصمم است که روند الکترونیکی شدن را به نحوی دنبال می کنیم که از اردیبهشت 1400 نیازی به دفترچه کاغذی نباشد.
صبا ایران   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۶:۰۶    
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: شواهد نشان می دهد که شدت موارد ابتلا و مرگ و میر ناشی از کرونا در مردان بیش از زنان است و برخی ویژگی های بیولوژیک، مردان را در ابتلا به کرونا آسیب پذیرتر می کند.
صبا ایران   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۶:۰۱    
تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس با حضور همه بازیکنان در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد.
صبا ایران   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۵:۴۱    
معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران جزئیات اولویت بندی تزریق واکسن کرونا به ایثارگران را تشریح کرد.
صبا ایران   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۵:۳۶    
رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی اعلام کرد: سازمان دامپزشکی و ستاد تنظیم بازار به منظور جلوگیری از گرانفروشی و سو استفاده قطعه بندی کردن مرغ را ممنوع کرده است.
صبا ایران   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۵:۳۶    
اقدامات و اظهارات مقامات دولت بایدن نشان می دهد که واشنگتن قصد دارد در روابط خود با ریاض و به ویژه محمد به سلمان تجدید نظر کند، اما همه چیز به سادگی این خواستن نیست.
صبا ایران   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۵:۳۱    
محمد کشتی آرای، کارشناس بازار سکه و طلا گفت: حباب سکه در حال حاضر 600 هزار تومان است. نرخ دلار در بازار آزاد 25 هزار و 220 تومان است.
صبا ایران   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۵:۲۶    
سخنگوی وزارت بهداشت از جان باختن 73 بیمار مبتلا به کرونا خبر داد.
صبا ایران   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۵:۲۶    
معاون امور سامانه ها و هوش قضایی مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه گفت: سامانه سجل محکومیت های مالی طراحی و پیاده سازی شده است و پس از طی آزمون های نهایی در اختیار ذینفعان قرار خواهد گرفت.
صبا ایران   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۵:۲۱    
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: موضوع لوایح مرتبط با FATF آنقدر برای آینده روابط خارجی به خصوص روابط بانکی مهم می دانیم که حاضریم هر طور که بخواهند همکاری و روشنگری کنیم که زودتر درتشخیص مصلحت نظام به ...
صبا ایران   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۵:۱۶    
رئیس کل بانک مرکزی درباره سرانجام منابع ارزی بلوکه شده ایران در کره جنوبی گفت: در ارتباط با مذاکراتی که با سفیر کره جنوبی شد مقرر شد چگونه از منابع خودمان استفاده کنیم و اگر کره ای ها پرداخت نکنند ما ...
صبا ایران   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۵:۱۶    
وزیر بهداشت گفت:، تفاوت ویژه ویروس انگلیسی با ویروس قبلی در آن است که در ویروس قبلی میزان بیماری زایی سرپایی 7 تا 10 روز بوده، اما در این ویروس ...
صبا ایران   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۲:۰۲    
طی IDEX 2021 کمپانی کیا موتورز از یک خودروی تاکیتیکی سبک مفهومی جدید رونمایی کرده که در قسمت کابین ظرفیت 4 سرنشین را دارد و در قسمت عقب نیز قابلیت جابجایی 10 سرباز به همراه تجهیزات آنها را دارد.
صبا ایران   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۱:۵۷    
مهدی پاشازاده از آغاز فعالیت به عنوان سرمربی ماشین سازی تبریز خبر داد.
صبا ایران   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۱:۵۷    
سخنگوی سازمان غذا و دارو گفت: تزریق واکسن کرونا فعلا اجباری نیست اما احتمالا در آینده و با گسترش واکسیناسیون، ارائه برخی خدمات اجتماعی به مردم مستلزم داشتن گواهی واکسیناسیون می شود.
صبا ایران   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۱:۵۲    
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه هیچ قوه ای نمی تواند در امر قوای دیگر دخالت کند، گفت: اصل 113 کامل روشن و از بدیهیات است واضحات تفسیر ندارد کاملا روشن است که رییس جمهور مسوول اجرای قانون اساسی است نه ...
صبا ایران   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۱:۴۲    
خشایار راد کمدین شناخته شده می گوید تلویزیون ته دیگ کاری که خودش بودجه اش را داده باشد درمی آورد. آن قدر بازپخش می کنند که منِ بازیگر با خودم می گویم این پسرم است؟! نگو خودم بوده ام.
صبا ایران   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۱:۴۲    
روز گذشته هواداران استقلال مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند و خواستار برکناری محمود فکری شدند.
صبا ایران   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۱:۳۷    
در چند سال گذشته شماره فوتبالی ها در فضای مجازی کم پخش نشده است.
صبا ایران   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۱:۳۲    
بیش از نیمی از جمعیت ایران را جامعه مردان تشکیل می دهند که از این تعداد 34 میلیون نفر بیش از 10 سال سن دارند و از این تعداد 21 میلیون نفر دارای همسر هستند ...
صبا ایران   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۱:۳۲    
چندی قبل خبر مرگ یک دختر نوجوان و دوست 28 ساله اش در یکی از بیمارستان های پایتخت به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد.
صبا ایران   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۱:۲۷    
دستپاچگی سردار محمدباقر قالیباف و همفکرانش در مجلس شورای اسلامی برای موضعگیری علیه بیانیه مشترک سازمان انرژی اتمی کشورمان با آژانس بین المللی انرژی اتمی ...
صبا ایران   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۱:۲۷    
ژرار دوپاردیو بازیگر سرشناس فرانسوی برای بررسی پرونده تجاوز یک بازیگر زن در سال 2018 به دادگاه می رود.
صبا ایران   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۱:۲۲    
بازیگر فیلم سینمایی خفگی گفت: امیدوارم هرچه سریعتر واکسیناسیون آغاز شود، به شخصه اگر واکسنی زده شود من در صف اول می ایستم و اعتقاد دارم که باید از واکسن داخلی حمایت کرد ...
صبا ایران   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۱:۲۲    
قیمت بیت کوین در طول معاملات روز سه شنبه 16.38 درصد کاهش داشت و بر اساس اطلاعات پورتال کوین دسک، در ساعت 14:57 به وقت مسکو به 45615 دلار رسید.
صبا ایران   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۱:۱۲    
خبرگزاری رویترز، به نقل از منابع مطلع نوشت که ونزوئلا محموله های سوخت هواپیما در ازای واردات بنزین از ایران، به این کشور ارسال کرده است.
صبا ایران   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۱:۰۷    
مرغ فروشی ها روشی جدید برای گران فروشی مرغ انتخاب کرده اند و برای اینکه مرغ را به قیمت مصوب خود به فروش نرسانند، آن را قطعه بندی کرده و با قیمت های بالایی در سایه سکوت دستگاه های نظارتی می فروشند.
صبا ایران   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۱:۰۲    
بازیکن تیم فوتبال سپاهان برای عقد قرارداد با باشگاه تراکتور در تبریز حاضر شد.
صبا ایران   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۰:۵۲    
یک چهره سیاسی اصلاح طلب گفت: جبهه اصلاحات به جای اینکه وارد انتخابات شود و شکست بخورد می تواند در سایه بنشیند و تماشاچی باشد و رصد کند و به نقد عملکرد دولت و مجلس انقلابی بنشیند.
صبا ایران   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۰:۵۲    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از نهایی شدن پیشنهادات درباره پالرمو و cft در کمیسیون مشترک این نهاد خبر داد.
صبا ایران   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۰:۴۷    
سی ام شهریور سال جاری وقوع یک نزاع خونین در منطقه نوبنیاد تهران به پلیس آغازشد.
صبا ایران   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۰:۴۲    
شاخص کل بورس تهران در ادامه نوسانی خود با رشد ناچیز 1200 واحدی در آغاز معاملات امروز، در مسیر پیشروی در کانال 1.2 میلیون واحدی قرار گرفت.
صبا ایران   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۰:۳۷    
توئیتر اعلام کرد 373 حساب کاربری مرتبط با روسیه، ایران و ارمنستان را به دلیل نقض مقررات حذف کرده است.
صبا ایران   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۰:۳۲    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا جزئیات ممنوعیت ورود خودرو های شخصی به شهر های ممنوعه را تشریح کرد.
صبا ایران   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۰:۳۲    
رئیس پلیس تهران بزرگ از بازداشت فردی خرابکار با جلیقه و ریموت انفجاری و سایر مهمات خبر داد که قصد داشت با هدایت معاندان خرابکاری ایجاد کند.
صبا ایران   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۰۹:۲۲    
نمایندگان پارلمان ونزوئلا از دولت کاراکاس خواستند تا در واکنش به تحریم های بروکسل، نماینده اتحادیه اروپا را از این کشور اخراج کند
صبا ایران   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۰۹:۲۲    
قیمت جهانی طلا در معاملات امروز، چهارشنبه، در حالی بالا رفت که اظهارات رییس فدرال رزرو باعث شد ارزش دلار افت کند.
صبا ایران   ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۰۹:۱۲    
مشغله فراوان گاهی باعث می شود از بخش مهمی از اخبار ساعات گذشته بی اطلاع بمانید یا درست در لحظاتی که در حال استراحت بودید ...