جمعه ۲۵ خردادساعت ۱۱:۵۸Jun 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای صنعت ماشین 24 اسفند 1400 - sanatemashin.com

صنعت ماشین 24 مرداد 1400 صنعت ماشین 31 شهریور 1400 صنعت ماشین 30 مهر 1400 صنعت ماشین 30 آبان 1400 صنعت ماشین 30 آذر 1400 صنعت ماشین 30 دی 1400 صنعت ماشین 30 بهمن 1400 صنعت ماشین 1 اسفند 1400 صنعت ماشین 2 اسفند 1400 صنعت ماشین 3 اسفند 1400 صنعت ماشین 4 اسفند 1400 صنعت ماشین 5 اسفند 1400 صنعت ماشین 6 اسفند 1400 صنعت ماشین 7 اسفند 1400 صنعت ماشین 8 اسفند 1400 صنعت ماشین 9 اسفند 1400 صنعت ماشین 10 اسفند 1400 صنعت ماشین 11 اسفند 1400 صنعت ماشین 12 اسفند 1400 صنعت ماشین 13 اسفند 1400 صنعت ماشین 14 اسفند 1400 صنعت ماشین 15 اسفند 1400 صنعت ماشین 16 اسفند 1400 صنعت ماشین 17 اسفند 1400 صنعت ماشین 18 اسفند 1400 صنعت ماشین 19 اسفند 1400 صنعت ماشین 20 اسفند 1400 صنعت ماشین 21 اسفند 1400 صنعت ماشین 22 اسفند 1400 صنعت ماشین 23 اسفند 1400 صنعت ماشین 24 اسفند 1400 صنعت ماشین 25 اسفند 1400 صنعت ماشین 26 اسفند 1400 صنعت ماشین 27 اسفند 1400 صنعت ماشین 28 اسفند 1400 صنعت ماشین 29 اسفند 1400 
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۷ - ۱۲:۵۲    
صنعت ماشین- مدیریت امور اجرایی معاینه فنی خودروهای کشور از اثرگذاری 91 درصدی مراکز معاینه فنی کشور در بهبود عملکرد خودروها خبر دادو
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۱۹:۴۷    
صنعت ماشین: حمایت هایی که طی سال های گذشته با هدف ارتقای کیفی محصولات از صنعت خودرو شده هنوز نتیجه مثبتی نداشته است.
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۱۸:۰۷    
صنعت ماشین: وزیر صمت با بیان این که سال آینده قیمت تمام شده خودرو دست کم 15 درصد کاهش خواهد یافت گفت ...
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۲۳:۱۲    
صنعت ماشین: در پی اعلام خبر کنترل بیشتر بازار قطعات یدکی از 15 فروردین ماه سال جاری توسط وزیر صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف ایران در ابلاغیه ای اعلام کرده است که از 15 فروردین 1401 ...
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۲۳:۱۲    
صنعت ماشین- قرعه پذیرش ها در بورس کالای ایران بالاخره به نام خودرویی ها افتاد و در جدیدترین جلسه هیات پذیرش کالا و اوراق بهادار مبتنی بر کالا، خودرو شاهین متعلق به شرکت خودروسازی سایپا پذیرش شد.
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۲۳:۰۲    
صنعت ماشین- شرکت خودروسازی تسلا، قیمت های خودروهای خود در چین و آمریکا را برای دومین بار در یک هفته افزایش می دهد.
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۲۲:۵۷    
صنعت ماشین: خودروها به سمتی پیش می روند که بیشتر کامپیوتر روی چهار چرخ هستند و به دلیل وصل بودن به اینترنت، خیلی از مشکلات آن می تواند از راه دور هم حل شود.
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۲۲:۵۷    
صنعت ماشین- فورد برنامه ریزی کرده است که تا سال 2024 برای بازار اروپا 3 خودروی سواری برقی و 4 خودروی تجاری برقی جدید معرفی کند.
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۲۲:۵۷    
صنعت ماشین: تولید خودرو در ترکیه به پایین ترین حد خود در 8 سال گذشته رسید.
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۲۲:۵۲    
صنعت ماشین: رییس پلیس راهور اعلام کرد: در تصادفات نوروزی امسال، 999 کشته و بیش از هشت هزار نفر مجروح شدند.
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۲۲:۵۲    
صنعت ماشین- فرمانده کل انتظامی کشور تأکید کرد که خودروهای غیراستاندارد شماره گذاری نخواهند شد.
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۲۲:۵۲    
صنعت ماشین- عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی از نهایی شدن طرح استیضاح وزیر صمت به دلیل افزایش قیمت خودرو و تقدیم آن به هیئت رئیسه مجلس خبر داد.
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۲۲:۴۷    
صنعت ماشین- خودروساز آلمانی اعلام کرد گروه فولکس واگن در سال 2021 به 16 درصد از سهم بازار چین دست یافت و فولکس واگن در آمریکای شمالی و جنوبی به سود خود بازگشت.
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۲۲:۲۷    
صنعت ماشین: طبق اعلام سازمان استاندارد تمام خودرو های داخلی باید دوباره تست های دوره ای از جمله تست تصادف را داشته باشند.
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۲۲:۲۲    
صنعت ماشین: یک کارشناس صنعت خودرو می گوید: وظیفه اصلی شورای رقابت قیمت گذاری نبود بلکه برنامه ریزی روی ساختار های رقابت پذیری بود.
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۲۲:۱۷    
صنعت ماشین: معاون اول رئیس جمهور گفت: با شکسته شدن انحصار شاهد بهبود کیفیت، تنوع و کاهش قیمت خودروها خواهیم بود.
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۲۲:۱۲    
صنعت ماشین: فرمانده پلیس راه البرز از اجرای طرح ترافیک نوروزی در راه های این استان خبرداد و گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 12 روزهای چهارشنبه 25 اسفند لغایت 29 ...
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۲۱:۴۲    
صنعت ماشین- وزیر کشور گفت: مردم نیازی به ثبت پلاک خودرو برای سفرهای نوروزی ندارند.
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۲۱:۴۲    
صنعت ماشین- فرمانده کل انتظامی کشور با اولتیماتوم به خودروسازان اعلام کرد که اگر خودروسازان خودرویی را تولید کنند که استانداردهای لازم را نداشته باشد، حتما مانع از فروش آن خواهیم شد.
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۲۱:۰۲    
صنعت ماشین: برای اولین بار در کشور جشن ازدواج کارگری با هدف ترویج ازدواج آسان، تسهیل در ازدواج جوانان و تشویق آنان به تشکیل خانواده به همت گروه خودروسازی سایپا برگزار شد.
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۷:۲۷    
صنعت ماشین: با امضای تفاهمنامه ای بین شرکت بهمن موتور و امداد خودرو ایران، همکاری های مشترک این دو مجموعه با هدف گسترش سطح امدادرسانی به محصولات بهمن موتور آغاز شد.
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۶:۱۷    
صنعت ماشین: سخنگوی شورای نگهبان از بازگشت بخش واردات خودرو در لایحه بودجه 1401 به مجلس خبر داد.
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۶:۰۷    
صنعت ماشین: تیونر به این نکته اشاره داشته که بستر لازم برای دستیابی به اسب بخار بیشتر تا 1100 اسب نیز طی برنامه های آینده، فراهم است!
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۶:۰۲    
صنعت ماشین: یک خط زرد رنگ جذاب نیز در کنسول اصلی جلو استفاده شده که در نوع خود جذاب به نظر می رسد اما مکمل و هماهنگی در بدنه و نمای خارجی برای آن وجود ندارد و دقیقا به همین دلیل مقداری بی ربط به نظر ...
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۴:۳۲    
صنعت ماشین: نحوه آزادسازی واردات خودرو در سال آینده هنوز با شبهاتی روبه رو است.
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۴:۲۷    
صنعت ماشین: در حالی قرار است واردات خودرو به کشور از خرداد سال آینده از سر گرفته شود که این اتفاق سبب احیای پروژه خروج خودروهای فرسوده نیز خواهد شد.
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۴:۱۲    
صنعت ماشین: در راستای سیاست دولت سیزدهم در زمینه ارتقای کیفیت خدمات پس از فروش و حضور پررنگ تر در بازار کشورهای همسایه ...
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۳:۴۷    
صنعت ماشین: معاون سازمان فروش و خدمات پس از فروش از اجرای طرح امداد نوروزی 1401 بهمن موتور از بیست و ششم اسفند ماه امسال تا پایان تعطیلات نوروزی خبر داد.
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۳:۳۷    
صنعت ماشین: شرکت ایران خودرو دیزل در اتوبوس برقی جدید این شرکت به جای آیینه های مرسوم خودرو از آیینه های دیجیتال استفاده کرد.
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۳:۱۷    
صنعت ماشین: آمیکو آسنا توربوشارژ با گیربکس اتوماتیک در سال 1400 رونمایی شد که در حال حاضر به عنوان تنها پیکاپ صفر کیلومتر با گیربکس اتوماتیک در بازار ایران شناخته می شود و با در نظر گرفتن تمامی سلیقه ...
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۳:۱۲    
صنعت ماشین: هیوندای کونا در عکس های جاسوسی دیده شده است که اکنون می توان برخی ویژگی های داخلی را دید.
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۳:۰۷    
صنعت ماشین: مدیرعامل پالایش و پخش فرآورده های نفتی گفت: هنوز تصمیمی برای سهمیه بنزین نوروزی گرفته نشده است.
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۳:۰۷    
صنعت ماشین: سیدمحمد رضا سید نورانی با رأی اکثریت شورای رقابت به ریاست این شورا و مرکز ملی رقابت انتخاب شد.
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۰:۵۷    
صنعت ماشین: فروش فوق العاده 4 محصول شرکت زامیاد از امروز ساعت 14 آغاز می شود و متقاضیان تا زمان تکمیل ظرفیت، فرصت ثبت نام دارند.
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۰:۳۲    
صنعت ماشین: شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو در پاییز امسال بالاترین امتیاز شاخص رضایت مشتریان (CSI) را در بین خودروسازهای داخلی به دست آورد.
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۰:۲۲    
صنعت ماشین: معاون توسعه صنایع حمل و نقل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) از برنامه ریزی برای نوسازی 25 تا 30 هزار دستگاه خودروی تجاری با مصوبه جدید شورای اقتصاد در سال 1401 خبر داد.
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۰:۱۷    
صنعت ماشین: رئیس جمهور به تازگی دستور رفع انحصار از بازار خودرو را صادر کرده که اگر به درستی اجرایی شود این صنعت به جلو حرکت خواهد کرد.
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۱۰:۱۲    
صنعت ماشین: سیستم تعلیق یکی از قسمت های خودرو است که به طور مستقیم با جاده در ارتباط است و در کیفیت رانندگی و سواری تاثیر بسیاری دارد.
صنعت ماشین   ۱۴۰۰/۱۲/۲۴ - ۰۹:۵۷    
صنعت ماشین: برنامه ریزی خودروسازان تجاری با هدف افزایش سهم بازار این روزها وارد فاز عملیاتی شده و لازم است زنجیره تامین نیز همسو با این تصمیم ضمن آمادگی خود برای تولید قطعات جدید ...