پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۴:۴۴May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای سازه نیوز 9 اسفند 1396 - sazehnews.ir

سازه نیوز 28 آذر 1394 سازه نیوز 30 اسفند 1395 سازه نیوز 31 فروردین 1396 سازه نیوز 1 اردیبهشت 1396 سازه نیوز 1 خرداد 1396 سازه نیوز 31 تیر 1396 سازه نیوز 31 مرداد 1396 سازه نیوز 1 شهریور 1396 سازه نیوز 30 مهر 1396 سازه نیوز 28 آبان 1396 سازه نیوز 30 آذر 1396 سازه نیوز 30 دی 1396 سازه نیوز 30 بهمن 1396 سازه نیوز 1 اسفند 1396 سازه نیوز 2 اسفند 1396 سازه نیوز 3 اسفند 1396 سازه نیوز 4 اسفند 1396 سازه نیوز 5 اسفند 1396 سازه نیوز 6 اسفند 1396 سازه نیوز 7 اسفند 1396 سازه نیوز 8 اسفند 1396 سازه نیوز 9 اسفند 1396 سازه نیوز 10 اسفند 1396 سازه نیوز 11 اسفند 1396 سازه نیوز 12 اسفند 1396 سازه نیوز 13 اسفند 1396 سازه نیوز 14 اسفند 1396 سازه نیوز 15 اسفند 1396 سازه نیوز 19 اسفند 1396 سازه نیوز 20 اسفند 1396 سازه نیوز 21 اسفند 1396 سازه نیوز 22 اسفند 1396 سازه نیوز 23 اسفند 1396 سازه نیوز 25 اسفند 1396 سازه نیوز 27 اسفند 1396 سازه نیوز 28 اسفند 1396 سازه نیوز 29 اسفند 1396 
سازه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۳:۳۴    
رئیس سازمان امور اراضی کشور گفت: از ابتدای سال 1397 ارائه خدمات مرتبط با صدور مجوزهای تغییر کاربری، تشخیص نوعیت و واگذاری زمین در سراسر کشور صرفاً از طریق سامانه الکترونیک ارائه می شود.
سازه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۸:۱۸    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر راه و شهرسازی با وجود هجمه های زیاد برای نوسازی ناوگان هوایی، شرایط لازم را برای امضای 3 قرارداد جهت خرید 200 فروند هواپیما فراهم کرد.
سازه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۷:۱۸    
مدیرکل نظارت بر عملیات هوانوردی سازمان هواپیمایی گفت: در جلسه با دو تیم هیمالیا نورد آموزش تخصصی درباره نحوه یافتن جعبه سیاه و آلات دقیق هواپیما که می تواند در کشف علت سانحه مؤثر باشد ...
سازه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۰۱:۰۸    
در ماه های گذشته وزیر راه و شهرسازی ابلاغیه ای را خطاب به سازمان های نظام مهندسی کشور ابلاغ کرد که بر اساس آن رویه گذشته مبنی بر کسر 5 درصد از درآمد مهندسان ناظر بابت حق نظارت بر ساخت و ساز از سوی ...
سازه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۰۱:۰۸    
مشاور رئیس سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی گفت: خطر فرونشست در دشتها، شهرهای کشور را تهدید می کند و ساختمان ها را در برابر زلزله های با قدرت کم بسیار آسیب زا می سازد.
سازه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۴:۴۹    
مدیرکل پزشکی قانونی خوزستان از کاهش آمار فوتی های تصادفات از ابتدای سال تاکنون در استان خوزستان نسبت به سال گذشته خبر داد.
سازه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۱۴:۲۹    
این روزها همه جا سخن از آب و بحران بی آبی است. گویا همه فراموش کرده اند که از گذشته تاکنون این مدیران و مسئولان منابع آبی کشوربوده اند که با استفاده از سه تکنولوژی خارجی کشور را امروز در این وضعیت ...
سازه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ - ۰۰:۰۰    
به گفته کارشناسان و فعالان بازار مسکن با توجه به رویکرد سرسختانه و البته نمایشی دولت برای تثبیت ارز انتظار می رود بازیگران عرصه بازارهای هیجانی نیم نگاهی به بازار باثبات و قدرتمند مسکن داشته باشند.
سازه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۳:۵۰    
با توجه به انجام پاره ای تعمیرات ضروری در تاسیسات آبرسانی شهر اهواز، احتمال دارد برخی از مناطق اهواز از ساعت 10 امشب تا ساعت 4 بامداد فردا شاهد افت فشار آب باشند.
سازه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۳:۵۰    
مدیرکل مدیریت بحران خوزستان گفت: مناطق شهری و روستایی خوزستان که از لحاظ تامین آب شرب در معرض خطر قرار دارند، شناسایی خواهند شد تا برای این مناطق چاره اندیشی شود.
سازه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۳:۵۰    
استاندار خوزستان گفت: استانداردسازی جاده های خوزستان باید محور کار قرار بگیرد و جاده های پرحادثه مجددا بررسی شوند.
سازه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۳:۵۰    
رضا اردکانیان در نشست شورای اداری شهرستان میناب اظهار داشت: ما می توانیم به این خشکی و خشکسالی به عنوان فرصت نگاه کنیم ...
سازه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۳:۴۰    
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مشکل ریزگردها در خوزستان تبدیل به یک مساله ملی شده است ...
سازه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۲۳:۴۰    
مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان با اشاره به تعطیلی های مکرر ادارات به دلیل بحث انرژی و یا پدیده ریزگردها گفت ...
سازه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۶:۳۹    
در جلسه ای که به منظور بررسی موارد اختلافی بین وزارت راه و شهرسازی و سازمان نظام مهندسی ساختمان برگزار شد، به نظر می رسد با وجود لبخندها، چالش های فی مابین همچنان به قوت خود باقی مانده است.
سازه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۶:۳۹    
مدیرکل بازسازی بنیاد مسکن از بلااستفاده شدن سالانه 30 تا 40 هزار واحدمسکونی در ایران به دلیل بلایایی همچون سیل و زلزله خبر داد.
سازه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۶:۲۹    
وزارت راه و شهرسازی، جزئیات تغییر تعداد معاملات و میانگین قیمت بازار مسکن در 11 ماه نخست امسال را اعلام کرد که بر این اساس، معاملات مطابق روال هر سال افزایش یافته است.
سازه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۵:۵۹    
استاندار خوزستان گفت: خوزستان با وجود بارندگی های اخیر به تازگی تنها میزان بارش آن به 120 میلی متر رسیده و این موضوع نسبت به وضع سال گذشته بدتر است.
سازه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۵:۵۹    
پاساژ بهار اهواز در خیابان سلمان فارسی دچار آتش سوزی شد که به همت آتش نشانان حریق آن مهار شد.
سازه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۵:۵۹    
مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: به دلیل میزان کم آورد آب امسال در سدهای استان سال آینده مشکلات زیادی در تولید برق و تامین آب پیدا می کنیم.
سازه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۵:۵۹    
بهرامی نیامدیرکل راهداری استان خوزستان گفت: در بحث ایمنی و شناخت نقاط حادثه خیز محورهای مواصلاتی استان برای نوروز مشکل خاصی نیست و از نظر امنیت شرایط بهتری نسبت به سال گذشته داریم.
سازه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۵:۴۹    
سرپرست فرمانداری اهواز خواستار تعهد روشن شرکت آب و فاضلاب خوزستان برای تأمین آب شرب شرق اهواز شد.
سازه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۵:۴۹    
مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: مجموع بارش های سال زراعی جاری در مقایسه با میانگین بلندمدت همچنان زیر رقم نرمال است.
سازه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۵:۴۹    
رئیس انجمن انبوه سازان زنجان با بیان"مردم برای خرید خانه باید 100 سال پس انداز کنند" گفت: شرکت عمران و بهسازی شهری در زنجان زمین را 500 هزار تومان خرید و آنرا 5 میلیون تومان فروخت ...
سازه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۵:۳۹    
استاندار خوزستان گفت: قرار شده تا با تامین مواد اولیه موردنیاز گروه ملی فولاد ایران از سوی ایمیدرو، از محل تولید این کارخانه نسبت به حل مشکلات کارگران اقدام و حقوق آن ها پرداخت شود.
سازه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۵:۳۹    
رئیس مرکز بهداشت خوزستان گفت: نگران تأمین آب شرب سالم به ویژه در فصل گرم سال آینده هستیم.
سازه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۵:۳۹    
رییس دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول با اشاره به لزوم استفاده از انرژی های تجدیدپذیر به جای سوخت های فسیلی، گفت: بهترین مرجع فرهنگسازی برای استفاده از انرژی های تجدیدپذیر، دانشگا ه ها هستند.
سازه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۵:۲۹    
یک گروه بین المللی از محققان دریافتند خشن ترین و خشک ترین منطقه روی زمین که وضعیتی شبیه به مریخ دارد و تصور می شد در آن حیات وجود ندارد، محل سکونت انواعی از باکتری ها است.
سازه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۵:۲۹    
مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با بیان این که در حال حاضر آلودگی هوا هیچ ارتباطی به فرآورده های نفتی ندارد، گفت: خروجی های مربوط به سوخت در حد استاندارد و حتی پایین تر از شاخص ها است.
سازه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۵:۲۹    
یک سوپرمارکت در آمستردام هلند در اقدامی ابتکاری برای اولین بار در جهان بخشی از فروشگاه را به عرضه محصولات بدون بسته بندی پلاستیکی اختصاص داد.
سازه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۵:۲۹    
رییس جامعه هتلداران خوزستان با بیان این که وجود ریزگردها در خوزستان به لحاظ اقتصادی هتل ها را زمین گیر کرده است گفت ...
سازه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۰:۱۹    
رئیس مرکز ملی خشکسالی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی از وقوع خشکسالی در 97 درصد مساحت کشور خبر داد و گفت ...
سازه نیوز   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۰:۱۹    
معاون وزیر راه و شهرسازی از نهایی شدن طرح بزرگراه سازی جاده فیروزکوه تا پایان سال جاری خبر داد.