چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۱۰:۰۱May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه سپهر 18 اردیبهشت 1403 - sepehrnewspaper.com

روزنامه سپهر 1 فروردین 1398 روزنامه سپهر 30 اسفند 1399 روزنامه سپهر 3 تیر 1400 روزنامه سپهر 28 اسفند 1402 روزنامه سپهر 30 فروردین 1403 روزنامه سپهر 1 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 2 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 3 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 4 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 5 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 6 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 7 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 8 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 9 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 10 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 11 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 12 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 13 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 15 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 16 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 17 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 18 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 19 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 20 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 21 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 22 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 23 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 24 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 25 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 26 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 27 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 28 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 29 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 30 اردیبهشت 1403 روزنامه سپهر 31 اردیبهشت 1403 
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۴:۲۳    
گسترش همکاری گردشگری بین چین و اروپا به اقتصاد اروپا کمک خواهد کرد؛ زیرا گردشگری یکی از صنایع اصلی در بیشتر کشورهای اروپایی محسوب می شود. ...
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۲:۳۳    
در حالی که زوال عقل در افراد مسن بسیار شایع تر است، سالانه صدها هزار نفر به زوال عقل زودرس (YOD) در سنین جوانی مبتلا می شوند و یک مطالعه گسترده عوامل مرتبط با سبک زندگی و سلامتی را در این باره ...
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۲:۳۳    
مدیرکل سابق داروی سازمان غذا و دارو گفت: با انجام اقدامات مؤثر و اصلاح سیاست ها، میزان قاچاق دارو حدود 62درصد کاهش پیدا کرده است.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۲:۰۳    
کیسه صفرا عضوی در بخش تحتانی کبد است که صفرای ترشح شده از کبد در آن تجمع یافته و هنگام نیاز از طریق مجرای صفراوی مشترک (CBD) به روده باریک ریخته می شود.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۲:۰۳    
آسپرینِ مخصوص کودکان گاهی برای افرادی که دچار حمله قلبی شده اند تجویز می شود. اما گروه آسیب پذیر دیگری هم هست که می تواند در صورت تشخیص و با صلاحدید پزشک متخصص از مزیت دُز کم این دارو بهره مند شود ...
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۰:۰۲    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از راه اندازی سایت اینترنتی و نرم افزار تخصصی فروش محصولات هنرمندان استان همدان خبر داد.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۷:۵۲    
دلالان در مرز مهران در راستای تأمین منافع خود، مسافران را به خودروهای شخصی می سپارند و با این کار فعالیت خودروهای قانونی را کساد کرده اند.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۷:۴۲    
رئیس هیات مدیره تعاونی تولیدکنندگان پسته استان مرکزی گفت: هم اکنون درختان پسته شهرستان زرندیه بهترین شرایط دمایی را تجربه می کنند و این دما برای درخت بسیار مفید و سودمند است.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۳:۴۲    
یک کارشناس بازار سرمایه ضمن اشاره به برخی از دلایل ریزش شاخص کل بورس در روزهای اخیر گفت: به طور کلی چشم انداز بازار سرمایه مثبت است و بورس توانایی بازدهی مطلوب دارد.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۳:۲۷    
چالش سرمایه گذاری و تأمین مالی در صنعت پتروشیمی مانع از توسعه زنجیره ارزش آن شده است اما چگونه می توان بر این چالش فائق آمد؟ ...
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۳:۱۲    
در تحقیقاتی که در خصوص تمایز بین مالیات های خدماتی در اسلام، صورت گرفته اعلام شده برخی مالیات ها ویژه خدماتی است که حکومت به مردم ارائه می دهد و این موضوع ارتباطی به خمس و زکات ندارد.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۳:۱۲    
حجاب، یک جنبه فردی دارد که در صورت رعایت آن، سبب رستگاری فرد می شود و در صورت عدم بها دادن به آن، موجبات بدعاقبتی انسان را فراهم می کند ...
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۷:۴۲    
رئیس اداره نظارت بر تنوع زیستی و امور حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان گفت: وجود سمور سنگی در مناطق مسکونی استان همدان آزاری برای انسان ندارد و جای هیچ گونه نگرانی نیست.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۷:۱۲    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان گفت: 107 هزار نفر با حضور در دو هزار و 48 دوره و کلاس آموزشی به صورت چهره به چهره آموزش های همگانی مقابله و مواجهه با بلایای طبیعی را سال گذشته فرا گرفتند.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۷:۰۲    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از بهسازی و آسفالت 94 کیلومتر راه روستایی طی سال 1402 در کرمانشاه خبر داد.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۶:۵۲    
فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور گفت: یادواره شهید شیرودی و شهدای عملیات بازی دراز، روز چهارشنبه 19 اردیبهشت ماه با حضور مسوولان کشوری و لشکری در یادمان شهید شیرودی شهرستان سرپل ذهاب برگزار ...
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۶:۴۷    
استاندار همدان گفت: مدیران براساس دستور دولت، موظف به همکاری با ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در احیای بخش تولید و جهش تولید در استان هستند.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۶:۴۲    
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان با اشاره به چتر نظارتی تعزیرات حکومتی بر انبارهای سنگ سیلیس در همدان، از جریمه دو میلیارد ریالی برای دو واحد صنفی متخلف عرضه سنگ سیلیس خبر داد.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۶:۴۲    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: فراخوان نخستین همایش تولیدات نمایشی شب های الوند با مشارکت انجمن هنرهای نمایشی استان و با هدف حمایت از تولیدات نمایشی اعلام شد.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۶:۳۲    
استاندار مرکزی گفت: همه صنایع، شرکت های تعاونی، فعالان بخش کشاورزی و معدنی این استان هرچه سریعتر به کنسرسیوم توسعه اقتصادی امیرکبیر بپیوندند و آن را تقویت کنند.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۶:۳۲    
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی با اشاره به عزم جزم این استان برای کاهش آسیب های اجتماعی گفت که برای تحقق اولویت های این برنامه 191 میلیارد ریال به دستگاه های متولی اعتبار تخصیص داده شده ...
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۶:۱۷    
شهید مسعود رنگچیان در وصیت نامه خود آورده است: دوستان! خود بهتر می دانید این انقلاب به چه نحوی به پیروزی رسیده است، نکند خدای نکرده بی تفاوت بنشینید.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۶:۱۲    
رئیس جمهور با تاکید بر این که هزینه کردن در ورزش سرمایه گذاری است گفت: اعتقاد داریم هزینه در ورزش باعث افزایش سلامت، نشاط و شادابی در جامعه می شود و سرمایه گذاری برای آینده است.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۶:۱۲    
معاون پژوهش و فناوری سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه از پیگیری راه اندازی مجتمع فرآورش قیرطبیعی در استان خبر داد و افزود ...
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۶:۱۲    
فرمانده کل سپاه پاسداران، رسالت نیروی قدس سپاه را بستن راه نفوذ دشمن در سرزمین های اسلامی برشمرد و تاکید کرد که ما این کار را انجام می دهیم تا هم از امنیت خود دفاع کنیم و هم از امنیت کشورهای اسلامی.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۶:۱۲    
وضعیت تامین مواد اولیه در ایران با چالش هایی از جمله گرانی، تغییر قیمت، عدم ترخیص و عدم تامین مکفی مواجه بوده، مساله ای که تولیدکننده را روز به روز ناتوان تر کرده است.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۶:۰۲    
فرماندار مریوان با اشاره به اختصاص حدود 20 درصد از اعتبارات کمیته برنامه ریزی شهرستان به آموزش و پرورش گفت: با جدیت ساخت و توسعه فضاهای آموزشی جدید را دنبال خواهیم کرد.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۶:۰۲    
استاندار همدان در دیدار با اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز بر استفاده از ظرفیت فعالین اقتصادی در امر مدرسه سازی تأکید کرد.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۵:۵۲    
به مناسبت هفته معلم و تجلیل از مقام معلمان، دیدار شهردار منطقه سه همدان با معلمان دبستان غدیر خضر و دبیرستان سلامت شهرک مدنی صورت گرفت.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۵:۵۲    
قائم مقام و عضو موظف هیئت مدیره گروه سرمایه گذاری پترول با تاکید بر اینکه واحد الفین پتروشیمی ایلام از سرآمدان صنعت پتروشیمی در ایران است ...
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۵:۴۷    
سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کردستان گفت: ساماندهی وانت های میوه فروش در سنندج نیازمند یک کار تیمی است و نیاز به همراهی همه ادارات ذی ربط دارد.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۵:۴۲    
دبیر علمی همایش ملی میرزا احمد داواشی گفت: همایش ملی شاعر بلندآوازه کرد میرزا احمد داواشی 19 اردیبهشت ماه جاری در دانشگاه کردستان برگزار می شود.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۵:۴۲    
فرماندار ویژه دهلران از برداشت 20 هزار تن کلزا از اراضی این شهرستان خبر داد و گفت: هفت هزار و 500 هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان به کشت کلزا اختصاص یافته است.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۵:۴۲    
شهرهای هوشمند می توانند به لطف بازی های ویدئویی، پیاده سازی مدل های دیجیتالی مانند دوقلوهای دیجیتال را قبل از استفاده در شهرهای واقعی مورد آزمایش قرار دهند.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۵:۴۲    
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ایلام گفت: خانه محیط زیست دره شهر به عنوان یکی از خانه های برتر محیط زیست کشور انتخاب شد.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۵:۴۲    
معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام بر راه اندازی مرکز ماده 16 در این استان تأکید کرد و گفت: همه دستگاه ها یاری گر شهرداری در تجهیز و راه اندازی مرکز ماده (16) باشند.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۵:۳۲    
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: افزون بر 33 هزار تن سبوس یارانه ای در راستای کمک به دامداران بین واحدهای دامی استان توزیع شد.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۵:۳۲    
معاون امور معادن اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: ر حال حاضر چهار هزار و 200 نفر به صورت مستقیم در معادن استان کردستان مشغول به کار هستند.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۵:۳۲    
سازمان حمل ونقل زمینی سنگاپور از آغاز همکاری ها با واحد ارائه دهنده راه حل های شهری مهندسی این دولت شهر به منظور ارتقا و مدرن سازی فناوری های خود برای سیستم مدیریت ناوگان ...
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۵:۳۲    
جدایی ناپذیر بودن توسعه اقتصادی و منابع تجدیدپذیر، کشورهای مختلف را به یافتن راه هایی برای گسترش انرژی های تجدیدپذیر در مقاصد مختلف از مصارف خانگی و مشاغل کوچک تا صنایع بزرگ واداشته است ...
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۵:۳۲    
معاون مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از اختصاص 77 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح فاضلاب شهر ملایر خبر داد.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۵:۲۲    
نرخ نان آزادپز یا همان یارانه نوع سه، روز سه شنبه در جلسه ای با حضور مسئولان و روسای اتحادیه های خبازان استان کردستان اعلام و مصوب شد.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۳:۴۷    
یک کارشناس حوزه کشاورزی گفت: در مقطعی سازمان میادین میوه وتره بار پایشی روی محصولات ورودی تهران داشت.نتایج حاکی از این بودکه بخش زیادی از محصولات آلوده به باقیمانده سموم و عناصر سنگین هستند. ...
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۳:۴۷    
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: ظرفیت ایجاد دو هزار هسته و واحد های فناور و شرکت های دانش بنیان ایجاد شده است. ...
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۳:۴۲    
سازمان خواربار و کشاورزی سازمان ملل متحد (فائو) در جمهوری اسلامی ایران و وزارت جهاد کشاورزی اخیراً پروژه ای را با هدف اطمینان از اصالت غذا و مدیریت زنجیره تامین مواد غذایی امضا کرده اند. ...
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۳:۴۲    
شرکت بازرگانی دولتی ایران با تکذیب توزیع 44 هزار تن روغن مسموم در بازار، اعلام کرد: یک قطره روغن خوراکی بدون مجوز سازمان غذا و دارو وارد کشور نمی شود. ...
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۹:۴۷    
به همت مجموعه کارآفرینی ماندگار در روستای اَبَرو تمام زنان این روستا شاغل شده اند.
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۹:۴۲    
خطاب به استانداران: برای امیدآفرینی شبانه روز پای کار باشید تلخک: نه که مانند قبل بخوابید و پس از بیداری شاهد تغییراتی شوید! خبر: بررسی وضعیت نان در صحن شورای اسلامی شهر همدان ...
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۹:۴۲    
سپهرغرب، گروه - زهره پوروهابی : زمان زیادی نگذشته، هفته گذشته بود که شعله های آتش 120 خانه، واحد تجاری و اقامتی در روستای گردشگری امامزاده ابراهیم شفت را بلعید و زندگی بسیاری از اهالی این روستای ...
روزنامه سپهر   ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۰۹:۳۲    
استاد تمام جامعه شناسی شهری و توسعه دانشگاه بوعلی سینا همدان یکی از اصلی ترین مؤلفه های موفقیت پیاده راه سازی خیابان باباطاهر را مشارکت واقعی مردم دانست و گفت ...