یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۱۲:۰۹May 2024 12
جستجوی پیشرفته

سراج24 (seraj24.ir)

سراج24 15 اسفند 1393 سراج24 25 بهمن 1394 سراج24 28 اسفند 1395 سراج24 29 اسفند 1396 سراج24 16 دی 1397 سراج24 30 اسفند 1399 سراج24 29 اسفند 1400 سراج24 29 اسفند 1401 سراج24 29 اسفند 1402 سراج24 31 فروردین 1403 سراج24 1 اردیبهشت 1403 سراج24 2 اردیبهشت 1403 سراج24 3 اردیبهشت 1403 سراج24 4 اردیبهشت 1403 سراج24 5 اردیبهشت 1403 سراج24 6 اردیبهشت 1403 سراج24 7 اردیبهشت 1403 سراج24 8 اردیبهشت 1403 سراج24 9 اردیبهشت 1403 سراج24 10 اردیبهشت 1403 سراج24 11 اردیبهشت 1403 سراج24 12 اردیبهشت 1403 سراج24 13 اردیبهشت 1403 سراج24 14 اردیبهشت 1403 سراج24 15 اردیبهشت 1403 سراج24 16 اردیبهشت 1403 سراج24 17 اردیبهشت 1403 سراج24 18 اردیبهشت 1403 سراج24 19 اردیبهشت 1403 سراج24 20 اردیبهشت 1403 سراج24 21 اردیبهشت 1403 سراج24 22 اردیبهشت 1403 سراج24 23 اردیبهشت 1403 
  ۴ دقیقه پیش   + ۲۸ سایت دیگر  
دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از توسعه گردشگری دریایی و حمل و نقل مسافر دریایی در مناطق آزاد کشور خبر داد و گفت: در نظر داریم تا علاوه بر توسعه خطوط دریایی داخلی ...
  ۴ دقیقه پیش   + ۱۸ سایت دیگر  
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: امسال نیازی به واردات حتی یک کیلوگرم گندم به کشور نداریم.
  ۲۹ دقیقه پیش   + ۲۷ سایت دیگر  
منیر شفیق ادیب، سیاستمدار فلسطینی و متفکر جهان عرب با علی اکبر ولایتی دیدار و دو طرف در مورد تحولات منطقه و جنگ غزه به بحث و گفت وکو پرداختند.
  ۳۴ دقیقه پیش   + ۱۲ سایت دیگر  
معاون علمی فناوری رییس جمهوری با اشاره به رشد 4 برابری شرکت های دانش بنیان حوزه نفت نسبت به دو سال قبل خبر داد و گفت: امیدواریم تا پایان دولت سیزدهم، رشد 8 برابری را در این زمینه تجربه کنیم.
  ۳۹ دقیقه پیش   + ۲۴ سایت دیگر  
معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت گفت: نخستین گروه عوامل حج تمتع به سرزمین وحی رهسپار شدند.
  ۱ ساعت پیش   + ۴۱ سایت دیگر  
علاوه بر شرایط معافیت خدمت سربازی، راه هایی برای کسر خدمت در قانون نظام وظیفه در نظر گرفته شده که این کسرهای خدمت سربازی در واقع نوع خاصی تسهیلات برای سربازان است.
  ۱ ساعت پیش   + ۲۷ سایت دیگر  
وزارت انرژی آمریکا از افزایش 110هزاربشکه ای تولید سوخت مایع ایران در سه ماهه نخست 2024 خبر داد و ایران را بزرگترین تولیدکننده این محصول پس از عربستان در اوپک معرفی کرد.
  ۱ ساعت پیش   + ۷ سایت دیگر  
نظامیان رژیم اسرائیل در یورش بامدادی خود به اردوگاه بلاطه واقع در شهر نابلس یک جوان فلسطینی را به شهادت رساندند.
  ۲ ساعت پیش   + ۳۱ سایت دیگر  
6 محموله روغن خوراکی به وزن 91هزار تن در سال 1400 توسط شرکت بازرگانی دولتی وارد بندر شهید رجایی می شود و تنها 4 محموله مجوز ترخیص دریافت می کند ...
  ۳ ساعت پیش   + ۱۱ سایت دیگر  
مدیرعامل اتحادیه مرکزی دام سبک گفت: در حال حاضر هر کیلو گرم دام سبک زنده بین 260 تا 270 هزار تومان بوده که نسبت به اسفند 1402 و فروردین 1403 20 تا 30 هزار تومان کاهش یافته است.
  ۴ ساعت پیش   + ۵۱ سایت دیگر  
بر اساس اعلام سازمان هدفمندی یارانه ها، تسویه مطالبات مابه التفاوت نرخ ارز دارو و شیرخشک به حساب ذی نفعان نهایی واریز شد.
  ۸ ساعت پیش   + ۹ سایت دیگر  
یک ژنرال بازنشسته نیروهای ذخیره ارتش اسرائیل هدف سران کابینه جنگ در لشکرکشی به رفح را ماهیتی سیاسی و جلوگیری از سقوط کابینه نتانیاهو و کسب زمان بیشتر برای ابقا در قدرت خواند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۱:۰۲   + ۲ سایت دیگر  
شبکه آمریکایی سی.ان.ان در مطلبی تصریح کرد، همچنان که فشارهای ناشی از جنگ غزه و حمایت از رژیم صهیونیستی در این جنگ چالش بزرگی برای جو بایدن در سال انتخابات به وجود آورده ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۰:۴۲   + ۲۴ سایت دیگر  
رئیس مجلس شورای اسلامی در گذشت معلم اخلاق و استاد حوزه و دانشگاه حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ غلامرضا ذاکری را تسلیت گفت.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۰:۳۷   + ۳۰ سایت دیگر  
با بسته شدن پرونده انتخابات، 166 نماینده مجلس یازدهم نتوانستند مجددا راهی بهارستان شوند و عملا ترکیب مجلس دوازدهم تغییر کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۰:۳۷   + ۷ سایت دیگر  
خانواده های اسرای صهیونیست شنبه شب با برگزاری تظاهراتی در تل آویو خواستار سرنگونی کابینه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی شدند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۰:۳۲   + ۸ سایت دیگر  
جنبش حماس امروز (شنبه) در واکنش به تشدید حملات هوایی رژیم صهیونیستی به شهر رفح در جنوب نوار غزه، اعلام کرد که این رژیم بر تداوم جنگ نسل کشی علیه ملت فلسطین پافشاری می کند و آمریکا به دلیل حمایت از ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۰:۲۷   + ۴۶ سایت دیگر  
سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران اعلام کرد: از ابتدای فروردین ماه تا 21 اردیبهشت ماه سال جاری، 6 میلیارد و 801 میلیون دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، دارو، کالاهای تجاری و بازرگانی ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۰:۲۷   + ۱۶ سایت دیگر  
سخنگوی دولت در بازدید از بیست وهشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، گفت: نمایشگاه نفت، محلی برای شناسایی بازیگران حوزه تخصصی صنعت نفت است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۰:۲۲   + ۲۹ سایت دیگر  
اولین آمار ارائه شده از بازار ملک در سال جاری، توقف روند رشد قیمت و کاهش محسوس تقاضای سوداگری در این بازار را به تصویر کشید ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۰:۱۷   + ۲۴ سایت دیگر  
سخنگوی وزارت امور خارجه در پیامی در فضای مجازی نوشت: رژیم صهیونیستی در منزوی ترین شرایط تاریخ جعلی خود به سر می برد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۲:۴۲   + ۱۵ سایت دیگر  
مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران با بیان اینکه پارسال 275 میلیارد مترمکعب گاز طبیعی به مبادی مصرف منتقل شد، اعلام کرد: ظرفیت انتقال روزانه گاز کشور به 950 میلیون مترمکعب رسیده است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۱:۳۷   + ۵۲ سایت دیگر  
دور جدید واگذاری شماره های رند همراه اول از روز یکشنبه 23 اردیبهشت 1403، آغاز می شود و متقاضیان می توانند برای مشاهده و شرکت در حراج ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۱:۳۲   + ۶۱ سایت دیگر  
تفاهم نامه همکاری همراه اول و شرکت انتقال گاز ایران با هدف توسعه و ارتقا همکاری های متقابل و بهبود کمی و کیفی خدمات مخابراتی صبح امروز شنبه 22 اردیبهشت 1403 در حاشیه نمایشگاه نفت و گاز ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۰:۴۷   + ۴۹ سایت دیگر  
یک مسئول ارشد حماس با بیان اینکه صهیونیست ها و شخص نتانیاهو مذاکرات آتش بس و تبادل اسرا را به بن بست کشاندند ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۰:۳۷   + ۲۰ سایت دیگر  
فرمانده قرارگاه خاتم الانبیای درخصوص وصول درآمد حاصل از پروژه های خارجی و انتقال آن به کشور، گفت: برای هیچ کشوری مفت کار نمی کنیم لذا ارز حاصل شده ازپروژه های انجام شده برای کشورهای مختلف را به کشور ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۶:۲۸   + ۱۲ سایت دیگر  
مشاور عالی قرارگاه مهارت آموزی سربازان نیروهای مسلح، از پوشش آموزش های شغلی و حرفه ای کارکنان وظیفه نیروهای مسلح به میزان بیش از یک میلیون و 650 هزار نفر خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۶:۲۳   + ۱۱ سایت دیگر  
حکایت شمس و مولانا بی شک یکی از اسرار آمیز ترین، جذاب ترین و در عین حال پیچیده ترین حکایت هایی است که تاریخ این سرزمین با آن روبروست و شاید به همین دلیل است که کمتر کسی به خود جرعت داده است تا نقشی ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۶:۲۳   + ۸ سایت دیگر  
رئیس انجمن متخصصین تجهیزات پزشکی کشور گفت: حدود 50 درصد محصولات تجهیزات پزشکی مصرفی در کشور تولید داخل است و توسط تولیدکننده های داخلی عرضه می شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۶:۱۸   + ۱۳۰ سایت دیگر  
سازمان تأمین اجتماعی جزئیات افزایش مستمری و کمک های جانبی پرداختی به بازنشستگان و مستمری بگیران این سازمان را اعلام کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۶:۱۷   + ۱۹ سایت دیگر  
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین و میوه و تره بار شهرداری تهران از افتتاح 40 بازار میوه و تره بار تا پایان سال خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۶:۰۲   + ۵ سایت دیگر  
مجید واشقانی درباره نقش خود در سریال هفت سر اژدها توضیحاتی ارائه داد و بیان کرد که این نقش باعث شده است مخاطبان او را در خیابان هم به اسم سلطان صدا کنند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۵:۵۸   + ۵ سایت دیگر  
جنگنده ها و توپخانه رژیم صهیونیستی به شدت شمال غزه و محله های آن را زیر آتش سنگین قرار داده اند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۵:۵۳   + ۹ سایت دیگر  
دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور گفت: معتاد نیز انسان است و اگر در اثر غفلت روزگار معتاد شده نباید در گوشه خیابان رها شود بلکه این وظیفه حکومت است تا این فرد را درمان کند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۵:۴۳   + ۹ سایت دیگر  
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه طاغوت تلاش کرد با تاریخ سازی جعلی بین ایران و اسلام تقابل ایجاد کند، گفت: در تفکر اصیل انقلاب، ایرانیت و اسلامیت تعارضی با هم ندارند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۵:۴۳   + ۱۴ سایت دیگر  
زلزله 4 ریشتری، گندمان در استان چهارمحال و بختیاری را لرزاند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۵:۳۸   + ۱۵ سایت دیگر  
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، با اشاره به اینکه اولویت دولت مردمی سیزدهم حل مسائل زمین مانده استان ها است، گفت: با هم افزایی ستاد با استان ها و بکاری گیری ظرفیت های سایر دستگاه ها ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۵:۲۳   + ۳۹ سایت دیگر  
وزیر کشور گفت: با همکاری و حماسه آفرینی مردم در اوج سلامت، امنیت و دقت و با مشارکت خوب مردم و در فضایی رقابتی این انتخابات برگزار شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۵:۰۳   + ۶ سایت دیگر  
پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بچه های مسجد به میزبانی بافق یزد با معرفی نفرات برتر در بخش های گوناگون به کار خود پایان داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۵:۰۲   + ۸ سایت دیگر  
دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین امروز شنبه با اشاره به تداوم جنایت های رژیم صهیونیستی و بسته بودن همه گذرگاههای نوار غزه اعلام کرد که این منطقه در آستانه قحطی قرار دارد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۴:۵۸   + ۳۹ سایت دیگر  
قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد: طبق اعلام بانک جهانی، تورم مواد غذایی ایران در سال گذشته 48 درصد کاهش پیدا کرد، این در حالی است که در سال 1402 نیمی از کالاهای مشمول ارز ترجیحی 28500 تومانی ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۴:۵۸   + ۱۱ سایت دیگر  
سامانه املاک و اسکان به روز رسانی شد و طبق روال قبل درد سترس عموم قرار دارد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۴:۳۸   + ۹ سایت دیگر  
سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا اعلام کرد، مذاکراتی که در قاهره مورد بحث بود به سرانجام نرسید و اکنون نیز متوقف شده است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۴:۳۳   + ۳۹ سایت دیگر  
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران بر لزوم توسعه هر چه سریع تر زیرساخت های برقی سازی حمل و نقل همگانی پایتخت تاکید کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۴:۲۸   + ۴ سایت دیگر  
معاون بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از توقف سقوط آزاد کاهش موالید در کشور پس از اجرای قانون جوانی جمعیت خبر داد و گفت ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۴:۲۸   + ۳۱ سایت دیگر  
امیر دریادار ایرانی،گفت: تخصص و تعهد موجود در میان کارکنان نیروی دریایی، عامل موفقیت این نیرو در انجام وظایف ذاتی و محوله ی خود در خصوص تأمین امنیت کشور است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۴:۲۳   + ۴۵ سایت دیگر  
معاون اول رئیس جمهور گفت : این شبکه سازی می تواند علاوه بر انجام مأموریت های هلال احمر، در سایر بخش ها نیز مورد استفاده قرار گیرد و با توجه به اینکه سال جاری سال جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۳:۵۸   + ۱۳ سایت دیگر  
در هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر تیم فوتبال پرسپولیس به مصاف هوادار تهران خواهد رفت.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۳:۵۸   + ۶ سایت دیگر  
با تداوم اعتراض های دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه های آمریکا، پلیس با حمله به دانشگاه آریزونا ضمن پرتاب گاز اشک آور به سوی دانشجویان، چادر آنها را نیز جمع آوری کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۳:۵۳   + ۱۱ سایت دیگر  
آیت الله حسینی با اشاره به ضربه ایران به اسرائیل گفت:این ضربه بسیار موجب خوشحالی مردم عراق شده است و احساس افتخار کردند،این اقدام عزتی برای وحدت بوده و آثار بسیار مثبت و ارزنده ای داشته است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۳:۴۸   + ۵ سایت دیگر  
پیکر شهید مهدی مزرعی نوده با حضور مردم انقلابی و ولایت مدار گرگان تشییع شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۳:۴۳   + ۲۶ سایت دیگر  
با اعلام اسامی منتخبان 22 حوزه انتخابیه در 15 استان از سوی سخنگوی ستاد انتخابات کشور، مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی پایان یافت.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۲:۳۱   + ۶۰ سایت دیگر  
رییس دستگاه قضا گفت: تحقق شعار سال ناظر بر جهش تولید با مشارکت مردم شرطِ نجات وضع اقتصادی کشور است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۲:۳۱   + ۱۱۲ سایت دیگر  
رئیس کل بانک مرکزی به دنبال انتشار غیرقانونی اطلاعات مالی موسسه مصاف در فضای مجازی، ضمن تاکید بر خلاف قانون بودن این اقدام نادرست از سوی هر فرد و جریانی ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۲:۳۱   + ۲ سایت دیگر  
هوا هنوز روشن نشده و مردم مثل همیشه سرگرم ورزش و پیاده روی در پارک جنگلی آبیدر سنندج بودند؛ چشمشان صحنه پیش رو را باور نمی کرد، رهبر معظم انقلاب با همان لبخند آرامبخش همیشگی در آبیدر قدم می زدند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۲:۱۷   + ۱۴ سایت دیگر  
آیت الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور صبح امروز شنبه 22 اردیبهشت از سی وپنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بازدید کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۱:۰۰   + ۱۲۸ سایت دیگر  
سخنگوی وزارت امور خارجه به نمایندگان پارلمان کانادا توصیه کرد جایگاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ایران را مطالعه کنند تا با حقایق و واقعیت های لازم آشنا شوند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۰:۴۵   + ۱۷ سایت دیگر  
وزیر خارجه امارات با محکوم کردن دعوت نتانیاهو از این کشور برای مشارکت در اداره فرضی غزه بعد از جنگ تأکید کرد نخست وزیر اسرائیل صلاحیت قانونی برای این اقدام را ندارد و اگر یک دولت فلسطینی تشکیل شود ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۰:۴۵   + ۱۵ سایت دیگر  
نویسنده کتاب مرد ابدی می گوید: شهید طهرانی مقدم 32 سال مانند روزهای جنگ، جنگید، هم با مشکلات بیرونی و هم با نفس خودش، با صرف وقت و انرژی خود برای نیل به هدفی که به آن ایمان و یقین داشت.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۰:۳۰   + ۴ سایت دیگر  
نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل بار دیگر تصویر رئیس جنبش حماس در غزه را در این سازمان به دست گرفت.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۰:۱۵   + ۳ سایت دیگر  
همزمان با آغاز دهه کرامت پرچم سبز رضوی در ساحل نیلگون خلیج فارس در گناوه به اهتزاز درآمد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۹:۳۲   + ۲۶ سایت دیگر  
شمارش صندوق های شهری و روستایی در 22 حوزه انتخابیه، 15 استان، 47 فرمانداری و 81 بخشداری آغاز شده و همچنان ادامه دارد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۰:۳۰   + ۳۱ سایت دیگر  
نیچروان بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق پیش از ظهر هفدهم اردیبهشت با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۰:۲۲   + ۱۳ سایت دیگر  
مجمع عمومی سازمان ملل امروز -جمعه- به پیش نویس قطعنامه ای که از عضویت کامل به فلسطین در این نهاد حمایت می کند، رای مثبت داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۰:۲۲   + ۲ سایت دیگر  
به بهانه روز دختر قرار است کمی در مورد دخترانمان این فرشته های زمینی بگوییم، اگر علاقه مند هستید بیشتر در مورد آن ها بدانید با ما همراه باشید.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۰:۲۲   + ۱۵ سایت دیگر  
مدیر حوزه های علمیه کشور گفت: اگر در دنیا اقتدار علمی نداشته باشیم، کارمان پیش نمی رود؛ اقتدار علمی پایه اصلی هر پیشرفتی در عرصه بین الملل است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۰۰:۱۷   + ۲ سایت دیگر  
کیلیان امباپه با انتشار ویدیویی از جدایش از تیم پاری سن ژرمن در پایان فصل جاری خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۲:۰۰   + ۱ سایت دیگر  
محقق و استاد حوزه به بیان ناگفته هایی از لایحه حجاب و عفاف می پردازد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۰:۱۵   + ۷ سایت دیگر  
ارتش اسرائیل اعلام کرد 11 نظامی این رژیم در جنوب نوار غزه بعد از حمله زنبور ها به بیمارستان منتقل شده اند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۹:۱۵   + ۹ سایت دیگر  
سخنگوی سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در دومین نشست خبری خود با اهالی رسانه گفت: مجموعا 74 میلیارد تومان در بخش مجازی و حضوری فروش داشته ایم.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۸:۲۷   + ۳ سایت دیگر  
مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های تهران گفت: پیش بینی می شود مدارس حوزه انتخابات و ادارات فردا 22 اردیبهشت ماه در استان تهران باز باشد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۸:۲۲   + ۲۴ سایت دیگر  
حجت الاسلام صدیقی گفت: امسال سال حج برائت است و همه شرکت کنندگان در این حج با هر ملیتی فریاد مرگ بر آمریکا را سر خواهند داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۸:۱۷   + ۱ سایت دیگر  
اول ماه ذی القعده سالروز میلاد بزرگ بانویی است که به علت پاکی و عظمت بالایی که داشت معصومه لقب گرفت و ائمه معصومین (ع) ثواب زیارت او را بهشت وعده داده اند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۸:۰۷   + ۲۷ سایت دیگر  
دارنده 4 مدال طلای جهان و المپیک رسما کار خود را به عنوان سرمربی تیم کشتی ایالت اوکلاهاما آغاز کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۶:۱۲   + ۲۵ سایت دیگر  
رئیس جمهور گفت: مجلس قوی می تواند قوانین مورد نیاز کشور را تصویب کرده و ریل گذاری قوی برای کشور داشته باشد؛ مجلس قوی در کنار دولت قوی می تواند ایران قوی را رقم زند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۶:۰۷   + ۶۵ سایت دیگر  
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت : کار دستگاه دیپلماسی بی وقفه و مستمر است، فلذا تغییر روزهای تعطیل پایان هفته تأثیری در روند فعالیت های آن ندارد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۳:۵۳   + ۲۴ سایت دیگر  
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با اشاره به امضای 15 میلیارد دلار قرارداد در 2.5 سال دولت سیزدهم در بالادست صنعت نفت، گفت: به طور میانگین سالانه 6.5 میلیارد دلار در این بخش سرمایه گذاری شده است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۲:۱۵   + ۲۵ سایت دیگر  
سخنگوی ستاد انتخابات کشور جزئیاتی از میزان تعداد اعتبارنامه های آماده شده منتخبان مجلس دوازدهم را تشریح کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۱:۱۵   + ۱۱ سایت دیگر  
وزیر کشور مالزی از رد درخواست آمریکا برای تشدید اجرای تحریم ها علیه ایران خبر داد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۱۰:۱۵   + ۱۹ سایت دیگر  
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در واکنش به کنار گذاشته شدن ایران از میدان آرش گفت: ما هر میدانی که در سرزمین ایران واقع شده باشد را توسعه می دهیم.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۰۹:۵۲   + ۲۱ سایت دیگر  
وزیر کشور گفت: تفاوت این دوره با دوره قبل الکترونیکی شدن تعدادی بیشتری از شعب است، به گونه ای که هشت حوزه و بیش از 60 درصد صندوق ها تمام الکترونیکی شده است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۰۹:۴۲   + ۵۱ سایت دیگر  
ولی امر مسلمین تصریح کردند: انتخابات نشانه ی اراده و تصمیم گیری مردم است، هر چه مجلس قوی تر باشد امکان کار در کشور بیشتر است و اهمیت مرحله ی دوم انتخابات کمتر از مرحله ی اول نیست.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۰۹:۱۵   + ۸ سایت دیگر  
مدیرعامل شرکت ملی گاز گفت: گاز فلرینگ در سال 1400 برابر با 3.2 میلیارد مترمکعب در روز بود که تا سال 1406 این عدد به 500 میلیون مترمکعب در روز کاهش خواهد داشت.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۰۸:۱۵   + ۲ سایت دیگر  
به گفته مدیر امور پارلمانی و دولت بانک مرکزی مجموع تسهیلات تکلیفی بانک ها در بودجه سال قبل 400 هزار میلیارد تومان بود، اما از آن جهت که این تسهیلات باید متناسب با توان بانک ها باشد ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۰۷:۱۵   + ۱۲ سایت دیگر  
شاخه نظامی جنبش حماس صحنه هایی از تدارک رزمندگان مقاومت برای درهم کوبیدن ارتش اشغالگر که در حال پیشروی در رفح است را به نمایش گذاشت.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۳:۳۷   + ۲۸ سایت دیگر  
مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران با اشاره به اینکه بیش از 85درصد از سوخت تولیدی کشور استاندارد یورو 4 و 5 دارد ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۳:۲۷    
اولین شماره شلمون در سال 1403 پس از وقفه ای طولانی، در تیتر خود به پیشواز روزی شوم رفته. سالگرد روزی که مردم فلسطین به زور آتش و خون از خانه ها و شهرها تبعید شدند تا اصحاب صهیون صاحب کشوری مصنوعی ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۳:۱۵   + ۶ سایت دیگر  
نیروهای مسلح یمن از هدف قرار دادن 3 کشتی رژیم صهیونیستی طی عملیات موشکی و پهپادی در اقیانوس هند و خلیج عدن خبر دادند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۲:۱۵   + ۲۹ سایت دیگر  
درحالی طبق قانون اعلام سرمایه در سامانه جامع تجارت تنها مختص به فعالان صنف طلاست که عده ای از فعالان این بخش سعی در ایجاد ترس و نگرانی بین مردم دارند ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۱:۱۵   + ۳۴ سایت دیگر  
انتخابات مرحلۀ دوم مجلس در حوزه های انتخابیه به صورت الکترونیکی برگزار می شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۱:۰۰   + ۱ سایت دیگر  
ذیقعده شد و بهار ایران آمد / در مشهد و قم دو گنج پنهان آمد/ در روز یکم کریمه آل رسول (ص) / در یازدهم شاه خراسان آمد/ میلاد گلهای حضرت رسول (ص) مبارک باد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۲۰:۱۵   + ۳۳ سایت دیگر  
فهرست نهایی کاندیداهای مورد حمایت شورای ائتلاف برای دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی منتشر شد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۹:۳۷   + ۱۱ سایت دیگر  
مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان با اشاره به تولید روزانه 17 میلیون لیتر بنزین در این پالایشگاه بزرگ کشور ...
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۹:۳۷   + ۲ سایت دیگر  
رزمندگان حزب الله در سال 2006 موفق شدند در میدان نبرد یک واحد موشک ضد زره اسرائیلی Spike را غنیمت گرفته و آن را به ایران ارسال می کنند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۸:۵۷   + ۳۲ سایت دیگر  
مدیرعامل شرکت ملی نفت گفت: 2.5 میلیارد بشکه معادل نفت خام، مجموع ذخایر جدید اکتشافی در دولت سیزدهم بوده است.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۸:۱۵   + ۶۲ سایت دیگر  
داوران هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال فصل 1403 - 1402 مشخص شدند.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۷:۳۷   + ۳۳ سایت دیگر  
فرمانده کل ارتش گفت: پاسخ تنبیهی جمهوری اسلامی به رژیم صهیونیستی حرکت جدید راهبردی در دنیا ایجاد کرد.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۶:۳۲   + ۵۷ سایت دیگر  
سخنگوی شورای نگهبان گفت که انتخابات در 8 حوزه انتخابیه به صورت تمام الکترونیک برگزار می شود.
  ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۶:۰۷   + ۶ سایت دیگر  
حجت الاسلام والمسلمین محمدیان، معاون ارتباطات حوزه ای دفتر مقام معظم رهبری، در اولین گردهمایی ملی قرارگاه های راهبری مساجد استان ها(عهد خدمت) ...
مشاهده نتایج بیشتر...