سه شنبه ۱۸ اردیبهشتساعت ۰۴:۰۷May 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای صراط نیوز 15 شهریور 1397 - seratnews.ir

صراط نیوز 29 اسفند 1393 صراط نیوز 29 اسفند 1394 صراط نیوز 30 اسفند 1395 صراط نیوز 30 آبان 1396 صراط نیوز 13 خرداد 1397 صراط نیوز 30 تیر 1397 صراط نیوز 22 مرداد 1397 صراط نیوز 30 مهر 1397 صراط نیوز 30 آبان 1397 صراط نیوز 30 آذر 1397 صراط نیوز 30 دی 1397 صراط نیوز 30 بهمن 1397 صراط نیوز 1 اسفند 1397 صراط نیوز 3 شهریور 1397 صراط نیوز 4 شهریور 1397 صراط نیوز 5 شهریور 1397 صراط نیوز 6 شهریور 1397 صراط نیوز 10 شهریور 1397 صراط نیوز 11 شهریور 1397 صراط نیوز 12 شهریور 1397 صراط نیوز 13 شهریور 1397 صراط نیوز 14 شهریور 1397 صراط نیوز 15 شهریور 1397 صراط نیوز 16 شهریور 1397 صراط نیوز 17 شهریور 1397 صراط نیوز 18 شهریور 1397 صراط نیوز 19 شهریور 1397 صراط نیوز 20 شهریور 1397 صراط نیوز 21 شهریور 1397 صراط نیوز 22 شهریور 1397 صراط نیوز 23 شهریور 1397 صراط نیوز 24 شهریور 1397 صراط نیوز 25 شهریور 1397 صراط نیوز 26 شهریور 1397 صراط نیوز 27 شهریور 1397 صراط نیوز 28 شهریور 1397 صراط نیوز 29 شهریور 1397 صراط نیوز 30 شهریور 1397 صراط نیوز 31 شهریور 1397 
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۰۹:۳۳    
محدودیت های ترافیکی از چهارشنبه 21 شهریور تا شنبه 24 شهریور در جاده های مازندران اعمال می شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۲:۴۶    
مردم سوئیس با هدف پایان دادن به تبعیض در پرداخت حقوق و دستمزد، کمپین اعلام حقوق به راه انداختند.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۳:۱۱    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از طولانی شدن تعیین تکلیف گوشی های منتظر عرضه به بازار انتقاد کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۲:۱۷    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز مصلحت مردم و کشور مهم تر ازهر مصلحت سیاسی است و ایجاب می کند که همه دست به دست هم بدهیم تا مشکل کشور و مردمی که به شدت تحت فشار هستند، حل شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۲:۰۵    
در درگیری مسلحانه با این تیم خرابکار دو عنصر گروهک معدوم و یکی از آنها دستگیر شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۱:۴۷    
اعضای مجلس خبرگان رهبری، پیش از ظهر پنجشنبه 15 شهریور 1397 و در پایان پنجمین اجلاسیه ی دوره ی پنجم این مجلس، با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۱:۲۶    
رهبر انقلاب اسلامی در ابتدای سخنانشان با اشاره به ایام پر برکت و مهم نیمه دوم ماه ذی حجه و مناسبت های تاریخی روز مباهله و روز نزول سوره دهر خاطرنشان کردند ...
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۱:۰۰    
اسپانیا فیلم قهرمانان را به عنوان نماینده این کشور به اسکار نود و یکم می فرستد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۰:۵۷    
منابع خبری از سفر از پیش اعلام نشده وزیر دفاع آمریکا به افغانستان خبر دادند.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۱۰:۰۵    
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: عادل فردوسی پور و برنامه اش را دوست دارم، اما قبلاً هم گفته ام که او نباید قربانی حمایت از یکسری افراد شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۰۹:۵۶    
خودروساز آلمانی مرسدس بنز از جدیدترین محصول برقی خود (Mercedes-Benz EQC _ 2020) رونمایی کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۰۹:۵۰    
وزیر صنعت معدن و تجارت عصر امروز از کارخانه ایران خودرو تبریز که به قول سخنگوی تعزیرات حکومتی کشور که خودرو را هفته گذشته اختفا کرده بود، بازدید کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۰۹:۴۷    
یک عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان با اشاره به اینکه روحانیت در پیدایش انقلاب نقش اول را داشته است، گفت: بودجه تخصیص داده شده برای روحانیون به اندازه 4 دانشگاه مطرح کشور هم نیست ...
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۶ - ۰۹:۴۱    
معاون رئیس جمهور گفت: 13 میلیارد دلار برای 25 قلم از کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم تا پایان امسال اختصاص داده می شود که دارو و نهاده های کشاورزی هم در این مجموعه قرار می گیرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۹:۴۲    
صراط: شهرستان قلعه گنج استان کرمان که چند سالی است به واسطه آغاز عملیات اجرایی طرح آبادانی و پیشرفت به شهرستانی نمونه در زمینه اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی بدل شده و روند توسعه را به سرعت طی می ...
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۴:۱۵    
آخوندی به منظور ملاقات و مذاکره با وزرا و مقامات حوزه حمل ونقل هند و سخنرانی در کنفرانس MOVE SUMMIT 2018 به دهلی نو سفر کرده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۴:۱۲    
مقایسه تحلیلی بازار مسکن در بهار امسال نسبت به بازارهای موازی، نشان می دهد سایر بازارها شامل سهام، سکه و ارز نسبت به مسکن، ارزش افزوده بیشتری داشته اند که ناشی از فعالیت های سوداگرایانه است.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۳:۳۶    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی از افزایش 15 درصدی سفرها و کاهش جانباختگان سر صحنه حوادث رانندگی در نیمه نخست شهریورماه امسال خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۳:۳۰    
پس از اتمام ساخت و عملیات انتقال سکوی 14C پارس جنوبی توسط کارشناسان صدرای بوشهر این سکو در موقعیت فاز 14 پارس جنوبی در خلیج فارس نصب شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۲:۴۵    
براساس آمارهای تجارت خارجی، در 5ماهه نخست سال جاری بیش از 6000 خودرو سواری وارد کشور شده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۲:۴۲    
پیش فروش خودروهای گروه خودروسازی سایپا که از روز گذشته آغاز شده تا این لحظه به 48 هزار خودرو رسید.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۲:۳۰    
وزیر خارجه اسبق آمریکا در کتاب خود در بخش مربوط به مذاکرات هسته ای با ایران نوشت دولت جورج بوش در محافل خصوصی غنی سازی ایران را پذیرفته بود.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۲:۱۲    
رئیس و اعضای مجلس خبرگان رهبری در پایان پنجمین اجلاس دوره پنجم این مجلس صبح امروز (پنج شنبه) با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۲:۱۲    
جزئیات ازدواج عروس 9 ساله مشهدی با مرد 36 ساله افغان را منتشر کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۱:۵۷    
چهارمین دوره مسابقات رالی گردشگری خانوادگی پلیس راهور ناجا صبح امروز پنجشنبه 15 شهریور ماه با حضور سردار مهری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی و با حضور جمعی از خانواده راهور برگزار شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۱:۵۱    
با گذشت یک ماه از کناره گیری نوبخت از سخنگویی دولت؛ انتخاب جایگزین وی در هاله ای از ابهام قرار دارد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۱:۴۵    
در حالی بازار حمل ونقل هوایی کشور همچنان در نابسامانی به سر می برد که برخی ایرلاین های بزرگ کشور از یک شگرد جدید برای تداوم گرانفروشی رونمایی کرده اند.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۱:۴۵    
یک عنصر وابسته به داعش خود را در شمال ریف ادلب در یکی از ایست و بازرسی های وابسته به تحریر الشام منفجر کرد که تا کنون دو نفر کشته شده اند.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۱:۴۵    
صبح امروز با حضور شخصیت های سیاسی و حزبی کنگره حزب مردم سالاری برگزار شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۱:۴۲    
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: یک و نیم میلیون بسته پوشک احتکار شده که طی دو عملیات از یک فرد در استان البرز کشف شده بود از هفته آینده در بازار عرضه می شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۱:۳۶    
خبرگزاری کیودو اعلام کرد به دنبال زلزله 7 ریشتری بامداد روز پنجشنبه (به وقت محلی) در شهر ساپورو واقع در استان هوکایدو، علاوه بر ایجاد خسارات گسترده، 32 نفر مفقود و 125 نفر هم زخمی شدند.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۱:۳۶    
رئیس و اعضای مجلس خبرگان رهبری پس از حضور در مرقد امام(ره) با حضرت آیت الله خامنه ای دیدار خواهند کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۱:۰۶    
قیمت طلا در معاملات روز پنجشنبه بازار آسیا تحت تاثیر ضعیف شدن ارزش دلار که این فلز ارزشمند را برای خرید با استفاده از ارزهای دیگر ارزانتر کرد، برای دومین روز متوالی افزایش پیدا کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۱:۰۰    
بررسی جدیدترین گزارش ارزیابی کیفی خودروهای داخلی نشان می دهد که کیفت این محصولات ثابت مانده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۰:۵۷    
رییس و اعضاء مجلس خبرگان رهبری، با حضور در حرم بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با آرمان های ایشان تجدید میثاق کردند.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۰:۵۷    
نماینده دائم کشورمان در سازمان ملل گفت: روند فزاینده یک جانبه گرایی، سیاست های مداخله جویانه و اعمال تحریم های یکجانبه اقتصادی، مالی و تجاری باهدف پیشبرد اهداف سیاست خارجی ...
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۰:۴۵    
اصلی ترین و نزدیک ترین تصویر از چهره ابوعلی سینا با طرحی از استاد ابوالحسن صدیقی در موزه ابن سینای همدان در معرض نمایش است.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۰:۳۰    
هفته نامه 9 دی متعلق به حمید رسایی، نماینده طیف پایداری در مجالس پیشین در گزارشی مدعی شده مطابق اطلاعاتی که در اختیار اعضای کمیته تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی درباره مدیران دوتابعیتی گذاشته شده حسن ...
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۰:۲۱    
یادواره شهدای مدافع حرم با حضور سردار علی فدوی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران در مجتمع فرهنگی آدینه برگزار شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۰:۱۵    
رئیس اتحادیه تولیدکنندگان نوشت افزار گفت: در 2 سال اخیر با تأکید بر اقتصاد مقاومتی ظرفیت تولید نوشت افزار داخل کشور از 20درصد به 40درصد رسیده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۰:۰۶    
جذابیت فوتبال با توجه به درآمد زایی این رشته ورزشی معمولا مدیران باشگاه ها را در مظان اتهام در نوع کسب درآمد و دریافت حقوق قرار می دهد.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۰:۰۰    
بسیاری از مسئولان بر این باروند که نبود نظارت دستگاه های ذی ربط، رها شدن بازار و احتکار توسط دلالان عامل اصلی افزایش قیمت حبوبات است.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۰۹:۵۷    
طبق گزارش جدید محققان، توانایی تفکر افراد مبتلا به آلزایمر براساس فصل تغییر می کند.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۰۹:۲۷    
تیم فوتبال استقلال تهران با داشتن شش بازیکن در اردوی تیم ملی در بین تیم های لیگ برتری رکورد دار است و همه ملی پوشان این تیم نیز از بازیکنان فاز دفاعی هستند.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۰۹:۲۱    
مدیرعامل شستا از طی فرآیند تاسیس یک شرکت سرمایه گذاری و ارائه آن از طریق بورس خبر داد و گفت: سبد خوبی از سهام این شرکت که از طریق بورس ارائه می شود، در اختیار بازنشستگان قرار خواهد گرفت.
صراط نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۰۹:۲۱    
در حالی که پس از اعتراض به فعالیت نسخه های فارسی تلگرام، اعلام شد که این اپلیکیشن ها تا نیمه شهریورماه فرصت دارند به پیام رسان های کاملا بومی تبدیل شوند، اکنون که این موعد سر رسیده ...