سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۲۳:۰۴May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای صراط نیوز 19 مهر 1398 - seratnews.ir

صراط نیوز 29 اسفند 1393 صراط نیوز 29 اسفند 1394 صراط نیوز 30 اسفند 1395 صراط نیوز 30 آبان 1396 صراط نیوز 29 اسفند 1397 صراط نیوز 12 فروردین 1398 صراط نیوز 31 خرداد 1398 صراط نیوز 31 تیر 1398 صراط نیوز 31 مرداد 1398 صراط نیوز 31 شهریور 1398 صراط نیوز 30 آذر 1398 صراط نیوز 30 دی 1398 صراط نیوز 30 بهمن 1398 صراط نیوز 29 اسفند 1398 صراط نیوز 1 مهر 1398 صراط نیوز 2 مهر 1398 صراط نیوز 3 مهر 1398 صراط نیوز 4 مهر 1398 صراط نیوز 5 مهر 1398 صراط نیوز 6 مهر 1398 صراط نیوز 7 مهر 1398 صراط نیوز 8 مهر 1398 صراط نیوز 9 مهر 1398 صراط نیوز 10 مهر 1398 صراط نیوز 11 مهر 1398 صراط نیوز 12 مهر 1398 صراط نیوز 13 مهر 1398 صراط نیوز 14 مهر 1398 صراط نیوز 15 مهر 1398 صراط نیوز 16 مهر 1398 صراط نیوز 17 مهر 1398 صراط نیوز 18 مهر 1398 صراط نیوز 19 مهر 1398 صراط نیوز 20 مهر 1398 صراط نیوز 21 مهر 1398 صراط نیوز 22 مهر 1398 صراط نیوز 23 مهر 1398 صراط نیوز 24 مهر 1398 صراط نیوز 25 مهر 1398 صراط نیوز 26 مهر 1398 صراط نیوز 27 مهر 1398 صراط نیوز 28 مهر 1398 صراط نیوز 29 مهر 1398 صراط نیوز 30 مهر 1398 
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۱۴:۳۳    
در کنار حجم زیاد خروج زائران از مرز مهران، موج بازگشت زائران اربعین به داخل خاک کشور نیز از طریق این مرز در حال شکل گیری است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۴ - ۱۲:۰۳    
مسیر بغداد به کربلا، یکی از مسیرهای اصلی پیاده اربعین است و صدها هزار تن از زائران عراقی و نیز ایرانیانی که ابتدا به بغداد آمده اند از این مسیر به سمت کربلای معلا پیاده روی می کنند ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۱۳:۱۸    
حضور 12 اینفلوئنسر فضای مجازی در ایران و در قالب فم تریپ باعث شد هم این کلمه را معنی کنیم، هم بررسی کنیم که سفر این افراد چقدر برای ایران آورده دارد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۲۰:۰۱    
معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی در خبری قابل توجه اظهار داشت که بدلیل شرایط مساعد حاکم در سال جاری، میزان تولید برنج بالاترین رکورد تاریخ کشور را شکست.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۸:۴۶    
تحلیلگران و ناظران امور با اشاره به حمله ای که به نفتکش ایرانی در نزدیکی جده عربستان و در دریای سرخ انجام شده است به واکاوی آن پرداختند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۸:۱۰    
اکنون تردد مرزهای شلمچه و چذابه روان است، اما به دلیل اینکه در مرز شلمچه جمعیت بیشتری حضور دارند، مقرر شد تا برای انتقال زائران از مرز به نجف و کربلا، تعدادی از آنها از مرز چذابه تردد کنند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۶:۳۴    
جایزه نوبل صلح سال 2019 که یکصدمین جایزه اعطا شده نوبل صلح محسوب می شود روز جمعه 19 مهرماه به آبی احمد علی، نخست وزیر اتیوپی به خاطر تلاش هایش در راه صلح و توسعه همکاری های بین المللی اعطا شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۲:۵۸    
مصدومیت 2 بازیکن تیم ملی فوتبال ایران برطرف شده و آن ها می توانند مقابل بحرین به میدان بروند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۰۹:۴۱    
استاندار ایلام از شکل گیری موج برگشت زوار خبر داد و گفت: ورود بیش از 66 هزار نفر طی 21 ساعت گذشته نشان از شکل گیری موج بازگشت زوار دارد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۰۹:۳۸    
سید عزت اللّه ضرغامی روز گذشته با انتشار پستی در حساب توئیتر خود نسبت به حاشیه سازی ها در مورد حضور بانوان در ورزشگاه آزادی واکنش نشان داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۰۹:۱۱    
وزیر کشور هفته جاری جهت پاسخ به سوال دو تن از نمایندگان در مجلس شورای اسلامی حضور می یابد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۰۴:۵۹    
رضا جباری بازیکن سابق پرسپولیس عزادار شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۰۴:۱۴    
یک کارشناس حوزه مسکن در خصوص دلایل عدم تناسب نرخ مسکن با میزان ساخت و ساز توضیحاتی ارائه داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۰۳:۴۷    
دختری جوان گفت: یک روز مادرم که خانه نبود، شوهر صیغه ای او با چاقو وارد اتاقم شد و با تهدید به من تجاوز کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۰۳:۱۷    
یک کاربر فضای مجازی در توییتر با انتشار تصویری غم انگیز درباره مطالبات و ورود زنان به ورزشگاه مطلبی نوشت.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۰۳:۰۲    
افزایش 75 درصدی قیمت خودروهای کارکرده در آمریکا طی 9 سال گذشته آمریکایی های کم درآمد را تحت فشار قرار داده است و وام خودرو بیش از 7 میلیون آمریکایی 90 روز یا حتی بیشتر از آن عقب افتاده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۰۲:۴۷    
در پایان دومین هفته مهرماه بازار خودرو تهران در آرامش نسبی به سر برد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۰۲:۱۷    
یک عضو هیأت رئیسه مجلس گفت که طرح تعطیلی روز پنج شنبه کلیه مراکز اداری و آموزشی و قضایی در کلیه استان ها و شهرستان ها همانند تهران بعد از دریافت گزارش از کمیسیون اجتماعی در نوبت بررسی صحن قرار می ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۰۱:۴۱    
رئیس پلیس تهران گفت: تنها مرجع و مرکز قانونی برای اجاره دادن املاک به صورت ساعتی، روزانه و سالیانه خود اتحادیه املاک است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۰۱:۲۶    
حمید استیلی، سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان بازی دوستانه مقابل استرالیا را برای امیدهای فوتبال ایران مهم خواند و گفت آنها باید از این فرصت نهایت بهره را ببرند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۹ - ۲۲:۰۵    
محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات در صفحه شخصی خود عکسی به نمایش گذاشت.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۹ - ۲۱:۱۷    
مهاجم استقلال با مصدومیت از اردوی تیم امید برگشت تا شرایط او برای بازی با فجرسپاسی در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مبهم باشد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۹ - ۲۱:۰۵    
رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران گفت: محدودیت یک طرفه در محور کندوان اعمال شده و درحال حاضر تردد خودروها در این محور به صورت یک طرفه درحال انجام است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۹ - ۲۰:۵۳    
سخنگوی سازمان انتقال خون، گفت: در حال حاضر استان های سمنان، خراسان جنوبی و بوشهر بیشترین میزان اهداکنندگان مستمر خون را دارند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۹ - ۲۰:۴۷    
معاون سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی با اشاره به مشکل در توزیع کتاب های درسی گفت: گروهی تعیین بررسی زنجیره چاپ تا توزیع در مدرسه شده است تا موضوع را بررسی کند و جلسه ای با مدیرکل شهر تهران برای حل ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۹ - ۲۰:۴۴    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از اعزام 4 تیم از اعضای کمیسیون متبوعش به مرزهای چذابه، شلمچه، مهران و خسروی خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۹ - ۲۰:۰۸    
اشخاصی ناشناس ماشین سفیر ترکیه در آلمان را به آتش کشیدند و پلیس آلمان نیز این حادثه را تائید کرده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۹ - ۱۹:۵۹    
این هفته دو فیلم درخونگاه به کارگردانی سیاوش اسعدی با بازی امین حیایی و فیلم رسول صدرعاملی به نام سال دوم دانشکده من اکران شد که هیچ کدام به 500 میلیون تومان در اولین هفته از اکران خود دست نیافتند ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۹ - ۱۹:۵۶    
روزنامه واشنگتن پست گزارش داده رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی شب گذشته خود در ایالت مینه سوتا رکورد جدیدی از خودش به جا گذاشته و در کمتر از 3 دقیقه 5 دروغ بزرگ گفته است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۹ - ۱۹:۵۰    
هلیا امامی به سوگ پدر نشست.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۹ - ۱۹:۳۵    
رئیس شورای اروپا در جریان سفر خود به قبرس به تهدیدات اخیر رئیس جمهور ترکیه درباره بازکردن مسیر عبور پناهجویان به اروپا واکنش نشان داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۹ - ۱۹:۲۹    
اسامی 21 بازیکن تیم فوتبال امید کشورمان برای دیدار تدارکاتی مقابل استرالیا اعلام شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۹ - ۱۹:۲۳    
سریال های جدید شبکه های یک تا سه یعنی ترور خاموش، مرضیه و ستایش سه حدود 62 درصد مخاطبان را پای تلویزیون نشانده اند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۹ - ۱۹:۰۵    
رئیس جمهور ترکیه با صدور دستور آغاز حمله نظامی به شمال شرق سوریه در واقع تلاش خود را برای تحقق رؤیاهایی که در طول قریب به 8 سال گذشته در دستیابی به آنها ناکام ماند، کلید زده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۹ - ۱۸:۵۹    
حجت الاسلام سید سعید لواسانی امام جمعه لواسان در صفحه شخصی خود درتوییتر نسبت به حذف نام شهید از تابلو ها در لواسان واکنش نشان داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۹ - ۱۸:۵۳    
یک کاربر فضای مجازی در کانال تلگرامی خود درباره حضور زنان در ورزشگاه آزادی و واکنش رسانه سعودی مطلبی نوشت.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۹ - ۱۸:۴۷    
یک عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس با پیش بینی تداوم روند کاهشی نرخ خودرو، گفت: البته شاید قیمت ها به سال قبل برنگردد ولی من معتقدم از این هم پایین تر می آید.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۹ - ۱۷:۵۶    
درحالی بازار مسکن به واسطه فعالیت های سوداگرانه در رکود شدید به سر می برد که وزارت راه بر ساخت مسکن مشارکتی به عنوان زمینه ساز سوداگران اصرار دارد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۹ - ۱۷:۳۸    
نفت کش ایرانی SABITY متعلق به شرکت ملی نفتکش صبح امروز در دو انفجار جداگانه احتمالا بر اثر اصابت موشک در ساعت های 5 و 5:20 صبح در 60 مایلی بندر جده عربستان سعودی دچار انفجار در بخش بدنه شده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۹ - ۱۷:۲۳    
رئیس پلیس اداره مهاجرت و گذرنامه ناجا گفت: از ابتدای ماه صفر تا کنون 527 هزار برگ تردد موقت زیارتی اربعین چاپ و صادر شده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۹ - ۱۷:۱۴    
تاکنون فقط یارانه 700 هزار نفر حذف شده، اما در میان این افراد، غیرنیازمندانی دیده می شوند که در کمال تعجب نسبت به قطع یارانه 45 هزار و 500 تومانی خود اعتراض دارند ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۹ - ۱۶:۵۶    
منابع سوری از حملات توپخانه ای ارتش ترکیه به قامشلی و بمباران راس العین از سوی جنگنده های ترکیه ای خبر دادند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۹ - ۱۶:۳۵    
مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: تابستان امسال غلظت آلاینده مونوکسیدکربن در ساعات اجرای طرح ترافیک حدود 13 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۹ - ۱۶:۲۳    
سن پطرزبورگ ، این بی شک یکی از موفق ترین فیلم های کمدی دو دهه اخیر سینمای ایران است. فیلمی موفق در گیشه که تهیه کننده ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۹ - ۱۶:۱۷    
دیدار بعدی تیم ملی والیبال در جام جهانی از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۹ - ۱۶:۱۴    
در تصویر حضور استنداپ کمدین محبوب خندوانه “محمدجواد رضایی” در موکب خدمت رسانی به زائرین اربعین در مسیر نجف به کربلا را می بینید.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۹ - ۱۵:۵۶    
سخنگوی آتش نشانی تهران از وقوع انفجار شدید در یک مجتمع تجاری در میدان پونک خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۹ - ۱۵:۲۹    
وزیر راه و شهرسازی از ابلاغیه رئیس جمهور به شورای پول و اعتبار و بانک مرکزی درباره تسهیلات حوزه مسکن خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۹ - ۱۵:۲۳    
رییس پلیس راه مازندران گفت: به دلیل سهولت در آمد و شد خودروها، جاده چالوس بعد از ظهر امروز جمعه 19 مهرماه،یک طرفه می شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۹ - ۱۴:۰۵    
بهاره رهنما عکسی از دختر جدیدش را در شروع تابستان منتشر کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۹ - ۱۳:۵۹    
فرمانده هواناجا از به کارگیری امکانات بالگردی و پهپادی برای رصد مرزهای چهارگانه، مدیریت ترافیکی و کنترل ترددها خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۹ - ۱۳:۵۶    
به نوشته مطبوعات انگلیس ترامپ رئیس جمهور آمریکا هم پیمان قابل اعتمادی نیست و نگرانی از بازگشت گروه تروریستی داعش در سایه حملات ترکیه به شمال سوریه وجود دارد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۹ - ۱۳:۵۳    
نشست شورای امنیت درباره عملیات نظامی ترکیه در سوریه بدون هیچ نتیجه ای پایان یافت.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۹ - ۱۳:۴۷    
اولین تصاویر از نفتکش ایرانی SABITI نشان میدهد که هیچ گونه حریقی در کشتی رخ نداده و وضعیت کشتی در شرایط با ثبات است و همه خدمه کشتی نیز کاملا سالم و در وضعیت ایمن به سر می برند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۹ - ۱۳:۳۸    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از زائران اربعین خواست تا امروز (جمعه 19 مهر) به مرز خسروی جهت اعزام به کربلای معلی مراجعه نکنند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۹ - ۱۳:۲۹    
زمین لرزه به بزرگی 4.2 ریشتر در عمق 10 کیلومتری زمین، در استان فارس - حوالی مزایجان لرزاند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۹ - ۱۳:۱۷    
خطیب نماز جمعه مشهد مقدس گفت: انقلاب اسلامی و اسلام در این سال های اخیر مورد بی سابقه ترین حملات و تهاجم های چند ضلعی و ترکیبی دشمن قرار گرفته است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۹ - ۱۳:۱۴    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: از بعدازظهر شنبه و طی روز یکشنبه با عبور امواج تراز میانی جو و شمالی شدن جریان های روی دریای خزر، بارش باران ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۹ - ۱۲:۵۹    
خطیب نماز جمعه تهران گفت: راهپیمایی اربعین در این روزها موجب شده است که جهان اسلام عطر اهل بیت را پیدا کند که از مصادیق شعائر الهی است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۹ - ۱۲:۴۱    
رئیس اتحادیه عمده فروشان مواد شوینده و پاک کننده گفت: در ماه گذشته قیمت مواد شوینده 10 تا 15 درصد افزایش یافته است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۹ - ۱۲:۲۳    
پس از گزارش خبر انفجار یک نفتکش ایرانی در نزدیکی بندر جده عربستان قیمت نفت 2 درصد افزایش یافت و از 60 دلار در هر بشکه عبور کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۹ - ۱۲:۲۰    
برای خرید آپارتمان در جمالزاده بسته به موقعیت و متراژ باید هزینه های متفاوتی پرداخت کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۹ - ۱۲:۱۱    
عکس لو رفته از مصطفی زمانی، هنرپیشه ایرانی که این روزها در ترکیه به سر می برد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۹ - ۱۱:۵۶    
افزایش چند برابری شمار زائران کشورمان در آستانه اربعین و عزیمت آنان به مرزهای چهارگانه، موجب ترافیک شدید منتهی به این مرزها شده، اما بی سابقه ترین تردد خودروها در مسیر مرز مهران به ثبت رسیده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۹ - ۱۱:۴۴    
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: افراد پردرآمد جامعه و کسانی که چندین ماشین و خانه لاکچری دارند، بیشترین بهره را از یارانه پنهان می برند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۹ - ۱۱:۳۸    
تسلط به زبان آلمانی به وحید هاشمیان کمک کرده بتواند به ویلموتس برای انتقال صحبت هایش کمک کند.ویلموتس انگلیسی صحبت نمی کند اما او نیازی به انگلیسی حرف زدن هم در تیم ملی ندارد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۹ - ۱۱:۲۹    
نفتکش ایرانی SABITY متعلق به شرکت ملی نفتکش صبح امروز (جمعه، 19 مهرماه) در 2 انفجار جداگانه که در ساعت های 5و 5 و 20 دقیقه صبح در 60 مایلی بندر جده عربستان سعودی رخ داده ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۹ - ۱۰:۵۳    
رئیس جمعیت هلال احمر کرج گفت: سقوط یک دستگاه خودروی پراید در جاده کرج - چالوس ، سبب مرگ سرنشین آن شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۹ - ۱۰:۳۲    
سرمربی استقلال از محبوبیت تیم تحت هدایت خود در ایران سخن گفت.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۹ - ۱۰:۱۴    
شورای حاکمیتی سودان از تمدید وضعیت فوق العاده در این کشور به مدت سه ماه خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۹ - ۱۰:۰۸    
سفیر سابق آمریکا در اوکراین امروز، جمعه قرار است در تحقیقان مجلس نمایندگان علیه ترامپ شهادت دهد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۹ - ۰۹:۳۵    
اسامی مجروحان تصادف 2 اتوبوس در واسط عراق با هشت کشته و 31 زخمی اعلام شد و مجروحان هم اکنون در بیمارستان امام حسین(ع) شهر مهران بستری هستند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۹ - ۰۹:۲۰    
فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه از بسته شدن محور اسلام آباد غرب- قصرشیرین به دلیل تراکم بالای خودروها در مسیر مذکور خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۹ - ۰۹:۱۴    
بدنه یک فروند نفتکش ایرانی متعلق به شرکت ملی نفتکش صبح امروز (جمعه) در 60 مایلی بندر جده عربستان سعودی دچار انفجارشده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۹ - ۰۹:۰۵    
رئیس پلیس راه استان ایلام از وقوع یک تصادف منجر به فوت در مسیر دهلران-اندیمشک خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۹ - ۰۵:۳۵    
عکس هایی از سولماز غنی در ورزشگاه آزادی برای تماشای بازی ایران و کامبوج را مشاهده می کنید.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۹ - ۰۱:۳۲    
هانیه غلامی در اینستاگرامش نوشت: بچه که بودم به هری پاتر حسودی میکردم.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۱۹ - ۰۰:۲۰    
مدیر کل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با هر گونه بازداشت کارگران که صرفاً برای طرح مشکلات صنفی خود اعتراض می نمایند ...