سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۱۲:۱۲Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای صراط نیوز 28 مهر 1398 - seratnews.ir

صراط نیوز 29 اسفند 1393 صراط نیوز 29 اسفند 1394 صراط نیوز 30 اسفند 1395 صراط نیوز 30 آبان 1396 صراط نیوز 29 اسفند 1397 صراط نیوز 12 فروردین 1398 صراط نیوز 31 خرداد 1398 صراط نیوز 31 تیر 1398 صراط نیوز 31 مرداد 1398 صراط نیوز 31 شهریور 1398 صراط نیوز 30 آذر 1398 صراط نیوز 30 دی 1398 صراط نیوز 30 بهمن 1398 صراط نیوز 29 اسفند 1398 صراط نیوز 1 مهر 1398 صراط نیوز 2 مهر 1398 صراط نیوز 3 مهر 1398 صراط نیوز 4 مهر 1398 صراط نیوز 5 مهر 1398 صراط نیوز 6 مهر 1398 صراط نیوز 7 مهر 1398 صراط نیوز 8 مهر 1398 صراط نیوز 9 مهر 1398 صراط نیوز 10 مهر 1398 صراط نیوز 11 مهر 1398 صراط نیوز 12 مهر 1398 صراط نیوز 13 مهر 1398 صراط نیوز 14 مهر 1398 صراط نیوز 15 مهر 1398 صراط نیوز 16 مهر 1398 صراط نیوز 17 مهر 1398 صراط نیوز 18 مهر 1398 صراط نیوز 19 مهر 1398 صراط نیوز 20 مهر 1398 صراط نیوز 21 مهر 1398 صراط نیوز 22 مهر 1398 صراط نیوز 23 مهر 1398 صراط نیوز 24 مهر 1398 صراط نیوز 25 مهر 1398 صراط نیوز 26 مهر 1398 صراط نیوز 27 مهر 1398 صراط نیوز 28 مهر 1398 صراط نیوز 29 مهر 1398 صراط نیوز 30 مهر 1398 
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ - ۰۹:۵۴    
بانک مرکزی نرخ 47 ارز را برای امروز 11 آبان 98، اعلام کرد که بر اساس آن، نرخ 14 ارز مانند یورو نسبت به روز پنج شنبه کاهش و قیمت 25 واحد پولی دیگر مانند پوند افزایش یافت.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۹:۳۵    
همزمان با روز ورزش و تندرستی، رانندگان تپ سی می توانند با مراجعه به ایستگاه های سلامتی که در 14 نقطه تهران مستقر شده اند، از خدمات رایگان این مراکز برخوردار شوند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۵:۵۴    
زوار خارجی اربعین بعد از پایان همایش بزرگ پیاده روی اربعین با بدرقه مردم و مسئولان شهرستان مرزی آستارا به کشورهای خود باز می گردند ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۴:۱۰    
روز پنج شنبه، ساعاتی پس از اعلام طرح پولی کردن مکالمات صوتی برنامه هایی مانند واتساپ، دولت سعد حریری آن را لغو کرد ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۳:۱۳    
حرکت حاوی پیام مهدی ترابی، بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس پس از گلزنی مقابل تیم پیکان، بازتاب زیادی در فضای مجازی به همراه داشت.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۱۳:۰۱    
انتشار خبر کذب توزیع استامینوفن های مرگبار در داروخانه ها بعد از گذشت 6 سال مجدد موجی از نگرانی را در جامعه ایجاد کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۰۹:۳۴    
یک مسوول امنیتی در عراق گفت که دستگیری روح الله زم سرشبکه سایت معاند و ضد انقلاب آمد نیوز در خاک عراق کاملا دروغ و نادرست است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۰۸:۵۲    
در مطلب زیر با ما همراه باشید تا به بررسی مکان ها و پدیده هایی باورنکردنی بپردازیم که وجود آن ها حتی توسط دانشمندان قابل درک نیست.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۰۷:۳۱    
پیشکسوت محبوب فوتبال ایران با انتقاد از عملکرد ویلموتس گفت: ما جلوی پرتغال و اسپانیا تو جام جهانی اونطوری بازی کردیم، چرا باید به بحرین ببازیم؟!
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۰۶:۴۰    
با توجه به سفر بیش از سه میلیون زائر ایرانی به راهپیمایی اربعین امسال رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر درباره آخرین وضعیت پایگاه های درمانی و خدمات پزشکی در عراق و تعداد زوار جان باخته در ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۰۶:۰۱    
مسافرت ایرانی ها به ترکیه در ماه هشتم سال میلادی جاری - اوایل مرداد تا اوایل شهریور امسال- تحت تاثیر ثبات نسبی نرخ ارز، جهش کرد ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۰۵:۴۰    
رضا مولایی با انتشار این عکس نوشت: یادی از مجموعه؛ با من بمان؛ به کارگردانی؛حمید لبخنده عزیز سال تولید؛1380 کاری پر از خاطرات شیرین درکنار بهترینها
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۰۵:۰۱    
بر اساس اطلاعات آماری، جمعیت روسیه از ژانویه تا ماه آگوست سال جاری میلادی به میزان 52.5 هزار نفر کاهش یافته، ضمن اینکه این کشور با رشد میزان مهاجرت به داخل هم روبرو است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۰۴:۴۰    
فیلم سینمایی جوکر به کارگردانی تاد فیلیپس با بازی خوآکین فینیکس و رابرت دنیرو در سومین هفته از اکران بین المللی خود در سینما های هالیوود با فروشی معادل 620 میلیون دلار رتبه دهم پرفروش ترین فیلم سال ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۰۴:۰۱    
هیات عمومی دیوان عدالت اداری با ابطال یک بند از دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون سال 97، شرکت داوطلبانی که در دوره های قبلی کنکور پذیرفته شده اند را برای سال های بعد بلامانع دانست.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۰۳:۳۷    
وحید امیری در تیم فوتبال پرسپولیس پست جدیدی گرفته است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۰۳:۰۱    
رئیس دانشگاه امیرکبیر گفت:در دانشگاه امتیازی به دانشجویان دادیم که اگر از آن بهره ببرند، از اخذ 14 واحد بیشتر محروم می شوند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۰۲:۳۷    
اینفوگرافی زیر قصد دارد تا شما را با مراقبت های خانگی بعد از پیاده روی اربعین آشنا کند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۰۱:۳۱    
همتی امروز در سخنانی متفاوت از فشارهایی پرده برداشت که بر افزایش نرخ ارز در بازار متمرکز است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۰۰:۰۴    
حرم امام رضا(ع) به مناسبت فرارسیدن ایام 28،29صفر صبح امروز سیاه پوش شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۲۳:۵۵    
صدها زن در پاریس روی زمین به حالت مرده دراز کشیدند تا با این روش توجه ها را نسبت به خشونت خانگی علیه زنان جلب کنند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۲۳:۴۰    
مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر با اشاره به مدیریت بحران حادثه آتش سوزی یک فروند لنج باری در بندرگاه هرمز گفت: هیچ بار و خدمه ای در زمان حادثه روی شناور نبوده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۲۳:۲۸    
حاجی دلیگانی با انتشار پستی در صفحه توییترش از اقدام جالب مهدی ترابی در شادی بعد از گلش مقابل پیکان حمایت کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۲۳:۱۹    
یک روانشناس گفت: دلایل علمی وجود دارد که اکثر ما آدم ها صدای ضبط شده خودمان را متفاوت می شنویم و اغلب برایمان نا آشناست.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۲۳:۱۶    
یک منبع میدانی سوری از حرکت نیروهای ارتش سوریه به شرق فرات در حومه الحسکه خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۲۲:۵۸    
دونالد ترامپ از تصمیم پیشین خود مبنی بر میزبانی نشست آتی سران گروه هفت در زمین گلف شخصی خود در نزدیکی شهر میامی واقع در ایالت فلوریدا عقب نشینی کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۲۲:۵۵    
آقای روحانی تلاش کرده اند که تعداد اندک و کم شمار جمع خود را در حد و اندازه یک جریان ! قلمداد کنند و سپس آن جمع بزرگنمایی شده را با توده های عظیم ملت به رهبری امام امت برابر بنشانند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۲۲:۴۹    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند از بازداشت یکی از کارمندان شهرداری زرند به اتهام اختلاس خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۲۲:۴۶    
رئیس پلیس فتای استان از شناسایی و دستگیری فردی که در فضای مجازی با ارسال پیامی با عنوان هدیه سیمکارت با شماره رند، اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می کرد، خبرداد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۲۲:۴۳    
رئیس پلیس راه ایلام با بیان اینکه همزمان با شامگاه یکشنبه ترافیک در مسیر مهران به سمت ایلام پرحجم است، گفت: هنوز 200 هزار نفر آن سوی مرز ها هستند در نتیجه ترافیک همچنان ادامه خواهد داشت.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۲۲:۳۷    
شلیک پلیس به مسلمانان بنگلادشی معترض به اهانت اخیر به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) دست کم چهار کشته و پنجاه مجروح برجا گذاشت.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۲۲:۳۴    
زلزله ای به بزرگی 3.5 ریشتر مسجد سلیمان در شمال شرقی استان خوزستان را لرزاند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۲۲:۳۱    
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع تصادف زنجیره ای در محور گرمسار- تهران خبر داد و گفت: در این سانحه، 13 نفر مصدوم شدند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۲۲:۲۵    
فارس و جام جم ویدئویی منتشر کردند از مکالمه تلفنی علیرضا نوری زاده و شیرین نجفی در یک شبکه ماهواره ای که شباهت زیادی به یک بازجویی دارد و نوری زاده سعی می کند از ادمین دوم آمدنیوز که این روزها فراری ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۲۲:۲۲    
مدیرکل بازرسی استانداری خوزستان درباره شایعه سرقت از 30 هزار خودرو در پارکینگ چذابه گفت: بر اساس گزارشات و شکایات زائران لوازم جانبی 11 خودرو در این مدت در مرز چذابه مورد سرقت قرار گرفته است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۲۲:۱۶    
وزارت خارجه عراق اعلام کرد که تروریستهای خارجی عضو داعش ربطی به عراق ندارد و کشورهای آنها باید این تروریستها را بپذیرند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۲۲:۱۳    
رئیس جمهور ترکیه گفت که منطقه امن مدنظر ترکیه در شمال سوریه شامل عمق 32 کیلومتری به طول 444 کیلومتر است و شبه نظامیان کُرد سوریه باید از این منطقه خارج شوند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۲۲:۰۷    
به دنبال اعتصاب گسترده کارکنان شرکت هواپیمایی لوفت هانزا، صدها مسافر داخلی و خارجی در فرودگاه های آلمان سرگردان شدند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۲۲:۰۴    
همزمان با اعلام نظرسنجی میزان نارضایتی فرانسوی ها از رئیس جمهوری کشورشان، موسسه ملی آمار و مطالعات فرانسه با انتشار آمار از افزایش نابرابری و فقر در ان کشور خبر داده است و اعلام کرد که 14 ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۲۲:۰۱    
یک مسئول امنیتی در عراق گفت که دستگیری روح الله زم سرشبکه سایت معاند و ضد انقلاب آمد نیوز در خاک عراق کاملا دروغ و نادرست است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۲۱:۵۲    
یک منبع آگاه در سازمان زندان ها اعلام کرد حسین فریدون در حال حاضر در زندان و در حال گذراندن محکومیت خود است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۲۱:۴۶    
برخورد 2 خودروی پراید در جاده کرج - چالوس 6 مصدوم برجای گذاشت.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۲۱:۴۰    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز یکشنبه در توییتی در مورد وقایع اخیر شمال سوریه، نام مارک اسپر وزیر دفاع ایالات متحده را به اشتباه مارک اسپرانتو عنوان کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۲۱:۲۸    
با اتمام مراسم پر شکوه اربعین حسینی(ع) 1441، جمع آوری موکب ها در کربلای معلی آغاز شده و میزبانان زوار حسینی و خدام اربعین در تکاپوی بازگشت به زندگی عادی و روزمره خود هستند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۲۱:۱۰    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از اسکان اضطراری بیش از 51 هزار زائر طی ایام اربعین حسینی خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۲۱:۰۴    
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اطاعت از رهبری وظیفه همه ما است و این حرکت من هشدار به برخی مسئولان بود.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۲۰:۵۸    
رئیس جمهور، از مردم و مسئولان به خاطر برگزاری مراسم میلیونی اربعین توام با امنیت و با خدمت رسانی مطلوب از حیث تامین غذا، بهداشت و حمل و نقل مناسب تشکر کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۲۰:۴۹    
مردم لبنان چهار روز است که به خیابان ها آمده اند. همه می گویند تعیین مالیات برای تماس های واتس اپ جرقه اعتراضات را زده اما واقعیت آن است که این تصمیم آخرین قطره برای لبریز شدن صبر مردم این کشور بوده ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۲۰:۳۷    
یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از کشف حداقل 200 مورد صندلی فروشی در دانشگاه های علوم پزشکی خبر داد و گفت ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۲۰:۱۹    
مدیرعامل لیگ برتری قرار نیست فردا (دوشنبه) پس دیدار تیمش در هفته هفتم لیگ استعفا کند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۲۰:۱۳    
رئیس سازمان حج و زیارت درباره تعطیلی روند سامانه سماح توضیحاتی داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۲۰:۰۱    
مسؤول حمل و نقل زائران اربعین در مرز مهران گفت: با برآوردهای صورت گرفته 360 هزار زائر دیگر در کشور عراق باقی مانده است که این زائران امشب و فردا شب از مرز عراق خارج می شوند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۹:۴۳    
هواداران پارس جنوبی و نفت آبادان با شعار های خود از وزیر نفت خواستند که وضعیت هر دو باشگاه را پیگیری کند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۹:۴۰    
ترکیه امروز یکشنبه اعلام کرد که نیروهای کرد از شهر مرزی رأس العین در سوریه در راستای توافق آتش بس مذاکره شده با آمریکا خارج شدند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۹:۳۱    
رئیس کل بیمه مرکزی ایران گفت: براساس برنامه ششم توسعه، شرکت های بیمه موظفند بر اساس راننده محور بودن در بیمه شخص ثالث به هر دستگاه خودرو خسارت پرداخت کنند ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۹:۲۲    
اختلاف قیمت سوخت و به ویژه بنزین در داخل با کشورهای همسایه سود بالایی را از محل قاچاق آن می کند؛ به طوری که برای هر لیتر بنزین تا 15 هزار تومان سودآوری دارد ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۹:۱۰    
وزیر خارجه آمریکا در واکنش به انتقادات صورت گرفته از تصمیم دولت این کشور برای عقب نشینی از شمال سوریه گفت این تصمیم به هیچ وجه به این معنی نیست که واشنگتن از تلاش برای مقابله با ایران دست برداشته است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۹:۰۴    
در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال، تیم پرسپولیس 10 نفره مقابل پیکان چهارمین برد این فصل خود را به دست آورد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۹:۰۴    
عضو شورای شهر تبریز گفت: در دوره چهارم یکی از اعضای شورا به صورت شبانه 140 نفر را به استخدام شرکت تعاونی درآورده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۸:۵۲    
یک سرهنگ ارتش امارات که اخیراً از فسادهای مالی امرای ارتش این کشور پرده برداشته بود بازداشت شده اما محل بازداشت وی مشخص نیست.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۸:۴۰    
در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال، تیم پرسپولیس 10 نفره مقابل پیکان چهارمین برد این فصل خود را به دست آورد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۸:۳۴    
مهران که تا ظهر امروز در جنب و جوش جمعیت عظیم و غیر قابل تصور رفت و آمد زائران کربای معلی بود با ورود 97 درصدی زائران به کشور و تخلیه 80 درصدی پارکینگ ها این جنب و جوش فرو نشست.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۸:۳۱    
سامانه ثبت دارایی مسئولان روی شبکه ملی قرار گرفت و مسئولانی که دارای حساب کاربری ثنا هستند از امروز می توانند اموال و دارایی های خود را ثبت کنند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۸:۲۵    
جانشین فرماندهی انتظامی خراسان رضوی از کشف 2 میلیارد و 152 میلیون ریال تجهیزات پزشکی قاچاق در بازرسی از 3 انبار در شهر مشهد خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۸:۱۰    
تیم فوتبال فولاد در هفته هفتم لیگ برتر مقابل ماشین سازی تبریز قرار گرفت و توانست 3 بر 2 پیروز شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۸:۰۴    
سرمربی نساجی اعلام کرد که احتمالا مقابل تراکتور از چند بازیکن مصدوم خود استفاده می کند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۸:۰۱    
عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مراکز مخابراتی اشرفی اصفهانی، صفا دشت و شهرستان قدس از فردا 29 مهر ماه آغاز می شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۷:۴۹    
هافبک بایرن مونیخ در جریان تمرینات دچار حمله قلبی شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۷:۴۰    
جانشین فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون در محورهای شرق استان تهران شاهد بارش باران هستیم و این بارش ها باعث لغزندگی سطح جاده ها شده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۷:۳۷    
حمید داوود آبادی نویسنده دفاع مقدس در صفحه اینستاگرام خود نوشت: صدام حسین تکریتی، دیکتاتور و جنایتکار بغداد، سال 1337 در دوران جوانی ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۷:۲۸    
رئیس سازمان ثبت احوال کشور گفت: رضایت مندی 76 درصدی مردم از خدمات ثبت احوال کشور حاکی از تکریم ارباب رجوع و تلاش کارکنان برای دستیابی به اهداف تعیین شده سازمانی است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۷:۲۵    
سرمربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری پیش از بازی با نساجی شرکت نکرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۷:۲۲    
استاد گروه عفونی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: بهترین زمان برای تزریق واکسن آنفلوآنزا اواخر مهر تا اوایل آبان است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۷:۱۶    
متوسط قیمت فروش هر متر مربع زمین یا زمین ساختمان مسکونی معامله شده از طریق بنگاه های معاملات ملکی در شهر تهران در بهار امسال نسبت به فصل قبل 22.7 درصد و نسبت به فصل مشابه سال قبل 109 ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۷:۱۰    
کارشناس هواشناسی استان فارس گفت: برای امروز و فردا در مناطق شمال شرقی و جنوبی استان شاهد رگبار و همچنین رعد و برق خواهیم بود.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۷:۰۴    
بازیکنان باشگاه وراکروز مکزیک به علت عدم پرداخت حقوقشان در ابتدای بازی فقط ایستادند تا این گونه با رئیس باشگاه مخالفت کنند تا در 3 دقیقه 2 گل دریافت کردند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۷:۰۱    
در این محله خانواده های معلول، نیازمند، 25بیمار سرطانی و... وجود دارد که تحت پوشش مرکز نیکوکاری هستند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۶:۴۹    
امکان دسترسی به سامانه ثبت دارایی مقامات، مسئولان و کارگزاران جمهوری اسلامی ایران از بستر شبکه ملی در داخل کشور فراهم شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۶:۴۶    
با وجود برقراری وضعیت اضطراری در شیلی، معترضین به 164 ایستگاه مترو در پایتخت این کشور حمله کردند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۶:۴۳    
معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه یارانه 400 هزار نفر از افراد حذف شده است گفت: ملاک این که یارانه فرد حذف شود، تراکنش هایی است که با کارت بانکی شان دارند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۶:۳۴    
ماهنامه حق ملت با حسن شماعی زاده؛ خواننده لس آنجلسی که همچنان ساکن آمریکا است درباره سرنوشت خانه اش در تهران گفتگو کرده است که در ادامه می خوانید.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۶:۲۵    
کارگران شرکت آذرآب اراک، در اعتراض به عدم پرداخت حقوق و دستمزدشان تجمع کردند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۶:۲۲    
گرد و خاک شدید در پایانه شلمچه، زائران حسینی را که از زیارت اربعین بازگشته اند غافلگیر کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۶:۱۶    
سایت فدراسیون فوتبال بحرین توسط یک هکر ایرانی مورد نفوذ قرار گرفت.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۶:۰۷    
طی روز های پنجشنبه و جمعه (2 و 3 آبان) علاوه بر این مناطق در جنوب غرب کشور و برخی مناطق مرکزی رگبار پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۵:۵۸    
برخی از زوج های معروف در جهان، هنگام ازدواج مولفه سن برایشان تنها یک عدد بوده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۵:۵۵    
سرپرست اداره پیش بینی هواشناسی استان تهران از ناپایداری هوا و کاهش 4 تا 5 درجه دما تا پایان هفته در استان تهران خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۵:۴۳    
رئیس پلیس راه مازندران گفت: آمد و شد خودروها در مسیر خروجی محور هراز به صورت سنگین است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۵:۴۳    
تولید انواع خودرو در کشور در نیمه اول امسال 34.8 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافت.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۵:۴۰    
شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی اقدام به صادرات بنزین سوپر کرده است و به مصرف کنندگان بنزین سوپر در داخل کشور پیشنهاد می کند به جای بنزین سوپر از بنزین یورو 4 و 5 استفاده کنند.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۵:۱۹    
فریدون جیرانی کارگردان، نویسنده و منتقد سینما بعدازظهر امروز 28 مهر ماه از بیمارستان مرخص شد. این کارگردان که فیلم آشفتگی را بزودی بر پرده سینما ها خواهد داشت ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۵:۱۳    
حرم امام رضا(ع) به مناسبت ایام دهه پایانی صفر سیاه پوش شد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۴:۴۹    
با اعلام کمیته استیناف محرومیت شجاع خلیل زاده مدافع تیم پرسپولیس به حالت تعلیق در آمد و این بازیکن می تواند برای تیمش امروز مقابل پیکان به میدان برود.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۴:۴۹    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی از جان باختن رئیس عقیدتی سیاسی این پلیس در حادثه تصادف خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۴:۴۳    
بوی گلاب و حلوا و اسفند و صدای گریه و مویه و نوحه؛ این ها چیزهایی است که با شنیدن واژه خاک سپاری و ترحیم در ذهن تداعی می شود.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۴:۰۱    
سازمان برنامه و بودجه در ضوابط مالی ناظر بر بودجه سال 99 میزان افزایش حقوق و عیدی کارکنان دولت را پیشنهاد کرد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۳:۵۸    
عباس عراقچی مرد شمارهدستگاه دیپلماسی ایران هم پا به پای اقشار مختلف مردم ایران و شیعیان سراسر دنیا در بزرگترین گردهمایی شیعیان جهان شرکت کرد ...
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۳:۵۵    
رییس روابط عمومی پالایشگاه آبادان از مهار آتش سوزی در این پالایشگاه خبر داد و گفت: یک آتش سوزی در بخشی از کانال هدایت مواد زائد واحد 55 پالایشگاه آبادان رخ داد که اکنون مهار شده است.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۳:۵۲    
نماینده معاونت خدمات شهری شهرداری تهران در شهرهای نجف و کوفه از غبارروبی منزل امیرالمومنین در شهر کوفه خبر داد.
صراط نیوز   ۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۳:۴۹    
محمد جواد نصرالله فرزند ارشد سید حسن نصرالله ، دبیرکل حزب الله لبنان مثل میلیون ها عاشق حسین علیه السلام برای پیاده روی اربعین راهی مسیر نجف به کربلا شد ...
  • ۱