چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۰۷:۰۷May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای ستاره 30 دی 1397 - setare.com

ستاره 29 اسفند 1394 ستاره 30 اسفند 1395 ستاره 29 اسفند 1396 ستاره 31 فروردین 1397 ستاره 31 اردیبهشت 1397 ستاره 31 خرداد 1397 ستاره 31 تیر 1397 ستاره 31 مرداد 1397 ستاره 31 شهریور 1397 ستاره 30 مهر 1397 ستاره 30 آبان 1397 ستاره 1 آذر 1397 ستاره 30 بهمن 1397 ستاره 29 اسفند 1397 ستاره 1 دی 1397 ستاره 2 دی 1397 ستاره 3 دی 1397 ستاره 4 دی 1397 ستاره 5 دی 1397 ستاره 6 دی 1397 ستاره 7 دی 1397 ستاره 8 دی 1397 ستاره 9 دی 1397 ستاره 10 دی 1397 ستاره 11 دی 1397 ستاره 12 دی 1397 ستاره 13 دی 1397 ستاره 14 دی 1397 ستاره 15 دی 1397 ستاره 16 دی 1397 ستاره 17 دی 1397 ستاره 18 دی 1397 ستاره 19 دی 1397 ستاره 20 دی 1397 ستاره 21 دی 1397 ستاره 22 دی 1397 ستاره 23 دی 1397 ستاره 24 دی 1397 ستاره 25 دی 1397 ستاره 26 دی 1397 ستاره 27 دی 1397 ستاره 28 دی 1397 ستاره 29 دی 1397 ستاره 30 دی 1397 
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۲۳:۰۷    
ماریو بودیمیر، مهاجم بلند قامت کروات با شروع تمرینات پرسپولیس همانطور که برانکو وعده داده بود، در جمع سرخ پوشان حاضر شد و تمریناتش را با پرسپولیس شروع کرد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۶:۳۵    
در حالی مسئولان سازمان تامین اجتماعی اعلام کرده بودند که مبلغ بسته حمایتی تا روز گذشته به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود که پیگیری ها حاکی از آن است که بخش قابل توجهی از مشمولین هنوز از این ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۰:۴۷    
سرمربی تیم ملی عمان، گفت: ایران یک تیم تمام عیار است.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۰:۳۷    
در پی ضرب وشتم ضابطین زن قضایی توسط برادر سپیده قُلیان از عوامل پروژه نفوذ در جامعه کارگری، صبح امروز وی به همراه خواهرش بازداشت شد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۰:۲۷    
رئیس سازمان انرژی اتمی ایران می گوید رژیم صهیونیستی در جهت ظلم و ستم حرکت می کند و عاقبتی جز از بین رفتن پیش رو ندارد ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۰:۲۲    
هیات وزیران در مصوبه اخیر خود اجازه داده بود 13 هزار خودروی دپو شده در گمرک ترخیص شود و اجازه ثبت سفارش بدون انتقال ارز این خودروها را نیز داده بود ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۰:۱۷    
تیم ملی ایران با شکست دو بر صفر عمان به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های اسیا صعود کرد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۰۰:۱۲    
اسدالله قره خانی الوستانی: عده ای از نمایندگان مجلس طرحی را مبنی بر اینکه به هر ایرانی در هر روز یک لیتر بنزین داده شود ارائه کرده اند.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۳:۰۷    
نت آهنگ الهه ناز برای همه ساز ها از جمله ویولن و ارگ موجود است. آهنگساز این قطعه اکبر محسنی و شعر آن را کریم فکور سروده است.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۲:۰۷    
عود ماده ای چوبی است که پس از آتش زدن از خود دودی خوشبو متصاعد می کند. انواع عود بسیار مختلف و متنوع است مثل عود صندل، عود جنگل، عود اسطوخودوس، عود مشک، عود ثروت و ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۰:۰۷    
تله کابین توچال با امکانات فراوان، دارای هفت ایستگاه است. در این مجموعه می توانید در عرض یک ساعت از پای کوه به قله ی 3850 متری توچال سفر کنید.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۹:۰۷    
حبس تعزیری چیست و در چه مواردی کاربرد دارد؟ در مطلب پیش رو به این پرسش پاسخ خواهیم گفت و با جرم هایی که حبس تعزیری به آنها تعلق می گیرد آشنا می شویم.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۸:۰۷    
از جمله مواد غذایی حاوی فیبر که به راحتی می توانید آن ها را تهیه کنید می توان به گلابی، انجیر، توت، کلم بروکلی، کاهو، نارگیل، نخود فرنگی و... اشاره کرد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۶:۰۵    
رشته تربیت بدنی از جمله رشته های درسی است که در دانشگاه های ایران تدریس می شود. در مطلب پیش رو به نکات مهم مربوط به گرایش ها و بازار کار رشته تربیت بدنی خواهیم پرداخت.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۵:۰۵    
شرایط نگهداری بامبو لوتوس شامل دمای 18 تا 22 درجه سانتی گراد، نور غیر مستقیم خورشید، آبیاری منظم، ماهی یکبار کوددهی و رطوبت بالای محیط می شود ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۴:۰۵    
جوانه های شبدر می توانند نیاز های فیبری بدن شما را برطرف کنند. از جمله خواص جوانه شبدر می توان به درمان کم خونی، ضد سرطان، کاهش وزن، درمان افسردگی و پیشگیری از پوکی استخوان اشاره کرد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۳:۱۵    
علی دایی بازیکن و مربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان، در مصاحبه اخیر خود با "تی وی پلاس" به سوالی درباره دلیل حمایت کردنش از کارلوس کیروش پاسخ داد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۳:۱۰    
حضرت ابالفضل عباس، امام موسی کاظم و علی اصغر (ع) افرادی هستند که شیعیان در زمان توسل آن ها را باب الحوائج می خوانند، اما اینکه دقیقا باب الحوائج به چه معناست را برخی از روایات شرح می دهند.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۲:۵۵    
سارا خوئینی ها بازیگر سینما و تلویزیون کشور، پستی را در اینستاگرام به یاد برادر مرحومش منتشر کرد. برادر سارا خوئینی ها سال گذشته به رحمت خدا رفت و او در اولین سالگرد فوت برادرش کلیپ غم انگیزی را در ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۲:۱۵    
احمد ایراندوست، بازیگر، بادیگارد و خواننده کشور، در مصاحبه اخیر خود درباره دوران بادیگاردی و ارتباطش با جنیفر لوپز گفته است. او همچنین از جنیفر لوپز به عنوان یک بانوی نمونه یاد می کند.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۲:۱۰    
قرص مدافینیل (Modafinil) به منظور رفع اختلالات مربوط به خواب و همچنین افزایش سطح هوشیاری مورد استفاده قرار می گیرد. سردرد، سرگیجه، عصبانیت و حالت تهوع برخی از عوارض مصرف این داروست.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۱:۵۰    
حامد کاویانپور بازیکن سابق تیم پرسپولیس، با انتشار ویدیویی در صفحه اینستاگرام خود به خبری که هفته گذشته مبنی بر بازداشتش منتشر شده بود واکنش نشان داد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۱:۰۵    
اگر به دنبال یک پیام زیبا برای تبریک تولد متولدین بهمن می گردید تا آن را برای یک یار بهمن ماهی ارسال کنید در این مجموعه متن زیبا در مورد ماه بهمن و متولدین آن گزینه های پیشنهادی زیادی برای شما وجود ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۰:۰۹    
قرار دادن گلدان در پنجره های جنوبی یا شرقی آپارتمان و آبیاری منظم، از جمله شرایط کاشت و نگهداری از گل میخک در منزل است. گل میخک به راحتی در گلدان و در شرایط آپارتمان رشد می کند.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۹:۰۸    
شیرینی مینیاتوری به سادگی تهیه می شود و طعم بسیار لذیذی دارد. از طرف دیگر مواد اولیه مورد نیاز برای تهیه این نوع شیرینی نیز معمولا در منازل موجود است و به سادگی می توانید آن را تهیه کنید.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۸:۰۸    
موفقیت و رشد فردی به هم مرتبط هستند چرا که این عادت ها و رفتار های شما هستند که آینده تان را رقم می زنند. هر قدمی که برمی دارید به قله ای که در آینده فتح می کنید مرتبط است ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۷:۰۸    
اگر به دنبال پیدا کردن متن دوست داشتن عاشقانه می گردید تا برای کسی که دوستش دارید ارسال کنید، می توانید از متن های کوتاه و بلندی که برایتان در این مطلب گردآوری کرده ایم، استفاده کنید.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۶:۰۸    
لیست کامل دفاتر پلیس +10 استان کهگیلویه و بویر احمد شامل شهرهای (یاسوج، گچساران (دوگنبدان)، دهدشت، دنا، بهمئی، چرام) به همراه آدرس، شماره تلفن و اطلاعات این مراکز در استان کهگیلویه و بویر احمد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۵:۰۸    
تعبیر خواب نارگیل اشاره به تلاش درونی فرد رویابین برای دستیابی به داده های فکری دارد. اطلاعاتی که به او کمک می کنند در شرایط دشوار به رفع فقدان های روانی بپردازد.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۴:۰۸    
طبع کرفس گرم و خشک است و سرد مزاجان به راحتی می توانند مصرف نمایند. کرفس؛ گیاهی با طعم لذیذ و عطر مطبوع است که خواص و کاربرد های بی شماری دارد ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۳:۰۸    
دومین روز هر ماه در تقویم ایرانیان باستان بهمن نامیده می شده و روز بهمن (دوم) ماه بهمن به دلیل هم نام شدن روز و ماه ...
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۲:۰۸    
با خواندن دکلمه در مورد دهه فجر حال و هوای مراسم ها و گرامی داشت های این ایام را می توان زیبا تر کرد. دکلمه هایی که می توانند مروری بر خاطرات این ایام باشند و یاد و خاطرات شهدا را زنده کنند.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۱:۰۸    
حد تفخیذ در قانون مجازات اسلامی تعیین شده است و در صورت رخ دادن این اتفاق قابل اجرا خواهد بود. حال شاید برخی از افراد با تفخیذ و مصادیق آن آشنایی نداشته باشند.
ستاره   ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۰:۰۵    
فال روزانه 30 دی 1397: یک روز جدید و یک شروع تازه. همه چیز در مورد شروع دوباره زندگی است. پس وقتی سفر جدیدی را شروع می کنید، با خواندن فال روزانه خود بفهمید که ستاره ها برای شما چه دارند.