دوشنبه ۱۷ اردیبهشتساعت ۰۵:۴۲May 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای ستاره نیوز 29 آذر 1397 - setarehnews.ir

ستاره نیوز 29 اسفند 1393 ستاره نیوز 29 اسفند 1394 ستاره نیوز 26 اسفند 1395 ستاره نیوز 27 اسفند 1396 ستاره نیوز 30 فروردین 1397 ستاره نیوز 31 اردیبهشت 1397 ستاره نیوز 31 خرداد 1397 ستاره نیوز 1 تیر 1397 ستاره نیوز 30 مرداد 1397 ستاره نیوز 1 شهریور 1397 ستاره نیوز 30 مهر 1397 ستاره نیوز 30 آبان 1397 ستاره نیوز 30 دی 1397 ستاره نیوز 30 بهمن 1397 ستاره نیوز 29 اسفند 1397 ستاره نیوز 2 آذر 1397 ستاره نیوز 3 آذر 1397 ستاره نیوز 4 آذر 1397 ستاره نیوز 5 آذر 1397 ستاره نیوز 6 آذر 1397 ستاره نیوز 7 آذر 1397 ستاره نیوز 9 آذر 1397 ستاره نیوز 10 آذر 1397 ستاره نیوز 11 آذر 1397 ستاره نیوز 12 آذر 1397 ستاره نیوز 13 آذر 1397 ستاره نیوز 14 آذر 1397 ستاره نیوز 16 آذر 1397 ستاره نیوز 17 آذر 1397 ستاره نیوز 18 آذر 1397 ستاره نیوز 19 آذر 1397 ستاره نیوز 20 آذر 1397 ستاره نیوز 21 آذر 1397 ستاره نیوز 22 آذر 1397 ستاره نیوز 23 آذر 1397 ستاره نیوز 24 آذر 1397 ستاره نیوز 25 آذر 1397 ستاره نیوز 26 آذر 1397 ستاره نیوز 27 آذر 1397 ستاره نیوز 28 آذر 1397 ستاره نیوز 29 آذر 1397 ستاره نیوز 30 آذر 1397 
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۵:۴۷    
پیاز سرشار از مواد مغذی است، در شرایطی که کالری کمی دارد. یک پیاز اندازه متوسط دارای تنها 44 کالری است، اما مقدار قابل توجهی از ویتامین ها، مواد معدنی و فیبر را ارائه می کند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۵:۴۱    
فرماندار بندرماهشهر به خبر تجاوز راننده سرویس مدرسه به دانش آموز دبیرستانی دختر ماهشهری واکنش نشان داد .
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۹:۵۶    
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: به دنبال ایجاد کریدوری امن و جدید برای فرودگاه یاسوج از سمت "اصفهان– نجف آباد و پاتاوه" هستیم .
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۴:۱۰    
گلاره عباسی با انتشار این عکس نوشت: در کنار استاد به یاد روزهای خوش شهرزاد . ممنون از غزل عزیزم عکاس نازنین و مریم رضوی عزیزم برای ثبت این لحظات.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۴:۱۰    
ملی پوش سابق کشورمان گفت: تیمهای خوبی در جام ملتهای آسیا حضور دارند اما شانس تیم ملی ایران از همه تیمهای دیگر برای قهرمانی بیشتر است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۴:۰۷    
کامبیز درم بخش در تازه ترین اثر خود کتاب هنرهای تبسمی را در 200 صفحه آماده کرده است. او در این کتاب با برخی آثار هنرمندان مشهور جهان شوخی می کند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۴:۰۱    
سرکه سیب فواید زیادی برای سلامتی دارد اما استفاده از آن راههای درست و نادرست دارد و راههای نادرست استفاده از سرکه سیب می تواند واقعا خطرناک و ناسالم باشد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۳:۵۲    
رامبد جوان از جشن تولد غافلگیرکننده ای که شاگردانش برایش گرفته بودند، ابراز خوشحالی کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۳:۴۶    
فردا، آخرین روز و شب فصل پاییز، اولین شب زمستان، شب یلداست. طولانی ترین شب سال که بهانه ای است برای با هم بودن، شادی و خاطره سازی.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۳:۳۱    
تاریخ برگزاری دیدارهای تیم ملی برابر فلسطین و قطر اعلام شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۳:۲۲    
کارشناس نجوم گفت: شب یلدا از دیدگاه نجوم همان انقلاب زمستانی است که از فردا شب آغاز می شود و تا قبل از اعتدال بهاری روزها کوتاه و شب ها طولانی تر خواهد شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۳:۱۰    
پیونگ یانگ هشدار داد خلع سلاح شبه جزیره کره تنها زمانی عملی است که تهدید هسته ای آمریکا رفع شده باشد و هرگونه یک جانبه گرایی در این مقوله مردود است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۲:۴۹    
ستاره های هالیوود شهرت و محبوبیت زیادی در میان مردم دارند، از این رو طبیعی ست که هدایا زیادی را از طرف هوادارانشان دریافت کنند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۲:۴۳    
بعد از برکناری ژوزه مورینیو از منچستر یونایتد، سریعاً شایعات در خصوص انتخاب جانشین او شروع شد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۲:۳۷    
پسری که پس از درگیری لفظی مادرش را به قتل رسانده بود به خاطر عذاب وجدان می خواست خودکشی کند، اما جان سالم به در برد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۲:۳۱    
الهام صفوی زاده با انتشار این عکس در صفحه اش نوشت:
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۲:۲۵    
زندگی زناشویی یک کار تیمی است و نیازمند این است که هر دوی شما برای زندگی مشترک تان تلاش کنید. درست همانگونه که دوست دارید همسرتان برای شما شوهر خوبی باشد ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۲:۱۹    
مازندران با دارا بودن ظرفیت های بیشمار در امر بومگردی می تواند در حوزه صنعت گردشگری چرخ های اقتصادی خود را تندتر به حرکت درآورد اما متاسفانه به دلیل نبود استراتژی های مناسب در این زمینه این فرصت ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۲:۰۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی، قدرت ایران در عرصه های مختلف را عامل غرض ورزی دشمن دانست و گفت: ایران صاحب فن است و به همین سبب دشمن با تمام توان درحال غرض ورزی علیه جمهوری اسلامی است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۲:۰۴    
دنیای اقتصاد نوشت : مشاوران املاک مناطق مختلف شهر تهران خبر می دهند عرضه کنندگان واحدهای نوساز، نسبت به قیمت های پیشنهادی نامتعارف خود عقب نشینی نمی کنند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۲:۰۴    
باراک اوباما، رئیس جمهور پیشین آمریکا بابانوئل شد و کیسه کادو به دوش به یکی از بیمارستان های کودکان در واشنگتن سر زده است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۲:۰۱    
رئیس جمهور آمریکا در یک پیام ویدئویی گفت داعش در سوریه شکست خورده و زمان آن است که نیروهای آمریکایی این کشور را ترک کنند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۲:۰۱    
بازیکن کلیدی و تاثیرگذار الدحیل با باشگاه برایتون به توافق رسیده و به زودی با این تیم قرارداد امضا خواهد کرد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۱:۵۸    
منابع آلاینده هوا به دو قسمت منابع خانگی و منابع بیرونی تقسیم می شود که هر دو در مجموع یکی از مهمترین عوامل مرگ در جهان هستند البته منابع بیرونی آلودگی هوا به تنهایی باعث مرگ سالانه سه میلیون نفر در ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۱:۵۲    
مهدی قائدی استوری جدیدی منتشر کرده است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۱:۴۹    
اسحاق قویدل گفت: اگر زمان به عقب برگردد ورزشی که برای مسابقاتش ناچار باشم از دارو استفاده کنم هرگز انتخاب نمی کردم.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۱:۴۳    
الهام پاوه نژاد با انتشار این عکس در صفحه اش نوشت:
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۱:۴۰    
بازسازی فیلم هاروی با بازی جیمز استوارت در دستور کار نتفلیکس قرار دارد.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۱:۳۷    
سه باشگاه قطری به دنبال جذب مدافع تیم ملی فوتبال ایران در فصل نقل و انتقالات زمستانی هستند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۱:۳۴    
دونالد ترامپ؛ رئیس جمهور آمریکا به یکباره در یک پیام توئیتری از تصمیم خود برای خروج نیروهایش از سوریه خبر داد که این تحولی ناگهانی در راهبرد آمریکا است و پایانی بر فرضیه های حضور نظامی بلند مدت ...
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۰:۱۰    
شب یلدا، سنت دیرینه ایرانیان است که دور هم جمع شوند و ضمن تفأل به دیوان حافظ، بساط آجیل و انار و هندوانه را نیز فراهم نمایند تا یک شب طولانی را صبح کنند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۰:۰۷    
نتایج یک مطالعه نشان می دهد رژیم های غذایی در سراسر جهان فاقد مواد معدنی و ویتامین های ضروری برای رشد سالم هستند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۰:۰۷    
این عکس استاد شفیعی کدکنی که از دیروز صبح در فضای مجازی دست به دست می شود را کمی با تاخیر کار کردیم، واقعیت این است که خواستیم یک زاویه جدید برای این عکس تعریف کنیم.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۰:۰۴    
ستاره ولزی رئال مادرید از هت تریک و درخشش در دیدار برابر کاشیما خوشحال است. او تاکید کرد که او و هم تیمی هایش می خواهند سال میلادی را با کسب جام به پایان برسانند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۰:۰۱    
روز گذشته دادسرای بوشهر با عدم پذیرش دفاعیات مهدی قائدی، وی را به عنوان راننده مقصر در حادثه رانندگی منجر به فوت غیر عمدی مرحوم احمدرضا شاکر شناخت و پرونده وی با قرار مجرمیت به دادگاه رفت.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۱۰:۰۱    
مدیرعامل انجمن حمایت از قربانیان اسیدپاشی از تمامی قربانیان و آسیب دیدگان با اسید در سراسر کشور خواست که اطلاعات و مشخصات خود را به این انجمن اعلام کنند.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۰۹:۵۲    
در طول انقلاب برخی از انقلابیون، به دلایل مختلف دچار ریزش شده و حتی از گذشته خویش نیز پشیمان شده اند. همین امر هم موجب اضطراب در دل عده ای از انقلابیون شده است.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۰۹:۴۶    
کرمان – دو زمین لرزه به بزرگی 3.5 ریشتر امشب در زرند به وقوع پیوست.
ستاره نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۰۹:۴۶    
دولت در حالی ملزم به اصلاح لایحه بودجه 98 شده است که این لایحه ایرادات اساسی دارد و بدون ملحوظ داشتن شرایط تحریمی پیش روی کشور، در درآمدها خوشبین و در هزینه ها اسراف گر است.