سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۱۴:۳۱May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 27 اسفند 1395 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1394 خبرگزاری شبستان 31 فروردین 1395 خبرگزاری شبستان 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری شبستان 31 خرداد 1395 خبرگزاری شبستان 31 تیر 1395 خبرگزاری شبستان 31 مرداد 1395 خبرگزاری شبستان 31 شهریور 1395 خبرگزاری شبستان 30 مهر 1395 خبرگزاری شبستان 30 آبان 1395 خبرگزاری شبستان 30 آذر 1395 خبرگزاری شبستان 30 دی 1395 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1395 خبرگزاری شبستان 1 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 2 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 3 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 4 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 5 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 6 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 7 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 8 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 9 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 10 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 11 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 12 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 13 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 14 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 15 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 16 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 17 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 18 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 19 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 20 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 21 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 22 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 23 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 24 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 25 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 26 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 27 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 28 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1395 خبرگزاری شبستان 30 اسفند 1395 
شبستان   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۳:۱۱    
خبرگزاری شبستان:معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: نزدیک 10 درصد جمعیت کشور در نوروز به مشهد می آیند که باید از این فرصت برای ارائه آثار فرهنگی و هنری استان استفاده ...
شبستان   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۱:۲۱    
خبرگزاری شبستان: رییس ستاد هماهنگی خدمات سفر با تاکید بر این که مردم باید در سفرهای جاده ای بین شهری منشور حقوق مسافر را از شرکت های ارایه کننده خدمات مطالبه کنند ...
شبستان   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۰۹:۵۰    
خبرگزاری شبستان: روابط عمومی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در اطلاعیه ای، به آن دسته از هم وطنان که از چادرهای مسافرتی استفاده می کنند، توصیه هایی ارائه کرد.
شبستان   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۰۹:۴۰    
خبرگزاری شبستان: رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور گفت: آموزش و رضایتمندی و نظارت سه اصل مهم برای سازمان میراث فرهنگی است ...
شبستان   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۰۷:۵۹    
خبرگزاری شبستان: سازمان حج و زیارت با صدور اطلاعیه ای رسمی، خبر برقراری حج 96 را تایید کرد.
شبستان   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۲۳:۱۷    
خبرگزاری شبستان: نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان آران و بیدگل با بیش از 400 میلیون دلار صادرات فرش ماشینی پس از شهر غازی عینتاب ترکیه رتبه دوم صادرات ...
شبستان   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۹:۰۵    
خبرگزاری شبستان: خانه قرآن شهید جلالی ثانی به عنوان نخستین خانه قرآن منطقه 12 همراه با تقدیر از خانواده این شهید بزرگوار روز شنبه 28 اسفند در آخرین روز کاری سال 95 گشایش می یابد.
شبستان   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۸:۲۵    
خبرگزاری شبستان: امام جمعه بخش سنگر با بیان اینکه عید واقعی آن عیدی است که انسان خودش را از آتش جهنم نجات دهد، گفت: صله رحمی که در آن گناه نباشد عمر را زیاد می کند.
شبستان   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۸:۱۵    
خبرگزاری شبستان: فرمانده کل ارتش سوریه اعلام کرد سیستم های دفاع هوائی این ارتش یک جنگنده دشمن اسرائیلی را سرنگون کرده و هواپیمای دیگری را پس از نقض حریم هوائی سوریه در منطقه البریج مورد هدف قرار ...
شبستان   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۸:۱۵    
خبرگزاری شبستان: امام جمعه آران و بیدگل گفت: هدف اجرای سند آموزشی 2030 در آموزش و پرورش ایران، جایگزینی سبک زندگی غربی به جای سبک زندگی اسلامی در جامعه است.
شبستان   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۸:۰۵    
خبرگزاری شبستان: وزیر راه و شهرسازی، گفت: بزرگراه میاندوآب-کرمانشاه کریدور توسعه غرب ایران است و این مسیر به طول 450 کیلومتر بوده که تعیین تکلیف شده و در تمام زمینه ها کار در حال انجام است.
شبستان   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۷:۳۵    
خبرگزاری شبستان: وزارت حج عربستان سعودی از پایان هماهنگی های لازم میان این وزارتخانه و سازمان حج و زیارت ایران برای مشارکت حجاج ایرانی در حج سال جاری خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۷:۳۵    
خبرگزاری شبستان: جشن ولادت حضرت فاطمه(س)، 28 اسفند ماه بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد مفتخر برپا می شود.
شبستان   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۷:۳۵    
خبرگزاری شبستان: یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن، امروز جمعه، یک موشک بالستیک با برد متوسط را به سمت شرکت آرامکو در جیزان عربستان سعودی شلیک کرد.
شبستان   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۷:۳۵    
خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان البرز در خطبه های نماز ظهر جمعه امروز (27اسفند) گفت: طی سال گذشته ولنگاری اقتصادی هم به ولنگاری فرهنگی افزوده شد.
شبستان   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۷:۲۵    
خبرگزاری شبستان: آیت الله صفایی بوشهری در خطبه های نمازجمعه شهر بوشهر بیان کرد: قوانین مصوبی شورای عالی انقلاب فرهنگی و مجلس شورای اسلامی برای حفظ کرامت زنان در جامعه تا کنون توسط مسئولان پیگیری و ...
شبستان   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۶:۵۵    
خبرگزاری شبستان: معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، گفت: افتتاح این کنارگذر علاوه بر تسهیل در تردد کالا و مسافر زمینه برای استفاده مسافران از جاذبه های طبیعی در مسیر را نیز فراهم می ...
شبستان   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۶:۴۴    
خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: برجام سندی برای اثبات بدعهدی، زورگویی و خیانت دولت آمریکا به جهانیان بود و این سند چهره واقعی دولت آمریکا را نشان داد.
شبستان   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۶:۴۴    
خبرگزاری شبستان: جانشین ولی عهد عربستان سعودی مدعی شد گفتگوهایی که با رئیس جمهور آمریکا و دیگر مسئولان این کشور انجام داده، در برقراری امنیت و ثبات و صلح در منطقه و جهان سهیم خواهد بود.
شبستان   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۶:۳۴    
خبرگزاری شبستان: سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان گفت: اگر گروه های تکفیری، سوریه، عراق و یمن را تحت سیطره خود در می آورند، بدون شک، اماکن مقدس از جمله خانه کعبه و مسجد نبوی را ویران می کردند.
شبستان   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۶:۲۴    
خبرگزاری شبستان: امام جمعه بندر آستارا به افزایش فاصله طبقاتی بین مسئولان و مردم اشاره کرد و افزود: پس از گذشت 38 سال از پیروزی انقلاب یک عده در کشور به دنبال اشرافی گری و حقوق های نجومی هستند و این ...
شبستان   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۶:۲۴    
خبرگزاری شبستان: وزیر راه و شهرسازی، گفت: مسیر راه آهن غرب تا ملایر تکمیل شده که از مسیر ملایر تا کرمانشاه کار در ایستگاه فیروزان به اتمام رسیده و از مسیر فیروزان تا کرمانشاه که بیش از 105 کیلومتر ...
شبستان   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۶:۱۴    
خبرگزاری شبستان: امام جمعه رودسر با بیان اینکه دشمن با تهدید و تحریم درصدد فشار بر ملت ایران و تحمیل اهداف خود است گفت ...
شبستان   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۵:۴۴    
خبرگزاری شبستان: امام جمعه اسالم با بیان اینکه ایران به یک معنا ابرقدرت فرهنگی و معنوی در جهان است، گفت: ایران کشوری بزرگ و قدرتمند است که تمام قدرت های بزرگ روی آن حساب ویژه ای دارند.
شبستان   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۵:۴۴    
خبرگزاری شبستان: امام جمعه کرمانشاه، گفت: تلاش در راستای برطرف کردن مشکلات در راه تحقق اقتصاد مقاومتی ضروری است و مسئولان با توجه به وجود مشکلات مردم باید تلاش دوچندان داشته باشند.
شبستان   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۵:۴۴    
خبرگزاری شبستان: مدیر مدرسه علمیه رسول اکرم(ص) در همدان اظهار کرد: مردم بدانند حوزه های علمیه با حقوق های نجومی، اختلاس ها و کم کاری مسوولان مخالف است.
شبستان   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۵:۴۴    
خبرگزاری شبستان: مبادی ورودی شهر مرزی بندر آستارا در آستانه سال نو از زباله پاکسازی شد.
شبستان   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۵:۲۴    
خبرگزاری شبستان: امروز جمعه به دنبال حمله جنگنده های ائتلاف متجاوز سعودی به سواحل یمن، ده ها نفر از مهاجران سومالی اعم از زن و کودک شهید وزخمی شدند.
شبستان   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۵:۲۴    
خبرگزاری شبستان: امام جماعت مسجد جامع رزکان نو در پیش از خطبه های نماز جمعه شهرستان فردیس گفت: زندگی ما اگر اهل بیت(ع) گونه باشد این همه اختلاف و مشکلات در جامعه نخواهیم داشت و زندگی ها زندگی معنوی ...
شبستان   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۵:۲۴    
خبرگزاری شبستان:نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان اظهار کرد: در خانه تکانی اول باید دل و روح خود را نیز از گناهان دور کرده و در مسیر رضای خدای تعالی گام برداریم.
شبستان   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۵:۲۴    
خبرگزاری شبستان: امام جمعه موقت رشت اعلام کرد: مردم به کسانی رای بدهند که آخرت باورند و بین خود و خدا اخلاص دارند.
شبستان   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۵:۱۴    
خبرگزاری شبستان: دبیر کمیسیون اصل 90 مجلس ایجاد منطقه آزاد تجاری در بندر آستارا را یک ضرورت دانست و گفت: پیگیر ایجاد منطقه آزاد هستیم و استارت این کار را زده ایم.
شبستان   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۵:۱۴    
خبرگزاری شبستان: امام جمعه زاهدان با بیان اینکه نسیم بهار قدرت پروردگار را نشان می دهد که می تواند قیامت را برپا کند، گفت: دین اسلام پدیده ملی نوروز را به رسمیت شناخته است.
شبستان   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۵:۱۴    
خبرگزاری شبستان:نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه زندگی حضرت فلطمه زهرا(سلام الله علیها) سراسر نور و کرامت بود، بر ضرورت نهادینه شدن سبک زندگی فاطمی در جامعه تاکید کرد.
شبستان   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۵:۰۴    
خبرگزاری شبستان: نیروهای عراقی امروز جمعه با هدف قطع راه اصلی عبور و مرور افراد انتحاری داعش، وارد شهر قدیمی و منطقه مشرف به مسجد جامع "نوری" در موصل شدند.
شبستان   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۴:۴۴    
خبرگزاری شبستان: غلامحسین شاه علی رئیس تالار وحدت ، طی پیامی درگذشت زنده یاد دکتر افشین یداللهی ،هنرمند ارزشمند کشور را به جامعه هنری و خانواده گرانقدر آن مرحوم تسلیت گفت.
شبستان   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۴:۳۴    
خبرگزاری شبستان: امام جمعه بیرجند به مسائل اخیر استان خراسان جنوبی اشاره کرد و گفت: در خراسان جنوبی برای حفظ ارزش های نظام و منویات امام راحل و مقام معظم رهبری هیچگونه اختلاف و دودستگی وجود ندارد.
شبستان   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۴:۱۴    
خبرگزاری شبستان: امام جمعه شهرستان فردیس در خطبه های نماز جمعه با تاکید بر اهمیت نخستین دوره انتخابات شورای شهر این شهرستان گفت ...
شبستان   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۴:۰۴    
خبرگزاری شبستان: خطیب موقت نماز جمعه تهران با بیان اینکه اعتماد به آمریکا برای یک دفعه بس است و آن را دیگر تجربه نکنیم ...
شبستان   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۳:۳۳    
خبرگزاری شبستان: باباطاهر عریان، شاعر دوبیتی سرای همدانی است که اشعار آن از ابتدای ورودی به آرامگاه گواه از صدق و صفای این شاعر دیار هگمتانه دارد.
شبستان   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۳:۲۳    
خبرگزاری شبستان: امام جمعه قم گفت: در عرصه خارج هم گفتمان انقلاب روز به روز گسترش یافت و مقاومت پیش رفت و شر تروریست ها کاهش یافت و امروز شاهد روحیه انقلابی هستیم.
شبستان   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۲:۳۳    
خبرگزاری شبستان: کتاب زلال عفت نوشته حجت الاسلام اخوی ضمن بررسی آیات و روایات در مورد پاکدامنی و حیا، داستان هایی واقعی و جذاب دارد.
شبستان   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۱:۵۳    
خبرگزاری شبستان: معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، از فعالیت 25 اکیپ راهداری با 347 نیروی راهداری در جاده های استان همدان در طرح نوروزی خبرداد.
شبستان   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۱:۵۳    
خبرگزاری شبستان: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان، از برگزاری مسابقه سفره هفت سین روز شنبه(28 اسفند) جاری در گنج نامه همدان خبرداد.
شبستان   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۱:۵۳    
خبرگزاری شبستان: مسئول حوزه علمیه امام صادق(علیه السلام) گرگان نقش رسانه را در انتخابات بسیار مهم و قابل اهمیت دانست و افزود ...
شبستان   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۱:۴۲    
خبرگزاری شبستان: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد مانند مردم بسیاری از مناطق کشور می خواهند که درگذشتگان خود را در جشن سال نو سهیم کنند، رسمی زیبا که عزیزان سفر کرده خود را از یاد نمی برند.
شبستان   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۱:۳۲    
خبرگزاری شبستان: کارشناس اداره کل هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: با توجه به نقشه های هواشناسی این استان در روز نخست عید نوروز، هوای بارانی را تجربه خواهد کرد.
شبستان   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۱:۳۲    
خبرگزاری شبستان: سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران بندر آستارا از برگزاری مراسم تحویل سال نو در مزار شهدای این شهرستان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۱:۱۲    
خبرگزاری شبستان: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه با اشاره به توزیع 30 هزار نسخه انواع بروشور، ساک دستی و کتابچه در بین گردشگران و مسافران نوروزی ...
شبستان   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۰:۱۲    
خبرگزاری شبستان: رئیس حوزه علمیه اصفهان گفت: بداخلاقی ها مانند دروغ، تهمت، غیبت و عدم رعایت حدود محرم و نامحرم معضل و آسیب ایام نوروز است و این عید ملی و رخداد مبارک را نا مبارک می سازد.