شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۱۱:۵۴Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 30 دی 1393 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1393 خبرگزاری شبستان 1 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 2 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 3 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 4 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 5 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 6 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 7 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 10 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 11 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 12 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 13 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 14 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 15 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 16 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 17 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 18 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 19 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 20 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 21 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 22 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 23 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 24 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 25 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 26 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 27 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 28 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۲۳:۴۴    
خبرگزاری شبستان : عوامل امنیتی مصر با طراحی عملیاتی پیچیده 9 فلسطینی را در آب های سرزمینی فلسطین دستگیر کردند.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۲۲:۴۱    
خبرگزاری شبستان : در انفجار بمبی قوی در نزدیکی یک مسجد در جنوب پاکستان دستکم 2 تن کشته و شماری دیگر زخمی شدند .
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۷:۳۷    
خبرگزاری شبستان: سال 93 در روزهای آخر خبری تلخ برای فوتبالی ها دارد کارلوس کی روش از تیم ملی می رود چرا این اتفاق افتاد؟
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۷:۲۸    
خبرگزاری شبستان: دبیر هیئت امنای سومین حرم اهل بیت (علیهم السلام) و نماینده مردم شیراز برنامه های لحظه تحویل سال نو در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (علیه السلام) را تشریح کرد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۶:۵۶    
خبرگزاری شبستان: حضرت آیت الله خامنه ای در پیامی درگذشت مادر گرامی حجت الاسلام روحانی رئیس جمهور را تسلیت گفتند.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۶:۵۶    
خبرگزاری شبستان: امام جمعه بجنورد با اشاره به مذاکرات در حال انجام، خطاب به دشمنان نظام گفت: در مذاکرات کارشکنی نکنند چرا که در هر صورت برنده میدان ما هستیم.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۶:۴۷    
خبرگزاری شبستان: شهرستان رضوانشهر در شمال غربی گیلان، بین سواحل دریای خزر و رشته کوه های تالش قرار دارد که هر ساله طبیعت سرسبز و بکر و آرامش بخشش پذیرای مسافران و گردشگران بسیار زیادی است.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۶:۴۷    
خبرگزاری شبستان: مردم ضیابر بر اساس سنت های خاص خود به پیشواز عید نوروز می روند و برای سنت های ویژه خود ارزش قائلند و هر ساله آن را نجام می دهند تا نسل به نسل و سینه به سینه به آیندگان انتقال داده ...
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۶:۳۵    
خبرگزاری شبستان: امام جمعه رشت تاکید کرد: نوروز امسال با ایام فاطمیه متقارن شده است و باید حرمت ایام فاطمیه(سلام الله علیها) حفظ شود.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۶:۳۵    
خبرگزاری شبستان: نامگذاری سال که از سوی رهبر معظم انقلاب انجام می شود نباید وضعیت شعاری پیدا کند بلکه باید همگان برای تحقق شعارها تلاش کنند.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۶:۳۵    
خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان البرز با بیان این مهم که مطالبات رهبری مربوط به یک دوره خاصی نیست، اقتصاد مقاومتی را راه برون رفت از مشکلات اقتصادی امروز خواند.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۶:۳۵    
خبرگزاری شبستان: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان از برگزاری تحویل سال نو در گلزارهای شهدای سراسر این استان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۶:۱۸    
خبرگزاری شبستان: طبق سنت دیرینه، جمع کثیری از مردم در لحظات روحانی تحویل سال با حضور در اماکن متبرکه و گلزار شهدا به دعا و مناجات با پروردگار متعال پرداخته و با توسل به آن بزرگواران سال جدید را آغاز ...
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۴:۰۶    
خبرگزاری شبستان: در آستانه ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، والده پرهیزگار و مومنه آقای حسن روحانی رییس جمهوری به رحمت الهی پیوست.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۶:۰۶    
خبرگزاری شبستان : عملیات ویژه علیه گروهک داعش در تونس آغاز شد. این اقدام در حالی صورت می گیرد که در حمله افراد مسلح به موزه باردو دست کم 23 تن کشته شده بودند.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۵:۵۷    
خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، گفت: جامعه با ترک سنت، به پستی و بلندی های کاذب بها داده در نتیجه با پیدا شدن هزینه های کاذب، آرامش از جامعه و خانواده ها سلب شده است.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۵:۵۷    
خبرگزاری شبستان: امام جمعه شیراز، سال 94 را سال فاطمی دانست و گفت: جامعه باید درس دفاع از ولایت را باید از حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) بیاموزد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۵:۴۵    
خبرگزاری شبستان: شهرستان رشت یکی از شهرستان های بسیار زیبای گیلان است که در قدیم تنها راه ارتباطی اروپا بوده و سالانه پذیرای بسیاری گردشگر از اقصی نقاط کشور و جهان است.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۵:۴۵    
خبرگزاری شبستان: امام جمعه صومعه سرا با اشاره به مذاکرات سخت هسته ای ایران با گروه 5+1 گفت: اثبات برنامه صلح آمیز هسته ای ایران و لغو بدون شرط تحریم ها و فشارهای غرب و آمریکا برای ایران دو هدف ...
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۵:۳۷    
خبرگزاری شبستان: امام جمعه مشهد مقدس با بیان اینکه باید همچنان به رهنمودهای رهبری در سال 93 توجه داشته باشیم، تصریح کرد: مبادا فرمایشات ایشان در سال جدید به بهانه شعار سال آینده ...
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۵:۲۶    
خبرگزاری شبستان : افنجار دو مسجد در صنعا پایتخت یمن وضعیت این کشور را پیچیده تر کرد و به نظر می رسد القاعده مسئول این حملات باشد .
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۵:۲۶    
خبرگزاری شبستان: خطیب نماز جمعه بندر آستارا با تاکید اینکه در دید و بازدیدهای نوروزی اسراف نکنیم گفت ...
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۵:۲۶    
خبرگزاری شبستان: امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه ملی شدن نفت از سرفصل های مبارزات انقلابیون بود، افزود: این اقدام ماندگار ماحصل تلاش علما و مصدق بود.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۵:۱۵    
خبرگزاری شبستان: خطیب موقت نماز جمعه ایلام، گفت: با توجه به همزمانی ایام فاطمیه با ایام نوروز، حرمت و احترام این ایام بیش از گذشته باید رعایت و حفظ شود.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۵:۱۵    
چندرسانه ای 1393/12/29 - 15:05 447538 خبرگزاری شبستان: به استقبال بهار می رویم؛ دربهاری که فاطمی است و شکوفه های آن ، وام دار پاکی بانوی دو عالم است. دانلود ...
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۴:۵۵    
خبرگزاری شبستان:نوروز تنها در ایران مورد توجه قرار ندارد بلکه در کشور همسایه نوروز را به گونه ای دیگر جشن می گیرند و عید الدخول می نامند که این براساس یک افسانه دوره سومریان در عراق است ...
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۴:۴۶    
خبرگزاری شبستان: امام جمعه موقت شهرکرد گفت: عمل به آموزه های حضرت فاطمه زهرا(س) سلامت و سعادت جامعه را به همراه دارد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۴:۴۶    
خبرگزاری شبستان : سخنان هندوهای افراطی مبنی بر اقدام برای انهدام مساجد ، خشم مسلمانان هند را برانگیخت
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۴:۴۶    
خبرگزاری شبستان : هواداران منصور هادی با یورش به فرودگاه عدن و درگیری با نیروهای امنیتی تنش را در این منطقه حاکم کرده و سعی در تصرف آن دارند.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۴:۲۷    
خبرگزاری شبستان: امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه باید وابستگی اقتصاد کشور به نفت قطع شود، اظهارداشت: باید از نفت به نحو مطلوب برای ساختن کشور استفاده شود ...
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۴:۱۵    
خبرگزاری شبستان: امام جمعه موقت تهران با اشاره به مذاکرات ایران با گروه 1+5 گفت: هسته ای بهانه است، مرحبا به مردم ایران و مرحبا به هیئت ایرانی که در این زمینه دفاع می کنند و زیر بار حرف زور نمی روند.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۳:۱۶    
خبرگزاری شبستان: رئیس ستاد مناسبت های ویژه مسجد جمکران با اشاره به ویژه برنامه تحویل سال در مسجد جمکران، گفت: این برنامه از ساعت 23:30 جمعه 29 اسفند با سخنرانی استاد علیرضا پناهیان برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۳:۱۶    
خبرگزاری شبستان: هزار بسته فرهنگی نوروز فاطمی با موضوع فاطمیه و نوروز به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان تهیه و همزمان با ایام نوروز در بین مسافران اصفهان توزیع می شود.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۳:۰۴    
خبرگزاری شبستان: پژوهشگر مهدوی با بیان اینکه احسن الحال در دعای لحظه تحویل سال با یاد امام عصر(ع) صورت می گیرد، گفت: با توجه به اینکه نوروز بهترین زمان آشتی جامعه با امام زمان(ع) است ...
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۱:۴۳    
خبرگزاری شبستان: کسانی که تقوا پیشه کنند و گناهرا ترک گنند آن وقت سال خوبی را در سال جدید تجربه می کنند.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۱:۴۳    
خبرگزاری شبستان: عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه شکوه معنوی مساجد صرفاً در جلوه های مادی بروز نمی کند ...
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۱:۳۲    
خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی،آموزشی و پژوهشی سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه صله رحم ارتباطات عاطفی بین افراد را افزایش می دهد گفت: صله رحم باعث افزایش سلامت روان جامعه خواهد شد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۱:۲۴    
خبرگزاری شبستان: شب گذشته و در آستانه ورود مقام معظم رهبری به مشهد، چهارمین شب شعر مردمی سپندوار با حضور شاعران و اقشار مختلف مردم در حسینیه آیت الله سیدجواد خامنه ای برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۳    
خبرگزاری شبستان: معاون برنامه ریزی و امورعمرانی فرمانداری بندر آستارا گفت: بندر مرزی آستارا با بسیج تمام امکانات آماده خدمات رسانی به مسافران نوروزی است.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۳    
خبرگزاری شبستان: مدیرکل آموزش و پرورش گیلان اعلام کرد: در تعطیلات نوروزی امسال 389 مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی تجهیز شده است.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۳    
خبرگزاری شبستان: همزمان با فرارسیدن نوروز 94، استقبال گسترده مسافران از شهر کریمه اهل بیت(ع) آغاز شده و قم مملو از عاشقان و دلدادگان است.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۳    
خبرگزاری شبستان: در آستانه عید نوروز و با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه تور شهرستان گردی بندر آستارا به راه افتاد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۰:۵۳    
خبرگزاری شبستان:رئیس هلال احمر صومعه سرا از اجرای طرح ملی فرشتگان رحمت در صومعه سرا خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۰:۱۱    
خبرگزاری شبستان: قطعا حوزه باید نقش اصلی را در تولید علوم انسانی اسلامی داشته باشد، چرا که بخش مهمی از این علوم در حوزه تدریس شده و مورد اهتمام علمای دینی است.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۱۰:۱۱    
خبرگزاری شبستان: برخی از لحظات سال، زمان های خاص و حساسی برای انسان است که باید آنها را مغتم بشمارد و از جمله این لحظات، هنگام تحویل سال است.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۲۹ - ۰۶:۳۹    
خبرگزاری شبستان: جشن نوروز از آیین های باستانی و ملی ایرانیان است که یکی از مقدمات مهم و اصلی آن، گستراندن "سفره هفت سین" از هفت نعمت خداوندی است که ساعاتی پیش از تحویل سال نو گسترده شده و در مدت ...