شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۱۷:۲۰May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری شبستان 13 اسفند 1393 - shabestan.ir

خبرگزاری شبستان 30 دی 1393 خبرگزاری شبستان 30 بهمن 1393 خبرگزاری شبستان 1 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 2 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 3 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 4 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 5 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 6 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 7 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 10 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 11 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 12 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 13 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 14 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 15 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 16 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 17 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 18 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 19 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 20 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 21 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 22 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 23 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 24 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 25 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 26 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 27 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 28 اسفند 1393 خبرگزاری شبستان 29 اسفند 1393 
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۲۰:۳۶    
خبرگزاری شبستان: در آستانه روز احسان و نیکوکاری استاندار گیلان با شرکت در شور نیکوکاری از عموم مردم برای مشارکت گسترده در این مراسم دعوت کرد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۲۰:۱۵    
خبرگزاری شبستان: رئیس مرکز اسلامی هامبورگ با بیان اینکه وصیت نامه شهدا مملو از آموزه های اسلامی است، گفت ...
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۹:۴۳    
خبرگزاری شبستان: مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی از صاردات 228 میلیون دلاری کالا از استان از ابتدای سال خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۹:۲۳    
خبرگزاری شبستان: مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی، میزان کمک های مردم در 10 ماهه امسال به نیازمندان را 370 میلیارد ریال اعلام کرد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۹:۲۳    
خبرگزاری شبستان: مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی از تدوین برنامه جامع خانواده پایدار در استان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۸:۵۴    
خبرگزاری شبستان: آمریکایی ها خواهان خروج از عراق نیستند، منافع راهبردی آنها حکم می کند تا با ایفای نقش فعال در تحولات این کشور حضور نظامی و امنیتی خود را تثبت کنند ...
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۸:۵۴    
خبرگزاری شبستان: استاد حوزه علمیه قم با تاکید بر آینده نگری در عرصه تبلیغ معارف دین، اظهار کرد: علمای دین نباید از ابزارهای نوین عقب بمانند.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۸:۴۲    
خبرگزاری شبستان: معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار بندر آستارا گفت: 20 میلیارد ریال به روستاهای مرزی شهرستان بندر آستارا اختصاص یافت.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۸:۴۲    
خبرگزاری شبستان: تحولات خاورمیانه و تغییر در مناسبات میان روسیه و اروپا ، بروکسل را بر آن داشته تا مناسبات خود با آسیای مرکزی را در زمینه های انرژی تقویت کند ...
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۸:۴۲    
خبرگزاری شبستان ، درتازه ترین عملیات ارتش افغانستان و نیروهای پلیس این کشور 121 تن طالبان به هلاکت رسیدند .
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۸:۳۳    
خبرگزاری شبستان: فرماندار ماسال با بیان اینکه اصحاب رسانه برای آگاه سازی بشریت و رساندن صدای مظلوم به جهانیان تلاش های وافری می کنند ...
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۸:۳۳    
خبرگزاری شبستان: تحولات اوکراین در سال 1393 با چالش ها و رویکرد های مختلفی رو به رو بود. این کشور اکنون در کانون بازی های بین المللی قرار داشته و قدرت های بزرگ برای احیا و دفاع از منافع خود در ...
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۸:۳۳    
خبرگزاری شبستان: امروز روز نیکوکاری است و چه خوش بود حضور پر شور دانش اموزان که از هر سو می دویدند تا پاکت های نیکوکاری خود را برای کمک به هم نوعانشان در صندوق کمیته امداد بیندازند.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۸:۲۱    
خبرگزاری شبستان: استاندار خوزستان، اظهار داشت: برای کاهش پدیده حاشیه نشینی باید میان اقشار مختلف جامعه توازن ایجاد و اختلافات طبقاتی را کم کنیم.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۸:۲۱    
خبرگزاری شبستان: همزمان با سراسر کشور؛ زنگ جشن نیکوکاری امروز(13 اسفند) با حضور مسئولان محلی در دبستان قدس بندر آستارا به صدا در آمد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۷:۴۲    
یکی از کارشناسان امور امنیتی ضمن تشریح ابعاد عملیات آزاد سازی صلاح الدین که با رمز لبیک یا رسول الله ادامه دارد مشارکت ندادن آمریکایی ها در این عملیات را عامل شگفتی و غافلگیری آمریکایی ها دانست.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۷:۳۳    
خبرگزاری شبستان ، در ادامه حملات به شیعیان در پاکستان یک حقوق دان مطرح شیعه در این کشور از سوی افراد مسلح ناشناس ترور شد .
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۷:۲۱    
خبرگزاری شبستان: مدیرکل امور امنیتی استانداری خوزستان، از اجرای مانور ارتقای امنیت عمومی و اجتماعی با شعار مشارکت عمومی توسعه پایدار در این استان خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۷:۱۳    
خرگزاری شبستان: مسئول دارالقرآن الکریم نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران از اعزام کاروان قرآنی نزاجا به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۷:۱۳    
خبرگزاری شبستان: نخستین جشنواره سراسری تئاتر خیابانی راهیان نور6 الی 12 فروردین ماه 1394 در آبادان برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۷:۰۱    
خبرگزاری شبستان: معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر با اشاره به لزوم ایجاد بانک جامع اطلاعات در مورد مسائل اجتماعی و جوانان گفت: مسئولان باید برای توسعه کشور توانمندی جوانان را باور کنند.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۷:۰۱    
خبرگزاری شبستان: مدیرکل مشارکت های اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: در کشور به ازای هر یک صد نفر از جوانان یک سازمان مردم نهاد وجود دارد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۷:۰۱    
خبرگزاری شبستان: حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری گفت: حقیقت عظیمی چون فاطمه (س) جانش را به میدان نبرد می برد تا جامعه از حقیقت ولایت دور نشده و تاریخ بشریت عوض نشود.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۷:۰۱    
خبرگزاری شبستان: اینجا آینده نام جدید ویژه برنامه تحویل سال شبکه یک سیما شد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۷:۰۱    
خبرگزاری شبستان: بیش از 30 ایستگاه سلامت نوروزی به منظور استراحت رانندگان و کاهش تصادفات ناشی از خستگی در جاده های استان اصفهان ازمهمترین برنامه های پلیس با همکاری سایر دستگاه های اداری و خدماتی است.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۷:۰۱    
خبرگزاری شبستان: رییس ستاد ترویج احکام تاکید کرد: خوانندگی بانوان طبق فتوای رهبر انقلاب در صورت وجود مفسده حرام است و سایر علما و مراجع عظام تقلید نیز در استفتائات خود این حکم را منوط بر نبود مفسده و ...
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۷:۰۱    
خبرگزاری شبستان: دکتر می گوید تا ایشان شروع به خواندن سوره انعام کردند، دست به کار شدیم، هنگام انجام عمل چنان بی حرکت بودند که گویا در حال بی هوشی کامل هستند، بعد از جراحی واتمام کار ...
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۶:۵۲    
خبرگزاری شبستان:معاون امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد یکی از الزامات فرهنگ عمومی را پرهیز از قانون شکنی دانست و افزود: باید با برنامه مفید هنری جامعه را از افراط و تفریط دور نگه داشت.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۶:۵۲    
خبرگزاری شبستان:معاون سیاسسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد مقبولیت انقلاب اسلامی ایران را برپایه رای و اراده عمومی مردم عنوان و افزود ...
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۶:۵۲    
خبرگزاری شبستان: استان بوشهر میزبان اجرای نمایش فصل شیدایی در ساحل پارک لیان است که همزمان با اولین شب از ایام فاطمیه کار خود را آغاز کرد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۶:۵۲    
خبرگزاری شبستان: با حضور مردم قدرشناس کاکی امروز پیکر پاک 2 شهید گمنام بر روی دستان مردم تشییع و به خاک سپرده شد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۶:۵۲    
خبرگزاری شبستان: مدیر حوزه های علمیه کشور طی حکمی ، نماینده ولی فقیه در استان بوشهر را در سمت ریاست شوراهای استانی حوزه ، ابقاء کرد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۶:۵۲    
خبرگزاری شبستان: فرمانده سپاه امام صادق(علیه السلام)استان بوشهر از آمادگی اعزام 40 میلیون زائر به اردوهای راهیان نور خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۶:۵۲    
خبرگزاری شبستان: مادر شهید عبدالحسین حمایتی دار فانی را وداع گفت.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۶:۵۲    
خبرگزاری شبستان: یادواره شهید شاخص فرهنگی شهید حاج خدا کرم رجب پور و چهار هزار و 900 شهید فرهنگی کشور امروز(13 اسفند) در شهرکرد برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۶:۵۲    
خبرگزاری شبستان: مدیر کل منابع طبیعی و آبخیز داری چهارمحال و بختیاری از تهیه طرح جامع برای 230 هزار هکتار از مراتع استان، گفت: حفظ منابع طبیعی یکی از اهداف اصلی اقتصاد مقاومتی است.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۶:۵۲    
خبرگزاری شبستان: مسئول سازمان بسیج دانشجویی چهار محال و بختیاری از اعزام اولین کاروان راهیان نور دانشجویی دانشگاه پیام نور شهرکرد با عنوان از دانشگاه تا دانشگاه به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۶:۵۲    
خبرگزاری شبستان: سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر گفت: 550 پایگاه نیکوکاری در مدارس استان بوشهر کمک های دانش آموزان را جمع آوری می کنند.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۶:۴۱    
خبرگزاری شبستان: همایش تعالی و تحکیم بنیان خانواده در واحدهای پیام نور بجنورد و اسفراین، نخستین برنامه از مجموعه همایش های تعالی و تحکیم بنیان خانواده و ارتقا بهداشت روانی است که فردا ...
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۶:۴۱    
خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، گفت: زمانی که جوانان قصد حضور در مساجد دارند والدین با آرامش این امر را می پذیرند و این رضایت نشان از نقش مثبت مساجد دارد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۶:۴۱    
خبرگزاری شبستان: یک گزارش موسسه غیر دولتی الجزایر از انتشار 28 میلیون سلاح در لیبی و پیوستن مزدوران آفریقایی و تندرو به گروه های تروریستی افراط گر خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۶:۳۰    
خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، گفت: مدیریت سنتی دیگر در تولیت مساجد کارآیی لازم را ندارد و باید با نگاه فنی به این رویکرد فرهنگی نگریست زیرا کارهای فله ای دیگر در ...
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۶:۳۰    
خبرگزاری شبستان: سرپرست دانشگاه جامع گفت: 50 درصد ورودی دانشگاه جامع شاغلین هستند و 20 تا 25 درصد دانشجویان غیرشاغل پس از فارغ التحصیل شدن جذب کار می شوند.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۶:۳۰    
خبرگزاری شبستان: امام جمعه شهرستان سرعین، گفت: مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد در تربیت صحیح نوجوانان و جوانان نقش اساسی دارند و به عنوان حافظان تربیتی نسل جوان در مساجد فعالیت می کنند.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۶:۳۰    
خبرگزاری شبستان: اولین همایش متولیان مساجد در شهرستان سرعین با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، فرمانده سپاه استان ...
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۶:۲۱    
خبرگزاری شبستان: سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی از راه اندازی مرکز تربیت مدرس دانشگاه جامع در سال 94 خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۶:۲۱    
خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، گفت: آمایش مسجد طرح موفقی برای توجه به ظرفیت های مساجد در شهرستان ها است که مسئولان اجرایی شهرستان سرعین نیز توجه جدی به این ...
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۶:۱۲    
خبرگزاری شبستان: امام جمعه موقت اراک بر نهایدنه شدن فرهنگ احسان و انفاق در جامعه به ویژه در بین نسل جوان و نوجوان تاکید کرد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۶:۱۲    
خبرگزاری شبستان: امروز پس از نماز مغرب و عشا مادر شهید بهروز صبوری پس از 31 سال گمنامی فرزندش برای او اولین سالگرد عروسی اش را می گیرد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۶:۱۲    
خبرگزاری شبستان:مذاکرات سیاسی در یمن ادامه دارد ، در حالی که حوثی ها تاکید می کنند محل مذاکرات باید صنعا باشد اما جمال بن عمر تلاش های تازه ای را برای تغییر در فضای سیاسی این کشور در دستور کار خود ...
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۶:۱۲    
خبرگزاری شبستان: رهبری درباره فعالیت موسیقی پیش از انقلاب خود گفت: پیش از پیروزی انقلاب چند قطعه عاشورایی با عنوان نوحه خوان اجرا کردم ...
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۶:۰۰    
خبرگزاری شبستان: همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها پیکر مطهر 36 شهید گمنام در 17 استان و در 21 نقطه کشور به خاک سپرده می شوند.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۶:۰۰    
خبرگزاری شبستان: چهار دور مذاکرات هسته ای ظریف و کری در طول سه روز به پایان رسید.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۶:۰۰    
خبرگزاری شبستان: بخشی ازمسئولان و دست اندرکاران راهیان نور کشور از ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران، نیروی انتظامی، دستگاه ها و نهادهای دولتی ...
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۶:۰۰    
خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: شهدا پرچمداران راستین انقلاب شکوهمند ایران اسلامی و ادامه دهندگان نهضت عظیم عاشورا هستند.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۵:۵۲    
خبرگزاری شبستان:رئیس ستاد ارتش آمریکا در اظهاراتی اعلام کرد که نقش ایران در حمایت از نیروهای عراقی برای بازپس گیری شهر تکریت می تواند مثبت باشد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۵:۵۲    
خبرگزاری شبستان: توپهای ماه اوت عنوان اثری از باربارا تاکمن با ترجمه محمد قائد است جان اف کندی رئیس جمهور وقت ایالات متحده آمریکا روزگاری به تمامی اعضای کابینه و فرماندهان ارتش کشورش توصیه کرده بود ...
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۵:۲۱    
خبرگزاری شبستان: بادهای موسمی منطقه جغرافیایی مرزی ایران و عراق در فصل زمستان به ویژه اسفند و فروردین موقعیتی برای عملیات گسترده رزمندگان ایران و تک شیمیایی عراق فراهم آورده بود.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۵:۲۱    
خبرگزاری شبستان: معاون استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مدیریت بهره وری در حداقل رساندن محدودیت ها، چالش ها و اقتصاد مقاومتی نقش اساسی دارد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۵:۲۱    
خبرگزاری شبستان: مدیر مسئول کانون تخصصی عفاف و حجاب یزد گفت: طی مراسم قرعه کشی نتایج برندگان مسابقه ملی بصیرت و انقلاب اسلامی مشخص شد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۵:۲۱    
خبرگزاری شبستان: صنایع دستی هنرمندان لرستانی در نمایشگاه بازار یابی صنایع دستی در مشهد مقدس به نمایش گذاشته شد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۵:۱۰    
خبرگزاری شبستان: مدیرکل صدا و سیمای لرستان، رشد رسانه در لرستان را مطلوب خواند و گفت: هم اکنون 90 درصد جمعیت لرستان از پوشش دیجیتالی خدمات این نهاد بهره مند هستند.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۵:۱۰    
خبرگزاری شبستان: استاندار تهران از اختصاص بودجه 40 میلیارد تومانی برای فضای سبز استان تهران خبر داد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۵:۱۰    
خبرگزاری شبستان: شبکه جهانی ولایت همزمان با فرا رسیدن سالروز شهادت ام ابیها (س) شبهات وهابیت پیرامون بانوی بزرگ اسلام را پاسخ می دهد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۵:۰۱    
خبرگزاری شبستان: ترویج و نهادینه کردن فرهنگ دفاع مقدس امری ضروری است که باید این فرهنگ به نسل جوان و نسل آینده انتقال یابد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۵:۰۱    
خبرگزاری شبستان: نسل آینده همانند جوان دیروز کشور باید، ایثارگر و مجاهد تربیت شوند و خاطرات این ایثارگری ها را به گوش آن ها برسانیم.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۵:۰۱    
خبرگزاری شبستان: طرح نوروزی پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان با آماده باش 800 نیرو و 300 دستگاه وسیله شامل موتور سیکلت و خودرو از 25 اسفند ماه آغاز و تا 15 فروردین سال آینده ادامه دارد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۴:۴۹    
خبرگزاری شبستان:نخست وزیر سوئد تحت حملات و فشارهای شدید در خصوص مسئله توافق همکاری نظامی کشورش با عربستان سعودی قرار دارد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۴:۴۹    
خبرگزاری شبستان: رییس سازمان سینمایی گفت: جشنواره رضوی در استان ها باید در سطح ملی دیده و از همه ظرفیت های استانی برای برپایی باشکوه این رویداد استفاده شود.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۴:۴۹    
خبرگزاری شبستان: سردار سنایی راد در همایش بصیرتی ائمه جمعه و جماعات و مبلغین استان قزوین عنوان کرد: اکنون گروهک تروریستی داعش تبدیل به فرصتی برای معرفی اسلام ناب از سوی جمهوری اسلامی ایران به جهانیان ...
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۴:۴۱    
خبرگزاری شبستان: مدیریت اوقاف حلحول تلاش شهرک نشینان برای حمله به مسجد یونس نبی(علیه السلام) را محکوم کرد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۴:۴۱    
خبرگزاری شبستان: منطقه سیده زینب در ددمشق امروز هدف بمباران موشکی تروریستها قرار گرفت.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۴:۴۱    
خبرگزاری شبستان: جانشین سپاه نینوا استان گلستان از برنامه ریزی های انجام شده برای اعزام 23 هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور در قالب کاروان های راهیان نور تا پایان سال 1393 خبر داد و ...
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۴:۴۱    
خبرگزاری شبستان: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با بیان اینکه اعزام کاروان های راهیان نور تاثیر مهمی در ترویج ارزش های دفاع مقدس دارد ...
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۴:۴۱    
خبرگزاری شبستان: 117مسجد منطقه 15 در آستانه نوروز از آراستگی نما و عطرافشانی بهره مند می شوند.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۴:۴۱    
خبرگزاری شبستان: حجت الاسلام حیدری کاشانی روز جمعه 15 اسفندماه در مسجد شهید بهشتی سخنرانی می کند.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۴:۴۱    
خبرگزاری شبستان: نهادینه ساختن ارزش ها در مسجد در سه مرحله شفاف سازی رسالت، اهداف و ارزش های مسجد، ابلاغ و تبیین آنها به منظور همگانی ساختن ارزش ها و هم سو ساختن همه اقدامات با این ارزش ها صورت می ...
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۴:۴۱    
خبرگزاری شبستان: هفتمین دوره جشنواره ملی علامه حلی و ششمین دوره استانی این جشنواره سال آینده همزمان با ولادت حضرت زهرا(س) در استان اصفهان برگزار می شود.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۴:۴۱    
خبرگزاری شبستان: مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی گفت: امروز در دنیایی زندگی می کنیم که تشنه فرهنگ سالم بوده و منتظر احیای دوباره است.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۴:۳۰    
خبرگزاری شبستان: امام جمعه مشهد با بیان اینکه ائمه اطهار(علیم السلام) نقطه اتصالی حاکمیت خداوند متعال به بشریت است، گفت:حضرت فاطمه (سلام الله عیلها) پل اتصال امامت و رسالت است.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۴:۳۰    
خبرگزاری شبستان: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: مطالعه سیره و روش زندگی حضرت زهرا (سلام الله علیها) می تواند بانوان را در حرکت به سمت سعادت و حفظ شان و جایگاه واقعی زن هدایت کند.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۴:۳۰    
خبرگزاری شبستان: فرماندار سروآباد و مدیرکل کتابخانه های عمومی کردستان بر لزوم حمایت از این نهاد فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ مطالعه تاکید کردند.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۴:۳۰    
خبرگزاری شبستان: نخستین نمایشگاه بزرگ صنایع دستی پیشکسوتان استان تهران صبح امروز در باغ موزه قصر افتتاح شد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۴:۳۰    
خبرگزاری شبستان: مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی با بیان اینکه تاکنون49 هزار نفر متقاضی برای حفظ قرآن کریم در سه سال گذشته ثبت نام کرده اند ...
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۴:۳۰    
خبرگزاری شبستان: با توجه به حساسیت امروز جامعه برای گسترش معارف اسلامی و مقابله با هجمه فرهنگی و دینی دشمنان، افزایش ثبت نام در حوزه های علمیه استان اصفهان پیش بینی می شود.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۴:۳۰    
خبرگزاری شبستان: رئیس اداره اوقاف وامور خیریه کردکوی گفت: آزمون شفاهی طرح تربیت حافظان قرآن کریم در حوزه شهرستان کردکوی در 10 مکان با محوریت امامزادگان و بقاع متبرکه در حال برگزاری است.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۴:۳۰    
خبرگزاری شبستان: حرم مطهر رضوی در سال روز شهادت مظلومانه یاس نبوی، حضرت فاطمه زهرا(سلام الله عیلها) غرق در سوگ و عزاست.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۴:۳۰    
خبرگزاری شبستان: رییس اداره کتابخانه عمومی آستان قدس رضوی گفت: در 9ماهاول سال جاری تعداد 41هزار و 329نفر به کتابخانه تخصصی علوم قرآن و حدیث آستان قدس رضوی مراجعه داشته اند.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۴:۳۰    
خبرگزاری شبستان: امام جمعه صحنه بیان کرد: کانون های مساجد باید پا به پای امکانات و تجهیزات روز پیش رفته و ظرفیت های موجود را در راستای اهداف خود به خدمت بگیرند.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۴:۳۰    
خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی اجتماعی شهردار اصفهان گفت: نمایشگاه بزرگ یار مهربان با رویکرد ارائه خدمات فرهنگی به یک هزار و پانصد مدرسه شهر اصفهان برگزار شد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۴:۳۰    
خبرگزاری شبستان: همزمان با آغاز هفته احسان و نیکوکاری، نوای دلنشین نیکوکاری در مدارس استان مرکزی همزمان با سراسر کشور به صدا در آمد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۴:۳۰    
خبرگزاری شبستان:فرماندار شهرستان سمنان گفت: مرقد مطهر امامزاده یحیی ابن موسی الکاظم (ع)، برادر امام رضا (ع) در مسیر مشهد مقدس قرار دارد و باید بیشتر به مردم کشورمان معرفی شود.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۴:۳۰    
خبرگزاری شبستان: به منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی دربین دانش آموزان، نمایشگاه کتاب یار مهربان در اصفهان برپا شده است.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۴:۳۰    
خبرگزاری شبستان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: کانون های مساجد باید خوراک، تغذیه و نیاز نسل جوان را در قالب برنامه های فاخر ارائه دهند تا مسجد پناهگاه و ملجا جوانان شود.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۴:۳۰    
خبرگزاری شبستان: کانون مخترعان و پژوهشگران کشور از عضو نخبه و مخترع کتابخانه عمومی شهید چمران شفت تقدیر کرد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۴:۳۰    
خبرگزاری شبستان: نخستین نشریه ویژه کودکان و نوجوانان در شمالغرب کشور با نام فرشته کوچولو در تبریز مجوز انتشار گرفت.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۴:۱۸    
خبرگزاری شبستان: دبیر اجرایی جشنواره شیوه های نوین تدریس معارف دین گفت: همزمان با سومین دوره برگزاری جشنواره شیوه های نوین از رسانه هایی که بیشترین تولید اخبار از این جشنواره را داشته باشند ...
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۴:۱۸    
خبرگزاری شبستان:جمعیت کثیری از یهودیان ارتدوکس در مقابل کنسولگری اسراییل در نیویورک دست به تظاهرات زدند تا اعتراض خود را نسبت به سخنانی که بنیامین نتانیاهو در کنگره ایراد کرد؛اعلام کنند.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۴:۱۸    
خبرگزاری شبستان: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان از آغاز آیین اکرام فاطمی و شور نیکوکاری در مدارس استان سمنان خبرداد.
شبستان   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۴:۱۸    
خبرگزاری شبستان: مراسم پایانی سومین دوسالانه دیوارنگاری شهری- شاهدان شهر 16 اسفندماه با تقدیر از شهیدان برتینا و بهروز مرادی در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می شود.