دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۱۹:۳۶May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 1 بهمن 1395 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 31 فروردین 1395 شفاف 30 اردیبهشت 1395 شفاف 31 خرداد 1395 شفاف 31 تیر 1395 شفاف 31 مرداد 1395 شفاف 31 شهریور 1395 شفاف 30 مهر 1395 شفاف 30 آبان 1395 شفاف 30 آذر 1395 شفاف 30 دی 1395 شفاف 1 اسفند 1395 شفاف 1 بهمن 1395 شفاف 2 بهمن 1395 شفاف 3 بهمن 1395 شفاف 4 بهمن 1395 شفاف 5 بهمن 1395 شفاف 6 بهمن 1395 شفاف 7 بهمن 1395 شفاف 8 بهمن 1395 شفاف 9 بهمن 1395 شفاف 10 بهمن 1395 شفاف 11 بهمن 1395 شفاف 12 بهمن 1395 شفاف 13 بهمن 1395 شفاف 14 بهمن 1395 شفاف 15 بهمن 1395 شفاف 16 بهمن 1395 شفاف 17 بهمن 1395 شفاف 18 بهمن 1395 شفاف 19 بهمن 1395 شفاف 20 بهمن 1395 شفاف 21 بهمن 1395 شفاف 22 بهمن 1395 شفاف 23 بهمن 1395 شفاف 24 بهمن 1395 شفاف 25 بهمن 1395 شفاف 26 بهمن 1395 شفاف 27 بهمن 1395 شفاف 28 بهمن 1395 شفاف 29 بهمن 1395 شفاف 30 بهمن 1395 
شفاف   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۲۲:۳۶    
دونالد ترامپ شامگاه جمعه در مراسمی که در محوطه کنگره آمریکا برگزار شد به عنوان چهل و پنجمین رئیس جمهوری آمریکا سوگند یاد کرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۰۷:۰۰    
فاز آزمایشی ویژگی پیام رسان یوتیوب برای آی او اس و اندروید، راه اندازی شده است؛ البته فعلاً در کانادا. بدین ترتیب کاربران خواهند توانست مستقیماً در خود یوتیوب پیام شان را به دوستان خود ارسال نمایند.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۲۳:۵۶    
اسمش علیرضا بود و 5 سالی می شد لباس آتش نشانی تنش می کرد؛ هنوز در کار خبر، تازه کار بودم و با زحمت توانسته بودم مجوز تهیه گزارش از یک ایستگاه آتش نشانی را بگیرم و حالا علیرضا شده بود مجری گزارش ما و ...
شفاف   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۲۳:۰۲    
در دیدار رئیس کمیته امداد با استاندار زنجان، علاوه بر تفاهم در خصوص اجرای طرح شهر بدون مددجو ، بر خودکفایی و خروج مددجویان از چرخه امداد تاکید شد.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۲۲:۳۰    
در هفتمین روز جشنواره سی ودوم موسیقی فجر، زانیار خسروی در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی شهر تهران به صحنه رفت.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۴:۲۲    
بیمه گزاران بیمه دانا در حادثه پلاسکو می توانند از امروز با در دست داشتن اسناد و مدارک لازمه به شعب این بیمه نامه در سطح شهر تهران مراجعه کنند.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۴:۱۲    
شنیده ها حاکی است که گویا حذف امپراطور جهنم به نفع فیلم یک آقازاده بوده و دو فیلم کارت پرواز و کارواجار که در لیست هیئت انتخاب بوده و بعداً حذف شده اند با فیلم دیگری که سرمایه گذار آن فرزند محمدرضا ...
شفاف   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۲:۰۴    
مردم سراسر کشور برای همدردی و ادای احترام به شهدای آتش نشان حادثه پلاسکوی تهران شمع روشن کردند.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۰۹:۳۲    
وزیر بهداشت گفت: با بدهی 8 هزار میلیاردی وزارتخانه را تحویل گرفتیم و شورای تامین اجتماعی هم در پرداخت ها به قول خود عمل نکرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۰۹:۱۲    
در تازه ترین رده بندی تیم های فوتبال جهان،تیم رئال مادرید بهترین تیم جهان شد و تیم تراکتورسازی تبریز تیم نخست ایران لقب گرفت.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۰۹:۰۸    
مدیر آموزش و پرورش منطقه 12 تهران از تعطیلی دو مدرسه حوالی محل حادثه خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۰۹:۰۶    
مراسم اختتامیه جشنواره موسیقی فجر، با تاخیری حدودا یک ساعته آغاز شد.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۲۳:۰۲    
رئیس سابق سازمان نظام مهندسی تهران، با اشاره به حادثه ساختمان پلاسکو گفت: سازه فلزی این ساختمان و تنش های حرارتی ایجاد شده بر اثر آتش سوزی، موجب ریزش این ساختمان شده است.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۲۲:۰۰    
دانشجوی تازه مسلمان و رئیس انجمن اسلامی دانشگاه ایالتی تنسی(ETSU) آمریکا، توصیف ساده و زیبای قرآن کریم از خداوند را عاملی برای تشرف خود به دین مبین اسلام عنوان کرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۲۱:۵۲    
رییس شورای شهرتهران تاکید کرد: بازی کردن با جان افراد در فضای مجازی و کاسبکاری سیاسی در این شرایط حاد درست نیست.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۲۰:۴۶    
حداقل عیدی کارگران امسال یک میلیون و 624 هزار تومان و حداکثر 2 میلیون و 436 هزار تومان خواهد بود.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۲۰:۳۰    
در حالی که 24 ساعت از وقوع حادثه پلاسکو می گذرد، سرپرست اورژانس کشور با بیان اینکه شرایط امدادرسانی بسیار سخت و دشوار شده است ...
شفاف   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۲۰:۲۲    
34 ساعت از حادثه آتش سوزی و فروریختن ساختمان پلاسکو می گذرد و مأموران همچنان بی وقفه تلاش می کنند تا هر چه سریع تر آواربرداری پایان یابد.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۹:۴۶    
در پی هجوم یک خودرو به میان جمعیت در ملبورن استرالیا 3 نفر کشته و 20 تن دیگر زخمی شدند. پلیس ویکتوریا در یک نشست خبری امروز (جمعه) در حالی که این اقدام را "عمدی" دانست اما تاکید کرد این رخداد ارتباطی ...
شفاف   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۷:۴۲    
از سوی دولت فردا، شنبه عزای عمومی اعلام شده است. به گزارش شفاف، محسن حاجی میزایی دبیر دولت در گفت وگویی گفت: از سوی دولت فردا، شنبه عزای عمومی اعلام شده است.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۵:۰۰    
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با اعلام اینکه اعمال محدودیت های ترافیکی در اطراف محل حادثه پلاسکو همچنان پابرجاست، گفت: محدودیت های ترافیکی تا فردا نیز ادامه دارد.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۴:۵۸    
رئیس کمیته ایمنی شورای شهر تهران از فعالیت 3000 ساختمان ناایمن همچون پلاسکو در تهران خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۴:۳۰    
معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی ضمن عرض تسلیت به خانواده و بازماندگان حادثه ناگوار حریق ساختمان پلاسکو گفت ...
شفاف   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۴:۲۶    
رئیس اتاق اصناف ایران با اشاره به فعالیت کارگروهی درکمیته بررسی سانحه ساختمان پلاسکو، گفت: جلوگیری از افزایش قیمت پوشاک و طراحی محل برای استقرار اصناف در دستور قرار دارد.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۴:۲۴    
خطیب جمعه تهران از آتش نشانان به عنوان برادران همیشه در صحنه و سنگرنشینان یاد کرد و گفت: آتش نشانان همیشه در خطرند ولی قدرشان مجهول است.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۴:۲۲    
در تصویر زیر گریه های دختر و پسر یک آتش نشان در آغوش پدر قهرمانشان را می بینید.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۴:۱۸    
برخی از کاسبان و مالکان ساختمان پلاسکو در پی آتش سوزی و ریزش این ساختمان و دلنگرانی از وضعیت خود تصمیم به برگزاری جلسه ای برای بررسی وضعیت خود دارند.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۴:۰۸    
بیش از 20 سال است که دانیل رانالی به طور فعالانه با اکولوژی کیپ کاد در یکی از پروژه هایشان که نقاشی حلزون ها نام دارد، همکاری می کند.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۳:۵۸    
در این گزارش به صورت خلاصه نظریات دانشمندان را مورد برانگیخته شدن انسان در دنیای آخرت مطرح می کنیم.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۳:۵۶    
در مطلب زیر، به اطلاعاتی جدید درباره طلا، پیدایش و کاربردهای آن دست می یابید.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۳:۴۶    
به گزارش شفاف ، خبرنگار مستقر در محل حادثه از مسئولان امدادی کسب اطلاع کرد که محل محبوس شدن دو آتش نشان در داخل ساختمان پلاسکو شناسایی شده ...
شفاف   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۳:۳۸    
به گزارش شفاف ، حجت الاسلام و المسلمین تقوی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز با حضور در دو بیمارستان محل بستری آتشنشانان مصدوم حادثه ساختمان پلاسکو ...
شفاف   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۳:۳۲    
در حال حاضر هنوز اطلاع دقیقی از آتش نشان های محبوس در زیر آوار در دست نیست.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۲:۵۶    
البته خانه های کوچک مجلل به دلیل ضد آب نبودن و احتمال ورود سنجاب ها همیشه به روی پرندگان باز نیستند. فیچ فقط چند ساعت در روز درهای آن را به روی مهمانان کوچک خود باز می کند ...
شفاف   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۲:۴۶    
نماینده مردم تهران در مجلس از برگزاری جلسه فوق العاده مجمع نمایندگان تهران طی امروز یا فردا برای بررسی حادثه پلاسکو خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۲:۴۴    
رئیس اتحادیه طلا و جواهرضمن تشریح وضعیت بازار طلا و سکه در هفته گذشته و عنوان کرد که حادثه روزگذشته پلاسکو باعث توقف داد و ستد برای ساعاتی شد اما در مجموع تاثیری بر روی بازار نگذاشت.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۲:۴۲    
وزارت کشور عربستان از آزادی سه زندانی از گوانتانامو و انتقال آنها به این کشور خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۲:۴۰    
جورج سوروس' میلیاردر آمریکایی و رئیس 'بنیاد جامعه باز' گفت: نمی توان پیش بینی کرد که ترامپ چگونه اقدامات خود را جامه عمل می پوشاند و همین امر موجب خواهد شد تا بازار های جهانی تضعیف شود.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۲:۳۸    
معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی ضمن عرض تسلیت به خانواده و بازماندگان حادثه ناگوار حریق ساختمان پلاسکو گفت ...
شفاف   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۲:۳۶    
بازار خودروهای داخلی این روزها روند کاهش قیمت را در پیش گرفته و شاهد پایین آمدن 400 تا 600 هزار تومانی قیمت برخی خودروها در بازار هستیم.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۲:۳۴    
جانشین رییس پلیس پایتخت اعلام کرد: اشیاء گرانبهایی که از محل ریزش آوار پلاسکو کشف شود در گنجینه ای نگهداری شده تا به مالکانش پس داده شود.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۲:۳۲    
رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران به پرسشی مبنی بر تعطیلی مدارس نزدیک به ساختمان پلاسکو در روز شنبه پاسخ داد.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۲:۳۰    
مدیر سازمان عامل آتش نشانی تهران گفت: نمی توانیم آمار دقیقی در مورد تعداد کسانی که زیر آوار محبوس شده اند ارائه دهیم ...
شفاف   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۲:۳۰    
برنامه تلویزیونی خندوانه شب گذشته به بهانه همدردی با بازماندگان حادثه پلاسکو پخش نشد.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۲:۲۸    
عضو جبهه یکتا گفت: قرار است گزینه های ریاست جمهوری جبهه یکتا، هفته آینده به جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی معرفی شوند.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۲:۲۸    
جانی دپ تنها چند روز پس از نهایی شدن جدایی خود از امبر هرد جایزه نماد سینما به انتخاب مردم را از آن خود کرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۲:۲۶    
فرمانده کل سپاه پاسداران از محل حادثه ساختمان پلاسکو بازدید کرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۲:۲۴    
رئیس پلیس آگاهی استان فارس از دستگیری یک قاتل فراری پس از 56 سال در شیراز خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۲:۲۴    
مانی حقیقی اعلام کرد تعطیلی نشریه یالثارات تاثیری در روند پیگیری شکایت او از این نشریه نخواهد داشت.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۲:۲۲    
رئیس اتاق اصناف ایران با اشاره به فعالیت کارگروهی درکمیته بررسی سانحه ساختمان پلاسکو، گفت: جلوگیری از افزایش قیمت پوشاک و طراحی محل برای استقرار اصناف در دستور قرار دارد.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۲:۲۰    
دونالد ترامپ پس از یک رقابت سنگین انتخاباتی و حواشی بعد از آن در نهایت روز جمعه به عنوان چهل و پنجمین رئیس جمهوری آمریکا سوگند یاد می کند.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۱:۴۲    
رهبر معظم انقلاب در پیامی به پنجاه و یکمین نشست اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان در اروپا، تأکید کردند ...
شفاف   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۱:۴۰    
رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور حکمی علی اکبر ولایتی را به عنوان رئیس هیأت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کردند.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۱:۳۸    
در حالی که 24 ساعت از وقوع حادثه پلاسکو می گذرد، سرپرست اورژانس کشور با بیان اینکه شرایط امدادرسانی بسیار سخت و دشوار شده است ...
شفاف   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۱:۳۶    
منابع مستقر در محل وقوع فاجعه پلاسکو حاکی از آن است که ساختمان مجاور آن در خطر فروریزی قرار دارد. دیواره های پاساژ کویتی ها در مجاورت مخروبه پلاسکو ترک برداشته و خطر ریزش این بنا هم جدی به نظر می رسد.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۰:۳۴    
سرمربی استقلال، با صدور پیامی وقوع حادثه ساختمان پلاسکو و شهادت تعدادی از آتش نشانان را به همه مردم ایران تسلیت گفت.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۰:۲۴    
سخنگوی ستاد بحران پلاسکو و سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران درباره آخرین وضعیت امدادرسانی و جست وجو در این حادثه گفت: حادثه ساختمان پلاسکو طی دو مرحله رخ داد.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۰:۲۰    
دو تونلی که برای نجات افراد محبوس شده در موتورخانه ساختمان پلاسکو حفر شده بود، به نتیجه نرسید و امدادگران تلاش می کنند تا از جای دیگری وارد موتورخانه این ساختمان شوند.
شفاف   ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۱۰:۱۶    
رئیس کمیته عمران شورای شهر که از روز گذشته در محل آوار پلاسکو مستقر است، در خصوص نحوه آوار برداری و دود برخاسته از ساختمان توضیحاتی را ارائه کرد.