شنبه ۱۵ اردیبهشتساعت ۱۳:۵۳May 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای شفاف 31 مرداد 1395 - shafaf.ir

شفاف 29 اسفند 1393 شفاف 28 اسفند 1394 شفاف 31 فروردین 1395 شفاف 30 اردیبهشت 1395 شفاف 31 خرداد 1395 شفاف 31 تیر 1395 شفاف 31 شهریور 1395 شفاف 30 مهر 1395 شفاف 30 آبان 1395 شفاف 30 آذر 1395 شفاف 30 دی 1395 شفاف 30 بهمن 1395 شفاف 1 اسفند 1395 شفاف 1 مرداد 1395 شفاف 2 مرداد 1395 شفاف 3 مرداد 1395 شفاف 4 مرداد 1395 شفاف 5 مرداد 1395 شفاف 6 مرداد 1395 شفاف 7 مرداد 1395 شفاف 8 مرداد 1395 شفاف 9 مرداد 1395 شفاف 10 مرداد 1395 شفاف 11 مرداد 1395 شفاف 12 مرداد 1395 شفاف 13 مرداد 1395 شفاف 14 مرداد 1395 شفاف 15 مرداد 1395 شفاف 16 مرداد 1395 شفاف 17 مرداد 1395 شفاف 18 مرداد 1395 شفاف 19 مرداد 1395 شفاف 20 مرداد 1395 شفاف 21 مرداد 1395 شفاف 22 مرداد 1395 شفاف 23 مرداد 1395 شفاف 24 مرداد 1395 شفاف 25 مرداد 1395 شفاف 26 مرداد 1395 شفاف 27 مرداد 1395 شفاف 28 مرداد 1395 شفاف 29 مرداد 1395 شفاف 30 مرداد 1395 شفاف 31 مرداد 1395 
شفاف   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۲۰:۳۱    
نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس گفت: پهلوی هم قرارداد نفتی را به مجلس ارائه داد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۲۰:۳۰    
یک مقام آگاه امنیتی گفت: تروریست های تکفیری در پوشش افراد عادی و بدون هیچ محدودیتی از مغازه های مرتبط ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۲۰:۳۰    
اسدالله درویش امیری معاون حقوقی و امور مجلس و استان های سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به عنوان گزینه وزارت کشور برای استانداری زنجان به دولت معرفی شد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۲۰:۲۷    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: نباید بگذاریم مسلمانان به جای وحدت و همکاری، به عنوان شیعه و سنی با هم بجنگند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۲۰:۲۵    
هم محلی های سوریان با نصب بنر بازگشت او را خوش آمد گفتند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۲۰:۰۰    
رسانه های آلمانی عملکرد داور ایرانی دیدار فینال فوتبال بازی های المپیک 2016 را مورد ارزیابی قرار دادند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۹:۴۵    
نیروهای کُرد درگیری را در شهر حسکه آغاز کردند و قصد اشغال کامل این شهر را دارند. ارتش سوریه نیز در واکنش به این مسئله تأکید کرد که نیروهای آسایش دست به نوعی سرقت زده اند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۹:۳۰    
امکان خروج پس از 8 سال را آیا می توان یک علامت مثبت در رفع موانع مشابه دانست یا تنها به خاطر سن و سال این سیاستمدار کهنه کار بوده است؟
شفاف   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۹:۱۷    
این رفتار عجیب و طاغوت منشانه آقای بخشدار با یک نوجوان 13 ساله آن هم در آستانه هفته دولت، جای تعجب فراوان دارد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۹:۰۹    
هنوز تحقیق جامعی با متدولوژی علمی و رعایت همه مولفه های تحقیقی درباره میزان اختلالات روانی در کشور انجام نشده است، اما به طور کلی این مساله که اختلالات روحی ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۹:۰۰    
فقیه گفت: خود من سال ها در خارج از کشور درس خوانده ام و هیچ وقت هم نخواستم آنجا بمانم، نانجیب هایی بازیگران مهاجرت کرده را گول زده اند، وعده های دروغین داده اند، مطمئن باشید پشیمان خواهند شد ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۸:۴۵    
به اعتقاد درمانگران طب های طبیعی افزودن دارچین به همراه عسل به دمنوش گیاهی سنبل الطیب و نوشیدن روزانه این ترکیب به مرور موجب کاهش میزان کلسترول خون و همین طور دردهای خفیف معده می شود.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۸:۳۰    
وزارت امور خارجه اوکراین سفر اخیر رییس جمهوری روسیه به کریمه را محکوم کرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۸:۰۰    
اعضای تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان که موفق به کسب 2 مدال برنز توسط سعید عبدولی و قاسم رضایی در رقابت های المپیک ریو شده بودند بامداد یکشنبه سی و یکم مرداد از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) به ایران ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۷:۴۵    
حکم اعدام ضارب بانوان جهرمی بامداد امروز یکشنبه در ملاء عام اجرا شد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۷:۴۵    
هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، در نشست امروز (یکشنبه) خود، استعفای محسن جلال پور رییس اتاق ایران را پذیرفت.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۷:۳۵    
مرکز رسانه قوه قضائیه با تهیه مستند "بیم و امید" صحنه های مستند از روند رسیدگی به پرونده های طلاق توافقی و حقایقی ناگفته از این موضوع را در دادگاه خانواده را به تصویر کشیده است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۷:۳۰    
اول شهریورماه همزمان با زادروز ابوعلی سینا روز پزشک نامگذاری شده است. با گذشت بیش از هزار سال از زمان زندگی ابن سینا، او سرشناس ترین پزشک ایرانی است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۷:۲۰    
پسر 13 ساله هنگام برداشتن توپ خود از داخل آبنمای بوستان نوفل لوشاتو در محله اوقاف واقع در شرق تهران دچار برق گرفتگی شد و جان باخت.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۷:۱۶    
شانزدهمین فستیوال نمایش های عروسکی تهران که با نام مبارک برگزار می شود، از فردا با حضور 27 گروه نمایش بین المللی در بخش صحنه ای ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۷:۱۳    
کاپیتان تیم کشتی آزاد ایران در نخستین مبارزه خود در المپیک 2016 مقابل حریف ترک به برتری رسید.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۷:۱۱    
عضو هیات علمی دانشگاه تهران گفت: در سال 1300 سنوات زناشویی - به دلیل آنکه امید زندگی حدود 40 سال بود - به 20 سال رسید اما به تدریج همراه با افزایش امید زندگی زنان، در سال 1390 به 42 سال رسیده است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۷:۱۰    
با وجود آنکه مسئولان وزارت جهاد کشاورزی سقف قیمت برای هر کیلوگرم گوشت مرغ را 7300 تومان اعلام کرده است، آخرین بررسی ها حاکی از عرضه گوشت مرغ به قیمت کیلویی بیش از 8000 تومان است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۷:۰۰    
من مقتول را دوست داشتم اما او به من دروغ می گفت تا جایی که دیگر نمی گذاشت گوشی مخفی اش را ببینم و این شد که من تصمیم به قتل او گرفتم.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۶:۵۷    
تیم ملی فوتبال برزیل با شکست آلمان در ضربات پنالتی اولین قهرمانی تاریخ سلسائو در المپیک را به دست آورد تا تنها افتخار کسب نشده هم به کلکسیون افتخارات این کشور اضافه شود.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۶:۵۵    
معاون وزیر صنعت گفت: مردم سراسر کشور در صورتی که با عدم تحویل و یا تعویض جنس خریداری شده توسط فروشندگان مواجه شدند از طریق سامانه 124 با این سازمان و یا سازمانهای صنعت ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۶:۴۷    
داشتن شکمی برآمده و چاق برای هرکسی ناخوشایند است، نه تنها از جهت زیبایی بلکه به این دلیل که اندازه ی زیاد دور کمر یک عامل خطرناک جهت ابتلا به برخی بیماری هایی است که ناشی از تجمع چربی هستند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۶:۴۵    
نکته جالب توجه این است که خانواده های فقیر گاهی به دلیل نداشتن پول کافی برای خرید هیزم، جسد را دفن کرده و یا به امواج خروشان گنگ می سپارند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۶:۴۱    
پسر جوان که در اقدامی هولناک مادر و خواهرش را به قتل رسانده بود در یک قدمی چوبه دار از سوی پدر و خانواده مادرش بخشیده شد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۶:۳۸    
ما کنار خیابان ایستاده بودیم که این سه مرد با تهدید چاقو ما را سوار ماشین کردند. آنها می گفتند باید 60 هزار تومان پول بنزین و آژانسی که گرفته اند را به آنها بدهیم. درحالی که آنها را نمی شناسیم ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۶:۳۱    
در 1 سال اخیر، اخبار مختلفی را درمورد بازسازی ناوگان فرسوده هواپیمایی کشور شنیدیم که اولین خبر مربوط به زمانی بود که رئیس جمهور به فرانسه مسافرت کرد و توافقی اولیه برای خرید تعدادی ایرباس با این ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۶:۳۰    
کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران با توجه به شکایات و درخواست های متعدد اهالی و کسبه محدوده پیاده راه 17 شهریور و بررسی های کارشناسی در این کمیسیون ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۶:۳۰    
گزارش های برخی منابع غربی در ابتدای تسلط داعش به موصل نشان می داد که این گروه تروریستی با اشغال مرکز استان نینوا ده ها میلیارد دلار به جیب زده است .
شفاف   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۶:۲۰    
دلیل اصلی بالا رفتن قیمت ارز، کاهش فروش نفت از دو میلیون و 350 هزار بشکه به 700 هزار بشکه بود و این درآمد ارزی کشور را کاهش داد؛ درعین حال باید کشور را با همین درآمد اداره می کردیم
شفاف   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۶:۰۷    
بررسی علت خودکشی دختران سیزده و چهارده ساله در تهران نشان می دهد که آنها قبل از اقدام به خودکشی در کانال تلگرامی خاصی عضو بودند که محتوای عمده این کانال، القای یاس ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۶:۰۰    
حال و هوای کردستان امشب در خندوانه با حضور هموطنان کرد در برنامه این برنامه قرار بود پنج شنبه شب پخش شود که به دلایلی پخش آن به امشب موکول شد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۵:۵۰    
جنگ چالدران بین ایران و عثمانی در سال 893 شمسی روی داد شاه اسماعیل صفوی در این جنگ فرماندهی نیروی ایرانی را بر عهده داشت شکست خورد پس از این شکست، دیگر نخندید.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۵:۴۰    
سخنگوی طرح کاهش شهرداری تهران گفت: طرح کاهش رسما به شهرداری ابلاغ شد، اما تاکنون زمان اجرای این طرح مشخص نشده است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۵:۳۰    
اِما مک کوئن شناگر استرالیایی مورد بخشش قرار گرفت و اجازه حضور در مراسم اختتامیه بازی های المپیک را یافت.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۵:۲۰    
جوانی که توسط ماموران پلیس پایتخت دستگیر شده بود تاکنون به بیش از 60 فقره موبایل قاپی اعتراف کرده است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۵:۱۰    
کت و شلوار نخست وزیر هند به عنوان گرانقیمت ترین کت وشلوار جهان درکتاب رکورد های گینس ثبت شد .
شفاف   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۵:۰۰    
برنامه بعدی نود، دوشنبه 8 شهریور، از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۴:۵۵    
کنفدارسیون فوتبال آسیا با نشر تصویری از فغانی نوشت علیرضا فغانی اولین داور آسیایی است که دیدار پایانی المپیک را سوت زده است و این یک افتخار بزرگ برای او و داوری فوتبال ایران و آسیا است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۴:۵۰    
فریدون آسرایی برای پیگیری مبلغ برداشت شده بعنوان ارزش افزوده، از اپراتور تلفن همراهش شکایت کرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۴:۴۹    
رهبر معظم انقلاب با اشاره به ضرورت تقویت ایمان دینی مردم به عنوان تکیه گاه اصلی انقلاب و نظام فرمودند: برای تشخیص تکلیف در قبال مسائل جاری باید با نگاهی کلان و فرهنگی ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۴:۴۰    
سلطانی فر از تلاش برای ثبت جهانی راهپیمایی اربعین حسینی به صورت مشترک با عراق خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۴:۳۰    
اعضای هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران با برگزاری انتخابات تعیین رئیس اتاق در 14 شهریور موافقت کردند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۴:۲۰    
تیمی از جراحان در هند در عمل جراحی 5 ساعته 40 چاقوی فلزی را از معده بیماری که میلی غیرقابل کنترل به خوردن چاقو دارد، بیرون آوردند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۴:۱۵    
اگر نگاهی به بازار اشتغال بیندازیم خواهیم دید که گرایش به مشاغل خدماتی در ایران افزایش یافته است، تا جایی که به روایت آمار امروز مشاغل خدماتی بالاترین سهم اشتغالزایی را در بازار کار دارد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۴:۱۰    
هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال، گفت: استقلال نباید از الان به فکر قهرمانی باشد زیرا علیرضا منصوریان تیمی را تحویل گرفته که تغییرات زیادی در آن به وجود آمده است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۴:۰۵    
آمریکا که از پنج سال پیش، تروریست ها را برای براندازی حکومت قانونی سوریه سازماندهی و روانه این کشور کرده است، حالا با بیان اینکه تقابل نزدیکی بین جنگنده های آمریکایی و سوریه بوجود آمده است ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۴:۰۰    
دفتر رئیس جمهور آذربایجان اعلام کرد که همه طرفداران و حامیان فتح الله گولن در این کشور شناسایی خواهند شد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۳:۵۰    
بعد از کسب اولین مدال نقره کاروان ایران در المپیک، چهره های هنری واکنش هایی را به این موضوع نشان دادند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۳:۴۰    
کارگردان سریال عاشقانه گفت: به مدت پنج ماه گلزار در اختیار پروژه است و باید رقم قرارداد وی را بر این اساس حساب کرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۳:۳۰    
وزیر علوم، آموزش و تحقیقات گفت: داوطلبان استخدام در هیأت علمی وزارت علوم تحت شمول ضوابط جذب هیأت علمی مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی قرار بگیرند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۳:۲۴    
قیمت سکه طرح قدیم به نرخ یک میلیون و 113 هزارو 700 تومان به فروش می رسد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۳:۲۱    
این هفته رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور باز هم در خصوص تعیین تکلیف گوشیهای تلفن همراه مسئولین صحبت کرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۳:۲۰    
دادستان عمومی و انقلاب زاهدان از دستگیری عاملان شهادت گروهبان یکم حسینعلی سبحانیان مامور نیروی انتظامی خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۳:۱۲    
لایحه برنامه ششم توسعه، 35 ماده دارد که متاسفانه برخی از اولویت ها و موضوعات اساسی اجتماعی در آن نوشته نشده است ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۳:۱۰    
نیمار بعد از کسب عنوان قهرمانی در المپیک ریو به همراه پسرش برای دریافت مدال آمده بودند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۳:۰۰    
عضو هیأت رئیسه مجلس با اشاره به ارجاع ایرادات الگوی جدید قراردادهای نفتی به ستاد اقتصاد مقاومتی گفت: وزارت نفت این ایرادات را برطرف کرده است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۲:۵۵    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از جمع آوری بیش از پنج هزار معتاد متجاهر از معابر اصلی، بزرگراه ها و بوستان های شهر تهران در چهار روز گذشته خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۲:۵۰    
رییس اتحادیه جایگاه داران سوخت گفت: براساس اطلاعاتی که من دارم، فعلا دولت به دنبال افزایش قیمت بنزین نیست؛ مگر این که شرایط خاصی به وجود آید.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۲:۴۰    
وزیر نیرو گفت: افزایش قیمت آب و برق موضوع جدیدی نیست، اما پیشنهاد تازه ای در این باره به دولت ارائه نداده ایم.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۲:۳۵    
مشاور عالی سازمان سنجش از انتخاب رشته بیش از 389 هزار داوطلب آزمون سراسری خبر داد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۲:۳۰    
امروز یک جلسه غیرعلنی در مجلس برای همراه کردن نمایندگان مجلس با مصوبه اخیر شرایط عمومی، ساختار و الگوی قراردادهای بالادستی نفت و گاز برگزار می شود.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۲:۲۷    
بیمار اصفهانی که به علت قصور پزشکی، دو بار مورد عمل جراحی قرار گرفته، اکنون در کما است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۲:۲۶    
بی خوابی، بد خوابی، نگرانی و اضطراب، سوء هضم، یبوست مزاج، پرخوری، خوردن مواد مختلف به فاصله های کم، زیاد خوردن ماست ترش و دوغ، خوردن زیاد پنیر، سیب ترش ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۲:۲۳    
یونسی با اذعان به حاکم بودن رکود در کشور از روحانی خواست که در کابینه و بخش های مدیریتی کشور تغیراتی را اعمال کند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۲:۲۰    
امام زین العابدین علیه السلام در کلامی ارزشمند یازده گناهی که موجب تغییر نعمتهای خدا و باعث ندامت و پشیمانی می شوند را بیان فرموده اند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۲:۱۸    
صدور کارت های اعتباری ارزی در ایران هیاهویی بیش نیست،سکوت بانک مرکزی هم در این خصوص تنها بازار تائید و تکذیب ها را داغ کرده است. البته برخی هم می گویند دولت نباید در این موضوع زیرابی برود.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۲:۱۱    
جمعیت 200 هزار نفری مناطق حاشیه نشین کلانشهر شیراز خود شهری است که به ساماندهی و رسیدگی نیاز دارد در حالی که به نظر می رسد رسیدگی به حاشیه نشینی در شیراز به حاشیه رفته است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۲:۰۷    
عضو انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی استان تهران گفت: تقاضای ایرانی ها برای سفر به گرجستان در تابستان امسال حدود 300 درصد رشد داشته، به طوریکه برای اقامت مسافران در این کشور با کمبود هتل مواجه شده ایم.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۲:۰۵    
روحانی گفت: اولین نامه ای که درباره اس 300 نوشتم در سال 1368 بود. در سال 68 نامه ای به رهبری نوشتم که نیاز به اس 300 داریم.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۲:۰۰    
سه خواهر و برادر که بعد از به دنیا آمدن توسط پدر و مادر خود رها شده بودند بعد از 37 سال همدیگر را ملاقات کردند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۱:۵۰    
رئیس اتحادیه لوازم خانگی استان اصفهان با بیان اینکه بازار لوازم خانگی درگیر رکودِ سنگین است، گفت: مردم امروز قدرت خرید ندارند و تقریبا در هر هفته 3، 4 مورد جدید به تعطیلی واحدهای صنفی ما اضافه می شود.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۱:۴۰    
در حالی وزیر خارجه نمره برجام را 20 می داند که هر کدام از ایراداتی که مسئولان دولتی و صاحب نظران در مورد برجام مطرح کردند، می تواند نمره برجام را تا حد بسیار زیادی کاهش دهد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۱:۳۷    
سامانه موشکی باور 373 رسما با بازدید رئیس جمهور از آن، رونمایی شد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۱:۲۰    
هاشمی در خاطرات روزانه خود مدعی است که با گران کردن بنزین، همه مردم راحت شدند، جامعه آن قدر خوشحال شد که هیچ کسی اعتراض نکرد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۱:۱۰    
یک پسر بچه سیاه پوست کاری کرد که مردم به سیلی مرگبار بخندند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۱:۰۰    
ویتامین C دارای منافع متعددی است که از جمله می توان تاثیر متوسط آن را در مقابله با سرما خوردگی نام برد. اما این ویتامین چطور می تواند اخلاق افراد را خوب کند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۰:۵۵    
یک متخصص طب سنتی گفت: خانم هایی که همواره در آرزوی داشتن ناخن هایی بلند و محکم هستند روغن این گیاه را فراموش نکنند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۰:۴۰    
شاید اعلان این اخبار، زنگ پایان حضور مستشاری تهران در سوریه با وارد کردن ایران به بازی توسط روسیه و آغاز رویکردهای جدید ائتلاف علیه داعش است ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۰:۳۵    
امروز شهرکرد با 7 درجه خنک ترین استان و اهواز با 46 درجه گرم ترین استان کشور است .
شفاف   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۰:۲۵    
بازی با افکار عمومی در ماجرای اخیر جنگنده های روسی ورق هایی از تاریخ را زنده می کند، بلندگویان این جریان سیاسی امروز که ژست نگرانی از مخدوش شدن استقلال کشور را گرفته اند کارنامه سیاهی در فهم مسائل ...
شفاف   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۰:۲۰    
مشابه این سیاسی کاری پیش ازاین در ماجرای برجام دیده شد که نظرات رهبری مورد بی توجهی قرار گرفت و ایشان آخر امر شروط مدنظرشان را در ابلاغیه اجرای برجام درج کردند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۰:۱۵    
عکس های برگزیده اینستاگرام در صفحه ی تلگراف منتشر شد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۰:۱۰    
یگان های موشکی انصار الله یمنی، محل تجمعات ارتش رژیم سعودی را در نجران با موشک هدف قرار داد.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۹:۵۵    
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت:همانطور که قبلاً هم گفتم چون مسئولیت فنی تیم برعهده من بود اگر کوتاهی و ناکامی بوده مقصر آن من هستم.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۹:۵۳    
دونالد ترامپ بار دیگر مدعی شد توافق هسته ای ایران فاجعه بار بوده و همچنین "باراک اوباما" درمورد پول ارسالی به این کشور دروغ گفته است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۹:۵۲    
پس از کسب مدال نقره توسط کمیل قاسمی، تماشاگران حاضر در ورزشگاه با وی عکس یادگاری گرفتند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۹:۵۰    
کارشناسان اقتصادی معتقدند پیشی گرفتن عرضه بر تقاضا، کاهش نرخ سود بانکی و به تبع آن افزایش اجاره بها یک فضای حباب گونه در بازار مسکن به وجود آورده است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۹:۴۸    
اعضای تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان پس از شرکت در بازی های المپیک 2016 ریودوژانیرو بامداد امروز(یکشنبه) به ایران بازگشتند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۹:۰۰    
سخنگوی دولت به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت در برنامه نگاه یک حضور یافت و به تشریح عملکرد 3 ساله دولت پرداخت.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۸:۵۵    
تحولات اخیر منطقه ای از جمله گشودن یک پایگاه نظامی ایران به روی روسیه حاکی از سوق یافتن منطقه به سمت تحولی سرنوشت ساز است که با برخی اقدمات آمریکایی از جمله حمایت از جبهه النصره همراه شده است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۸:۴۵    
بینه یعنی دلیل روشن و آشکار و این سوره مدنی است.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۸:۳۵    
بسیاری از نوابغ به وی ژه در عرصه هنر و نویسندگی از ویژگی های نامتعارفی برخوردار بوده اند. این موضوع باعث شده است دانشمندان عجیب ترین خصیصه های رفتاری را به ضریب هوشی نسبت دهند.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۸:۳۰    
هیلاری کلینتون با انتشار عکسی قدیمی با لباس عروسی، سالگرد تولد همسرش بیل کلینتون را تبریک گفت .
شفاف   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۸:۰۰    
کشتی گیر سنگین وزن تیم ملی آزاد ایران با شکست در دیدار فینال به مدال نقره سی و یکمین دوره بازی های المپیک دست پیدا کرد. این هشتمین مدال کاروان ورزش ایران بود که نخستین نقره هم محسوب می شود.
شفاف   ۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۰:۲۴    
وزیر دادگستری گفت: شاید در قانون اساسی و ابتدای آغاز فعالیت وزارت دادگستری این وزارتخانه فقط مسئول روابط میان سه قوه بوده اما امروز وظایف گسترده ای به عهده دارد.
  • ۱