چهارشنبه ۱۹ اردیبهشتساعت ۲۳:۱۴May 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای شهر فردا 12 مرداد 1396 - shahrefarda.ir

شهر فردا 30 اسفند 1395 شهر فردا 31 فروردین 1396 شهر فردا 31 اردیبهشت 1396 شهر فردا 1 خرداد 1396 شهر فردا 31 تیر 1396 شهر فردا 31 شهریور 1396 شهر فردا 30 مهر 1396 شهر فردا 30 آبان 1396 شهر فردا 30 آذر 1396 شهر فردا 30 دی 1396 شهر فردا 30 بهمن 1396 شهر فردا 5 اسفند 1396 شهر فردا 1 مرداد 1396 شهر فردا 2 مرداد 1396 شهر فردا 3 مرداد 1396 شهر فردا 7 مرداد 1396 شهر فردا 8 مرداد 1396 شهر فردا 9 مرداد 1396 شهر فردا 10 مرداد 1396 شهر فردا 11 مرداد 1396 شهر فردا 12 مرداد 1396 شهر فردا 13 مرداد 1396 شهر فردا 14 مرداد 1396 شهر فردا 15 مرداد 1396 شهر فردا 16 مرداد 1396 شهر فردا 17 مرداد 1396 شهر فردا 18 مرداد 1396 شهر فردا 19 مرداد 1396 شهر فردا 20 مرداد 1396 شهر فردا 21 مرداد 1396 شهر فردا 22 مرداد 1396 شهر فردا 23 مرداد 1396 شهر فردا 24 مرداد 1396 شهر فردا 25 مرداد 1396 شهر فردا 26 مرداد 1396 شهر فردا 27 مرداد 1396 شهر فردا 28 مرداد 1396 شهر فردا 29 مرداد 1396 شهر فردا 30 مرداد 1396 شهر فردا 31 مرداد 1396 
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۵ - ۱۸:۱۲    
مدیرروابط سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: 90 درصد تماس ها با سازمان آتش نشانی، مزاحمت تلفنی است که به علت غفلت شهروندان از عاقبت رفتار خود در ساعات مشخصی از روز انجام می گیرد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۲۰:۳۲    
شهردار قم با تاکید بر استفاده از ظرفیت های موجود شهر در حوزه های فرهنگی و ورزشی گفت: این آمادگی را داریم که مدارس استان و فضاهای مختص بانوان را با وسایل ورزشی تجهیز کنیم.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۹:۲۰    
معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم از پیش بینی طرح های ویژه بانوان در برنامه قم 1400 خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۴:۲۱    
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای اصفهان با اشاره به افزایش 200 مگاواتی مصرف برق در اصفهان، گفت: بیشترین مصرف برق مربوط به کارخانه های فولاد مبارکه ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۴:۲۱    
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد از راه اندازی اکیپ های نظارت بر اجرای طرح ضوابط تبلیغات شهری خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۱۳:۱۲    
شهردار منطقه یک قم گفت: بیشتر اقدامات انجام شده در حوزه مدیریت شهری منطقه ، با هدف بالا بردن سطح کیفی خدمات رسانی و افزایش ضریب ایمنی می باشد و تمام سعی ما بر این است تا رضایت حداکثری شهروندان را ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۴ - ۰۲:۳۰    
وکیل پرونده آتنا اصلانی از برگزاری اولین جلسه محاکمه پرونده آتنا طی هفته آینده خبر داد و گفت: احتمالا زمان صدور رای دادگاه با توجه به پرونده قتل آتنا طولانی نخواهد بود.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۳ - ۱۵:۰۰    
یک مأمور نیروی انتظامی بر اثر نزاع دسته جمعی در یکی از روستاهای شهرستان هرسین عصر روز گذشته (پنجشنبه 12 مرداد) به شهادت رسید.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۳ - ۱۲:۲۱    
یک مسئول سازمان غذا و داروی کشور از حذف روغن جامد از سبد خانوار تا پایان برنامه ششم توسعه خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۲۲:۰۰    
رئیس انجمن یورو نورولوژی ایران با اشاره به عارضه بی اختیاری ادرار گفت:مثانه ریموتی جدیدترین روش درمان قطعی این عارضه محسوب می شود.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۲۱:۵۱    
سیب علاوه بر آنکه مزایای بسیاری برای سلامتی بدن دارد، اما مصرف بخش هایی از این میوه عوارض خطرناکی را برای افراد به همراه دارد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۲۱:۴۲    
سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد (فائو) در روز پنج شنبه اعلام کرده است که قیمت جهانی مواد غذایی در ماه جولای، نسبت به ماه گذشته 2.3 درصد افزایش یافته است ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۲۱:۰۰    
در پایان پنجمین اجلاس مشترک کارگروههای بانکی دو کشور به ریاست غلامعلی کامیاب و اسکوبلکین معاونان بانک مرکزی ایران و و روسیه، یادداشت تفاهم توسعه همکاری های بانکی امضا شد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۲۰:۴۲    
کشف سر های بریده زن و مرد ناشناس درخیابان شیخ بهایی تهران، معمای پیچیده ای را پیش روی تیم جنایی پایتخت قرارداده است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۲۰:۳۰    
محققان "موسسه فناوری کارلسروهه" (Karlsruhe Institute of Technology) در آلمان موفق به توسعه یک عینک آفتابی شدند که با استفاده از سلول های خورشیدی که در آن تعبیه شده، می تواند برق تولید کند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۲۰:۳۰    
المپیاد جهانی کامپیوتر 2017 با معرفی قهرمان این دوره از رقابت ها به کار خود پایان داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۷:۰۲    
مدیر کل دفتر سبزی و صیفی گفت: در حال حاضر نرخ هر کیلو پیاز به طور متوسط سر مزرعه هزار و 570 و میادین تره بار هزار و 750 تومان است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۶:۲۰    
رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: نتایج آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی امروز 12 مردادماه اعلام می شود.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۶:۱۱    
معاون امداد و نجات هلال احمر گلستان از کشف پیکرهای بی جان دو نوجوان گنبدی که از 6 روز گذشته مفقود شده بودند، خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۶:۱۱    
حجت الاسلام منتظری بر لزوم شناسایی الزامات مسیر بصیرت و عواملی که انسان را از این مسیر باز می دارد تاکید کرد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۶:۰۲    
در آینده ای نه چندان دور، بزرگ ترین مسابقه بوکس هزار سوم برگزار خواهد شد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۶:۰۲    
طرح بخشودگی 100 درصدی جرایم بدهکاران به صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم اجرا می شود.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۵:۵۰    
کارشناس هواشناسی: تا سه روز آینده جوی آرام و پایدار و آسمانی صاف و آفتابی با ماندگاری هوای گرم و تابستانی در بیشتر مناطق کشور پیش بینی می شود.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۵:۵۰    
آتش سوزی در بازار ستاره قشم تلفات جانی نداشت.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۵:۴۱    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور را توضیح داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۵:۴۱    
علیرضا بروجردی کریمی که قصد داشت به قله ای در قرقیزستان صعود کند، به علت کمبود اکسیژن، درگذشت.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۵:۳۲    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به صاف بودن آسمان اغلب نقاط کشور و تهران از وزش باد در پایتخت همزمان با روز تحلیف ریاست جمهوری (14 مرداد) خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۵:۳۲    
رئیس اداره محیط زیست آمل گفت: محیط زیست به کشاورزانی که در محیط زیست آتش روشن می کنند و موجب آلودگی هوا می شوند اخطار داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۴:۱۱    
مراسم تنفیذ حکم دوره دوم ریاست جمهوری حسن روحانی از ساعت 10:30صبح امروز (پنجشنبه) در حسینیه امام خمینی (ره) دفتر مقام معظم رهبری ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۴:۱۱    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه با اشاره به شروع آتش سوزی در ارتفاعات سرکش گیلانغرب از روز گذشته(چهارشنبه)، گفت: با وجود تلاش های صورت گرفته، هنوز آتش مهار نشده است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۲:۱۱    
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نسبت به عملکرد برخی عطاری ها در خصوص عرضه مواد مخدر و نیز عرضه غیرقانونی کالاهای سلامت محور هشدار داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۲:۱۱    
جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران با اشاره به حضور هیات های دیپلماتیک خارجی در مراسم تحلیف رئیس جمهوری ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۱:۳۲    
معاون درمان سازمان تامین اجتماعی در پاسخ به پرسشی درخصوص احتمال سقف دار شدن خدمات درمانی ارائه شده به بیمه شدگان گفت: هنوز تصمیمی در این خصوص اتخاذ نشده و بررسی کارشناسی به روی آن صورت نگرفته است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۱:۲۰    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: دفترچه انتخاب رشته آزمون سراسری سال 96 برای گروه های آزمایشی "علوم انسانی"، " هنر" و "زبان های خارجی" از ساعت 12 ظهر امروز بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۱:۲۰    
رئیس دانشگاه ایلام از برگزاری دومین کنفرانس بین المللی گرد و غبار در اردیبهشت سال 1397 با حضور دانشمندان بزرگ صاحب نظر جهان و به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی در این دانشگاه خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۱:۱۱    
بازپرس و کارآگاهان جنایی تهران سرگرم تحقیق درباره مرگ مرموز دختری هستند که پس از پایان یک میهمانی شبانه جان باخته است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۰:۴۱    
معاون فرهنگی کتابخانه و موزه ملی ملک اعلام کرد: با استانداردهای موزه ای تولید داخل کشور، دو تالار مجموعه تمبرهای حاج جسین ملک و تالار هزار دستان در این موزه ایجاد می شود.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۰:۲۰    
سرپرست پارک ملی لار با اشاره به مشاهده تخلفات جزیی در این پارک از بازدیدکنندگان خواست تا به این محیط طبیعی آسیبی وارد نکنند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۰:۲۰    
آب نارگیل نوشیدنی مناسبی برای ورزشکاران است و حاوی موادی است که می تواند بر ریکاوری و افزایش کارایی ورزشکاران کمک کند. آب نارگیل کمبود آب بدن ورزشکاران را نیز تامین می کند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۰:۲۰    
طرح سامان دهی گردشگری پزشکی با مشارکت 22 بیمارستان و بیش از 200 پزشک با همکاری 13 کشور از سوی هلدینگ گردشگری سازمان تامین اجتماعی اجرا می شود.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۰:۱۱    
رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با اشاره به نابودی باغستان سنتی قزوین بر اثر بی توجهی، نسبت به نابودی بخش دیگری از آن به دلیل بی آبی هشدار داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۰:۱۱    
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج از فرو ریختن یک باب منزل مسکونی در خیابان حافظ خبر داد و گفت: بر اثر این حادثه دو نفر مصدوم شدند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۰:۰۲    
دستیار معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد با بیان آنکه مددجویان دائمی با هدف توانمندسازی آنها، فرزندان مددجویان با هدف جلوگیری از سیکل فقر در کشور و همچنین نیازمندان می توانند از وام قرض الحسنه ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۱۰:۰۲    
در تابستان داغ این روزها باغ شهرهای زیبای کرمان به ویژه شهر تاریخی ماهان با سرسبزی آغوش خود را برای پذیرایی از مسافران باز کرده و سخاوتمندانه از آن ها میزبانی می کنند.