یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۰۲:۱۷May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای شهر فردا 7 آبان 1397 - shahrefarda.ir

شهر فردا 30 اسفند 1395 شهر فردا 1 فروردین 1396 شهر فردا 1 فروردین 1397 شهر فردا 1 اردیبهشت 1397 شهر فردا 31 خرداد 1397 شهر فردا 31 تیر 1397 شهر فردا 30 مرداد 1397 شهر فردا 31 شهریور 1397 شهر فردا 30 مهر 1397 شهر فردا 1 آذر 1397 شهر فردا 30 دی 1397 شهر فردا 1 بهمن 1397 شهر فردا 29 اسفند 1397 شهر فردا 1 آبان 1397 شهر فردا 2 آبان 1397 شهر فردا 3 آبان 1397 شهر فردا 4 آبان 1397 شهر فردا 5 آبان 1397 شهر فردا 6 آبان 1397 شهر فردا 7 آبان 1397 شهر فردا 8 آبان 1397 شهر فردا 9 آبان 1397 شهر فردا 10 آبان 1397 شهر فردا 11 آبان 1397 شهر فردا 12 آبان 1397 شهر فردا 13 آبان 1397 شهر فردا 14 آبان 1397 شهر فردا 15 آبان 1397 شهر فردا 16 آبان 1397 شهر فردا 17 آبان 1397 شهر فردا 18 آبان 1397 شهر فردا 19 آبان 1397 شهر فردا 20 آبان 1397 شهر فردا 21 آبان 1397 شهر فردا 22 آبان 1397 شهر فردا 23 آبان 1397 شهر فردا 24 آبان 1397 شهر فردا 25 آبان 1397 شهر فردا 26 آبان 1397 شهر فردا 27 آبان 1397 شهر فردا 28 آبان 1397 شهر فردا 29 آبان 1397 شهر فردا 30 آبان 1397 
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۲:۵۱    
سالانه هزاران عکس وارد این رقابت گسترده می شوند که در هشت دسته اصلی طبقه بندی می شوند. این دسته بندی ها شامل تصاویری از خورشید و ماه گرفته تا تصاویری از اجرام فضای عمیق مانند سحابی ها و کهکشان ها می ...
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۱:۵۱    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز ضمن تشریح تمهیدات راهداری زمستانی در محورهای استان از آمادگی 20 اکیپ راهداری خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۱۰:۰۲    
مدیر منطقه 13 شهرداری اصفهان گفت: با توجه به اینکه حدود 10 درصد از منطقه 13 را بافت فرسوده تشکیل می دهد، به زودی دفاتر بازآفرینی بافت های فرسوده در این منطقه تشکیل می شود.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۶:۱۲    
نمایشگاهی از آثار هنرمندان دینی و آیینی با عنوان "هنرهای آیینی" به مناسبت ایام اربعین حسینی (ع) و همچنین شهادت امام رضا (ع)، امام حسن مجتبی (ع) و رحلت پیامبر اکرم(ص) در برج میلاد برپا می شود.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۵:۱۴    
معاون امداد و نجات هلال احمر استان همدان گفت: جمعیت هلال احمر استان همدان از 21 مهرماه تا امروز 10 هزار 222 نفر از زائران اربعین را اسکان داده است.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۵:۱۴    
رئیس پلیس آگاهی استان همدان از کشف 38 هزار لیتر گازوئیل قاچاق و فاقد مجوز طی 2 عملیات در این استان خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۵:۱۴    
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی از متلاشی شدن 36 باند مواد مخدر از ابتدای سالجاری تاکنون در استان خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۵:۱۴    
معاون اقتصادی شهرداری مشهد از معرفی 53 فرصت سرمایه گذاری شهر مشهد در نمایشگاه کیش اینوکس 2018 خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۴:۴۳    
رییس شورای اسلامی شهر مشهدمقدس گفت: شورای شهر از هر اقدام قانونی برای تداوم حضور تقی زاده خامسی پشتیبانی می کند.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۰:۴۲    
کاهش بارندگی، رعایت نکردن سهمیه برداشت آب، مدیریت نکردن مصرف آب در بخش کشاورزی و ... سطح سفره های زیرزمینی را کاهش داده است ...
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۳:۰۱    
رئیس پلیس راه خوزستان گفت: حدود 10 هزار خودرو در پارکینگ چذابه وجود دارد که با بازگشت زائران از زیارت به مرور تخلیه می شوند.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۲:۵۱    
با فرارسیدن اربعین حسینی، اردبیلی ها با شور خاصی درحال خدمت رسانی شبانه روزی به زائران هستند.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۲:۵۱    
مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: طی روزهای آینده کشاورزان استان بوشهر مواظب خسارت باران و تگرگ باشند.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۸:۴۳    
به دلیل قطع برق در خط 4 مترو این خط قادر به سرویس دهی به شهروندان نیست .
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۸:۴۳    
سرویس دهی درخط 4 متروی تهران از سرگرفته شد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۸:۳۳    
قاره آفریقا بیشترین آمار کشورهای فقیر را به خود اختصاص داده است.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۷:۲۳    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با تشریح تمهیدات آتش نشانی برای راهپیمایی اربعین در تهران گفت ...
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۷:۰۳    
روز مرده روزی است که در آن مکزیکی ها، مراسم یادبودی برای عزیزانی که از دست داده اند می گیرند و به کسانی که تازه به دنیا آمده اند احترام می گذارند ...
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۶:۴۳    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور با اشاره به آغاز بازگشت زائران از سفر کربلا، گفت: 1400 گشت پلیس تردد رانندگان را زیر نظر خواهند داشت.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۶:۴۳    
سرپرست سازمان اورژانس کشور از انتقال زائران مصدوم در تصادف دو دستگاه ون با اتوبوس در عراق به کشور خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۶:۴۳    
رئیس اتحادیه میوه و سبزی گفت: قیمت میوه در ایام صفر به سبب کاهش تقاضا با روند نزولی در بازار روبرو شده است.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۶:۳۳    
سخنگوی اورژانس کشور گفت: در پی تصادف اتوبوس با 2 دستگاه ون حامل زائران ایرانی در عراق، 9 نفر فوت شده و 17 نفردیگر مصدوم شدند.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۶:۳۳    
سرپرست معاونت نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی از سرویس دهی رایگان تاکسیرانی به جاماندگان پیاده روی اربعین خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۶:۲۳    
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری آخرین روند ارائه وام ضروری بازنشستگان کشوری را اعلام کرد و گفت: قرار بود این وام به 400 هزار بازنشسته کشوری تعلق بگیرد ...
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۶:۲۳    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در نامه ای به وزیر نفت ضمن تقدیر از اقدام این وزارتخانه در راه اندازی بورس انرژی در راستای بی اثر ساختن تحریم ها، 6 پیشنهاد برای اصلاح و استمرار این مسیر ارائه داد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۶:۲۳    
در اثر سقوط هواپیمای شرکت Lion Air اندونزی در دریا، تمامی 189 سرنشین این هواپیما کشته شدند.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۶:۱۳    
ظروف یک بار مصرف غیر قابل بازیافت لکه های پر دردی شده اند بر دل طبیعت و اگر مصرف پلاستیک ها همین طور ادامه پیدا کند، دیری نمی پاید که زمین را می بلعند.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۶:۰۳    
معاون عمران و توسعه شهری وزارت کشورگفت: اگر مدیریت شهری بخواهد موفق عمل کند باید برای اعتماد سازی در بین مردم تلاش کند ...
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۵:۵۳    
معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران استفاده از مشارکت بخش خصوصی را بسیار مهم دانست وگفت: عملیاتی کردن طرح ارتقای کیفیت زندگی در مرکز تاریخی تهران ودر گرو استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی است.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۵:۵۳    
روابط عمومی برج میلاد اعلام کرد بازدید از طبقات برج میلاد امروز دوشنبه 7 آبان ماه تا ساعت 17 است و همچنین بازدید از این مجموعه همزمان با اربعین حسینی(ع) امکانپذیر نیست.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۵:۴۳    
مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از اجرای تعزیه درایوان انتظار ایستگاه میدان حضرت ولی عصر (عج خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۵:۳۳    
بازدید و نظارت ستادی معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران از مناطق، با هدف ارزیابی عملکرد منابع انسانی در مناطق و رونمایی برنامه عملیاتی سند راهبردی هر منطقه که با مشارکت کامل مدیران و کارکنان هر ...
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۵:۲۳    
در بازدید معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح بلوار المپیک با بزرگراه شهید حکیم، بر ضرورت بهره برداری از این پروژه راهگشای ترافیکی در زمستان سال جاری تاکید شد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۵:۱۳    
پرنیا دختر 3 ساله ای که 2 ماه پیش ناپدید شده بود عصر روز گذشته با تلاش پلیس آگاهی استان به آغوش خانواده بازگشت.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۵:۰۳    
بیشتر از 90درصد دکل بندهای ایران گلوگاهی هستند اما اصلاً به چشم نمی آییم و خیلی ها نمی دانند از کجا می آییم چه برسد که از اوضاع بدمان خبر داشته باشند.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۴:۲۳    
شهردار منطقه 20 از طراحی و راه اندازی نرم افزار راهنمای زائرین ری با امکان دسترسی موقعیت مکانی، جستجو اماکن و موقعیت افراد گمشده همزمان با روز اربعین حسینی خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۴:۰۳    
باند تندرو شمالی مسیر شرق به غرب بزرگراه امام رضا(ع) در راستای ایمن سازی این محور به بهره برداری رسید.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۳:۵۳    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی از تجهیز 51 هزار هکتار از اراضی کشاورزی حوضه آبریز دریاچه ارومیه به سیستم آبیاری نوین خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۳:۳۳    
پخش زنده 18 مناقصه منطقه 2 از طریق وب سایت رسمی شهرداری منطقه طی شش ماه گذشته اعلام شد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۳:۳۳    
شهردار منطقه 7 از اجرای تمهیدات ویژه این منطقه برای مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۲:۵۳    
سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به زمانبندی انجام شده برای انتخاب شهردار جدید گفت: روز شنبه از میان 30 کاندیدا، 5 نفر انتخاب خواهند شد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۲:۵۳    
شهردار تهران با ارسال نامه ای به رئیس شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد به درخواست نمایندگان مردم و بر اساس مسئولیت اجتماعی تا اعلام نتیجه به کار خود ادامه می دهد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۲:۱۳    
شهردار منطقه 4 تهران گفت: به منظور ارایه خدمات بهینه به زائران اربعین حسینی، خدمات شهرداری منطقه چهار تهران تا سه روز پس از اربعین به صورت شبانه روزی در مرز چزابه تداوم دارد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۲:۰۳    
ویژه برنامه تجلیل از شهدای جهان اسلام از جمله فعالیت های قرارگاه فرهنگی هنری مردمی اربعین است که دوشنبه 7 آبان با تجلیل از 11 شهید 11 کشور جهان در سالن خاتم الانبیا حرم سید الشهدا برگزار می شود.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۱:۵۳    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان گفت: باتوجه به تاکید دولت بر واگذاری پروژه های دولتی به بخش خصوصی در قانون بودجه سال جاری، این پروژه ها با تخفیفات مناسب واگذار می شود.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۱:۵۳    
استاندار قزوین گفت: با تامین اعتبار مورد نیاز، سدهای بالای 40 درصد پیشرفت فیزیکی در استان قزوین را تکمیل و آماده بهره برداری می کنیم.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۱:۴۳    
مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد از نظارت و کنترل نقشه های پایه اراضی توس و قرقی با مقیاس دقیق یک پانصدم خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۱:۳۳    
مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: در حال حاضر کیفیت هوای شهر تهران با میانگین 79 در شرایط سالم قرار دارد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۱:۳۳    
نماینده شهرداری تهران در استان نجف گفت: غبارروبی خانه حضرت علی (ع) شب گذشته توسط خدام الحسین شهرداری تهران انجام شد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۱:۰۳    
رییس پلیس راه راهور ناجا با اشاره به افزایش 10 درصدی تردد ها در اربعین امسال بخصوص در شهر مهران گفت: برابر آمار ها تا کنون تصادفات فوتی و جرحی در طرح اربعین کاهش داشته است.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۱:۰۳    
گروهی از محققان در تایوان در بررسی های خود دریافتند مصرف یک نوع داروی دیابت ممکن است به پیشگیری از نابینایی کمک کند.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۰:۲۳    
سکته مغزی زمانی رخ می دهد که جریان خون به بخشی از مغز فرد قطع شده یا کاهش می یابد. این امر باعث محرومیت بافت مغزی از اکسیژن و مواد مغذی شده و سلول های مغزی در عرض چند دقیقه شروع به مردن می کنند.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۰:۲۳    
علی اعطا در میانه نخستین جلسه فرایند کار شهردار تهران با حضور در جمع خبرنگاران اسامی 30 گزینه تصدی شهرداری تهران را اعلام کرد.
شهر فردا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۹:۴۳    
سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی صبح امروز را تشریح کرد.