جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۷:۲۶Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای شهر فردا 1 فروردین 1396 - shahrefarda.ir

شهر فردا 30 اسفند 1395 شهر فردا 31 اردیبهشت 1396 شهر فردا 1 خرداد 1396 شهر فردا 31 تیر 1396 شهر فردا 31 مرداد 1396 شهر فردا 31 شهریور 1396 شهر فردا 30 مهر 1396 شهر فردا 30 آبان 1396 شهر فردا 30 آذر 1396 شهر فردا 30 دی 1396 شهر فردا 30 بهمن 1396 شهر فردا 5 اسفند 1396 شهر فردا 1 فروردین 1396 شهر فردا 2 فروردین 1396 شهر فردا 3 فروردین 1396 شهر فردا 4 فروردین 1396 شهر فردا 5 فروردین 1396 شهر فردا 6 فروردین 1396 شهر فردا 7 فروردین 1396 شهر فردا 8 فروردین 1396 شهر فردا 9 فروردین 1396 شهر فردا 10 فروردین 1396 شهر فردا 11 فروردین 1396 شهر فردا 12 فروردین 1396 شهر فردا 13 فروردین 1396 شهر فردا 14 فروردین 1396 شهر فردا 15 فروردین 1396 شهر فردا 16 فروردین 1396 شهر فردا 17 فروردین 1396 شهر فردا 18 فروردین 1396 شهر فردا 19 فروردین 1396 شهر فردا 20 فروردین 1396 شهر فردا 21 فروردین 1396 شهر فردا 22 فروردین 1396 شهر فردا 23 فروردین 1396 شهر فردا 24 فروردین 1396 شهر فردا 25 فروردین 1396 شهر فردا 26 فروردین 1396 شهر فردا 27 فروردین 1396 شهر فردا 28 فروردین 1396 شهر فردا 29 فروردین 1396 شهر فردا 30 فروردین 1396 شهر فردا 31 فروردین 1396 
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۷ - ۱۴:۴۰    
مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از اسکان 2 میلیون و 700 هزار نفر در مراکز اقامتی فرهنگیان خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۱۳:۴۱    
رئیس ستاد انتخابات تهران از عبور تعداد داوطلبان شرکت در انتخابات شورای شهر تهران از مرز هزار نفر خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۱:۴۲    
قائم مقام ستاد تسهیلات نوروزی آموزش و پرورش فارس از پذیرش و اسکان بیش از 556 هزار نفر روز در مدارس و مراکز وابسته به آموزش و پرورش فارس تا صبح روز پنجشنبه 3 فروردین خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۳ - ۱۰:۲۲    
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: 11 هزار و 694 خانوار تا پایان امروز در ستادها و پایگاه های اسکان نوروزی پذیرش شدند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۲:۴۴    
سرپرست اورژانس کشور با بیان اینکه اورژانس تا پایان طرح سلامت نوروزی در کنار مردم است، گفت: بیش از 59 هزار ماموریت توسط اورژانس در سطح کشور انجام شد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۲:۲۴    
تعطیلات نوروز و دید و بازدیدهای پرتعداد فرصتی را فراهم می کند تا میزان مصرفی کالری بیش از ایام دیگر سال باشد و در پایان تعطیلات چند کیلویی به وزن افراد اضافه شود.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۱:۱۴    
همان طور که انتظار می رفت، از دسترس خارج شدن اپل استور به معنای معرفی محصولات جدید در این فروشگاه آنلاین بود و این کمپانی از چندین دستگاه مختلف ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۰:۴۴    
رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان فارس از کلاهبرداری شخصی سودجو با راه اندازی سایت اینترنتی فروش بلیط هواپیما خبر داد و از شهروندان درخواست کرد که مراقب سودجویان در فضای مجازی باشند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۰۹:۵۴    
برپایی سفره های هفت سین در یادمان های دفاع مقدس چند سالی هست که در میان کاروان های راهیان نور و خانواده ها باب و امسال سلامتی مدافعان حرم اولین سین سفره های عشق در یادمان است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۰۹:۰۴    
ستاد کشیک نوروزی گمرک ایران در گزارشی اعلام کرد: به طور مستمر در حال رصد کشیک های نوروزی گمرکات اجرایی است و تاکنون تشریفات صادرات و امور مسافری و سایر امور گمرکی کاملا روان در حال انجام بوده و مشکل ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۰۸:۰۴    
کاهی گفت: متوسط مصرف بنزین در اسفند سال 95، هفتاد و هشت میلیون و 800 هزار لیتر بود که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 6 و نیم درصد رشد را نشان می دهد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۸:۴۴    
بارش باران در نخستین روز فصل بهار مسافران نوروزی در استان هرمزگان را با مشکل روبه رو ساخت و ناگزیر برای یافتن سرپناه به مدارس و سالن های ورزشی پناه بردند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۸:۴۴    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در اولین روز سال 96 در جمع زائران حرم رضوی در مشهد مقدس به ایراد سخنان مهمی پرداختند ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۸:۰۴    
شاید معمول ترین کاربرد دوربین های دید در شب در ارتش باشد؛ دوربین های دید در شب برای سربازان به اندازه سلاح هایشان اهمیت دارد؛ چرا که این سیستم روشنایی روز را در شب فراهم می کند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۷:۵۴    
رئیس ستاد انتخابات شهر تهران گفت: در دو روز ثبت نام انتخابات شورای شهر تهران، جمعا 398 داوطلب ثبت نام کردند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۷:۳۴    
شهردار منطقه دو از کاشت 9هزار گلدان گل شب بو در طرح استقبال از بهار سال نو در نقاط مختلف منطقه دو خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۷:۳۴    
رهبر معظم انقلاب: واردات کالاهایی که در داخل تولید میشود باید به صورت یک حرام شرعی و قانونی شناخته بشود. آنچه در داخل تولید میشود از خارج وارد نشود.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۷:۲۴    
فرمانده انتظامی استان ایلام هدف از اجرای طرح های نوروزی پلیس را بالا بردن احساس امنیت و جلب مشارکت مردم در تحقق امنیت اجتماعی پایدار عنوان کرد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۶:۴۴    
مدیر کل هواشناسی استان زنجان از افزایش 32درصدی میزان بارش ها در استان زنجان در سال زراعی سال 95 خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۶:۱۴    
مرضیه برومند یکی از شاخص ترین چهره های فعال در زمینه نمایش عروسکی در سخنانی با صراحت تاکید کرد در ماجرای جناب خان، حق را به محمد بحرانی به عنوان صداپیشه این عروسک می دهد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۶:۱۴    
رهبر معظم انقلاب: واردات کالاهایی که در داخل تولید میشود باید به صورت یک حرام شرعی و قانونی شناخته بشود. آنچه در داخل تولید میشود از خارج وارد نشود.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۶:۰۴    
رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اقدامات شهرداری در حوزه گردشگری در نوروز 95 ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۵:۴۴    
رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: در حال حاضر ترافیک در باند شمالی آزادراه کرج-قزوین سنگین است و رانندگان باید با احتیاط و با رعایت قوانین رانندگی تردد داشته باشند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۵:۳۴    
کاخ گلستان از کاخ های دوره زندیه و قاجار است که در مرکز شهر تهران واقع شده است. این کاخ با قدمتی بالغ بر 440 سال یکی از منحصر به فردترین مجموعه های تاریخی ایران است و در سازمان یونسکو به عنوان میراث ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۵:۰۴    
عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به عملکرد شهرداری در سال گذشته، اعلام کرد: می توان به عملکرد شهرداری در سال 95 نمره 18 از 20 را داد که البته نمره بسیار خوب و قابل قبولی است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۴:۵۴    
تقویت احتمال تمدید توافق کاهش تولید اوپک قیمت نفت را افزایش داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۴:۵۴    
قیمت طلا امروز پس از آنکه نتوانست از یک سطح مقاومت کلیدی عبور کند، کاهش یافت.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۴:۲۴    
شما از این پس می توانید ویدیوهای زنده اینستاگرام را ذخیره کنید.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۴:۱۴    
برخلاف خبرهای شنیده شده درباره پخش سری جدید کلاه قرمزی و پس از توقف ساخت این مجموعه به دلیل مشکلات مالی، شبکه دو اقدام به پخش برنامه های پیشین این مجموعه کرد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۴:۰۴    
کارشناسان می گویند 95 درصد حوادث ناشی از کار به دلیل نبود آموزشهای لازم رخ می دهد و در وقوع 85 درصد این حوادث عامل انسانی نقش دارد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۳:۱۴    
فرماندار شهرستان بم گفت: زلزله 4.3 ریشتری بامداد امروز بم هیچ خسارت جانی و مالی در پی نداشت.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۲:۳۴    
معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی گفت: مواد آبی بیش از 60 درصد خاک های موجود کشور کمتر از نیم درصد است که باید به 2 یا 3 درصد افزایش یابد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۲:۳۴    
یکی از واگن های قطار تهران-مشهد دچار سانحه شد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۲:۳۴    
یک مقام مسئول در ستاد اجرایی خدمات سفر قشم درباره حداقل هزینه اقامت در این جزیره گفت: نرخ نصب چادر در کمپ پارک ها برای هر شب 10 هزار تومان و هزینه نصب چادر در معابر عمومی 20 هزار تومان است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۲:۲۴    
مدیرکل آموزش و پرورش قزوین از اسکان 9 هزار و 202 نفر روز در مراکز اسکان فرهنگیان استان در روزهای اول عید نوروز خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۲:۲۴    
یک منبع آگاه در راه آهن شمالشرق از آتش سوزی واگن مسافربری قطار 6:40 تهران-مشهد در سمنان خبر داد و گفت: جزئیات بیشتری از این حادثه در دست نیست.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۲:۲۴    
یکی از واگن های قطار تهران _ مشهد دچار آتش سوزی شد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۲:۲۴    
مسئولان شهرداری شیراز با اهدای بسته فرهنگی از جمله اهدای دیوان حافظ از میهمانان نوروزی در ورودی دروازه قرآن استقبال کردند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۲:۲۴    
آخرین وضعیت جاده های کشور در اولین صبح بهاری از سوی مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اعلام شد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۲:۱۴    
عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه تمامی ارگان های کشور باید در سال پیش رو برای تحقق شعار مقام معظم رهبری در سال جدید تلاش کنند ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۲:۱۴    
رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی البرز از وقوع حادثه تصادف در محور چالوس خبر داد و گفت: مصدومان به وسیله بالگرد اورژانس منتقل شدند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۲:۱۴    
مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج از سقوط یک خودرو پراید به دره ای در محدوده آتشگاه خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۲:۱۴    
معاون امور عمرانی استانداری مازندران گفت: بیش از یک میلیون و 389 هزار فقره تردد روز عید نوروز در محورهای استان ثبت شده است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۲:۱۴    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان لرستان از بازدید 35 هزار و 16 نفر از جاذبه های تاریخی، تفریحی و توریستی این استان خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۲:۱۴    
رئیس کل دادگستری اصفهان جزئیات اسیدپاشی به یک خانواده 4 نفره را تشریح کرد و گفت: دختر خانواده به دلیل انتقام گیری از پدر و اعضای خانواده به ریختن اسید به صورت آنان اقدام کرده است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۲:۱۴    
زمین لرزه ای به شدت 4.3 ریشتر بم را تکان داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۲:۱۴    
مدیرکل راه آهن شمالشرق(1) با بیان اینکه ماموران فنی متوجه دود ناشی از نشت روغن بر روی یکی از کشنده های سالن قطار تهران-مشهد می شوند، گفت: نقص مذکور رفع و قطار به مسیر خود ادامه داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۲:۱۴    
شهردار خرم آباد از راه اندازی اتوبوس های گردشگری در ایام عید نوروز در این شهر خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۲:۱۴    
مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان گفت: از ابتدای فعالیت ستاد اسکان تسهیلات نوروزی 8 هزار و 521 نفر روز در مراکز اسکان نوروزی آموزش و پرورش استان گلستان پذیرش شدند.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۲:۱۴    
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: طی شش روز 15 هزار و 272 نفر به پست های ایمنی مراجعه کرده اند و 7 هزار و 265 بروشور و 28 هزار و 98 اقلام فرهنگی بین مسافرین نوروزی توزیع شد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۲:۱۴    
استاندار خراسان جنوبی از سفر رئیس جمهور در دوم فروردین ماه به این استان خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۲:۰۴    
کارشناس اقتصاد شهری گفت: تولید غیرنفتی و اتکا به منابع داخلی می تواند از وابستگی ایران به بازارهای بین المللی بکاهد و البته تولیدی باید در دستور کار قرار گیرد که در کاهش آمار فزاینده بیکاری نقش ایفا ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۱:۴۴    
دومین روز ثبت نام از داوطلبان کاندیداتوری پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا صبح اولین روز از بهار 96 در حالی آغاز شد که 16375 نفر تا پایان وقت اداری روز اول با حضور در فرمانداری ها و ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۰:۳۴    
کارشناس اقتصاد شهری گفت: تولید غیرنفتی و اتکا به منابع داخلی می تواند از وابستگی ایران به بازارهای بین المللی بکاهد و البته تولیدی باید در دستور کار قرار گیرد که در کاهش آمار فزاینده بیکاری نقش ایفا ...
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۰:۲۴    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی از انسداد 75 چاه غیرمجاز آب در استان خبر داد و گفت: با انسداد این چاه ها بیش از 700 هزار مترمکعب آب در این استان صرفه جویی شده است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۰:۲۴    
معاون اداره کل هواشناسی استان خراسان شمالی از ادامه روند ناپایداری های جوی در استان تا اواخر هفته خبر داد و گفت: با تغییرات جوی دمای هوای این استان 10 تا 12 درجه نسبت به روز گذشته کاهش می یابد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۰:۲۴    
مدیرکل هواشناسی استان مازندران با اشاره به برودت نسبی هوای استان در روزهای اخیر گفت: توده هوای سرد تا پایان هفته میهمان مازنی ها است.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۰:۲۴    
معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: جسد نوجوان 8 ساله دیری که به سبب طغیان آب دریا مفقود شده بود در لنگرگاه دیر کشف شد.
شهر فردا   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۰۲:۰۴    
باستان شناسان به تازگی از معبدی پرده برداری کرده اند که گفته می شود متعلق به عیسی مسیح است.