جمعه ۲۸ اردیبهشتساعت ۱۷:۴۳May 2024 17
جستجوی پیشرفته

خبرهای شهر فردا 8 آذر 1399 - shahrefarda.ir

شهر فردا 30 اسفند 1395 شهر فردا 1 فروردین 1396 شهر فردا 29 اسفند 1397 شهر فردا 29 اسفند 1398 شهر فردا 31 فروردین 1399 شهر فردا 31 اردیبهشت 1399 شهر فردا 31 خرداد 1399 شهر فردا 31 تیر 1399 شهر فردا 31 مرداد 1399 شهر فردا 31 شهریور 1399 شهر فردا 1 مهر 1399 شهر فردا 30 آبان 1399 شهر فردا 30 دی 1399 شهر فردا 30 بهمن 1399 شهر فردا 30 اسفند 1399 شهر فردا 1 آذر 1399 شهر فردا 2 آذر 1399 شهر فردا 3 آذر 1399 شهر فردا 4 آذر 1399 شهر فردا 5 آذر 1399 شهر فردا 6 آذر 1399 شهر فردا 7 آذر 1399 شهر فردا 8 آذر 1399 شهر فردا 9 آذر 1399 شهر فردا 10 آذر 1399 شهر فردا 11 آذر 1399 شهر فردا 12 آذر 1399 شهر فردا 13 آذر 1399 شهر فردا 14 آذر 1399 شهر فردا 15 آذر 1399 شهر فردا 16 آذر 1399 شهر فردا 17 آذر 1399 شهر فردا 18 آذر 1399 شهر فردا 19 آذر 1399 شهر فردا 20 آذر 1399 شهر فردا 21 آذر 1399 شهر فردا 22 آذر 1399 شهر فردا 23 آذر 1399 شهر فردا 24 آذر 1399 شهر فردا 25 آذر 1399 شهر فردا 26 آذر 1399 شهر فردا 27 آذر 1399 شهر فردا 28 آذر 1399 شهر فردا 29 آذر 1399 شهر فردا 30 آذر 1399 
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۶:۴۰    
جدیدترین قیمت میوه، صیفی و محصولات پروتئینی در میادین اعلام شد .
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۱:۱۰    
مقایسه غلظت آلاینده ها حاکی از آن است که به غیر از آلاینده دی اکسید نیتروژن از غلظت سایر آلاینده ها نسبت به روز گذشته در همین ساعت کاسته شده است.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۱۷:۰۰    
رئیس پلیس فتا استان اردبیل از شناسایی و دستگیری فردی که اقدام به ورود غیر مجاز و مخدوش کردن یک سایت گردشگری کرده بود، خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۱۳:۱۱    
معاون اجتماعی و مشارکت های سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد از آغاز پویش گرمای همدلی برای تأمین البسه گرم برای کارتن خواب ها و افراد بی خانمان خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۲۰:۳۳    
استاندار قم ضمن تسلیت شهادت دانشمند فرهیخته محسن فخری زاده، گفت: تعداد بستری ها و فوتی ها در بیمارستان های قم روند نزولی دارد، اما تا تغییر وضعیت قرمز ممنوعیت ها و محدودیت ها ادامه دارد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۲۰:۲۳    
رئیس پلیس راه استان اصفهان از تصادف دو کامیون و یک سواری پراید در محور سجزی-نایین و فوت یک نفر و مجروح شدن سه فرد دیگر خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۲۰:۰۳    
استاندار مازندران با بیان اینکه طرح محدودیت های کرونایی سردار سلیمانی محله محور است، از اجرای این طرح در 750 محله با کمک پایگاه های مقاومت بسیج خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۸:۱۳    
رئیس پلیس فتا استان گلستان از دستگیری گرداننده صفحه و عامل انتشار تصاویر غیراخلاقی و ترویج بی بندوباری با عنوان مدلینگ در فضای مجازی خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۸:۱۳    
مدیرعامل توزیع برق گیلان گفت: از ابتدای امسال تاکنون 400 کیلومتر از شبکه فرسوده توزیع برق گیلان با حضور بیش از 900 اکیپ عملیاتی اصلاح و بازسازی شده است.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۸:۰۳    
رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان گفت: با تلاش نیروهای راهداری مسیر دسترسی به 150 روستای گرفتار در برف استان بازگشایی شد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۷:۳۳    
روزهای مرگ بار کرونا در استان اردبیل همچنان ادامه دارد و در 24 ساعته گذشته 22 نفر از هم استانی ها جان خود را از دست داده اند و آمار بستری های روزانه نیز همچنان روند صعودی دارد .
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۷:۰۳    
فرمانده انتظامی خرم آباد از دستگیری متهم فراری در این شهرستان خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۶:۵۳    
مشاور ارشد رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: در پیک کنونی کرونا آمار مرگ و میر نسبت به پیک های قبلی بسیار بالاتر بوده است.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۴:۵۳    
سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی 12950 مورد جدید کرونا در کشور طی 24 ساعت گذشته خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۴:۳۳    
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان، گفت: زنجانی ها طی 24 ساعت گذشته بیش از هشت میلیون و 500 هزار متر مکعب گاز مصرف کردند.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۴:۱۳    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: کوهنوردان 3 استان کشور از پنجشنبه هفته گذشته در راه صعود به کوه بلقیس شهرستان تکاب مفقود شدند.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۲:۵۳    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به تداوم بارش ها در کشور تا روزهای پایانی هفته گفت: شدت بارش ها امروز (9 آذر) در 11 استان کشور و شمال و مرکز خلیج فارس خواهد بود.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۲:۱۳    
مهاجرت مردم از روستاها به شهرها در استان های محروم و کمتر توسعه یافته ازجمله چهارمحال و بختیاری روند رو به رشدی دارد به طوری که شاهد رشد جمعیت در کلانشهرها و گاهی حاشیه نشینی هستیم.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۱:۵۳    
استاندار مرکزی گفت: بنا بر مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا وستاد استانی از شنبه هشتم آذرماه همه ادارات به جز دستگاه های خدمات رسان در شهرهای قرمز استان مرکزی به مدت یک هفته تعطیل هستند.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۱:۵۳    
استاندار مرکزی گفت: در راستای کاهش شیوع کرونا مشاغل گروه یک در شهرهای قرمز استان با نظر فرمانداران از ساعت 19 تعطیل هستند.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۱:۵۳    
نجاتگران جمعیت هلال احمر میانه در یک عملیات امدادی شش ساعته جان مادر بارداری را در روستای فندقلو داغی این شهرستان نجات دادند.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۱:۴۳    
معاون خدمات شهری شهرداری اراک گفت: امکان افزایش ظرفیت پذیرش در گرمخانه اراک تا سقف 20 تخت وجود دارد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۱:۴۳    
شهردار شیراز با صدور پیامی شهادت رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را تسلیت گفت.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۱۱:۴۳    
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: امروز آمار قربانیان کرونا در یزد به بیشترین میزان خود رسید به نحوی که این ویروس مهلک، 25 قربانی از یزد گرفت.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۲۰:۰۵    
دبیر کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا جزئیات الزام همراه داشتن کارت ملی برای اخذ خدمات اداری در شهرها را در راستای اجرای طرح هوشمند مدیریت کرونا تشریح کرد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۹:۴۰    
معاون بازرگانی و امور اقتصادی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران از تقاضای 7 استان برای عرضه محصولات پروتئینی در میادین میوه و تره بار تهران خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۹:۴۰    
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران وحومه از مشکلات مالی و کمبود نقدینگی موجود و گذشتن زمان اورهال ناوگان در شهر زیر زمینی می گوید و معتقد است تنها راه برون رفت از این روزهای سخت حمایت ها و کمک های ...
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۹:۴۰    
عضو شورای شهر تهران با انتقاد از حذف مطالب مرتبط با شهید فخری زاده از اینستاگرام گفت: آزادی بیان برای همه، نه فقط برای تروریست ها است.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۹:۲۰    
عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران از ارائه پیشنهاد نامگذاری معبری به نام شهید فخری زاده در جلسه آتی شورای شهر خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۹:۱۰    
سرپرست سازمان خصوصی سازی گفت: حدود 30 میلیون نفر از سهام داران سهام عدالت روش غیر مستقیم را برای مدیریت سهامشان انتخاب کردند که لازم است هر چه زودتر در سامانه سجام ثبت نام و کد بورسی دریافت کنند تا ...
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۹:۱۰    
معاون توسعه و مدیریت منابع استاندار تهران از ابلاغ تعطیلات یک هفته ای دستگاه های دولتی تهران خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۵:۰۵    
در هشت ماهه اول امسال حدود 44 هزار تن مرغ وارد شده که نسبت به سال گذشته 97 درصد کاهش دارد، اما دلیل گرانی مرغ در روزهای اخیر کاهش واردات اعلام نشده است.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۴:۵۵    
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 4 از اجرای عملیات به زراعی و هرس حدود 180.000 متر مربع از فضاهای سبز شهری خبر داد و گفت ...
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۴:۲۰    
کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا پیشنهاد اجازه برقرار تماسهای صوتی از طریق تلفنهای همراه در طول پرواز را لغو و به بررسی این ایده که با مخالفت شدید خلبانان و مهمانداران روبرو شده بود، پایان داد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۳:۴۵    
پس از برگزاری سه دوره از جشنواره عکس آسمان آبی، فراخوان چهارمین دوره از این جشنواره نیز منتشر شد. مهلت شرکت در این جشنواره از 6 آذر و حداکثر به مدت یک ماه - تا 6 دی - خواهد بود.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۳:۱۵    
مدیرعامل شرکت ملی پست گفت: مردم نگران بسته های پستی خود در تعطیلات کرونایی نباشند‬، دفاتر پستی در دوران تعطیلات کرونایی دایر و تمامی خدمات پستی ارایه می شود.‬
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۲:۴۰    
مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: در حال تهیه نرم افزاری برای شناسایی افراد بدون ماسک هستیم تا هر فرد بدون ماسکی که وارد مترو می شود شناسایی و به ماموران آلارم داده شود تا جلوی تردد ...
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۲:۴۰    
معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از برگزاری مسابقه اینستاگرامی شهر آماده با هدف ارایه اطلاعات موثق به شهروندان در خصوص ویروس کرونا خبر داد و گفت ...
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۲:۴۰    
به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، استفاده شهروندان از خدمات غیرحضوری در پرتال شهرداری منطقه سه امکان پذیر شد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۲:۳۰    
شهردار ناحیه یک منطقه 15 از اجرای برنامه نمایشی شاد و موزیکال نقال شهر ما با موضوع طرح کاپ (کاهش پسماند) به صورت برخط(آنلاین) برای کودکان و دانش آموزان منطقه 15 خبر داد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۲:۳۰    
در بازدید معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از ایستگاه متروی امیرکبیر، بر تلاش به منظور تکمیل هر چه سریعتر ایستگاه و افتتاح آن تا پایان آذرماه جاری تأکید شد .
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۲:۲۰    
نوعی "استروئید استنشاقی" به عنوان درمان احتمالی برای ویروس کرونا از سوی متخصصان علوم پزشکی دانشگاه آکسفورد مورد آزمایش قرار خواهد گرفت.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۱:۵۵    
شهردار تهران گفت: مسیر خودکفایی علمی و دفاعی کشور و تثبیت فناوری های حیاتی با ترور مسدود نخواد شد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۱:۴۰    
نجار گفت:با توجه به آسیب شناسی و درس های آموخته شده از حوادث گذشته،دستورالعمل مواجهه با برف و کولاک به استانداران سراسرکشور ابلاغ شد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۱:۳۰    
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای پایتخت امروز (8 آذر ماه) در محدوده قابل قبول است و تداوم این شرایط در بیشتر مناطق پایتخت طی روز دور از انتظار نخواهد بود.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۰:۱۰    
کلیدواژه ای که این روزها جهان را به خود مشغول کرده و همه امید دارند تا هرچه زودتر بر کرونای جان کُش غالب شوند ...
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۰۹:۵۰    
با گذشت 16 ماه از آتش سوزی میدان حسن آباد تهران هنوز کار بازسازی آن آغاز نشده است.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۰۹:۵۰    
در حالی که طبق اعلام انجمن سازندگان تجهیزات صنعتی ایران (ستصا) در حال حاضر بسیاری از شرکت ها بر اساس یکی از بندهای قانون امور گمرکی و بدون پرداخت حقوق ورودی و مالیات بر ارزش افزوده ...
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۰۹:۰۵    
امروز در شمال غرب، ارتفاعات البرز مرکزی و زاگرس مرکزی بارش به صورت برف خواهد بود.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۰۸:۵۰    
شاخص دلار به روند نزولی خود ادامه داد.
شهر فردا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۰۸:۴۰    
شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با صدرو بیانیه ای اقدام تروریستی و کوردلانه ترور شهید محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران توسط تروریست ها را محکوم کرد و به ...