پنجشنبه ۱۳ اردیبهشتساعت ۰۸:۳۵May 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای شیعه نیوز 13 مرداد 1397 - shia-news.com

شیعه نیوز 29 اسفند 1393 شیعه نیوز 29 اسفند 1394 شیعه نیوز 30 اسفند 1395 شیعه نیوز 29 اسفند 1396 شیعه نیوز 30 فروردین 1397 شیعه نیوز 31 اردیبهشت 1397 شیعه نیوز 31 خرداد 1397 شیعه نیوز 31 تیر 1397 شیعه نیوز 31 شهریور 1397 شیعه نیوز 30 مهر 1397 شیعه نیوز 30 آبان 1397 شیعه نیوز 29 آذر 1397 شیعه نیوز 30 دی 1397 شیعه نیوز 30 بهمن 1397 شیعه نیوز 1 اسفند 1397 شیعه نیوز 1 مرداد 1397 شیعه نیوز 2 مرداد 1397 شیعه نیوز 3 مرداد 1397 شیعه نیوز 4 مرداد 1397 شیعه نیوز 5 مرداد 1397 شیعه نیوز 6 مرداد 1397 شیعه نیوز 7 مرداد 1397 شیعه نیوز 8 مرداد 1397 شیعه نیوز 9 مرداد 1397 شیعه نیوز 10 مرداد 1397 شیعه نیوز 11 مرداد 1397 شیعه نیوز 12 مرداد 1397 شیعه نیوز 13 مرداد 1397 شیعه نیوز 14 مرداد 1397 شیعه نیوز 15 مرداد 1397 شیعه نیوز 16 مرداد 1397 شیعه نیوز 17 مرداد 1397 شیعه نیوز 18 مرداد 1397 شیعه نیوز 19 مرداد 1397 شیعه نیوز 20 مرداد 1397 شیعه نیوز 21 مرداد 1397 شیعه نیوز 22 مرداد 1397 شیعه نیوز 23 مرداد 1397 شیعه نیوز 24 مرداد 1397 شیعه نیوز 25 مرداد 1397 شیعه نیوز 26 مرداد 1397 شیعه نیوز 27 مرداد 1397 شیعه نیوز 28 مرداد 1397 شیعه نیوز 29 مرداد 1397 شیعه نیوز 30 مرداد 1397 شیعه نیوز 31 مرداد 1397 
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۱:۵۹    
نخست وزیر جدید پاکستان نسبت به ایفای نقشی سازنده در روابط ایران و عربستان ابراز امیدواری کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۶:۱۸    
معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: هم زمان با بیست و سوم ذی القعده، ویژه برنامه های روز زیارتی امام رضا (ع) در حرم مطهر رضوی برگزار می شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۴:۴۱    
به گزارش شیعه نیوز ، تظاهرات زنان یمنی با هدف محکوم کردن جنایات متجاوزان و مزدورانشان در صنعاء، پایتخت یمن برگزار شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۲:۵۶    
مرجعیت دینی مردم را به افزایش تظاهرات صلح آمیز فرخوانده و به سه قوه در مورد عدم پاسخگویی به نیازهای تظاهر کنندگان هشدار داد ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۱:۲۰    
طی مراسمی که با حضور شهردار منطقه برگزار شد، مرکز اسلامی و مسجد کرویدون، در لندن، از یک طرح 1.3 میلیون یورویی و ساختمان جدید برای وسیع سازی پرده برداشت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۰:۵۰    
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: امروز حوزه و در رأس آن مراجع معظم تقلید و علما از وضع معیشت مردم ناراحت و در رنج هستند ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۰:۲۵    
ترامپ 7 شرط ایران برای مذاکره مستقیم را پذیرفته است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۰:۲۱    
مقام های افغان به تازه گی تایید کرده که داعشیان بریتانیایی در افغانستان دیده شده و در حال فرا گرفتن آموزش های نظامی در شرق این کشور می باشد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۰:۲۱    
دبیر جنبش مردمی "فراتر از مرزها" از آمادگی این جنبش برای ارسال کمک های مردمی برای شیعیان ستمدیده و کودکان نیازمند فوعه و کفریا در سوریه خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۹:۳۱    
شیخ محمد صوالیحو امام جمعه مسجد جامع نایروبی از رئیس جمهور این کشور خواست سفیری مسلمان به کشور عربستان اعزام کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۹:۲۶    
مقامات محلی استان جیانگشی در شرق چین اقدام به نبش قبر مسلمانان کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۹:۲۱    
جنبش انصارالله یمن از بمباران پایگاه هوایی الملک خالد در عربستان خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۹:۱۱    
به دنبال توافقات اخیر در نشست ژنو و مهیا شدن این فرصت برای ترکیه به منظور حل و فصل مساله شمال سوریه و همچنین تمایل ارتش سوریه به آزادسازی استان ادلب و انجام عملیات نظامی در آن چهار احتمال برای آینده ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۹:۰۶    
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی با اشاره به تشدید نظارت و بازرسی تعزیرات بر بازار، گفت: انبار بزرگ داروهای احتکار شده قاچاق در استان البرز به ارزش پنج میلیارد تومان کشف شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۸:۵۶    
یک منبع سیاسی مطلع از به نتیجه رسیدن مذاکرات ائتلاف های انتخاباتی الفتح، دولت قانون و النصر برای تشکیل فراکسیون بزرگ که مسوولیت تشکیل دولت جدید عراق را به عهده دارد، خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۸:۴۶    
جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: 2 زن جوان پس از سرقت های سریالی در 6 استان کشور در مشهد اقدام به تشکیل باند پله برقی کرده بودند دستگیر شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۶:۱۶    
آیت الله بشیر نجفی در دیدار رئیس پلیس نجف اشرف از دولت عراق خواست برای مشکلات مردم این کشور راه حل های سریع و موفق ارائه کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۶:۴۱    
توسعه شبکه های اجتماعی و درگیر شدن بیشتر مردم در این فضا، باعث شد تا ساقی های موادمخدر هم برای سود بردن از این طریق دست به فروش مواد مخدر به ویژه گل بزنند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۶:۳۶    
شخصی که با معرفی خود به عنوان فردی با نفوذ در دادگستری و جعل رأی دادستان کل کشور از 2 نفر مبلغ 5 میلیارد ریال کلاهبرداری و متواری شده بود در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان اردستان دستگیر شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۶:۲۱    
معاون پژوهش و برنامه ریزی ستاد همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش از جذب طلاب وظیفه برای سال تحصیلی 98-97 خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۶:۱۶    
یک اقتصاددان با اشاره به فسادهای صورت گرفته در پی تک نرخی شدن ارز و اختصاص دلار 4200 تومانی به همه کالاها گفت ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۶:۱۱    
سازمان های بین المللی از مقامات عربستانی نسبت به تداوم سیاسی کردن فریضه حج انتقاد کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۶:۱۱    
کاخ سفید اعلام کرد آنچه تحت عنوان ائتلاف راهبردی خاورمیانه (ناتوی عربی) ناگذاری شده، به مثابه سدی در برابر ایران و اقدامات این کشور خواهد بود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۶:۰۶    
سخنگوی جریان صدر تأکید کرد که مقتدی صدر نمی خواهد به معارض تبدیل شود اما در دولتی که بر اساس سهم بندی های مرسوم تشکیل شود مشارکت نمی کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۵:۴۵    
کماندوهای نیروی دریایی انگلیس و قایق های تندرو آنها برای آنکه محموله های نفتی را از گزند بحران یمن در امان نگاه دارند، به دریای سرخ اعزام شدند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۵:۳۵    
یک سند دولتی آمریکا از نامه محرمانه رئیس ستادکل ارتش روسیه به همتای آمریکایی خود برای درخواست کمک در خصوص بازسازی زیرساخت ها در سوریه و بازگشت آوارگان سوری به کشورشان حکایت دارد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۵:۲۵    
یک مقام ارشد وزارت خارجه آمریکا هشدار داد، چنانچه عراق دست به اصلاحات سیاسی و اجتماعی نزند، یک سازمان تروریستی جهانی جدید مثل داعش در این کشور ظهور می کند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۵:۲۵    
آماتول ودود، مادر هفت فرزند و وکیل فعال مدنی و مسلمان برای کنگره کاندیدا شده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۵:۲۰    
تظاهرات اعتراض آمیز مردم عراق به استان های مرکزی و جنوبی این کشور بازگشت و معترضان در بصره اعلام کردند فردا (یکشنبه) تحصن خواهند کرد ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۵:۱۵    
شیعه نیوز: خواندن دو رکعت نماز ما بین مغرب و عشا در دهه اول ماه ذی الحجه برای شریک شدن با ثواب حاجیان از مستحبات این ماه است. ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۵:۰۵    
اشرف غنی در واکنش به انفجار در مسجد شیعیان پکتیا گفت: اعمال تروریستی نمی تواند در افغانستان تفرقه ایجاد نماید.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۴:۵۴    
پس از اعلام حمایت مردم شهرستان فیروزکوه از طالبان برخی از منابع خبری در بادغیس نیز از پیوستن یک هزار نفر به طالبان در این ولایت خبر دادند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۴:۵۴    
وزیر انرژی عربستان سعودی که کمتر از ده روز پیش مدعی شده بود به دلیل ناامن شدن تنگه باب المندب، انتقال نفت از این تنگه به حالت تعلیق درآمده است، امروز از لغو این تعلیق خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۴:۲۴    
رسانه های هند روز شنبه اعلام کردند که نیروهای امنیتی این کشور پنج تروریست از جلمه یک رهبر گروه تروریستی 'لشگر طیبه' را به هلاکت رسانده اند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۴:۲۴    
در چهارمین سالگرد اشغال شهر سنجار در شمال غربی شهر موصل توسط گروه تروریستی و تکفیری داعش کمیسیون حقوق بشر در عراق اعلام کرد هنوز از سرنوشت سه هزار ایزدی اطلاعی وجود ندارد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۴:۰۹    
'چی چیانجینگ' سفیر چین در دمشق دیروز (جمعه) از احتمال اعزام نیروهای نظامی این کشور برای کمک به ارتش سوریه در جریان عملیات آزادسازی منطقه ادلب سخن گفت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۴:۰۹    
در این گزارش مروری خواهیم داشت بر فعالیت بزرگترین قاچاقچیانی که دستگیری آن ها رسانه ای شد ولی شاید کمتر کسی بعد از گذشت چندین سال از دستگیری شان، خبری از اجرای حکم آن ها یا سرانجامشان شنیده است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۳:۵۹    
سازمان ملل ضمن محکوم کردن حمله روز گذشته به مسجد شیعیان در پکتیا ، این حمله را جنایت جنگی خواند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۳:۵۹    
مقامات محلی در شمال افغانستان از احتمال عفو اعضای گروه تروریستی داعش که خود را به نیروهای نظامی و امنیتی این کشور تسلیم کنند، خبر دادند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۳:۵۴    
شعیب بهمن معتقد است که ناامن شدن و حتی بسته شدن تنگه باب المندب و کل دریای سرخ حتی به صورت موقت به سود روسیه است. چرا که روسیه به عنوان یکی از قطب های تولید نفت خواهان افزایش نرخ نفت خام است ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۳:۱۹    
انفجار 2 بمب در شمال بغداد و شمال شرق دیالی چند مجروح برجای گذاشت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۳:۱۹    
الجزیره در گزارشی به وضعیت هزاران مسلمان روهینگیایی آواره در یکی از بدترین مناطق بنگلادش موسوم به نقطه صفر پرداخته است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۳:۱۴    
به گزارش شیعه نیوز ، استاد دانشگاه مفید ضمن تأکید بر لزوم شفافیت مالی حکومت با مردم و همچنین برخورد با منکرات بزرگ از نظر اسلام گفت ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۳:۱۴    
رئیس پارلمان عربی در سخنانی ایران را به دخالت در امور داخلی بحرین و بر هم زدن ثبات این کشور و منطقه عربی متهم کرد و گفت: ما به دنبال ایجاد نوعی اجماع بین المللی برای محاکمه ایران در شورای امنیت هستیم.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۳:۰۴    
رییس سازمان حج و زیارت گفت: حدود 39 هزار زایر ایرانی وارد سرزمین وحی شده اند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۲:۵۹    
یکی از رهبران ائتلاف القرار اعلام کرده که جریان های سنی عراقی ترجیح می دهند فرصت ریاست پارلمان جدید به اسامه النجیفی داده شود.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۲:۳۹    
سخنگوی وزارت خارجه گفت: ورود ما به سوریه به درخواست کشور دیگری نبود که امروز به درخواست کشور دیگری سوریه را ترک کنیم.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۲:۳۹    
شیعه نیوز: تواضع درجاتی دارد: یکی از آنها این است که انسان اندازه خود را بشناسد و با طیب خاطر خود را در آن جایگاه قرار دهد ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۲:۳۴    
روحانی مبلغ وهابی عربستان به نام سفر الحوالی که به ابن تیمیه عصر شهرت دارد، از مسئولان عربستان خواست با داعش رابطه برقرار کنند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۲:۲۹    
استاندار واسط عراق ضمن تشرف به حرم مطهر رضوی از موزه مرکزی و اماکن متبرکه آستان قدس رضوی دیدن کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۲:۲۹    
حسن شمشادی تصویری از پدر یکی از شهدای مدافع حرم را در حال دستفروشی به اشتراک گذاشت.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۲:۱۴    
استان تهران رکورددار بیشترین ازدواج خانم ها در سنین بیش از 60 سال است.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۲:۰۹    
برای اولین پس از اجرایی شدن قانون ممنوعیت پوشیدن نقاب و برقع در دانمارک یک زن مسلمان به دلیل پوشیدن برقع جریمه شد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۱:۵۹    
قطر ادعای انور محمد قرقاش، وزیر امور خارجه امارات، مبنی بر منع شهروندان قطری از ادای فریضه حج توسط دولت این کشور را بی اساس توصیف کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۱:۳۹    
زندانیان بحرینی در اعتراض به برخوردهای مناسب های مدیریت زندان الحوض الجاف امروز اعتصاب غذا می کنند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۱:۲۹    
مردم بحرین در دومین سالروز بازداشت رئیس شورای علمای این کشور توسط رژیم آل خلیفه تظاهرات گسترده ای را در حمایت از علماء و روحانیون در بند آل خلیفه، در مناطق مختلف برگزار کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۱:۲۴    
جوانان اهل فوعه و کفریا در گفتگو با نماینده شیخ اکرم الکعبی، برای پیوستن به رزمندگان نجباء جهت مبارزه با تروریست های تکفیری اعلام آمادگی کردند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۱:۱۹    
حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای، جنایت ائتلاف تحت رهبری عربستان در حمله به بیمارستانی در الحدیده یمن را محکوم کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۱:۱۹    
یک مقام وزارت خارجه روسیه از اعلام آمادگی بلغارستان، اسلوونی و جمهوری چک برای شرکت در رایزنی هایی با طرف روسی درباره امکان بازگشت پناهجویان سوری به کشورشان خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۱:۰۹    
مبارزه ای طاقت فرسا و شبانه روزی برای ایران، تاجران مرگ را در قلب کویر زمین گیر می کند. قاچاقچیان از کریدور سمنان برای انتقال مواد مخدر به سراسر کشور بهره می گیرند ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۱:۰۴    
دولت دوشنبه ادعای گروه تروریستی و تکفیری داعش در پذیرفتن مسئولیت حمله به چند گردشگر خارجی را رد کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۱:۰۴    
وزنامه صهیونیستی هاآرتص روز شنبه نوشت: عربستان سعودی در جنگ یمن از مزدورانی از آمریکای جنوبی و جنوب آفریقا کمک می گیرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۰:۵۴    
اداره کل امور زنان مسجد پیامبر (ص)، هزار ناظر، راهنما و مترجم زن را برای کمک به زنان زائر در مسجد پیامبر(ص) و ارائه راهنمایی به آنها در این مکان مقدس مکلف کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۰:۴۴    
مسئولان محلی در افغانستان از کشته و زخمی شدن ده ها تن در نتیجه وقوع انفجار انتحاری در یک مسجد شیعیان در شرق این کشور خبر دادند.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۰:۳۴    
روزنامه گاردین در شهر جده به سراغ خانواده رهبر مقتول شبکه القاعده رفته و پای صحبت مادر بن لادن نشسته که فرزندش را "پسر خوبی" می خواند و باور دارد که او در دوران دانشجویی افراطی شد ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۰:۲۹    
ارتش سوریه به منظور آزادسازی صحرای سویدا واقع در جنوب این کشور از دست داعش تجهیزات نظامی به این استان فرستاد ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۰:۲۹    
پلیس پیشاور پاکستان اعلام کرد، 12 مدرسه از جمله هشت مدرسه دخترانه و چهار مدرسه پسرانه، در یک منطقه واقع در شمال پاکستان هدف حمله با بمب و مواد آتش زا قرار گرفتند ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۰:۲۴    
سخنگوی سازمان ملل اعلام کرد، نیروهای حافظ صلح وابسته به این سازمان بین المللی برای اولین بار از سال 2014 در گذرگاه اصلی بین بلندی های جولان سوریه و بخش اشغالی آن در پی هماهنگی با روسیه ...
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۰:۲۴    
یکی از مشاوران دفتر پادشاهی عربستان مکان احتمالی برای ساخت نخستین کلیسا در این کشور را مشخص کرد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۰:۱۴    
هفته گذشته پسر جوانی هراسان با پلیس تماس گرفت و از گروگانگیری 7 ساعته و سرقت 4 میلیاردی پول هایش توسط چهار مرد خبر داد.
شیعه نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۰:۰۴    
یک جمعیت شناس با بیان اینکه زودتر از آنچه که فکر می کردیم نرخ رشد جمعیتی در ایران صفر خواهد شد گفت: پیش بینی های جدید نشان می دهد این اتفاق حدود 5 سال زودتر و درسال 1415 رخ خواهد داد اما سیاستگذاران ...