جمعه ۲۱ اردیبهشتساعت ۰۵:۴۴May 2024 10
جستجوی پیشرفته

خبرهای شیرازه 31 فروردین 1395 - shiraze.ir

شیرازه 29 اسفند 1393 شیرازه 29 اسفند 1394 شیرازه 31 اردیبهشت 1395 شیرازه 31 خرداد 1395 شیرازه 31 تیر 1395 شیرازه 31 مرداد 1395 شیرازه 31 شهریور 1395 شیرازه 30 مهر 1395 شیرازه 30 آبان 1395 شیرازه 30 آذر 1395 شیرازه 30 دی 1395 شیرازه 30 بهمن 1395 شیرازه 30 اسفند 1395 شیرازه 1 فروردین 1395 شیرازه 2 فروردین 1395 شیرازه 3 فروردین 1395 شیرازه 4 فروردین 1395 شیرازه 5 فروردین 1395 شیرازه 6 فروردین 1395 شیرازه 7 فروردین 1395 شیرازه 8 فروردین 1395 شیرازه 9 فروردین 1395 شیرازه 10 فروردین 1395 شیرازه 11 فروردین 1395 شیرازه 12 فروردین 1395 شیرازه 13 فروردین 1395 شیرازه 14 فروردین 1395 شیرازه 15 فروردین 1395 شیرازه 16 فروردین 1395 شیرازه 17 فروردین 1395 شیرازه 18 فروردین 1395 شیرازه 19 فروردین 1395 شیرازه 20 فروردین 1395 شیرازه 21 فروردین 1395 شیرازه 22 فروردین 1395 شیرازه 23 فروردین 1395 شیرازه 24 فروردین 1395 شیرازه 25 فروردین 1395 شیرازه 26 فروردین 1395 شیرازه 27 فروردین 1395 شیرازه 28 فروردین 1395 شیرازه 29 فروردین 1395 شیرازه 30 فروردین 1395 شیرازه 31 فروردین 1395 
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۲۳:۲۰    
زاکانی گفت: برجام 2 قصد دارد ایران را در داخل مرزهایش محصور کرده و برجام 3 درصدد گرفتن توان موشکی کشورمان است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۵:۲۵    
زرافه حیوانی خارق العاده با زبانی دراز است، او یک جانور آفریقایی، پستاندار، دارای پنجه و سم، بلندقدترین حیوان زمین و بزرگترین نشخوارکننده است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۵:۲۰    
تاکنون 83 کلاس درس در 63 مدرسه خرامه مجهز به تجهیزات هوشمند سازی شده اند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۵:۱۰    
فرماندار شیراز گفت: حق الزحمه عوامل اجرایی انتخابات شهرستان شیراز پرداخت شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۴:۵۵    
نویسنده کتاب می گوید: قهرمان رمان دختری اهل کردستان است که در خانواده ای منافق رشد یافته و مادرش از اعضای گروهک منافقین خلق می باشد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۴:۰۰    
سیف در آمریکا گفت که برخلاف تعهدات طرف غربی در برجام، ایران نمی تواند از دارایی های بلوکه شده خود استفاده کند. صحبت های وی در رسانه های غربی، بازتاب قابل توجهی داشت.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۳:۵۵    
احمد رحمانیان از تشکیل 52 پرونده جرایم و تخلفات انتخاباتی در جریان مرحله اول انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات خبرگان خبر داد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۳:۵۰    
مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت از تهیه پیوست امنیتی برای اعزام زائران به سوریه خبر داد و گفت: اگر پیوست امنیتی به تأیید برسد، بعد از ماه رمضان اعزام ایرانی ها به سوریه از سر گرفته می شود.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۳:۴۰    
محققان دانشگاه کلمبیا روی ساخت یک دوربین جدید کار می کنند که می تواند جهان عکاسی را به لرزه درآورد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۳:۲۰    
عضو شورای رقابت از نامه 29 فروردین 95 وزیر صنعت به این شورا در حمایت از خودروسازان خبرداد و گفت: اعضا از توصیه های محمدرضا نعمت زاده ناراحت شدند و نامه را پاره کردند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۳:۲۰    
گل آرایی حرم های مطهر حضرت امیرالمومنین امام علی(ع)، امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع) در ایام با برکت 13 رجب توسط ستاد بازسازی عتبات عالیات استان فارس.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۳:۱۰    
به مناسبت میلاد با سعادت حضرت جواد الائمه علیه السلام، پرداخت مبالغ اهدایی به زندانیان نیازمند (جرایم غیرعمد) در بخش پرداخت وجوهات شرعی دفتر مقام معظم رهبری فعال گردید.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۳:۰۵    
زنان مهم ترین افراد متقاضی تامین کالای خانگی می توانند با انتخاب تولیدات داخلی، از تولید ملی حمایت و نقش مهمی در تحقق بخشیدن به اقتصاد مقاومتی ایفا کنند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۳:۰۵    
پیکان دوگانه سوز در بولوار سفیر جنوبی آتش گرفت.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۳:۰۰    
القاصی گفت: پرونده قتل دختر بچه شش ساله نی ریزی تا پایان هفته با صدورکیفرخواست جهت رسیدگی و صدور حکم به دادگاه کیفری یک استان فارس ارسال می شود.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۳:۰۰    
درگیر شدن لودرهای یک شرکت ساختمانی در چین که پس از اختلاف دو گروه از کارگرهای این شرکت با یکدیگر، راننده های این لودرها نیز با هم درگیر شدند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۲:۵۵    
نمایندگان مجلس به پیشنهاد کمیسیون تلفیق درباره حفظ کارت سوخت و دو نرخی شدن قیمت بنزین رای مثبت دادند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۲:۵۵    
الهلال در دیدار امروزش برابر تراکتورسازی امیدوار است تا رکورد گل نخوردن دروازه بان ملی پوشش شراحیلی در جریان بازیها مقابل تیم های ایرانی حفظ شود.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۲:۵۰    
وزارت بهداشت افغانستان تایید کرده که 208 نفر در انفجار امروز در محله پل محمود خان واقع در مرکز شهر کابل زخمی شده اند و شمار آنها در حال افزایش است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۲:۵۰    
دانشجویان دانشگاه تهران در اعتراض به نصب تصاویر سران فتنه مقابل دفتر رئیس این دانشگاه تجمع کردند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۲:۳۰    
رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری یک سارق مغازه و کشف 70 فقره سرقت از وی در شهرستان شیراز خبر داد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۲:۳۰    
رئیس کمیته ملی پارالمپیک از انتخاب شعارو نام کاروان ایران در بازی های ریو خبر داد و گفت: با شعار توکل، اراده و افتخار و با نام کاروان فرهنگی ورزشی منا در این بازی ها شرکت می کنیم.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۲:۲۵    
فرمانده انتظامی شهرستان شیراز از دستگیری عامل توزیع موادمخدر ماری جوانا در غرب این شهرستان و کشف یک کیلوگرم موادمخدر از وی خبر داد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۲:۲۵    
یک کارشناس میراث فرهنگی معتقد است با توجه به قوانین موجود و پتانسیل های قانونی می توان با قاطعیت جلوی تخریب بافت های تاریخی را گرفت اما هیچوقت شاهد اقدام قاطعانه نبوده ایم.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۲:۲۵    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی علی رغم مخالفت شدید سخنگوی دولت بخش هزینه ای تبصره هدفمندی را هم به تصویب رساندند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۲:۱۵    
سرهنگ حسینی از شناسایی و دستگیری فردی خبر داد که در شبکه اجتماعی تلگرام خود را دکتر معرفی و اقدام به فروش داروهای غیر مجاز می کرد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۲:۱۵    
رویکرد منفعت طلبانه و سود محور و دست اندازی به سایر سرمایه های شهر شیراز، به باغ فدک منحصر نبوده و علیرغم تمامی شعارهای "حفظ باغات" و تنظیم بودجه بر مبنای "توجه به باغات قصر دشت" مبلغ 80 میلیارد ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۲:۰۵    
مشترک گرامی در صورتی که قبض خود را پرداخت نکرده اید ننگ بر شما. اما با این حال می توانید با پرداخت از طریق نرم افزار فلان پرداخت بهمان گستر ایرانیان از نیم درصد تخفیف ویژه بهره مند شوید.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۲:۰۵    
کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان در یک عمل خداپسندانه با اهداء خون خود به نیازمندان این ایام را گرامی داشتند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۵۵    
فرح بخش تاکید کرد: با توجه به نقش موثر بیماران و خانواده های آنها در درمان دیابت، کسب اطلاعات لازم به شیوه های گوناگون آموزشی برای معلمان و دانش آموزان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۵۰    
کاروان حامل سامانتا پاور سفیر آمریکا در سازمان ملل متحد یک کودک هفت ساله را در کامرون کشت.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۴۰    
پس از چند هفته تلاش شبانه روزی دست اندرکاران کارگاه ضریح سازی حرم مطهر سقای کربلا، آخرین قطعه از ضریح جدید نصب شد تا ضریح برای رونمایی در ایام میلاد مولای متقیان امیر مؤمنان علی بن ابی طالب علیه ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۳۵    
شورای شهر شیراز بنا بر پیشنهاد اعضا با احداث یک المان بر مقبره شهید عباس دوران موافقت کرد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۳۵    
بهانه تراشی و کارشکنی آمریکا در اجرای برجام؛ متکدیان سوری در تهران؛ وزن کشی گروه ها برای ریاست مجلس؛ رونمایی از اس300 و مظلومی زیر تیغ؛ از جمله عناوین صفحه اول روزنامه های امروز کشورند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۰۵    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: قرارداد احداث شهر سلامت شیراز حداکثر تا دو هفته دیگر با پیمانکار امضا می شود.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۰۰    
کاهش عوارض و بخشودگی جرایم دیرکرد عوارض از جمله مصوبات این هفته شورای شهر بود.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۹:۳۰    
بر اساس آمارهای ارائه شده سالانه 25 هزار نفر در کشور به بیماری سالک مبتلا و تا پایان عمر این زخم را یدک می کشند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۹:۲۱    
اظهارات سیف رئیس بانک مرکزی در گفت وگو با شبکه تلویزیونی بلومبرگ، واکنش های زیادی را در بر داشت، اظهاراتی که برمبنای آن برجام هیچ دستاوردی برای ایران نداشته است ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۹:۱۱    
در برخی از مناطق ژاپن، کشاورزان برنج را طوری می کارند که پس از رشد برنج ها اشکال و طرح های زیبایی را به وجود می آورند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۹:۰۶    
بازاریان و کسبه همیشه به دنبال یک سند معتبر برای معامله می گردند، واقعا کدام سند در قانون جمهوری اسلامی ایران معتبر تر است و چه کنیم سرمان کلاه نرود؟
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۸:۵۱    
نظر رسانه های خارجی درباره نقش "سردار سلیمانی" در عملیات "عاشورا" چه بود؟
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۸:۴۶    
قدرت نظامی ایران و اسرائیل از چند جهت قابل بررسی است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۸:۴۶    
شرکت پوشاک و خانه مد ورساچه در سفر نخست وزیر ایتالیا به تهران قراردادهایی جهت صادرات محصولات خود به ایران امضا کرد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۸:۴۱    
وام ازدواج که از 3 میلیون تومان به 10 میلیون تومان افزایش یافت شامل زوج هایی که در صف انتظار برای دریافت وام ازدواج هستند نیز می شود.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۱:۰۰    
همزمان با فرا رسیدن ماه رجب با توجه به استقبال جوانان روستایی از سنت حسنه اعتکاف این مراسم معنوی در مسجد جامع هماشهر برگزار می شود.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۱:۰۰    
مراسم تکریم پدران آسمانی و تجلیل از پدران شهدا به مناسبت فرارسیدن سیزدهم رجب و میلاد حضرت علی(علیه السلام)، روز چهارشنبه، اول اردیبهشت ماه، در گلزار شهدای شهرستان سپیدان برگزار می شود.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۰:۵۵    
امدادرسانی به عشایر این شهرستان که بر اثر جاری شدن سیل در ارتفاعات سپیدان دچار خسارت شده اند، صورت گرفت.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۰:۵۵    
دانشجوی پزشکی دانشگاه آزد واحد کازرون موفق به کسب رتبه اول آزمون جامع علوم پایه پزشکی در قطب یازدهم کشور شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۰:۵۰    
"استاد با فرغون وارد می شود" روایتی است از وادادگی و کاسبان وابستگی به کشورهای خارجی که تولید داخل را نشانه رفته اند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۰:۵۰    
اعتکاف ماه رجب بهانه ای شد تا به گفتگو با مدیر حوزه علمیه امام صادق علیه السلام آباده بنشینیم و آنچه در ادامه می آید چکیده این گفتگوست.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۰:۴۵    
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) بوانات گفت: در سال گذشته بالغ بر 23 میلیارد در بخش اشتغال مددجویان سرمایه گذاری داشته ایم.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۰:۴۵    
معتکفان سه روز از فضای خانه و مادیات خارج شده و وارد فضای معنوی و مقدس مسجد می شوند و این تمرینی برای دوری از گناه و آلودگی خواهد بود.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۰:۴۰    
همزمان با سی ام فروردین ماه سالروز تولد حکیم جرجانی و روز علوم آزمایشگاهی جمعی از کار کنان اداره آموزش وپرورش شهرستان اقلید از درمانگاه حضرت ولی عصر(عج)این شهرستان بازدید کردند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۰:۳۵    
یکی از مهمترین مشاغل در قیروکارزین کشاورزی است که با توجه به زمین حاصلخیز این منطقه و آب و هوای نسبتاً گرمسیری ، صیفی جات از مهمترین محصولات این منطقه به شمار می رود.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۰:۳۵    
دهم رجب سالروز ولادت حضرت جواد الائمه ابن الرضا (ع) بر همه ی شیعیان جهان مبارکباد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۰:۳۵    
حجت الاسلام حمزه عبدی رییس اداره تبلیغات اسلامی فیروزآباد گفت: زمینه برگزاری این مراسم معنوی در 20 مسجد شهرستان فراهم شده وپیش بینی می شود بیش از 1500 نفراز این مراسم استقبال کنند.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۰:۳۰    
حجت الاسلام محمد محمدی مدیر گروه تبلیغی محبان شهدا از برگزاری دومین دوره اعتکاف دانش آموزی فیروزآباد با حضور دانش آموزان در مسجد آیت اللهی خبر داد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۰:۲۵    
برای اولین بار مزارع کشاورزی شهر سیدان با استفاده از پهپاد سمپاشی گردید.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۰:۱۵    
در کوه های روستای باغان شهرستان کوار غاری وجود دارد که حتی برای بسیاری از اهالی این روستا نیز ناشناخته است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۰:۱۵    
پیکری گفت: در روز انتخابات برخی از نمایندگان فرمانداری جانب داری می کردند انتظار بیشتری از آنها داشتیم.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۰:۱۵    
جشنواره سرود مدارس ابتدایی شهرستان کوار در دو نوبت صبح (ویژه خواهران) و عصر (ویژه برادران) در سالن اجتماعات امام خامنه ای شهر کوار برگزار شد.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۰:۱۵    
بهار نارنج خواص دارویی فراوانی دارد و احساس آرامش یکی از مهمترین خاصیت های این گیاه است.
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۰:۱۰    
پروژه ای که گفته می شد تا هفته دولت سال آینده یعنی شهریور ماه سال 94 به بهره برداری خواهد رسید اما تا فروردین ماه سال 95 هنوز خبری از بهره برداری نیست به طوری که کندی مراحل ساخت آن نیز باعث گلایه ...
شیرازه   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۰:۱۰    
فرمانده سپاه پاسارگاد با معرفی شهید موسی سرافرازی به عنوان شهید شاخص سال 1395 شهرستان پاسارگاد، ابراز داشت: امیدواریم یاد و نام این شهید منشاء نورافشانی در میان برنامه های بسیج در سطح شهرستان باشد.