شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۱۲:۵۲May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای شیرازه 7 اسفند 1396 - shiraze.ir

شیرازه 29 اسفند 1393 شیرازه 29 اسفند 1394 شیرازه 30 اسفند 1395 شیرازه 1 فروردین 1396 شیرازه 31 اردیبهشت 1396 شیرازه 1 خرداد 1396 شیرازه 1 تیر 1396 شیرازه 31 مرداد 1396 شیرازه 31 شهریور 1396 شیرازه 30 مهر 1396 شیرازه 30 آبان 1396 شیرازه 30 آذر 1396 شیرازه 30 دی 1396 شیرازه 30 بهمن 1396 شیرازه 1 اسفند 1396 شیرازه 2 اسفند 1396 شیرازه 3 اسفند 1396 شیرازه 4 اسفند 1396 شیرازه 5 اسفند 1396 شیرازه 6 اسفند 1396 شیرازه 7 اسفند 1396 شیرازه 8 اسفند 1396 شیرازه 9 اسفند 1396 شیرازه 10 اسفند 1396 شیرازه 11 اسفند 1396 شیرازه 12 اسفند 1396 شیرازه 13 اسفند 1396 شیرازه 14 اسفند 1396 شیرازه 15 اسفند 1396 شیرازه 16 اسفند 1396 شیرازه 17 اسفند 1396 شیرازه 18 اسفند 1396 شیرازه 19 اسفند 1396 شیرازه 20 اسفند 1396 شیرازه 21 اسفند 1396 شیرازه 22 اسفند 1396 شیرازه 23 اسفند 1396 شیرازه 24 اسفند 1396 شیرازه 25 اسفند 1396 شیرازه 26 اسفند 1396 شیرازه 27 اسفند 1396 شیرازه 28 اسفند 1396 شیرازه 29 اسفند 1396 
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۰:۳۹    
نماینده مردم شهرستان سپیدان در مجلس شورای اسلامی: دیگر این اراضی اگر ساماندهی و تبدیل شوند به محلی برای کشت های کم آب بر و محصولاتی که در جامعه بیشتر استفاده می شود می تواند نوعی اشتغالزایی را ایجاد ...
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۹:۵۹    
محمدجواد صیادی دونده اهل شهرستان کوار به نمایندگی از استان فارس در مسابقات انتخابی تیم ملی دو صحرانوردی که به مسافت 10 کیلومتر در حاشیه دریاچه ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد نشان برنز را کسب کرد و ...
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۰۹:۴۹    
در آزمایشات انجام شده بر روی موشهای آزمایشگاهای ترکیب سیب زمینی با 99 درصد از روغن های موجود باعث تضعیف پیاز مو می شود.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۸:۲۹    
یزدانی گفت: کارت هوشمند رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی که از ابتدای سال جاری بارنامه یا صورت وضعیت اخذ نکرده باشند غیرفعال می شود.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۴:۴۹    
فرمانده سپاه شهرستان مُهر از برگزاری رزمایش فرهنگی قرآن، عترت و شهدا از تاریخ 10 الی 28 اسفندماه در شهرستان مُهر خبر داد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۴:۰۹    
سمپوزیوم بین المللی گرافیک با حضور نیکلاس تراکسلر فروردین ماه به میزبانی صدرا برگزار می شود.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۴:۰۹    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم گفت: از سال گذشته تا کنون 2 هزار بیمار در مرکز فوق تخصصی درمان نازایی هنری پذیرش شده اند، که از این تعداد، 200 بیمار تحت عمل IVF قرار گرفته اند.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۲:۰۹    
به مناسبت سالروز درگذشت هنرمند انقلابی مرحوم فرج الله سلحشور نماهنگ راوی قصه های قرآن را منتشر می شود.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۱:۱۹    
واحد مستند دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی جهت تولید اثر درباره قهرمانان عدالت خواه انقلابی ، در فراخوانی از مردم دعوت کرد که سوژه های خود را به این مرکز معرفی کنند.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۱:۱۹    
مراسم دومین سال درگذشت هنرمند متعهد و انقلابی زنده یاد فرج الله سلحشور عصر امروز در خبرگزاری فارس برگزار می شود.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۱:۰۹    
در روزهای اخیر و به موازات حمله خشونت بار جماعت معروف به دراویش گنابادی، بسیاری از ناظران از در پی جویی از ماهیت رهبر این گروه و نحوه گزینش وی به ریاست این فرقه و نیز پاره ای از عقاید بحث انگیز او ...
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۱:۰۹    
9 دفتر پخش کننده سینمای ایران متقاضی 16 فیلم اکران نوروزی شدند.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۰:۳۹    
تاکنون رسیدگی به اموال مسئولان و اصل 142 انجام می شد و وزرا و مسئولان رده اول کشور لیست اموال خود را به قوه قضائیه ارائه می کردند اما هیچ موقع به بررسی و انطباق نینجامید و گزارشی به مردم داده نشد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۰:۱۹    
دبیر هیات کشتی فارس گفت: حریفان کشتی گیر شیرازی در رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا که در قرقیزستان برگزار می شود، مشخص شدند.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۰۹:۲۹    
متاسفانه در سال های اخیر نفوذ جاسوس ها در مراکز تصمیم گیر و تصمیم ساز نگران کننده بوده است؛ اما نگران کننده تر آنکه وقتی جاسوس ها دستگیر می شوند، مقامات ارشد دولت واکنش مناسبی نشان نمی دهند.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۰۸:۱۹    
جمهوری کره ضمن اداره شهرک های واقع در نزدیکی پایگاه های نظامی آمریکایی، با ترویج فحشا، این سیاست را برای تقویت اتحاد نظامی و تضمین جریان درآمد ارز خارجی لازم می داند.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۰۷:۵۹    
مسئول اداره زکات فارس از ایجاد شورای زکات در روستا های استان خبر داد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۰۷:۳۹    
جمعی از خانواده شهدای منا در بیانیه ای اعلام کردند پس از گذشت نزدیک به 2 سال و نیم از این فاجعه دردناک هنوز با پرسش های بی پاسخی روبه رو هستند که زخم آن به علت کم توجهی مسئولان مربوطه عمیق تر و ...
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۵:۲۹    
مراسم معارفه شهردار استهبان صبح امروز با حضور مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری فارس پس از گذشت شش ماه از آغاز فعالیت شورای پنجم برگزار شد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۱:۵۹    
33 سال از شهادت بهادر مزارعی جوان 21 ساله فراشبندی اهل روستای خانیک می گذرد اما سهم پدر سالخورده اش محمد حسین از این دنیا یک خانه کاهگلی است که وضعیت مناسبی ندارد و معتقد است که از یاد رفته و فراموش ...
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۱:۴۹    
رئیس ایستگاه هواشناسی سروستان از بارش 31 میلیمتری باران طی دو روز گذشته در این شهرستان خبر داد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۱:۱۹    
درحالیکه هر لیتر بنزین معمولی باید با قیمت 1000 تومان عرضه شود و مجلس مجوزی برای افزایش نرخ بنزین نداده ...
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۱:۱۹    
عضو ناظر مجلس با انتقاد از تشکیل نشدن جلسات این ستاد طی ماه های اخیر، گفت: با این وضعیت ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی تعطیل شده است.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۱:۱۹    
تیم والیبال بانوان نشاط مهر با صعود به دیدار فینال رقابت های لیگ یک والیبال کشور توانست مجوز صعود به لیگ برتر را کسب نماید.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۱:۰۹    
رئیس کمیسیون عمران مجلس، گفت: ما از توضیحات آقای آخوندی قانع نشدیم و اظهارات قانع کننده ای در رابطه با علت برخورد هواپیمای شرکت آسمان به قله دنا به ما ارائه نکرد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۰:۴۹    
رهبر انقلاب با بیان اینکه تجلیل و تکریم شهدا از هر قشری و از هر نقطه ای از نقاط جغرافیایی کشور، حقیقتاً حسنه و کار برجسته ای است، گفتند: کارگران ما در طول این سال ها همیشه مقاومت کرده اند ...
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۰:۴۹    
هنوز مشخص نیست که این تصمیم وزارت صنعت چرا گرفته شد؛ اما این تصمیم بیش از هر چیزی، بازار را آشفته کرد و خودروسازان داخلی و واردکنندگان خارجی را هم تحت الشعاع خود قرار داد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۰:۴۹    
چند نکته اساسی در مورد عیدی و پاداش سالیانه وجود دارد که کارمندان و کارگران باید بدانند.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۰:۳۹    
ریزش کوه باعث واژگونی یک خودور پژو در مسیر شیراز شد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۰:۲۹    
عملیات کنترل آفات و بیماری های عرصه های جنگلی در بیش از شش هزار هکتار از عرصه های استان فارس آغاز شد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۰:۲۹    
روایت مجریانِ برنامه نمایش خاتون آب و آینه از بازتاب های مردمی این اثر، نشان می دهد که عشق ائمه اطهار(ع) عامل موفقیت این نمایش شده است.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۰:۱۹    
رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس گفت: برخی اظهارنظرها صرفا در راستای تضعیف دانشگاه پیام نور است و واقعیت ندارد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۹:۳۹    
از جمله جالب ترین خیابان های دنیا بالدوین (Baldwin) در کشور نیوزیلند است. این مکان لقب پر شیب ترین خیابان دنیا را از آن خود کرده است.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۹:۳۰    
بسیاری از افراد به جای ترس از خدا و مردم از شورای نگهبان، اطلاعات سپاه، وزرات اطلاعات و... می ترسند ...
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۹:۲۰    
حدائق گفت: آنچه که عامل بحران در جامعه است ضعف اعتقاد است. کاستی های اقتصادی، تبعیض های طبقاتی همه ی ضعف هایی که می بینید ریشه در این نکته دارد که خدا روی ان دست می گذارد.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۹:۲۰    
غذاهای بسیار فرآوری شده پُر از قند و نمک و چربی افزوده هستند. چیپس، شیرینی ها، نودل های فوری، پاپ کورن های مایکروفری، سس ها و غذاهای آماده نمونه هایی از این مواد غذایی هستند.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۹:۰۰    
احمد نجفی امشب در اقدامی عجیب درِ شورای صنفی نمایش را گِل گرفت! این اقدام او در اعتراض به وضعیت نمایش فیلمش صورت گرفته است.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۸:۵۰    
گلزار شهدای شهر لپویی به خلوتگاهی برای معتادان تبدیل شده که مسؤولان باید تدبیری بیاندیشند.
شیرازه   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۸:۳۰    
استان فارس با نرخ بیکاری 12.1 درصد در پاییز 96 دهمین استان بیکار کشور بوده است.